• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 8 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 83 päivää sitten

Randomi jutusteluketju

17.04.2015 23:53 #481 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Randomi jutusteluketju
Joopa joo. Tulihan taas vietettyä päivä oikein hyödyllisissä merkeissä. Olen pitkään jo kaivannut sellaista Goodreads-tyylistä sivustoa musiikille. Sellaista jossa voisi siis laittaa levyjä virtuaalihyllyyn ja antaa niille arvosanoja ja tägejä yms. No eilen vihdoin sellaisen sivuston löysin ja nyt takalistoni on istumisesta kipeä. Ei ole enää aavistustakaan kuinka monta albumia olen tänään kuunnellut, että olisi edes jotain käryä montako tähteä niille pitäisi antaa. Eikä homma ole vieläkään valmis! Vielä pitäisi kuunnella kaikki Assemblage 23set ja yli puolet uukakkosista. Aina tämmöisissä jutuissa tulee vedettyä överiksi. Miksi tehdä jotain hitaasti ja kohtuudella kun voi tehdä yhtä soittoa tuntikausia ja menettää ajan ja paikan tajun (sekä tuntoaistin istumalihaksistaan)?

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

• Diara
  • Diara hahmo
  • Poissa
  • 26-vuotias insinööri ja DI-opiskelija Tampereelta. Kuulema melkoisen kova puhumaan, kun sille päälle satun.
18.04.2015 18:07 #482 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Randomi jutusteluketju
Pisania, mikä sen sivun nimi on? Itsekin olen sellaista kaivannut vuosikaudet, vähintään aina silloin kun tuon ulkomailta kasan uusia cd-levyjä, joista yhden tai kaksi olisin omistanut jo entuudestaan. Vähän aikaa sitten löysin Goodreadsin tapaisen sovelluksen elokuville, mutta vastaavaa musiikkisivua en ole löytänyt.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

18.04.2015 18:30 #483 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Randomi jutusteluketju
rateyourmusic.com

Vaikuttaa suht hyvältä vaikka onkin hieman antiikkisen näköinen ulkoasultaan. En ole levyjen lisäilyltä ja tähdittämiseltä ehtinyt tutustua sen syvemmin kaikkiin ominaisuuksiin mutta enpä minä juuri muuta tarvitsekaan tällä hetkellä.

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Diara

• pihlajapuu
  • pihlajapuu hahmo
  • Poissa
  • Scifiin (dystopiat, antropologinen jne.) ja fantasiaan hurahtanut pohjoiskarjalainen, joka on eksynyt Keski-Suomeen.
19.04.2015 14:52 #484 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Randomi jutusteluketju
Pinterest on kyllä vaarallinen. Saan kulumaan tuhottomasti aikaa siihen, kun selailen ja pinnaan huikeita steampunk-, scifi-, victorian goth ja postiapokalyptisia vaatteita, siistejä nais- ja miessotureita, fantasia- ja scifi-maisemia jne...

• FreakyMike
  • FreakyMike hahmo
  • Poissa
  • Puoliammattimainen käsityöyrittäjä & maanviljelijä/metsätilallinen Etelä-Karjalasta.
19.04.2015 22:43 #485 : FreakyMike
Vastaus käyttäjältä FreakyMike aiheessa Randomi jutusteluketju
Pinterest on kieltämättä addiktoiva sivu. Onhan sieltä löytynyt vaikka mitä kiinnostavaa ja olen varmaan oppinutkin kaikenlaista, mutta se on niin kamala aikasyöppö, että on alkanut jo kaduttamaan miksi edes liityin koko paikkaan joskus alkuvuodesta.

Olen huomannut, että nykyisin on jäänyt sen takia paljon vähemmän aikaa esimerkiksi kirjojen lukemiseen, tv-sarjojen ja elokuvien katsomiseen ja muihin vanhoihin harrastuksiini. Toivottavasti innostus laskee jossakin vaiheessa, mutta tällä hetkellä siellä tuntuu menevän vähintään tunti tai pari päivässä.

• pihlajapuu
  • pihlajapuu hahmo
20.04.2015 23:43 #486 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Randomi jutusteluketju
Miulla ei onneksi tuon alkuinnostuksen jälkeen ole ihan noihin määriin mennyt. Lähinnä välillä käyn siellä selaamassa parin ruudun verran kuvia alaspäin ja pinnaan pari mielenkiintoista ja siinäpä se. Mutta seuraan tällä hetkellä suht vähän noita tauluja (? board), niin se ehkä selittää. Ja käytän sitä enemmän siihen, että kokoan kiinnostavia vaate- ja asuideoita tulevia vaatehankintoja ja ompeluprojekteja varten.

