Elämän pienemmät ilot

29.05.2016 17:23 #81 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämän pienemmät ilot
Työ palkittiin ja varmasti ansiosta. Onneksi olkoon!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kultasuu

29.05.2016 17:37 - 29.05.2016 17:41 #82 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Elämän pienemmät ilot
Olen viimein saanut ryhdistäydyttyä sen verran, että sain aloitettua lenkkeilyn parin vuoden tauon jälkeen. Kolme kertaa vasta tullut käytyä, mutta ehkä tämä tästä. :) Ehkä kohta uskaltaa jo pääkaupunkiseudun suunnistusharjoituksiinkin.

(Pienenä miinuksena se, että en ole vielä oikein keksinyt hyvää lenkkireittiä. Aiemmin Jyväskylässä oli helppo, kun lähtipä mihin suuntaan tahansa ovelta, niin pääsi nopeasti metsäisille kevyenliikenteenväylille/poluille ilman liikennevalojen riesaa, mutta Hakaniemestä tuo ei yhtä helposti onnistukaan.)
Viimeksi muokattu: 29.05.2016 17:41 pihlajapuu.

29.05.2016 17:54 - 29.05.2016 17:55 #83 : Kultasuu
Vastaus käyttäjältä Kultasuu aiheessa Elämän pienemmät ilot
Tarkoitatteko Louhikäärme ja Piru Naiseksi onnitteluilla tuota minun kirjauutista? Jos tarkotatte, niin hyvin paljon kiitos teille, olette ihania! =)
Viimeksi muokattu: 29.05.2016 17:55 Kultasuu.

30.05.2016 17:55 #84 : Louhikäärme
Vastaus käyttäjältä Louhikäärme aiheessa Elämän pienemmät ilot
^ Sitäpä juuri.

pihlajapuu kirjoitti: Lisäksi on Ben & Jerry's -jäätelöä, jota söin ison kulhollisen. Ja ylipäätään nyt on hyvä tekosyy herkkujen ostamiselle, koska en halua menettää painoa kestävyysharjoittelun seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin. :lol:

Jäätelöhän maistuukin parhaalta heti paahtavan kesäauringon alla juostun lenkin jälkeen :smile:

30.05.2016 20:59 #85 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Elämän pienemmät ilot

pihlajapuu kirjoitti: Olen viimein saanut ryhdistäydyttyä sen verran, että sain aloitettua lenkkeilyn parin vuoden tauon jälkeen.

Erinomaista, kuntoilu kannattaa aina! Itsekin yritän aktivoitua lenkkeilyn suhteen, tai paremminkin saada siitä säännöllisempää toimintaa. Minullakin on ongelmana hyvän reitin löytäminen, sillä lähiseudulla ei ole juurikaan hiekkateitä, jotka olisivat juoksemiseen asfalttia parempi vaihtoehto.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• Diara hahmo
  • Diara
03.06.2016 13:22 - 03.06.2016 13:24 #86 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämän pienemmät ilot
Heti aamusta töissä oli reilun tunnin kestänyt sähkökatkos, tulikin vähän pidempi kahvitauko vietettyä (mitä nyt kahviautomaatti ei toiminut). Sähköjen palatessa netti ei lähtenytkään toimimaan, joten mihinkään työjärjestelmiin ei päässyt käsiksi. Siinä sitten pidettiin vähän pidempää ruokatuntia ja kahvitaukoja. Hieman ennen puoltapäivää tuli ilmoitus, ettei nettiä saada korjattua tämän päivän aikana, joten saimme luvan lähteä kotiin. Illalla mennään vielä tiimin kanssa syömään, firman piikkiin, ja tämän jälkeen vietetään tyttöjen leffailtaa. Ei voisi paremmin viikonloppu alkaa :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Viimeksi muokattu: 03.06.2016 13:24 Diara.

05.06.2016 02:24 #87 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Elämän pienemmät ilot
Näin ulkona mäyrän. Hämmentävä paikka tämä Kent.

05.06.2016 09:25 #88 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Elämän pienemmät ilot
Sitä nimenomaan

• Vael hahmo
  • Vael
    Kadetti
06.06.2016 23:58 #89 : Vael
Vastaus käyttäjältä Vael aiheessa Elämän pienemmät ilot
Tenttitulokset tuli ja pääsin läpi! Eikä raapinut edes rajaa :) jos nyt vielä selviän loppukuun uusintatentistä niin tämä eka vuosi on päästy kunnialla läpi. Nyt meinaa kohta käydä niin, että alan reflektoimaan viime vuoden valintoja, niin jätetään tää vaan tähän. Hyvin meni.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Strato

• Skie hahmo
  • Skie
07.06.2016 15:40 #90 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämän pienemmät ilot
Piiiitkän työpäivän päätteeksi oli ihana tulla kämpille, jossa ayi oli käynyt siivoamassa. Elämän pieniä (tai tosi isoja luksuksia) on oma siivooja.

Always follow your doubts.

