Elämän pienemmät ilot

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
24.04.2017 14:28 #141

Partani on alkanut kasvaa selvästi nopeammin ja tuuheammin. Nykyään naama pitää tasoittaa jopa kerran viikossa, jos haluan pitää sängen loitolla. Kesälomalla voisi kokeilla, lähteekö karvoitus kunnolla itämään, jos jätän höyläämättä pidemmäksi aikaa. Olen siis viimein saavuttanut puberteetin hieman vajaan kolmenkympin iässä.

I'm just a normal everyday pervert.

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
24.04.2017 16:25 #142

^ Sain pientä hupsua iloa kuvittelemalla, kuinka kivasti voisit avatarhahmoon muokkaamalla seurata naamakarvaprojektin etenemistä. (Itsehän niin jo teen. Eikun...)

Muita iloja: Nyt monena päivänä on satanut rakeita. Se on jotenkin jännää.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
25.04.2017 15:45 #143

Kadonnut kunto löytyi! Jei!!! ^_^

Tänään tehty 40 km aikaan 3:03.6 ja aika rajulla reitillä. Tää oli hyvä leirin päätös :) nyt voin hyvil mielillä ottaa yhden leivonnaisen päivä kahveella :) mut ensin...

Vähä Pepsi Maxia!!!

Race like first!
Train like second!

03.05.2017 18:30 #144

Olen nyt pari päivää tehnyt töitä melkein pelkästään seisten läppärin pöytätuen kanssa. Jostain syystä tuottavuuskin on parantunut! En tiedä mikä siinä on, aluksi seistein työskentely tuntui ihan oudolta, mutta nyt kun päätin ottaa tavan taas käyttöön, tämä sujuu suorastaan erittäin hyvin.

Hiistu
Neurovelho
Hiistu vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
06.05.2017 10:58 #145

"En vaan ymmärrä, miksi jotain asiaa tutkitaan ja tutkitaan, vaikka se on v*tun selvä."

Äitini kommentti opinnäytetyöstäni. Niin, onhan se toisaalta vähän niinkin... :lol:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Skie

Skie
Skie vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
07.05.2017 00:52 #146

Kävin kotiseutumatkailemassa Kilpisjärvellä ja katsomassa kun Vain 2 kalaa -kisan aloituksessa ahtauduttiin pienelle alueelle pilkkimään olemattomia kaloja (en ymmärrä viehätystä). Tuntuu siltä ettei kesä tule koskaan, kun luntakin on vielä puolisen metriä. Mutta eipä tuo oikeastaan haittaa, olen kuitenkin enemmän talvi-ihmisiä.

Always follow your doubts.

07.05.2017 13:11 #147

Sunnuntaiaamuisin on aikaa tehdä kunnon lämmin aamiainen! :heart:

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
08.07.2017 16:32 #148

Pitkästä aikaa on lämmin kesäpäivä. Tähän asti on tuntunut enemmän syksyltä kuin kesältä...

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
29.04.2018 22:24 #149

Sanoin irti Elisa Viihde-sopimukseni. En ole käyttänyt palvelua pitkään aikaan ja ajattelin jo kauan sitten, että siitä pitäisi päästä eroon. Ajattelin myös, että ehkä sittenkin tarvitsen sitä joskus, minkä takia pidin sen voimassa. Mutta koska en ole käyttänyt Viihdettä mihinkään koko vuonna, pistin tilauksen poikki. Minulla oli käytössä koko paketti, joka maksoi jotain kuuskymppiä kuussa, joten tuleehan tuossa säästöäkin. Se varsinainen ilo liittyykin juuri siihen.

I'm just a normal everyday pervert.

11.05.2018 22:23 #150

Kai se lasketaan pieneksi iloksi, että seuraavaksi on viikonloppu ja saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa. :)

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
14.05.2018 13:05 #151

Lämpimät kelit mahdollistivat viimeinkin sen, että lähipuutarhalle saapuivat parveketomaattien taimet. Eilen kävin hakemassa kymmenkunta tainta ja istutin ne aurinkoilsella parvekkeella. :heart:

...Mutta onko noiden ampiaisten pakko tulla aina pilaamaan lämmöstä nauttimiseni??

Viimeksi muokattu: 14.05.2018 13:05 : HourglassEyes. Syy: kirotushärä

16.05.2018 20:17 #152

Irlannissa ei ole niin lämmin kuin Suomessa (tasaista 15 astetta varjossa, tosin auringossa on kivan lämmin nyt kun se paistaa), mutta tänään on ollut tosi nätti päivä. Juhlistin sitä juomalla iltapäiväkahvit ulkona puistossa, erittäin piristävää!

Adolfina Romanov
Epäkuollut
Adolfina Romanov vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
21.05.2018 14:38 #153

Tänään palautettiin viimeiset kirjallisuuden työt koulussa (arvosanat annettu, voi siis lorvia viimeiset viikot). Kymppiä ei tullut, tuli 12. Ei mitään 4-10 tai edes 11. Tuli 12. Viereen oli kirjoitettu: "Yllätyitkö? Olipa virkistävää luettavaa"

Eli ei valittamista. Voinen lähteä hyvillä mielin lomia viettämään.

Viimeksi muokattu: 21.05.2018 14:39 : Adolfina Romanov.

punnort, Louhikäärme
Uusin jäsen: Kristoffer Schauman