-
- Lukuhaaste: Helmet 2024
- Lukupiiri / HourglassEyes | 03.09.2024 17:35
-
- Mobiilipelit ja mobiilipelaaminen
- Konepaja / Kuurankukka | 02.09.2024 22:28
-
- Lukuhaaste: Popsugar 2024
- Lukupiiri / HourglassEyes | 02.09.2024 13:47
-
- Lukuhaaste: Goodreads ATY 2024
- Lukupiiri / HourglassEyes | 02.09.2024 13:43
Elämän pienemmät ilot
Elämän pienemmät ilot
Olen viimein saanut ryhdistäydyttyä sen verran, että sain aloitettua lenkkeilyn parin vuoden tauon jälkeen. Kolme kertaa vasta tullut käytyä, mutta ehkä tämä tästä. :) Ehkä kohta uskaltaa jo pääkaupunkiseudun suunnistusharjoituksiinkin.
Lisäksi on Ben & Jerry's -jäätelöä, jota söin ison kulhollisen. Ja ylipäätään nyt on hyvä tekosyy herkkujen ostamiselle, koska en halua menettää painoa kestävyysharjoittelun seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin.
(Pienenä miinuksena se, että en ole vielä oikein keksinyt hyvää lenkkireittiä. Aiemmin Jyväskylässä oli helppo, kun lähtipä mihin suuntaan tahansa ovelta, niin pääsi nopeasti metsäisille kevyenliikenteenväylille/poluille ilman liikennevalojen riesaa, mutta Hakaniemestä tuo ei yhtä helposti onnistukaan.)
Lisäksi on Ben & Jerry's -jäätelöä, jota söin ison kulhollisen. Ja ylipäätään nyt on hyvä tekosyy herkkujen ostamiselle, koska en halua menettää painoa kestävyysharjoittelun seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin.
(Pienenä miinuksena se, että en ole vielä oikein keksinyt hyvää lenkkireittiä. Aiemmin Jyväskylässä oli helppo, kun lähtipä mihin suuntaan tahansa ovelta, niin pääsi nopeasti metsäisille kevyenliikenteenväylille/poluille ilman liikennevalojen riesaa, mutta Hakaniemestä tuo ei yhtä helposti onnistukaan.)
Muokannut 29.05.2016 17:41 pihlajapuu
Elämän pienemmät ilot
^ Sitäpä juuri.
Jäätelöhän maistuukin parhaalta heti paahtavan kesäauringon alla juostun lenkin jälkeenpihlajapuu kirjoitti: Lisäksi on Ben & Jerry's -jäätelöä, jota söin ison kulhollisen. Ja ylipäätään nyt on hyvä tekosyy herkkujen ostamiselle, koska en halua menettää painoa kestävyysharjoittelun seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin.
Elämän pienemmät ilot
pihlajapuu kirjoitti: Olen viimein saanut ryhdistäydyttyä sen verran, että sain aloitettua lenkkeilyn parin vuoden tauon jälkeen.
Erinomaista, kuntoilu kannattaa aina! Itsekin yritän aktivoitua lenkkeilyn suhteen, tai paremminkin saada siitä säännöllisempää toimintaa. Minullakin on ongelmana hyvän reitin löytäminen, sillä lähiseudulla ei ole juurikaan hiekkateitä, jotka olisivat juoksemiseen asfalttia parempi vaihtoehto.
Heti aamusta töissä oli reilun tunnin kestänyt sähkökatkos, tulikin vähän pidempi kahvitauko vietettyä (mitä nyt kahviautomaatti ei toiminut). Sähköjen palatessa netti ei lähtenytkään toimimaan, joten mihinkään työjärjestelmiin ei päässyt käsiksi. Siinä sitten pidettiin vähän pidempää ruokatuntia ja kahvitaukoja. Hieman ennen puoltapäivää tuli ilmoitus, ettei nettiä saada korjattua tämän päivän aikana, joten saimme luvan lähteä kotiin. Illalla mennään vielä tiimin kanssa syömään, firman piikkiin, ja tämän jälkeen vietetään tyttöjen leffailtaa. Ei voisi paremmin viikonloppu alkaa
Muokannut 03.06.2016 13:24 Diara
Elämän pienemmät ilot
Sitä nimenomaan
Tenttitulokset tuli ja pääsin läpi! Eikä raapinut edes rajaa :) jos nyt vielä selviän loppukuun uusintatentistä niin tämä eka vuosi on päästy kunnialla läpi. Nyt meinaa kohta käydä niin, että alan reflektoimaan viime vuoden valintoja, niin jätetään tää vaan tähän. Hyvin meni.