01.05.2015 14:24 #487 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju
Vappuaatto piti viettää rauhallisesti yksin kotona, mutta lopulta löysinkin itseni baarista melko vahvassa humalatilassa. Loogisena seurauksena olen nyt melko vahvassa krapulassa, mutta onneksi siihenkin on olemassa takuuvarma lääke eli Netflix.

01.05.2015 16:46 - 01.05.2015 16:48 #488 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Randomi jutusteluketju
Jääkiekkoa, kohta, jee. :cheesy:

Muutoin MM-kisoista tulee nykyään itselleni lähinnä paha mieli, kun en niitä näe, mutta tulee noita Suomen pelejä silti mahdollisimman monta seurattua, sen verran kuin mainoskatkojen välissä näkyy. (Nimim. "Katkera"? :roll: )
Viimeksi muokattu: 01.05.2015 16:48 Hiistu.

01.05.2015 22:18 #489 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Randomi jutusteluketju
Nauran liikaa omille vitseilleni. Onneksi en kerro tästä kellekään. :wink:

01.05.2015 22:32 #490 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Randomi jutusteluketju

The Big Bad Wolf kirjoitti: Nauran liikaa omille vitseilleni. Onneksi en kerro tästä kellekään. :wink:

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

02.05.2015 11:19 #491 : Kuurosokea Pianisti
Vastaus käyttäjältä Kuurosokea Pianisti aiheessa Randomi jutusteluketju

punnort kirjoitti: Minä nauran niiden ja vain niiden ihmisten vitseille, jotka eivät naura omille vitseilleen. (Harjoitustehtävä: Mikä tässä on paradoksaalista?)

Mutta se onkin jo kokonaan toinen tarina ja kerrotaan joskus toiste.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: punnort

02.05.2015 17:25 #492 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Randomi jutusteluketju
Vappu meni enkä poistunut kertaakaan kotoa. :lol: Ihan täysin en vappujuhlintaa tosin pystynyt välttämään.

Sitä vain en tajua miksi kavereita tavatessakin pitää vain selailla kännykkää... Tosin enhän tiedä miten aikaa vievää ja jatkuvaa tarkistelua vaativaa voi olla jos kaikki pitävät koko ajan yhteyttä, itse kun saan viestejä suht harvoin. (Onneksi?)

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
  • Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
02.05.2015 17:55 #493 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju
Minullakin vappu meni aika vaputtomasti, lukuun ottamatta vappuun kuuluvia tarjoiluja. Vappu on juhlapäivistä ehkä vähiten suosikkini, joten eipä haittaa, vaikkei sitä erityisesti tullut vietettyä. Tein tosin HS.fi:ssä testin siitä, mikä kommunistisankari olisin. Tulos oli Fidel Castro, joten ei pahin mahdollinen. :cool:

Olen tässä miettinyt, mitä voi tehdä, jos potee jo krooniseksi muuttunutta koirakuumetta? :neutral:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Morgan Blood
  • Morgan Blood hahmo
  • Poissa
  • Olen 180 cm kirjoittavaa ja kuvataiteilevaa lihaa. Surrealismi on rakkauteni, kuten myös rappioromantiikka. :) Ihmisenä helposti lähestyttävä, sanavalmis, mutta mukava. Tarvetta tuntiessaan ajatuksia saa vaihtaa!
02.05.2015 20:59 #494 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Randomi jutusteluketju

krooniseksi muuttunutta koirakuumetta

Käydä paikoissa, joissa pääsee rapsuttelemaan noita kirottuja läähättäjiä jos ei pysty hankkimaan omaa? :D

Eläinsatu minultakin: Kävimme tänään katsomassa keskiaikaista ratsastusta. Kilpailussa oli rento ja hauska meno ja jälkitunnelmina on enemmän show:n jälkeinen flow kuin tiukan kilpailun katsoneen adrealiinit. Ehkä parempi näin. Pidän myös hevosista yli kaiken joten niitä on päästä taputtelemaan säännöllisin väliajoin, että vieroitusoireet eivät kasva.

Vappu meni melko rauhallisissa tunnelmissa. Aattona kävimme katsomassa kaupunkia, mutta ei se meno uponnut. Halusimme käydä muutamalla jossain baarissa, mutta nekin olivat aivan tukossa :D Hauskaa oli silti! Kävimme kylässä tuttavilla ja joimme simaa sekä kuusenkerkkälimsaa ja muutamat oluet ihan kotioloissa. Luonnossakin pyörittiin.

