Leikkinurkka
touko 15, 20:42
3 viestiä | Kuunliekki

28.04.2021 21:26 #201 :: HourglassEyes
Elämän pienemmät ilot
Thaikuista miltei vuosi sitten pre-orderattu tv-sarjani saapui maanantaina. Syynä pitkään kestoon on ollut boxin julkaisun viivästyminen. Alkuperäinen julkaisu olisi pitänyt olla jo viime vuoden loka-marraskuulla, josta sitä joka kuukausi hivutettiin sitten aina kuukaudella eteenpäin. Ehdin jo moneen otteeseen pelätä, että julkaisu sittenkin perutaan ja se olisi harmittanut aivan vietävästi, koska olen jo muutamaan otteeseen katsellut sarjaa netin ihmeellisestä maailmasta, ärsyttävän huonolaatuisilta ja/tai puutteellisilta sivustoilta. Nyt sain katsottua koko sarjan vihdoinkin hyvillä mielin ja täydellisenä. Bonuksena lootassa oli mukana myös kyseinen sarja dvd (multiregional) levyinä, vaikka tilaamani versio oli flashdrive versio oheiskrääsöineen. Nyt on siis sarjasta oikein tuplakappaleet tallessa!

28.04.2021 23:26 #202 :: Mustelmann
Elämän pienemmät ilot
Joku thaimaalainen saippuasarja, jonka nimeä ei voi edes kääntää suomeksi?

Ja sarja, joka on julkaistu virallisesti massamuistina? Ymmärrän vhs-kasetit ja optiset levyt, mutta tuo oli kyllä uutta minulle.

• Darkki hahmo
  • Darkki

29.04.2021 17:10 #203 :: Darkki

29.04.2021 17:20 #204 :: Pisania
Elämän pienemmät ilot
Että useampi yhdellä kertaa? No sehän on kätevää. Hurjan paljon onnea koko perheelle!
Tykkännyt: Darkki

29.04.2021 21:28 #205 :: HourglassEyes
Elämän pienemmät ilot

Mustelmann post=63522 kirjoitti: Joku thaimaalainen saippuasarja, jonka nimeä ei voi edes kääntää suomeksi?

Heh, kyseessä on itseasiassa thaimaalainen BL sarja, joka kuulostaisi todennäköisesti melko pöhköltä suomeksi väännettynä. Why R U?
Tämä ei itseasiassa ole ensimmäinen sarja, jonka olen flashdrive versiona thaikuista tilannut, siellä ollaan selkeästi jo ymmärretty siirtyä osittain isoa tilaa vaativien dvd/bluray levyjen sijasta pienen tilan vievään tikkutuotantoon, joka myös soveltuu helpommin levyjen vaativan region rajoitusten ulkopuolelle.

29.04.2021 22:15 #206 :: Kuurankukka

Darkki post=63526

Oi, pieniä arkkivelhoja! Paljon onnea!
Tykkännyt: Darkki

02.05.2021 15:49 #207 :: Kuunliekki
Elämän pienemmät ilot

Darkki post=63526 kirjoitti: Meille syntyi tänään esikoistytöt :) Ovat kovin pieniä vielä... joten kai toi sopii aiheen otsikkoon :)

​​​​Paljon onnea tuoreille vanhemmille! ^^

15.05.2021 20:12 #208 :: Mustelmann
Elämän pienemmät ilot
Minulla tuli hiljattain kymmenen vuotta täyteen saman työnantajan palveluksessa ja sen kunniaksi sain normaalin palkan päälle pienen bonuksen, joka menee lyhentämättömänä henkilökohtaiseen virkistyskäyttöön. Samalla maksettiin myös lomarahat ja kohta alkaa myös itse loma, joten rahasta ja vapaa-ajasta ei ole lähiaikoina puutetta.
Muokannut 15.05.2021 20:13 Mustelmann