• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 75 päivää sitten)

Elämän pienemmät ilot

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
21.01.2020 18:05 #181 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Elämän pienemmät ilot
Huomasin, että jos Monty Pythonin maailman hauskimman vitsin (sen joka tappaa kuulijansa nauruun) "saksannoksen" (Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!) yrittää kääntää saksasta englanniksi Googlen kääntäjällä, tulee vastaukseksi [FATAL ERROR]. :lol:

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Adolfina Romanov

• Iivari hahmo
  • Iivari
21.01.2020 18:12 #182 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Elämän pienemmät ilot
Sain tänään pomoni luvalla pitää kesken työpäivän 20 minuutin Pokemon Go -tauon ja lähdin asiakaslasteni kanssa pokettamaan raidiin 500 metrin päähän kirjastosta <3

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

26.01.2020 23:50 #183 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Elämän pienemmät ilot
Microsoft lopetti Windows 7:n tukemisen jokin aika sitten, eli tietoturva- tai muita päivityksiä ei ole tälle käyttöjärjestelmälle enää saatavissa. Huomasin kuitenkin, että Windows 10:n pystyy latamaan edelleen ilmaiseksi, vaikka ilmaisjakelun piti loppua jo vuosia sitten. Päivitin tänään vanhan läppärini seiskasta kymppiin täysin kivuttomasti ja suosittelen samaa muillekin, jos kymppiä ei koneesta vielä löydy.

Täältä ohjeet päivittämiseen:
www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10

I'm just a normal everyday pervert.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
03.03.2020 21:05 #184 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Elämän pienemmät ilot
Näin tänään mersun, jonka takalasissa olevassa tarrassa luki Diktaattorien valinta.

Lisäksi huomasin, että tämän kuun 23. päivä nimppareitaan viettää Akseli ja Selina. Selina on ensimmäistä kertaa kalenterissa tänä vuonna, joten olen varma että nimipäivistä päättävä taho pisti sen ihan tarkoituksella (ja/tai läpällä) Akselin pariksi. Hauska tietää että heiltäkin löytyy huumorintajua, vaikka samat ryökäleet veivätkin minulta perinteisen nimpparini.

Don't mess with the neon love chicken.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Rinja

16.03.2020 10:41 #185 : Adolfina Romanov
Vastaus käyttäjältä Adolfina Romanov aiheessa Elämän pienemmät ilot
Loin pari viikkoa sitten tilin imdb-sivulle. On tosi hypnoottista heitellä arvosteluja leffoille sitä mukaa kun niitä muistuu mieleen. Yllättävän paljon minä niitä muistan.

Lastenelokuvia en ole miettinyt vielä lähes ollenkaan. Pitäisi kai, tuli niitä sentään nähtyä kun olin pieni.

16.03.2020 16:02 #186 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Elämän pienemmät ilot
Minulla on ollut Imdb-tili ainakin kymmenen vuotta, mutta en ole juurikaan arvostellut tai pisteyttänyt elokuvia. Olen käyttänyt tiliäni pääasiassa oman elokuvakokoelman ylläpitämiseen, koska olen liian laiska tekemään kunnon Excel-taulukkoa. Jotain dataa Imdb:kin osaa silti listastani kertoa: Uusin omistamani elokuva on Deadpool 2 vuodelta 2018 ja vanhin Spartacus vuodelta 1960.

I'm just a normal everyday pervert.

Sj
Uusin jäsen: Milana Nerg