Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 8 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 83 päivää sitten

Randomi jutusteluketju

• HourglassEyes
  • HourglassEyes hahmo
  • Poissa
  • You know those people who get up 6 am, perky and eager to start the coming day? - I'm not one of them.
Lisää
02.07.2015 22:20 #541 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Randomi jutusteluketju
No höh! Luin niin keskittyneenä Sinuhea partsilla, että unohdin kokonaan että Ourlander tulee tänään :shock: - täytyi laittaa lauantain uusinta menemään tallennuksiin!

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~

Lisää
05.07.2015 09:07 - 05.07.2015 09:08 #542 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Randomi jutusteluketju
^ Minulle tulee välillä ongelma, että olisi (ainakin) kaksi kivaa asiaa, joita haluaisi tehdä, mutta ei millään pysty tekemään samanaikaisesti. Kauhean valinnanvaikeus. :P

Eilen Suokin jatkojen jälkeen tehtiin pieni lisäkävely kotiin päin mennessä. Tarkoituksena oli yrittää nähdä lepakoita Helsingin yössä, mutta ei tärpännyt. Tietääköhän kukaan semivarmaa paikkaa Helsingissä, jossa lentelisi öisin lepakoita? Olen itse nähnyt yhden Kumpulan mäellä, mutta sen jälkeen en ole niitä spotannut siellä.

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.
Viimeksi muokattu: 05.07.2015 09:08 Emelie.

Lisää
08.07.2015 16:56 #543 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Randomi jutusteluketju
Lähden perjantaina vähän reissuun, joten en ole kuukauteen paikalla. (perjantaista alkaen) Sinä aikana luen myös kesälukuhaaste kirjani. Rising vieroitusoireita saattaa esiintyä, mutta ehkä selviän.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

Lisää
04.08.2015 22:48 #544 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Randomi jutusteluketju
Tänään vasta 4 elokuuta tuli heitettyä talviturkki pois. Yleensä olen heittänyt talviturkin touko- tai kesäkuussa. Mutta yllätys yllätys säiden takia meni liian myöhäiseksi mutta sainpa hiukan rusketusta myös ja kesälomaa on jäljellä vielä 1,5 viikkoa.

Lisää
05.08.2015 00:10 #545 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Randomi jutusteluketju

Emelie kirjoitti: Tietääköhän kukaan semivarmaa paikkaa Helsingissä, jossa lentelisi öisin lepakoita? Olen itse nähnyt yhden Kumpulan mäellä, mutta sen jälkeen en ole niitä spotannut siellä.

Tulee hieman myöhässä, mutta muistaakseni Kivinokka olisi hyvä paikka bongata lepakoita. Löysin myös pdf:n jossa on listattu Helsingin tärkeimmät lepakkoalueet, ne tuntuvat keskittyvän rannoille ja Itä-Helsinkiin: http://www.hel.fi/hel2/ksv/julkaisut/yos_2014-38.pdf
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emelie

Lisää
06.08.2015 13:52 #546 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Randomi jutusteluketju
^ Ei lainkaan myöhässä, kiitokset kauheasti! :cheesy: Täytyykin ottaa asiakseen käydä hämmästelemässä jollain alueilla, kun osa niistä on ihan omilla nurkilla. En ymmärrä miten olen missannut tuollaisen dokumentin. :p

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

Lisää
07.08.2015 00:10 #547 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Randomi jutusteluketju
Toivottavasti lepakoita näkyy! Joskus olen onnistunut bongaamaan niitä hyvinkin urbaaneista paikoista, mutta se taitaa olla jo onnesta kiinni.

Onkohan muuten yleistäkin etteivät ihmiset nykyään vastaile yhteydenottoihin tai hoida asioita joita ovat luvanneet? Viime aikoina tällaisia tapauksia on tullut vastaan useita, ja se turhauttaa. On virallisia asioita jotka pitäisi hoitaa, ja itse saa koko ajan kysellä perään ja silti mitään ei tapahdu. :huh:

Lisää
11.08.2015 21:21 - 11.08.2015 21:21 #548 : Xerion
Ilokseni sain huomata, että Xerion on joku traktorimerkki/-malli. :cheesy: :cheesy: Nautin suuresti tästä.

Viimeksi muokattu: 11.08.2015 21:21 Xerion.

Lisää
11.08.2015 22:43 - 12.08.2015 13:13 #549 : HVM
Vastaus käyttäjältä HVM aiheessa Randomi jutusteluketju
"Xerion on erikoinen ilmestys, joka painii omassa sarjassaan. 16-tonnisena ja 517-hevosvoimaisena [se] poikkeaa kilpailijoistaan. Xerion on Suomessa vielä outolintu, josta fanitkaan eivät ole kuiskineet, vaikka [kyseessä oleva entiteetti] esiteltiin jo 1993. Ensimmäinen uutena Suomeen tuotu Xerion on tällä hetkellä ainoa."

