• Aurelia hahmo Kirjoittaja
  • Aurelia

17.10.2015 18:26 #1 :: Aurelia
Mitä tyhmää teit viimeksi?
Täällä tuntuu olevan monenlaisia ketjuja ja ajattelin aloittaa hupailumielessä tämän uuden ketjun.

Minun viimeisin tyhmyyteni oli se kun entinen spotifyni, jonka latasin jostain netistä ilmaiseksi alkoi ilmoitella, että pitää hyväksyä uudet sopimukset, että spotify toimisi edelleen ja lukaisin ne vain pikapikaa läpi ja sain siitä sellaisen käsityksen, että spotifystäni pitää nyt ruveta maksamaan ja kun olen vähävarainen, niin päätin poistaa sitten musiikki-ohjelmani.

No sitten meni jonkin aikaa ilman musiikkia ja sain vieroitusoireita ja ajattelin katsoa uudestaan netistä niitä spotifyn sopimuksia ja katsoinkin tosi tarkasti ne läpi ja kävikin ilmi, että eihän siitä perusversiosta mitään tartte maksaa ja latasin sen sitten uudestaan ja nyt on taas musiikkia elämässä suureksi ilokseni.

Mutta kyllä tämä tyhmyyteni sitten nauratti ja huvitti minua jälkeen päin kovasti :)

Aurelia

18.10.2015 14:32 #2 :: Mustelmann
Mitä tyhmää teit viimeksi?
En ole koskaan lukenut sanaakaan Spotifyin sopimuksista, mutta ohjelma on silti pelittänyt hienosti. Mielestäni säännöt ja pykälät vain tekevät kaikesta tarpeettoman vaikeaa.

Oma viimeaikainen tyhmyyteni liittyy laiskuuteen ja muistamattomuuteen. Jälleen kerran olen unohtanut maksaa kasan laskuja, joista kaikista tuli maksuhuomautus ja yhdestä jopa varoitus perinnästä. Asian voisi ymmärtää, jos olisin köyhä, mutta olen pelkästään laiska ja saamaton. Joskus on nettiliittymäkin suljettu vain siksi, etten ole muistanut maksaa laskua huomautuskirjeistä huolimatta.