Elämän pienemmät ilot

Breza
Kaartilainen
Breza vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
09.01.2016 21:36 #21

Vasta leivottu porkkanakakku joka oli ulkomuodolta vähän kärsiny xD jonka sit todella hienosti peitin tuorejuusto kuorutteella :D Oli todella hyvää :P nam :P

10.01.2016 11:16 #22

Ei enää Star Wars spoilereiden välttelyä!!!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu

13.01.2016 08:17 #23

Nyt alkaa olla jo niin pitkälle päivää valoisaa, että viitsii jättää työpäivän ajaksi kissoille ikkunanverhot auki tipujen tiirailuun. :p

20.01.2016 18:21 #24

Ostin kauppareissulla Runebergin torttuja. =)

22.01.2016 08:56 #25

Korjasin mun työkoneeni hiiren. :D Se on toiminut satunnaisesti ongelmallisesti varmaan jo puolen vuoden ajan, mutta aikaisemmin se ei ole häirinnyt, mitä nyt vaan ärsyttänyt. Nyt se on toiminut ihan moitteettomasti, toivottavasti korjaus on pysyvää laatua.

26.01.2016 19:13 #26

Kävin ostamassa laatikollisen Arnoldsin donitseja :tongue:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emelie

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
01.02.2016 11:49 #27

Päivät pitenevät, ja olen jo yli kuukauden voinut sanoa: tänä vuonna Uimastadionilla. Toivo keväästä kantaa talven yli.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
05.02.2016 12:48 #28

Tänään vielä töihin ja sitten alkaa loma. Univelkaa on kertynyt viimeisen puolen vuoden aikana sen verran, että taidan keskittyä pelkästään nukkumiseen.

I'm just a normal everyday pervert.

13.02.2016 14:48 #29

Käytiin aamupuhteina keittiönkaapit läpi pitkästä aikaa kunnolla. Tyhjennettiin kaikki tavarat pois kaapeista ja pohdittiin jokaisen kohdalla tarvitaanko me niitä ja jos halutaan säilyttää jotain, niin minne ne laitetaan. Hämmästyttävän paljon saatiin tavaraa joko pois tai siivottua siistimmin kaappeihin, jolloin käyttökaappeihin tuli ihan valtavasti tilaa. :)

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
22.02.2016 23:03 #30

On kai tämäkin ilon aihe, kun sain vihdoin ja viimein kirjoitettua sen hakemuksen, ja lähetin sen. Nyt vain odotellaan jännityksellä, miten käy. :smile:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Emelie

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
23.02.2016 11:39 #31

NOVA-kisakutsu ilmestyi viimein. Ajattelin jo joutuvani käyttämään oivan :grin: ideantynkäni muualle menevään tuotantoon, mutta Novaan taidan sen virtuaaliraketein lähettää ...,joskun saan jutun kirjoitettua ennen määräaikaa.

02.03.2016 18:05 #32

Kävin tänään hammaslääkärissä, ja vaikka se itsessään ei ollutkaan mukava tapahtuma, en voisi olla tyytyväisempi löytämääni hammaslääkäriin. Yksi paikattava reikä löytyi ja huomattuaan, että kurtistelen kulmiani vihlomisen takia paikkausprosessin alussa, hammaslääkäri lopetti ja ehdotti puudutuspiikkiä. Minä en edes tiennyt, että se on mahdollista (ei ole koskaan aiemmin puudutettu paikkauksen takia), mutta olin kyllä niin iloinen, että suostuin siihen. Pitkäänhän se oli sitten puutunut, mutta hoitoprosessi ei sattunut yhtään. Todennäköisesti puudutuksen tarjoaminen oli myös hammaslääkärin etu, mutta muistelen kauhulla niitä synnyinkotipaikkakunnan hammaslääkärikäyntejä, joissa hammaslääkäriä ei voinut vähempää kiinnostaa sattuiko paikkaus vai ei...

02.03.2016 19:32 #33

^ Mitä, mua on aina puudutettu, aina. Paikkausta varten, hammaskiven poistossa, koko naama kun visurit leikattiin irti. Vain ja ainoastaan tarkastus onnistuu ilman piikkejä. En tiedä olenko kipuherkempi kuin muut vai kohdalle sattunut vain puudutusta kannattavia lekureita, mutta kukaan ei ole koskaan ehdottanutkaan, että hammasoperaatioista pitäisi selvitä ilman.