20.06.2016 19:54 #91 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämän pienemmät ilot
Minun elämäni pieniin iloihin kuuluu tällä hetkellä se, että olen lopulta taas kotona pitkän päivän jälkeen. Tänään oli toisella paikkakunnalla viimeisen isovanhempani hautajaiset. Koko tilaisuus oli raskas ja surullinen, joten olen nyt helpottunut, että se on lopulta ohi ja olen kotona, tutussa ympäristössä.

• Lexei hahmo
  • Lexei
21.06.2016 00:15 #92 : Lexei
Vastaus käyttäjältä Lexei aiheessa Elämän pienemmät ilot
Elämän pienimpiä iloja tällä hetkellä on se, että pääsin jälleen lisäämään geokätköilyn harrastuksiini noin vuoden tauon jälkeen. Tänään työmatkan ohessa tuli 100 löydetyn kätkön raja täyteen :)

16.07.2016 10:37 #93 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämän pienemmät ilot
Kissat ovat taas kotona, ehdin jo kaivatakin meidän karvakorvia. :wub:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

17.07.2016 18:53 #94 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Elämän pienemmät ilot
Kauhistuin, että "Mitkä ovat nämä muut menot, mihin olen käyttänyt näin paljon rahaa", kunnes tajusin että säästöön laittaminenkin merkitään listassani menoiksi. Sain siis tehdä säästötilille siirron ensimmäistä kertaa sitten opintojen alun :D Ah autuutta! Tätä vauhtiahan saan ensi vuonna kajakin!

Ars Longa Vita Brevis
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

19.07.2016 22:29 #95 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Elämän pienemmät ilot
Hih, mun tittelini vaihtui "Linnanherraksi"

... Minä pidän siitä! :lol:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

27.07.2016 11:16 #96 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämän pienemmät ilot
On taas olo, että on saavuttanut jotain, kun kävi aamulla 13 km kävelylenkillä ja haali ison kasan pokemoneja siinä ohimennen. :D

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu

• Skie hahmo
  • Skie
27.07.2016 18:31 #97 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Elämän pienemmät ilot
Kävin töiden jälkeen after workeilla Pekingin korkeimmassa rakennuksessa. China World Trade Centerin kolmostornilla on korkeutta 330 metriä, joten kyllä paikan sky barista kelpasi ihailla kaupungin päällä riehuvaa ukkosmyrskyä.

Always follow your doubts.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Puolikuu, Diara, Ansa

27.07.2016 20:11 - 27.07.2016 20:11 #98 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Elämän pienemmät ilot
Mustikka-vadelma piirakkaa. Itte tehty! Noh, pakastemurotaikinaan, mutta... :tongue:

Viimeksi muokattu: 27.07.2016 20:11 HourglassEyes.

• Diara hahmo
  • Diara
27.07.2016 21:37 #99 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Elämän pienemmät ilot
Löysin taas pitkästä aikaa lukemisen ilon, ja nyt olen ahminut töiden jälkeen kirjan jos toisenkin. On se vaan niin kivaa, kun on aikaa lukea.

Ja se toinen ilo on se, että nyt on enää kaksi päivää siihen, että hauvavauvani Nipsu saapuu. Kaikki tavarat on pienelle hankittu ja nyt vaan odotellaan, että viimeiset päivät kuluisivat. Kuvia tulee sitten, kun saan niitä pienestä itse napattua :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Kuurankukka

30.07.2016 22:49 #100 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Elämän pienemmät ilot
Lähdettiin eilen illasta läheiseen "saareen" (heinikon läpi kulki puitettu polku, ei ihan kuin pitkospuut mutta aika lähelle, joten ikään kuin saari) katselemaan josko siellä olisi lepakoita (joku on väittänyt nähneensä). Se ei mennyt ihan niin kuin ajateltiin, sillä heinikko oli täynnä hyttysiä. Paikoitellen siellä oli jopa hyttyslauttoja, ininän kuuli jo kaukaa. :skull: Aikamoiseksi juoksuksi se meni (elämäni pisin runsas kilometri) ja kaiken lisäksi me oltiin hiukan liian aikaisessa, oli vielä liian valoisaa kun päästiin saareen. Ja koska meistä molemmista tuntui, että kaikkialla oli hyttysiä, ryykättiin sitten samalla vauhdilla pois sieltä. Se ei nyt tehnyt elämään pientäkään iloa sinänsä (vaikka jälkeen päin huvittikin), ja onnistuin telomaan jalkani siinä rytäkässä. Aamulla sattui vasempaan jalkaan ja olin jo melko varma, että olin taas saanut vääntymän/marssimurtuman siihen. Mutta ei, se oli vain lihasjumi, joka katosi kun hetken aikaa uskalsi kävellä, vaikka se tuntui pelottavasti samanlaiselta. Elämän pieniin iloihin siis kuuluu se, että en onnistunut hankkimaan marssimurtumaa. :)

Pete, Skie, Jouni
Uusin jäsen: Lauri Wallivaara