Juhannus

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Juhannus
24.06.2016 17:06 #41

No, ainakaan nyt ei sada... Pistetäänpä kaljapullo auki, kutikutoinen tonnikalasalaatti syliin, ja töllöä tuijottamaan. Jos olisi kirkas taivas, niin voisin lähteä vaikka pitkälle kävelylenkille nauttimaan täysin hiljentyneestä naapurustosta, mutta kun ei.

Dyn kirjoitti: Punta on laskenut koko päivän sen verran railakkaasti ... Mitään muuta iloa tästä brexit-hommasta sitten olekaan

Eikä ne vielä ole edes eronneet. Vasta äänestäneet, että pitäisi erota.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Juhannus
25.06.2017 14:37 #42

Mökiltä taas ollaan selvitty. Talviturkki heitetty. Ja vastalla saunottu. Jos en olisi astunut mökin rappusilla harhaan ja taittanut nilkkaani niin olisi ollut ihan jees. Onneksi ei murtunut. Nilkka on turvoksissa, mutta kävelemään pystyy nyt, eilen oli haastavampaa tuo liikkuminen. Juhannusvierainamme olivat kaksi oravanpoikasta jotka olisivat kyllä tulleet sisällekin. :heart: LOMA! :heart:

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Juhannus
25.06.2017 18:09 #43

Talviturkki katosi mereen Allas Sea Poolin seudulla. (En kaipaa.) Tanssittajia ei ilmaantunut. (Kaipasin.) Mutta päädyin ME-naiseksi, sillä osallistuin Hula-hula -maailmanennätystempaukseen muiden tanssilähimmäisten tavoin. (Jokin onnistuu.) Penkkiurheilin. Ajattelin lähteä juhannuspäivän iltana toisiin tansseihin: olisinko päässyt tallom... pyörähtelemään tiuhemmin kuin aattona. Mutta odotin kutsua kuvauksiin sunnuntaipäiväksi - odotin, vaikkei sitä suorastaan luvattu. En halunnut näyttää väsyneeltä kameran edessä, siksi - ja rahaa säästääkseni - en lähtenyt eilen tansseihin. Mutta kutsua ei tullut. Koska kuvaustarvikkeet oli haalittu valmiiksi kassiin, kuuluttelin vielä ns. Naamakirjassa, löytyisikö toista kuvaajaa. Ei tärpännyt. Ja ulkona tuuli niin, ettei uimahyppykään houkutellut. Sain sentään muutaman oivan - kröhöm - kuvan poimittua, kerrassaan kolmin kameroin.
Tuleehan niitä viikonloppuja, mutta kyllä minua harmittaa, kun juhannus lässähtää. Ja niin se tekee usein. Odotanko siis liikaa?

Viimeksi muokattu: 25.06.2017 18:10 : Piru Naiseksi. Syy: virheen korjaaminen

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Juhannus
26.06.2017 14:44 #44

Hitto, oman elämän paikallaan junnaamisen tajuaa kun joutuu toistamaan tämän jussin kulun ihan vain copy-pastettamalla viime vuoden näkemyksen aiheesta. Eli:

Sain ainoat grilliherkutkin ostamalla S-Marketin grillituotetiskiltä kylkipalasen, ja sitten sähkögrillillä Wilhelmiä lämmittämällä. Tuolla konstilla tosin ei saa autenttista noen, tuhkan ja hiekan makua suuhunsa.

Joku vuosi mä repäisen ja meen muun perheen mukana mökille saunomaan. Sääli vain, että saunaa lukuunottamatta en yhtään viihdy kyseisessä paikassa.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Dyn vastasi aiheeseen: Juhannus
26.06.2017 15:40 #45

Tän vuoden juhannus meni lentokoneessa istuessa. No, lauantai-iltana lähdettiin kavereille grillaamaan, ja pikku jetlagissa se olikin ihan hyvä idea, niin ei tullut nukuttua unirytmiä aivan sekaisin. Ja ruoka oli hyvää. :heart: