Mitä sinulle kuuluu?

Kultasuu
Kultasuu vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
25.05.2016 17:02 #21

Toivon sinulle Aurelia koko sydämestäni pelkästään kaikkea hyvää! Itsekin olen sairastanut tuota skitsotautia melkein koko aikuisuuteni joten tiedän millaisessa helvetissä olet ollut ja olet. Hyvänä uutisena nyt kun sama diagnoosi on ollut mulla jo kohta noin 20-vuotta, niin voin sanoa kaksi asiaa: skitsofreniasta voi todellakin toipua, sanoi kuka tahansa mitä tahnsa ja lisäksi haluan vahvistaa sinun uskoa siihen, että maailmassa on paljon, erittäin paljon hyviä ja hyvää tarkoittavia ihmisiä. Luulisin, että suurin osa. Joten, älä missään nimessä luovuta, sinulla on edessä vielä paljon hyvää kunhan opit ajan kanssa elämään ajatustesi ja oireidesi kanssa! Lisäksi olet huomannut foorumilla, että olet todella vahvoilla kirjoittamisessa joten jatka ihmeessä sitäkin! =)

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
29.09.2017 16:00 #22

Pohdin pitkään, mihin ketjuun kirjoittaisin. Tässä kun ei oikein yhdisty plussat eikä miinukset, eipä minua hirveästi stressaa (ehkä vähän kuitenkin), ei oikein potuta eikä elämä kovin ihanaa ole tällä hetkellä, joten taitaa tämä ketju olla paras johon voin uutisia kertoa. Randomia kun tämä ei edes ole.

Harjoitteluni Tikkurilan kirjastossa päättyi juuri. Tänään oli viimeinen päivä. Tuntuu haikealta, kun siellä on tullut moni ihminen tutuksi. Siellä oli todella mukavaa ja tulen varmaan käymään siellä jonkin verran, kun jaksan. Ainakin meinasin hyödyntää heidän akustista pianoaan ja opetella soittamaan sitä.

Sen lisäksi että harjoittelu päättyy, myös vuokrasopimukseni loppuu ja huomenna joudun tyhjentämään huoneeni. Tavarat siirtyvät toistaiseksi varastoon, koska uutta asuntoa minulla ei ole. Hakemuksia olen tehnyt, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Hieman pelokkaana odotan tulevaa asunnottomuuttani. Onneksi minulla on tiedossa ainakin pari paikkaa, missä voin yöpyä tarpeen tullen. Silloin tällöin taidan joutua etsimään yösijaa jostain muualta. Toivottavasti asunto löytyisi pian...

Tähän vielä päälle se, että sovittiin poikaystävän kanssa yhteisymmärryksessä olevamme ystäviä. Molemmilla oli samanlaiset fiilikset seurustelusta, joten nyt sitten ollaan sinkkuja.

Ja kaiken lisäksi pitäisi jaksaa vielä opiskella... huoh. Paljoa ei ole kyllä jäljellä nyt kun sain tehtyä tämän harjoittelun, vaikka pitääkin vielä hoitaa muutama asia tähän päälle, kuten raportointi yms. Onneksi saan osan kursseista suoritettua etänä. Oppariakin jo mietin ja sitä pitäisi jatkaa jossain vaiheessa eteenpäin, mutta jos nyt edes selviäisin viikonlopun yli. Toivottavasti.

Kuunliekki
Kuunliekki vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
18.10.2017 23:38 #23

Ehkä sitä voisi täällä hieman äännähtää kun jaksoin tänne foorumille työntää kuononi taas pitkästä aikaa. Olen hengissä vaikka en ole jaksanut olla täällä aktiivinen.

Kuulumiseni olisi kyllä voinut pistää potutusketjuunkin suoraan, mutta tulkoot tänne. Lyhytversiona mieheltäni löytyi syöpä viime vuonna keväällä (oireita oli jo edellisenä syksynä, mutta löytyi väärä tauti) ja tänä kesänä todettiin että mokoma päätti uusia samantien. Sen verran rankka oli jo ensimmäinen kierros että miehestä tuli sen jälkeen MT-potilas. Minun pää petti toisen kierroksen alkaessa. No rakoili se jo aiemmin, mutta aiemmin en myöntänyt että olisi mitään hätää, mitä nyt "vähän raskasta".

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
19.10.2017 08:52 #24

Raskas koettelemus sinulla Kuunliekki. Toivon voimia teille molemmille.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
19.10.2017 13:33 #25

Kuulostaa rankalta, toivotan kaikkea hyvää siihen suuntaan. Jos syöpä ei oppinut ekasta kerrasta, nyt sitä pitää vetää turpaan vielä kovemmin. Näyttäkää paskiaiselle, kuka määrää.

I'm just a normal everyday pervert.

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
19.10.2017 15:52 #26

Voi, enpä tuohon mitään kovin fiksua osaa sanoa, mutta voimia täältäkin suunnalta... Ihan luonnollistahan se on ettei pää meinaa tuollaisessa kestää, mutta toivottavasti siihen on löytynyt apua ja tukea. :(

Kain
Otus
Kain vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
31.10.2017 14:02 #27

Kuunliekille hyvin paljon voimia. Tosi vittumainen asia, mutta toivotaan että kaikki kääntyy niin parhaaksi kuin voi!
___

Moisen jälkeen vähän nyt paha sanoa mitään, mutta ei ihmeempiä. Kaveri vinkkasi että tällainen palsta on edes olemassa kun avauduin siitä etten oikein löydä ketään tyyppejä jotka olisi samalla scifi/fantasia-aallonpituudella. Niin tulin sitten tänne ja kirjoitin tämän. Toivottavasti ei ketään haittaa.

Kuunliekki
Kuunliekki vastasi aiheeseen: Mitä sinulle kuuluu?
26.05.2018 22:13 #28

Onneksi en luvannut mitään aktiivisuudesta viimekäynnillä, kun näköjään taas katosin kuukausiksi... Parasta siis olla lupaamatta nytkään mitään, mutta äännähdän nyt taas jotain. Toinen syöpäkierros on lopuillaan. Miehen vatsa laitetaan ensi kuun alussa kiinni (poistetaan siis avanne). Sitten olisi enää operaatio kuntoutuminen. Miehellä fyysisesti, kummallakin psyykkisesti. Ollaan kumpikin käyty juttelemassa psykiatrisen hoitajan (jos toisenkin, kiitos sote) kanssa ja itse olen saanut apua myös Finfamin (= Mielenterveyspotilaiden ja päihderiippuvaisten omaisten tukijärjestö = itselleni korvaamaton pelastusrengas) kautta. Psykoterapia taitaa olla se seuraava askel.

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat