• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 6 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 81 päivää sitten

Randomi jutusteluketju

08.11.2015 17:52 #581 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Randomi jutusteluketju
Kävimme tänään isänpäivälounaalla mun porukoilla. Paikalla oli myös molemmat veljeni avokkiensa kanssa, ja on tavallaan hauskaa, että kaikki meistä ovat löytäneet mukavat ja hyvin myös keskenään toimeen tulevat puolisot. :smile:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

• Poissa
  • "Ja isännän koira pieni se hyvin vitsejä ymmärtää; kun hauskat on jutut vieraiden niin hörössä korvat ovat sen ja se nauraa hähhähhää."
10.11.2015 16:56 - 21.02.2017 11:07 #582 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju
En tiedä miten mua huvittaa niin paljon tuo maitokahvitreffit. Siis onko tämä joku itseironinen juttu vai mikä? Kuka nyt oikeasti sopii maitokahvitreffit??!

edit: hieno kuvalinkki ei toimi, joten.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice
Viimeksi muokattu: 21.02.2017 11:07 Darkki.

• Ageha
  • Ageha hahmo
  • Poissa
  • "And it's funny how I imagined /That I could win this, win this fight /But maybe it isn't all that funny /That I've been fighting all my life /But maybe I have to think it's funny /If I wanna live before I die"
11.11.2015 22:56 - 11.11.2015 22:57 #583 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Randomi jutusteluketju
Unirytmi ei toimi ja olen kipeä ja ei olisi tilaa olla kipeä kun pitäisi hirmuisesti tavata ihmisiä ja ohohups miitti viikonloppuna. Ajattelin tässä aiemmin, että olisi ollut hirmu kivaa kulkea Oulusta Helsinkiin tyttöystävää tapaamaan, mutta sitten tajusin että olen itse asiassa kotikaupungissanikin perillä suht myöhään puhumattakaan sitten jostain Helsingistä. Ja ma aamuna pitäisi muutenkin herätä aikaisin kouluun, joten jos olen aamulla eri kaupungissa kuin kouluni pitää herätä oikeasti joskus aamuyöstä. :tongue:

Mutta kaiken kaikkiaan elämä on kivaa ja lisäksi sain eilen vihdoin ripustettua huoneeseeni verhot. :heart: Meni siis tosiaan sellaiset neljä kuukautta kun elin ilman kun en saanut ripustettua niitä...

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.
Viimeksi muokattu: 11.11.2015 22:57 Ageha.

21.11.2015 09:16 - 21.11.2015 09:17 #584 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Randomi jutusteluketju
Aamulla Helsingissä oli perussyksyinen sää: tuulista, vilpoista, märkää ja pimeää. Junassa istuessa noin tunnin matkan päässä pohjoisen suuntaan Helsingistä aloin kyseenalaistaa, että kuinka fiksua oli laittaa jalkaan melko tasapohjaiset syyskengät ja ottaa takkivalinnaksi nahkatakki. On sitä lunta kyllä sellainen määrä maassa, että melkoisen talvisissa fiiliksissä mennään...

Viimeksi muokattu: 21.11.2015 09:17 Emelie.

26.11.2015 19:15 #585 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju
Elämää ghetossa: Heräsin yöllä epämääräiseen mekastukseen, kun naapuruston romanisankarit iloitsivat elämästä pihamaalla alkoholin avustuksella. No eipä siinä mitään, onhan kevyt juhliminen sallittua. Mutta kuullessani äänekkään räjähdyksen päätin jo mennä katsomaan ikkunasta, mitä on meneillään. Näky oli mieltäylentävä, kun parkkipaikalla roihusi henkilöauto kuin juhannuskokko. Pian paikalle saapuivatkin paloauto ja poliisi. Hieman siinä riideltiin ja painittiin (osa läsnäolijoista poliisin kanssa, osa keskenään), minkä jälkeen yksi manneista lukittiin maijan perään. Saatuani tarpeeksi huvitusta menin takaisin nukkumaan.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu

04.12.2015 15:32 #586 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Randomi jutusteluketju
Italian oma Mount Doom näyttää komeaa valoshowta...
www.theguardian.com/world/2015/dec/03/si...ter-erupts-lightning

