Konserttisali
maaliskuu 07, 15:36
61 viestiä | Eija

Mitä sinulle kuuluu?

15.01.2021 09:43 #41 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Mitä sinulle kuuluu?
Kiitos Rasimus. :) Yritän muistaa katsoa miehen perään, että käy tarkastuksissa vaikka kutsua ei tulisikaan. Elämänmittainen riskihän se on. :/

19.01.2021 18:39 #42 : sinidean
Vastaus käyttäjältä sinidean aiheessa Mitä sinulle kuuluu?
Kaikkea hyvää Kuunliekin perheelle jatkoon ja onnea tulevasta perheenlisäyksestä. <3

Oman elämäni kuulumisista voisin todeta, että elän niitä kuuluisia ruuhkavuosia, kuten sanonta kuuluu. Lapseni (kolme vauhdikasta poikaa) ovat 5 v., 3 v. ja 10 kk. Samalla yritän itse vielä opiskella, jotta joskus pääsisin unelma-ammattiini. Joka ilta käyn taistelua saman kysymyksen kanssa: mennäkö ajoissa nukkumaan vai viettääkö edes vähän omaa vapaa-aikaa yksin tai puolisoni kanssa. Neljänä iltana viidestä päädyn/päädymme valvomaan ja menen nukkumaan vasta 00:30 aikoihin. Aamulla olen sitten väsynyt ja kiukkuinen. Ikäkriisi painaa myös, tunnen itseni sisäisesti nuoreksi, mutta fyysisesti kyllä huomaan, että alan vääjäämättä lähestyä keski-ikäisyyttä! Jännä ristiriita. Lukemiseni on viime vuosina siirtynyt äänikirjoihin ja kevyisiin dekkareihin painottuen. Tänä vuonna haluaisin taas panostaa spefikirjallisuuteen ja saada aikaiseksi arvostelujakin tänne Risingiin.

Parempaa vuotta kaikille ja kevättä kohti! :)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuunliekki

22.02.2021 01:48 #43 : Nadeshiko
Vastaus käyttäjältä Nadeshiko aiheessa Mitä sinulle kuuluu?
Terve tännekkin taas vuosien tauon jälkeen. Edellisen kerran kun piipahdin niin foorumipelit olivat uusi juttu täällä... Nähtävästi kaikki viestinikin ovat pyyhkiytyneet pois, mutta hyvä vaan, ei tarvii muistella mitä kaikkea joskus on tullut kirjoiteltua.

En lupaa aktivoitua, mutta satunnaisesti muistin että tämäkin paikka on olemassa. Edellisen kirjautumiskerran jälkeen olen erinäisten vaiheiden kautta palautunut tänne pääkaupunkiseudulle. Nyt olen käännekohdassa, jossa pitäisi etsiä uusi työ ja/tai opiskelupaikka. Käsityö- ja historiaharrastukset jatkuvat, mutta harmittaa kun kaikki tapahtumat on pitänyt perua pandemian takia.