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
02.03.2016 20:19 #34

^

Sama itsellä, aina hampauden paikkauksen yhteydessä on tarjottu puudutusta ja varsinkin viisaudenhampaiden poistossa siitä on ollut hyötyä. Viisaudenhampaiden kanssa lekuri vielä kysyi puolessa välissä operaatiota, että vaikuttaahan se puudutusaine edelleen.

Luulin, että se on ihan perusasia niiltä ehdottaa puudutusta.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

03.03.2016 08:02 #35

Mä luulen, että viisaudenhampaiden poistossa puudutus on ihan selvä juttu, mutta tosiaan, mulle ei ole koskaan aiemmin edes ehdotettu paikkauksen yhteydessä puudutusta. Olen asiaa myöhemmin pohtiessani tullut siihen tulokseen, että synnyinkotipaikkakuntani hammaslääkäri oli joko sadisti tai sitten sitä ei vaan kiinnostanut (koska tarjolla ei ollut kovin montaa hammaslääkäriä, niin ei häneltä ei asiakkaat loppuneet). Olen saanut kyllä useammankin trauman juuri tuosta hammaslääkäristä, enkä enää yhtään hämmästele lievää hammaslääkäripelkoani. Tosin se tuntuu nyt pienentyneen reilusti tämän positiivisen käyntini seurauksena. :)

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
07.03.2016 12:06 #36

Nyt o todella pieni ilo mutta tärkeä.

Ette uskokkaa kuin hyvältä Pepsi Max maistuu 40 km lenkin jälkeen. Samal istuu sohval ja nautiskelee siittä vikasta lasillisesta ihan rauhassa.

Sit tietää et on viel elämänsä kovimmassa kisa kunnos. Nyt voi hyvin mielin lepäillä ja valmistuu olympianäyttöö.

Race like first!
Train like second!

07.03.2016 19:07 #37

On kiva olla taas UK:ssa hyvinkin pienistä syistä. Kaupasta saa tuttuja tuotteita, joita ei Suomesta saa, kuten yhtä tiettyä kirsikkajugurttia, tonnikalapastaa, halpaa juustokakkua ja mustikkajuomaa, jota tosin just tuli Ärrälle myyntiin (kauhean kovaan hintaan). Muutama suosikkikahvilani on täällä, samoin pari pikaruokaketjua, joita ei ole vielä Suomessa, erityisesti Five Guysin hampurilaiset ja Chipotlen burritot. Ja se yksi sushipaikka, jonka nimeä en ikinä muista. Metrolla tai junalla pääsee joka paikkaan, joten voin lukea matkalla, toisin kuin bussissa Helsingissä (tulee matkapahoinvointia). Viihdyn. :heart:

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
07.03.2016 19:16 #38

^

Ne halvat juustokakut on kyllä aivan mahtavia. Ja kun ne on juuri sopivan kokoisia, ettei tule ähky, mutta ei jää kaipaamaan lisääkään. Voi kun niitä saisi täältäkin, nyt alkoi tekemään mieli, kun aloin ajattelemaan niitä.

Se on kyllä jännä juttu, että metrossa pystyy lukemaan kirjaa, mutta bussissa ei. Itsekin nimittäin kärsin matkapahoinvoinnista, enkä millään bussimatkoilla voi keskittyä kuin musiikin kuunteluun ja maisemien katseluun (tai siis yleensä siinä tien lähellä olevien maisemien katseluun, muuten tulee taas huono olo). Lontoon aikoinani sen sijaan luin metrossa kirjan jos toisenkin eikä koskaan tullut paha olo, vaikka metrossa olisi ollut huono ilma, ahdasta tai matka töyssyinen.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

07.03.2016 19:19 #39

Diara kirjoitti: Ne halvat juustokakut on kyllä aivan mahtavia. Ja kun ne on juuri sopivan kokoisia, ettei tule ähky, mutta ei jää kaipaamaan lisääkään.

Ainakin Tescosta ja Sainsbury'siltä saa myös kokonaisia sellaisia, ei pelkkiä paloja. Maksaa jotain kolme puntaa per kakku. Riittää muutamaksikin kerraksi, jos pystyy hiukan hillitsemään itseään. :grin:

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
07.03.2016 19:25 #40

Dyn kirjoitti: Ainakin Tescosta ja Sainsbury'siltä saa myös kokonaisia sellaisia, ei pelkkiä paloja.

Täytyykin pitää mielessä seuraavalla visiitillä, minä kun aina eksyn ostamaan vain paloja. Ei nekään kalliita ole, mutta tuleehan ne suhteessa kalliimmaksi kuin ostaa koko kakku kerralla.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Zarniwoop