26.12.2015 19:25 #587 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju
Joukko hylättyjä panssarivaunuja, joiden taistelut on taisteltu. Harvoin romurauta näyttää näin hienolta:

acidcow.com/pics/76971-abandoned-army-ta...-nature-33-pics.html

• FreakyMike
  • FreakyMike hahmo
  • Poissa
  • Puoliammattimainen käsityöyrittäjä & maanviljelijä/metsätilallinen Etelä-Karjalasta.
26.12.2015 23:34 #588 : FreakyMike
Vastaus käyttäjältä FreakyMike aiheessa Randomi jutusteluketju
Minäkin tykkään kaiken maailman autiokaupunkien sekä metalliromujen kuvista ja tuolla oli muutamia tosi hienoja, kuten se ensimmäinen rantahiekkaan osaksi hautautunut tankki. Yleensä myös vesirajan lähelle jätetyt romulaivat ovat hyvin vaikuttavan näköisiä, kun pintaan on alkanut kasvamaan levää ja merirokkoja jne.

Kun olin vielä aktiivinen pinterestissä joskus alkuvuodesta, niin keräsin sinnekin jonkun verran ruosteisiin romuihin ja autiotaloihin liittyviä kuvia. www.pinterest.com/mikkoanttonen/beauty-in-decay/
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: pihlajapuu

28.12.2015 22:18 #589 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Randomi jutusteluketju
Bongasin ennen joulua lähikauppani hyllystä kortin jonka ajattelin antaa kohta eläköityvälle ex-kollegalle. Tänään kävin uudelleen kuikuilemassa sitä mutten kuitenkaan enää löytänyt, koska kortit olivat järjestetty uudelleen. Oli näet pitänyt saada tilaa ystävänpäiväkorteille.:roll: Joo-o, eihän siihen olekaan kuin 7 viikkoa, paras aloittaa valmistelut ajoissa.

Don't mess with the neon love chicken.

06.01.2016 00:14 #590 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Randomi jutusteluketju
Hyvin harvoin katson lätkää, mutta näemmä silloin kun katson, Suomi voittaa maailmanmestaruuden. :grin:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Strato

02.02.2016 18:52 #591 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju
Noniin, hyvää murmelipäivää kaikille!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

02.02.2016 20:05 #592 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju
Ai tänään on murmelipäivä? Ilmankos se onkin tuntunut aivan samalta kuin eilinen.

02.02.2016 20:33 #593 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju
Hmm, ihan kuin täällä vähäteltäisiin suurta murmelipäivää.

02.02.2016 21:02 #594 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Randomi jutusteluketju

Puolikuu kirjoitti: Hmm, ihan kuin täällä vähäteltäisiin suurta murmelipäivää.

02.02.2016 21:03 #595 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Randomi jutusteluketju
Onko huomennakin sitten murmelipäivä?

02.02.2016 21:19 #596 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Randomi jutusteluketju
Mun kohdalla tulee melko varmasti olemaan.

02.02.2016 21:21 #597 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Randomi jutusteluketju
Vähän on kyllä fiilis että munkin duunijutut junnaa paikallaan kuin pienet murmelit.

02.02.2016 21:31 #598 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Randomi jutusteluketju

noreen kirjoitti: Hmm, kyseessä on hyvin tärkeä juhla. Ennustiko murmeli muuten mitään? :D Pikainen vilkaisu Wikipediaan väittää sen joidenkin tahojen mukaan ehkä tekevän niin.

Philillä (murmeli) ei ollut varjoa, joten kevät tulee tänä vuonna aikaisin. No, siltä kieltämättä näyttääkin kun vilkaisee ulos.

Dyn kirjoitti: Onko huomennakin sitten murmelipäivä?

Omasta puolestani toivon, että ei, sillä olen flunssassa ja melko tukossa.

02.02.2016 22:51 #599 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Randomi jutusteluketju
Välillä tuntuu kuin koko elämä olisi yhtä murmelipäivää...

03.02.2016 00:18 #600 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Randomi jutusteluketju
Harmi että missattiin tämä: murmelit loopilla.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu

Darkki, ms.amadeus, Pisania