-MaaseutuMedia
Viimeksi muokattu: 12.08.2015 13:13 Hiistu. Syy: väri helpommaksi lukea
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Xerion

Lisää
12.08.2015 13:06 #550 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Randomi jutusteluketju
Olen kohta Inkoossa. Tunnin päästä olen työhaastattelussa Inkoon kirjastolla. Nää jutut ei ehkä olisi kovin ihmeellisiä ellei a) olisi tosiseikka, etten toissapäivänä vielä oikeastaan tiennyt missä Inkoo on ja käyn siellä nyt ekaa kertaa ja b) työhaastattelu olisi ainakin osin ruotsiksi. No, on tästä se hyöty, että olen nyt viimein lukenut Turtschaninoffin Underforsia enemmän kuin pari sivua. Tiedä sitten, onko se parasta valmistautumista mutta ainakin kivaa.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Lisää
12.08.2015 13:14 #551 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Randomi jutusteluketju
^ Onnea haastatteluun! :smile:

• Ageha
  • Ageha hahmo
  • Poissa
  • "And it's funny how I imagined /That I could win this, win this fight /But maybe it isn't all that funny /That I've been fighting all my life /But maybe I have to think it's funny /If I wanna live before I die"
Lisää
12.08.2015 23:03 #552 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Randomi jutusteluketju
Tajusin, että olen ollut vissiin vähän koko kesän ajan tosi epäaktiivinen Risingissa. Pitää varmaan korjata asia jossain kohden. :tongue: Mutta on kovasti ollut kotiutumista uudelle kotipaikkakunnalleni ja kaikkeajännää.

Päivän päätöksenä AdeAge-uutisissa tänään: Adella on suussa verinen reikä-jossa-oli-hammas ja Agelle on tulossa hammas. Lisäksi Agella oli tänään eka koulupäivä ja Age tykkää koulusta. ♥

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Lisää
12.08.2015 23:06 #553 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Randomi jutusteluketju
Tulee nyt myöhäinen muistutus, mutta tänään olisi nähtävillä perseidien meteoriparven huippu, jos jotain kiinnostaa ja on sopivassa paikassa katselemaan taivaalle :wink:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

• Ageha
  • Ageha hahmo
  • Poissa
  • "And it's funny how I imagined /That I could win this, win this fight /But maybe it isn't all that funny /That I've been fighting all my life /But maybe I have to think it's funny /If I wanna live before I die"
Lisää
12.08.2015 23:13 #554 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Randomi jutusteluketju

Strato kirjoitti: Tulee nyt myöhäinen muistutus, mutta tänään olisi nähtävillä perseidien meteoriparven huippu, jos jotain kiinnostaa ja on sopivassa paikassa katselemaan taivaalle :wink:

Oho oho mihin kellonaikaan noin about?

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Lisää
12.08.2015 23:34 - 12.08.2015 23:35 #555 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Randomi jutusteluketju

Ageha kirjoitti: Oho oho mihin kellonaikaan noin about?

Se kestää n. tonne klo 3 asti aamuyöllä niin vielä kerkiää katselemaan :smile:

Edit: Tarkistelin vielä ja näyttäisi aamuyön tunteina olevan parhaimmillaan.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”
Viimeksi muokattu: 12.08.2015 23:35 Strato.

Lisää
13.08.2015 09:51 #556 : HVM
Vastaus käyttäjältä HVM aiheessa Randomi jutusteluketju
Komeetan pölyvanan läpäisy kestää noin kolme viikkoa ja maksimikaan ei taida juuri muuttua vuorokausien sisällä kovin paljoa, että silloin kun on selkeää. Ja luonnollisesti tähdenlentoja näkyy eniten maapallon etukulmalla (kiertoradan suunta) eli keskiyön ja aamun väillä niin kuin Strato tuossa sanoikin.

Lisää
13.08.2015 21:22 #557 : Xerion
Olin huomaavinani, että ketjujen kuvakkeet on muuttunu.

Lisää
13.08.2015 21:42 #558 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Randomi jutusteluketju
Yrittäessäni vastata mobiilisti ensin poistin ketjun :roll: mutta piti kysymäni, että palautuivatko ne kaikki samaksi vai muuttuivat jotenkin muuten?

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Lisää
09.09.2015 14:01 #559 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Randomi jutusteluketju
Luin juuri, että Machinae Supremacyn bussikuski Stefan oli saanut kohtauksen heidän ajaessaan kohti Tamperetta. Onneksi olivat hereillä ja saivat bussin hallintaansa, tai muuten olisi käynyt koko bändille huonosti. Jaksoivat kuitenkin vetää keikan Tracon X iltatapahtumassa eikä silloin voinut aavistaakaan, mitä oli tapahtunut aiemmin aamulla. Stefan on edelleen kriittisessä tilassa Tampereella. Toivottavasti toipuu... :sad:

79.813

Lisää
12.09.2015 22:08 #560 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju
Jos omistat K-Plussa-kortin, niin nyt olisi lyömätön tarjous: BDSM-aloituspakkaus, joka sisältää kaikki aiheeseen liittyvät perusvermeet, eli käsiraudat, piiskat ja sellaiset.

BDSM Starter Kit nyt Anttilasta

Ostaisin paketin ilman tarjoustakin, jos olisi joku, jonka kanssa välineitä voisi hyödyntää.

I'm just a normal everyday pervert.

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 1 jäsen ja 68 vierailijaa
LordStenhammar
Uusin jäsen: sare
Jäseniä yhteensä: 8800