Minun elämäni pieniin iloihin kuuluu tällä hetkellä se, että olen lopulta taas kotona pitkän päivän jälkeen. Tänään oli toisella paikkakunnalla viimeisen isovanhempani hautajaiset. Koko tilaisuus oli raskas ja surullinen, joten olen nyt helpottunut, että se on lopulta ohi ja olen kotona, tutussa ympäristössä.
Elämän pienemmät ilot
Kauhistuin, että "Mitkä ovat nämä muut menot, mihin olen käyttänyt näin paljon rahaa", kunnes tajusin että säästöön laittaminenkin merkitään listassani menoiksi. Sain siis tehdä säästötilille siirron ensimmäistä kertaa sitten opintojen alun :D Ah autuutta! Tätä vauhtiahan saan ensi vuonna kajakin!
Tykännyt: Piru Naiseksi
Elämän pienemmät ilot
Hih, mun tittelini vaihtui "Linnanherraksi"
... Minä pidän siitä!
... Minä pidän siitä!
Tykännyt: Piru Naiseksi
Elämän pienemmät ilot
Mustikka-vadelma piirakkaa. Itte tehty! Noh, pakastemurotaikinaan, mutta...
Muokannut 27.07.2016 20:11 HourglassEyes
Löysin taas pitkästä aikaa lukemisen ilon, ja nyt olen ahminut töiden jälkeen kirjan jos toisenkin. On se vaan niin kivaa, kun on aikaa lukea.
Ja se toinen ilo on se, että nyt on enää kaksi päivää siihen, että hauvavauvani Nipsu saapuu. Kaikki tavarat on pienelle hankittu ja nyt vaan odotellaan, että viimeiset päivät kuluisivat. Kuvia tulee sitten, kun saan niitä pienestä itse napattua
Ja se toinen ilo on se, että nyt on enää kaksi päivää siihen, että hauvavauvani Nipsu saapuu. Kaikki tavarat on pienelle hankittu ja nyt vaan odotellaan, että viimeiset päivät kuluisivat. Kuvia tulee sitten, kun saan niitä pienestä itse napattua
Tykännyt: Puolikuu, Kuurankukka
Lähdettiin eilen illasta läheiseen "saareen" (heinikon läpi kulki puitettu polku, ei ihan kuin pitkospuut mutta aika lähelle, joten ikään kuin saari) katselemaan josko siellä olisi lepakoita (joku on väittänyt nähneensä). Se ei mennyt ihan niin kuin ajateltiin, sillä heinikko oli täynnä hyttysiä. Paikoitellen siellä oli jopa hyttyslauttoja, ininän kuuli jo kaukaa. Aikamoiseksi juoksuksi se meni (elämäni pisin runsas kilometri) ja kaiken lisäksi me oltiin hiukan liian aikaisessa, oli vielä liian valoisaa kun päästiin saareen. Ja koska meistä molemmista tuntui, että kaikkialla oli hyttysiä, ryykättiin sitten samalla vauhdilla pois sieltä. Se ei nyt tehnyt elämään pientäkään iloa sinänsä (vaikka jälkeen päin huvittikin), ja onnistuin telomaan jalkani siinä rytäkässä. Aamulla sattui vasempaan jalkaan ja olin jo melko varma, että olin taas saanut vääntymän/marssimurtuman siihen. Mutta ei, se oli vain lihasjumi, joka katosi kun hetken aikaa uskalsi kävellä, vaikka se tuntui pelottavasti samanlaiselta. Elämän pieniin iloihin siis kuuluu se, että en onnistunut hankkimaan marssimurtumaa. :)