Pohdin pitkään, mihin ketjuun kirjoittaisin. Tässä kun ei oikein yhdisty plussat eikä miinukset, eipä minua hirveästi stressaa (ehkä vähän kuitenkin), ei oikein potuta eikä elämä kovin ihanaa ole tällä hetkellä, joten taitaa tämä ketju olla paras johon voin uutisia kertoa. Randomia kun tämä ei edes ole.
Harjoitteluni Tikkurilan kirjastossa päättyi juuri. Tänään oli viimeinen päivä. Tuntuu haikealta, kun siellä on tullut moni ihminen tutuksi. Siellä oli todella mukavaa ja tulen varmaan käymään siellä jonkin verran, kun jaksan. Ainakin meinasin hyödyntää heidän akustista pianoaan ja opetella soittamaan sitä.
Sen lisäksi että harjoittelu päättyy, myös vuokrasopimukseni loppuu ja huomenna joudun tyhjentämään huoneeni. Tavarat siirtyvät toistaiseksi varastoon, koska uutta asuntoa minulla ei ole. Hakemuksia olen tehnyt, mutta mitään ei ole vielä kuulunut. Hieman pelokkaana odotan tulevaa asunnottomuuttani. Onneksi minulla on tiedossa ainakin pari paikkaa, missä voin yöpyä tarpeen tullen. Silloin tällöin taidan joutua etsimään yösijaa jostain muualta. Toivottavasti asunto löytyisi pian...
Tähän vielä päälle se, että sovittiin poikaystävän kanssa yhteisymmärryksessä olevamme ystäviä. Molemmilla oli samanlaiset fiilikset seurustelusta, joten nyt sitten ollaan sinkkuja.
Ja kaiken lisäksi pitäisi jaksaa vielä opiskella... huoh. Paljoa ei ole kyllä jäljellä nyt kun sain tehtyä tämän harjoittelun, vaikka pitääkin vielä hoitaa muutama asia tähän päälle, kuten raportointi yms. Onneksi saan osan kursseista suoritettua etänä. Oppariakin jo mietin ja sitä pitäisi jatkaa jossain vaiheessa eteenpäin, mutta jos nyt edes selviäisin viikonlopun yli. Toivottavasti.
79.813