Randomi jutusteluketju

• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut
    Tasolla 27
    17.07

12.10.2013 12:32 #61 :: Sapfo
Randomi jutusteluketju
Liikaa ajatuksia on päässä ja liikaa tekemistä. Liikaa energiaa..
Tein tallitöitä, kannoin puita, piirsin, siivosin, tein ruokaa..
Jos energian voisi ottaa talteen, saisi yhdenpäivän sähköt meidän talouteen.

12.10.2013 14:01 #62 :: Athilora
Randomi jutusteluketju
Opistolla on Halloween-juhlat ilman spesifioitua teemaa. Harmi, että ajoin partani, koska olisin voinut heittää Brian Blessed (the human CapsLock) impression. Nyt pitää soveltaa jotain muuta.

• Xariel hahmo
  • Xariel
    Baronetti
    Tasolla 36
    57.23

12.10.2013 14:19 #63 :: Xariel
Randomi jutusteluketju
Iivari: Pitää varmaan lähteä Havaijilta hakemaan. :cool: Ja sit purkki tekoverta ja zombie-meikki?
Muokannut 12.10.2013 14:22 Xariel

12.10.2013 23:48 #64 :: Formaldehyde
Randomi jutusteluketju

Formaldehyde kirjoitti: On syyhyttänyt jo jonkin aikaa ajatus Jokeri-cossista

Oli pakko kokeilla miltä se suunnilleen näyttäisi ja olen kohtalaisen tyytyväinen lopputulokseen ainakin näin yön pimeydessä. Tämä meikki vain toimii. :heart:

Soi päässä This is Sparta ja se Ylviksen dubstep-biisi. Ei ole yhtään jakomielitautista.

13.10.2013 22:01 #65 :: The Big Bad Wolf
Randomi jutusteluketju
Tahtoo junaan. Matkalla jonnekin on helpompi kirjoittaa... Mutta en varmaan maksa minireissusta vrllä paikasta x paikkaan y ja takaisin viidenkymmenenyhdeksän minsan myöhästymisellä. Vr, venaa rauhassa.

Tahtoo lukea. Ei pysty keskittymään, kun on taas mahdollista roikkua netissä... Tahtoo kirjoittaa. Menen nukkumaan kohta ihan vain kostoksi maailmalle.

Tahtoo valittaa tyhmistä asioista.

Hupsis, pitäisi kirjoittaa TET-raportti nyt kun vielä muistaa... Ja kehitellä TET-päiväkirjaan jotain... Opolle selittelin viikolla oikein aktiivisesti, miten kaikki päiväkirjamerkinnöt on tehty. Hah. Hauskaa oli, kun opo itse huokaisi, "Että eihän sulle Susi onneksi näistä tarvi muistuttaa, niinkuin muille." Eipä ei tarvinnut. Tosiaankaan.

13.10.2013 22:06 #66 :: Kirjaneito
Randomi jutusteluketju

The Big Bad Wolf kirjoitti: Tahtoo lukea. Ei pysty keskittymään, kun on taas mahdollista roikkua netissä...

Tuttu juttu. Yleisestikin sitä usein tahtoisi tehdä jotain järkevää, mutta päätyy aina roikkumaan koneelle FB:hen tai, huoh, Risingiin.

Itse alan nyt kunnolla tajuta, että olen lomalla. Siskoilla on vielä huomenna koulua (kaupunginkoulut, meikä on yksityisessä lukiossa jossa tehään pari lauantaipäivää) ja äidillä töitä. Muut menossa nukkumaan ja pakkailee reppuja. Meikä dataa koneella. Ei hassumpaa! :roll:

13.10.2013 22:41 #67 :: Celestine
Randomi jutusteluketju
Se on sitten syysloma :heart: Kokeista selvisin jotenkuten, mutta olen toistaseksi vielä hengissä.

Aloittelin tänään syysprojektitekstiä. Aihe on kyllä hirmuisen vaikea, mutta sain ainakin hyvän idean. Tässä on monta rautaa tulessa, kun ajattelin kirjoittaa sisaruksilleni synttärilahjaksi "kirjat", molemmille omat. Voi tulla kiire, deadline on marraskuussa. Nojaa, jos en kerkiä, niin sitten jouluksi.

Tätä tulin sitten hehkuttamaan tännekin, koska se tuntuu niin uskomattomalta: luin tänä aamuna Tolkienin Kuninkaan paluun loppuun, eli olen nyt lukenut koko Taru Sormusten Herrasta-trilogian. Itkin koko viimeisen luvun ajan :roll: Oli tosi hyvä kirja, mahtava kokonaisuus. Kunikaan paluu on paras kaikista kolmesta kirjasta.

13.10.2013 22:52 #68 :: Dragonil
Randomi jutusteluketju

Kirjaneito kirjoitti:

The Big Bad Wolf kirjoitti: Tahtoo lukea. Ei pysty keskittymään, kun on taas mahdollista roikkua netissä...

Tuttu juttu. Yleisestikin sitä usein tahtoisi tehdä jotain järkevää, mutta päätyy aina roikkumaan koneelle FB:hen tai, huoh, Risingiin.

Tiedän tunteen, niin kävi viimeksi, tuota... ..pari tuntia sitten? Ja kaiken lisäksi Tumblr on alkanut ottaa valtaa viime päivinä...

Munkin loma alkaa huomenna!! GHD vie illan ja Varjojen kaupungit osa 4 (en muista juuri nyt nimeä, tyypillistä minua) aamupäivän. Kuinka ihanaa onkaan saada kirjastolta viesti, että se on vihdoinkin lainattavissa! Yhdeksän teosta, kaikki lainassa ja varausjonossa kolme ennen minua... Ei ihme kun kesti kauan! :lol:

• Dyn hahmo
  • Dyn
    Varjovelho
    Tasolla 67
    10.20

13.10.2013 22:53 #69 :: Dyn
Randomi jutusteluketju

The Big Bad Wolf kirjoitti: Tahtoo junaan. Matkalla jonnekin on helpompi kirjoittaa... Mutta en varmaan maksa minireissusta vrllä paikasta x paikkaan y ja takaisin viidenkymmenenyhdeksän minsan myöhästymisellä. Vr, venaa rauhassa.

Toi on kyllä jännää, miten junassa voi olla yllättävänkin tuottelias. :D Olen joskus miettinyt, että ottaisin tarjousliput jonnekin Ouluun ja takaisin, ihan vain istuakseni junassa ja saadakseni kirjoittaa rauhassa. Myös hotellihuoneissa yksin istuessa saa hämmentävän paljon aikaiseksi, joten ehkä viikonloppumatka junalla pohjoiseen, yö hotellissa ja seuraavana päivänä takaisin olisi mitä parhainta luovuusbuustausta.

14.10.2013 09:58 #70 :: The Big Bad Wolf
Randomi jutusteluketju

Dyn kirjoitti:

The Big Bad Wolf kirjoitti: Tahtoo junaan. Matkalla jonnekin on helpompi kirjoittaa... Mutta en varmaan maksa minireissusta vrllä paikasta x paikkaan y ja takaisin viidenkymmenenyhdeksän minsan myöhästymisellä. Vr, venaa rauhassa.

Toi on kyllä jännää, miten junassa voi olla yllättävänkin tuottelias. :D Olen joskus miettinyt, että ottaisin tarjousliput jonnekin Ouluun ja takaisin, ihan vain istuakseni junassa ja saadakseni kirjoittaa rauhassa. Myös hotellihuoneissa yksin istuessa saa hämmentävän paljon aikaiseksi, joten ehkä viikonloppumatka junalla pohjoiseen, yö hotellissa ja seuraavana päivänä takaisin olisi mitä parhainta luovuusbuustausta.

Hey, kuulostaa hyvältä... Tosin meikäläisen kohde olisi ennemmin Tampere tai vastaava. (Hieno paikka ja Ahaa-teatteri! :wink: )

ENSILUMI!!!!! Vaivaiset kolme viikkoa olen odotellut... Ja eihän tuo maahan asti lumena pysy, mutta kuiteskin. :cheesy: Talvi tulee!!!!!! Ja joulu. Mikään ei voita vuorokauden mittaisia öitä ja puolen metrin hankea koulumatkalla, kun maiharinkärjet vuotaa kaiken lumen villasukkiin. Rutiineja kunnioittaakseni on katsottava luminen leffa ja juotava koko päivä kaakaota. Vaihtoehtoina Harry Potter tai Mikki Hiiri - Joulu Ankkalinnassa... Ja Yksin kotona!!! Jes. Voisi tulevaisuudessa panostaa DVD-valikoimaan. Ei sillä, että lastenleffoja väheksyisin. Mutta kuitenkin.

14.10.2013 10:39 #71 :: Athilora
Randomi jutusteluketju
Kuuraa katolla, ma huomaan. Winter ish coming.
Tykännyt: Piru Naiseksi

14.10.2013 10:43 #72 :: Piru Naiseksi
Randomi jutusteluketju
Tule talviuni, tuo ensi suvi. Jos et tule, mulle kirjoituskisa-aiheet lähetä ja näin unteluuttani vähennä.