Ars Longa Vita Brevis
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

03.05.2015 19:38 #495 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Randomi jutusteluketju
Minä olen kissaihminen mutta pidän toki koiristakin. Mutta en ole koiraseurassa yhtä luonteva kuin naukujien kanssa. Tiedän, miten tervehtiä kissaa mutta epäröin moikata koiraa muutoin kuin ihmiskielin. Vappuaattona läksin puistotansseihin, ja istuksin ennen tilaisuuden alkamista puispon penkillä seuranani utelias pikkukoiran (chihuahua?papillon?) pentu ja hänen ihmisensä. Kumpaistakaan en entuudestaan tuntenut mutta juttuhetkinen sujui luontevasti. Tansseista sukeutui sukkelaan liejukarkelot, sillä onneksi taannoin lakanneesta sateesta maa oli jäänyt pehmeäksi. Osanani oli taas kiukuttelu, sillä flaksi oli kehno. Hätyytin toki poloja miehiä mutta homma oli hankalahkoa, sillä hakurivin puuttumisen vuoksi oli vaikea selvittää, kuka herroista oli vapaata tanssiseuraa ja kellä oli daami mukana. Lähdin huvipuistoon, jossa silkka laitteitten katseleminen hirvitti. Katselin kauniissa säässä siistikuntoisia ihmisiä, leikin räikkösvettelhamiltonia ajolaitteissa - kaahaten penkalla ja rytistäen väärään ajosuuntaan niin, että laitteen tärinä tuntui. Nautittuani huvitteluannokseni busseilin kotiin penkkiurheilemaan. Vappuaaton puuhasteluun kulutin rahaa kokonaisen euron :lol: . Vapunpäiväksikin seikkailua riitti. Sää oli mitä mainioin. Mietin, miten paljon nyt kokemistani touhuista olisi jäänyt pois tai ainakin kirjaimellisesti vesittynyt, jos ns. perinteinen kesäilmamme olisi vyörynyt yllemme.

• Puolikuu
  • Puolikuu hahmo
04.05.2015 22:37 #496 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju
Olettekos jo kokeilleet sitä iäntunnistusohjelmaa? Itse jumituin huvittelemaan kyseisellä. Ensin olin hieman harmissani, kun näytin ikäistäni vanhemmalta mutta pian huomasin, että ikäni on molempiin suuntiin kovin venyvä...

Haluan jakaa kanssanne tämän eritysesti ilahduttaneen arvion. Seitsemännen luokan luokan koulukuvasta napattu digikuva, jossa olen 13. :cheesy:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

09.05.2015 15:54 #497 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju
Minun pitäisi tänään osallistua työpaikan "hyvinvointi-iltaan", mikä on harmillista, sillä muuten koko päivä olisi ollut vapaa. En oikein tiedä, mitä ihmettä siellä tehdään, mutta pari tuntia on aikaa touhuun varattu. Varmaankin kanavoidaan positiivisia energioita toisillemme ja näin nostatamme yhteishenkeä ja työmoraalia. Veikkaan, että luvassa on ainakin kiusaantuneita katseita ja vaivautunutta tunnelmaa.

09.05.2015 15:59 #498 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Randomi jutusteluketju
Onko se työhyvinvointi-ilta baarissa? Sietäisi olla.

09.05.2015 16:39 #499 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju

Dyn kirjoitti: Onko se työhyvinvointi-ilta baarissa? Sietäisi olla.

Ei ole, vaan ihan siellä työpaikalla. Tilaisuus on vieläpä virallista työaikaa, joten sinne on vähän pakko mennä. Tämä hyvinvointijuttu on vaan jotain ulkomailta opittua hömppää, jota täytyy harrastaa, koska niin tehdään muissakin isoissa firmoissa.

Meillä on kyllä tulossa baaripippalot erikseen tässä myöhemmin, mikä lienee hyvinvoinnin kannalta parempi vaihtoehto.

11.05.2015 20:21 #500 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Randomi jutusteluketju
Löytyykö Risingilta quenyan opiskelijoita? Tässä itse aloittelen ja tulostin 130 -sivuisen sanakirjan. Ajattelin aiheuttaa hämmennystä kavereiden keskuudessa. :cheesy:

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

LordStenhammar, lummukka
Uusin jäsen: sare