14.10.2013 11:15 #73 :: Kirjaneito
Randomi jutusteluketju

Celestine kirjoitti: Tätä tulin sitten hehkuttamaan tännekin, koska se tuntuu niin uskomattomalta: luin tänä aamuna Tolkienin Kuninkaan paluun loppuun, eli olen nyt lukenut koko Taru Sormusten Herrasta-trilogian. Itkin koko viimeisen luvun ajan :roll: Oli tosi hyvä kirja, mahtava kokonaisuus. Kunikaan paluu on paras kaikista kolmesta kirjasta.

Onnittelut! Itse onnistuin TSH:n lukemisessa vasta kolmannella yrittämällä. :roll: Hieno teos, hieno tarina, upea maailma, mutta Tolkienin kirjoitustyyli hiukan liian raskasta meikäläiselle. (Kuninkaan paluu kuitenkin meikäläisestäkin paras.)

14.10.2013 12:07 #74 :: Athilora
Randomi jutusteluketju

Kirjaneito kirjoitti:

Celestine kirjoitti: Tätä tulin sitten hehkuttamaan tännekin, koska se tuntuu niin uskomattomalta: luin tänä aamuna Tolkienin Kuninkaan paluun loppuun, eli olen nyt lukenut koko Taru Sormusten Herrasta-trilogian. Itkin koko viimeisen luvun ajan :roll: Oli tosi hyvä kirja, mahtava kokonaisuus. Kunikaan paluu on paras kaikista kolmesta kirjasta.

Onnittelut! Itse onnistuin TSH:n lukemisessa vasta kolmannella yrittämällä. :roll: Hieno teos, hieno tarina, upea maailma, mutta Tolkienin kirjoitustyyli hiukan liian raskasta meikäläiselle. (Kuninkaan paluu kuitenkin meikäläisestäkin paras.)

Itse olen vuosien varrella lukenut TSH:n useamman kymmentä kertaa, ihan valehtelematta tai liioittelematta, enkä näe sitä kovinkaan raskaana teoksena. Kenties enemän taiteellinen tyyli vaikuttaa monista lukijoista raskaalta tai käännös ei välttämättä ole ensiluokkainen.

• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut
    Tasolla 27
    17.07

14.10.2013 12:57 #75 :: Sapfo
Randomi jutusteluketju
Pää ja keho ei ole yhteistyöhaluista. Enkä nyt sitten tiedä mitä tehdä..

14.10.2013 18:06 #76 :: Echramath
Randomi jutusteluketju
Scifi-idis: Antikristus onkin antimateriaa! Lopputulos vastaa vain 50 Tsar Bombaa.
Tykännyt: Sapfo, Ageha

• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut
    Tasolla 27
    17.07

14.10.2013 19:08 #77 :: Sapfo
Randomi jutusteluketju

Echramath kirjoitti: Scifi-idis: Antikristus onkin antimateriaa! Lopputulos vastaa vain 50 Tsar Bombaa.

Mä ajattelen että Jesse oli hybridi, Jumala oli alieni.
Maria oli oikeasti neitsyt, mutta keinoja on muitakin...

Idis ihan yhtä loistava!!!!!!
Muokannut 14.10.2013 19:10 Sapfo

24.10.2013 22:19 #78 :: Echramath
Randomi jutusteluketju
Mitä jos toinen maailmansota ja holokausti pohjimmiltaan lähtivät siitä, että Wittgenstein laittoi Hitlerin pipon koirankakkaan?

24.10.2013 23:19 #79 :: Athilora
Randomi jutusteluketju

Echramath kirjoitti: Mitä jos toinen maailmansota ja holokausti pohjimmiltaan lähtivät siitä, että Wittgenstein laittoi Hitlerin pipon koirankakkaan?

Pikemminkin kaikki maailman kurjuus 1889-1951 välisenä aikana ohtui Wittgensteinin olemassaolosta. Tunnen miehen työn ja elämäntarinan ja vihaan miestä molempien takia. Yleensä sanon, ettei juuri kukaan ole vihani arvoista. Noh, tässä teille poikkeus.

24.10.2013 23:26 #80 :: Niina Tolonen
Randomi jutusteluketju
Ah, nyt vasta huomasin tämän ketjun. Se yöaihe oli vanhalla pohjalla miellyttävä, itse olin useinkin "sallituissa aikarajoissa" valvomassa ja välillä jotain sinne kirjoittelinkin.

Tänään oli sikäli ikävä päivä, että satoi kaatamalla vettä ja unohdin sateenvarjon kotiin. Mutta tasapinotukseksi: muistin laittaa viimein lämpökynttilän uuteen ulkolyhtyyn. Ja hain kaverilta lainaan lukupiirikirjan Muumilaakson marraskuu. Perustettiin nimittain parin kaverin kanssa lukupiiri yliopistolle! :heart:

Valvojat: SaranthaHiistu