Uusimmat viestit

Uusimmat keskustelut

Elämän pienemmät ilot

• Piru Naiseksi hahmo
Piru Naiseksi
Tähtipilotti
Taso: 44
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
29.05.2016 17:23 #81

Työ palkittiin ja varmasti ansiosta. Onneksi olkoon!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kultasuu

• pihlajapuu hahmo
pihlajapuu
Lentäjä
Taso: 30
pihlajapuu vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
29.05.2016 17:37 #82

Olen viimein saanut ryhdistäydyttyä sen verran, että sain aloitettua lenkkeilyn parin vuoden tauon jälkeen. Kolme kertaa vasta tullut käytyä, mutta ehkä tämä tästä. :) Ehkä kohta uskaltaa jo pääkaupunkiseudun suunnistusharjoituksiinkin.

Lisäksi on Ben & Jerry's -jäätelöä, jota söin ison kulhollisen. Ja ylipäätään nyt on hyvä tekosyy herkkujen ostamiselle, koska en halua menettää painoa kestävyysharjoittelun seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin. :lol:

(Pienenä miinuksena se, että en ole vielä oikein keksinyt hyvää lenkkireittiä. Aiemmin Jyväskylässä oli helppo, kun lähtipä mihin suuntaan tahansa ovelta, niin pääsi nopeasti metsäisille kevyenliikenteenväylille/poluille ilman liikennevalojen riesaa, mutta Hakaniemestä tuo ei yhtä helposti onnistukaan.)

Viimeksi muokattu: 29.05.2016 17:41 : pihlajapuu.

• Kultasuu hahmo
Kultasuu
Ritari
Taso: 30
Kultasuu vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
29.05.2016 17:54 #83

Tarkoitatteko Louhikäärme ja Piru Naiseksi onnitteluilla tuota minun kirjauutista? Jos tarkotatte, niin hyvin paljon kiitos teille, olette ihania! =)

Viimeksi muokattu: 29.05.2016 17:55 : Kultasuu.

• Louhikäärme hahmo
Louhikäärme
Pilotti
Taso: 39
Louhikäärme vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
30.05.2016 17:55 #84

^ Sitäpä juuri.

pihlajapuu kirjoitti: Lisäksi on Ben & Jerry's -jäätelöä, jota söin ison kulhollisen. Ja ylipäätään nyt on hyvä tekosyy herkkujen ostamiselle, koska en halua menettää painoa kestävyysharjoittelun seurauksena, vaan pikemminkin päinvastoin. :lol:

Jäätelöhän maistuukin parhaalta heti paahtavan kesäauringon alla juostun lenkin jälkeen :smile:

• Astorethein hahmo
Astorethein
Teknovelho
Taso: 41
Astorethein vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
30.05.2016 20:59 #85

pihlajapuu kirjoitti: Olen viimein saanut ryhdistäydyttyä sen verran, että sain aloitettua lenkkeilyn parin vuoden tauon jälkeen.

Erinomaista, kuntoilu kannattaa aina! Itsekin yritän aktivoitua lenkkeilyn suhteen, tai paremminkin saada siitä säännöllisempää toimintaa. Minullakin on ongelmana hyvän reitin löytäminen, sillä lähiseudulla ei ole juurikaan hiekkateitä, jotka olisivat juoksemiseen asfalttia parempi vaihtoehto.

I'm just a normal everyday pervert.

• Diara hahmo
Diara
Paladiini
Taso: 38
Diara vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
03.06.2016 13:22 #86

Heti aamusta töissä oli reilun tunnin kestänyt sähkökatkos, tulikin vähän pidempi kahvitauko vietettyä (mitä nyt kahviautomaatti ei toiminut). Sähköjen palatessa netti ei lähtenytkään toimimaan, joten mihinkään työjärjestelmiin ei päässyt käsiksi. Siinä sitten pidettiin vähän pidempää ruokatuntia ja kahvitaukoja. Hieman ennen puoltapäivää tuli ilmoitus, ettei nettiä saada korjattua tämän päivän aikana, joten saimme luvan lähteä kotiin. Illalla mennään vielä tiimin kanssa syömään, firman piikkiin, ja tämän jälkeen vietetään tyttöjen leffailtaa. Ei voisi paremmin viikonloppu alkaa :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Viimeksi muokattu: 03.06.2016 13:24 : Diara.

• Dyn hahmo
Dyn
Arkkivelho
Taso: 66
Dyn vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
05.06.2016 02:24 #87

Näin ulkona mäyrän. Hämmentävä paikka tämä Kent.

This is hard, but that's how I wanted it.

• Piru Naiseksi hahmo
Piru Naiseksi
Tähtipilotti
Taso: 44
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
05.06.2016 09:25 #88

Sitä nimenomaan

• Vael hahmo
Vael
Kadetti
Taso: 20
Vael vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
06.06.2016 23:58 #89

Tenttitulokset tuli ja pääsin läpi! Eikä raapinut edes rajaa :) jos nyt vielä selviän loppukuun uusintatentistä niin tämä eka vuosi on päästy kunnialla läpi. Nyt meinaa kohta käydä niin, että alan reflektoimaan viime vuoden valintoja, niin jätetään tää vaan tähän. Hyvin meni.

*

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Strato

• Skie hahmo
Skie
Senesalkki
Skie vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
07.06.2016 15:40 #90

Piiiitkän työpäivän päätteeksi oli ihana tulla kämpille, jossa ayi oli käynyt siivoamassa. Elämän pieniä (tai tosi isoja luksuksia) on oma siivooja.

Always follow your doubts.

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
Taso: 57
Emelie vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
20.06.2016 19:54 #91

Minun elämäni pieniin iloihin kuuluu tällä hetkellä se, että olen lopulta taas kotona pitkän päivän jälkeen. Tänään oli toisella paikkakunnalla viimeisen isovanhempani hautajaiset. Koko tilaisuus oli raskas ja surullinen, joten olen nyt helpottunut, että se on lopulta ohi ja olen kotona, tutussa ympäristössä.

I have seen the future .... and I do not wish to go there again.

• Lexei hahmo
Lexei
Hirviö
Taso: 24
Lexei vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
21.06.2016 00:15 #92

Elämän pienimpiä iloja tällä hetkellä on se, että pääsin jälleen lisäämään geokätköilyn harrastuksiini noin vuoden tauon jälkeen. Tänään työmatkan ohessa tuli 100 löydetyn kätkön raja täyteen :)

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
16.07.2016 10:37 #93

Kissat ovat taas kotona, ehdin jo kaivatakin meidän karvakorvia. :wub:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

• Morgan Blood hahmo
Morgan Blood
Ritari
Taso: 33
Morgan Blood vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
17.07.2016 18:53 #94

Kauhistuin, että "Mitkä ovat nämä muut menot, mihin olen käyttänyt näin paljon rahaa", kunnes tajusin että säästöön laittaminenkin merkitään listassani menoiksi. Sain siis tehdä säästötilille siirron ensimmäistä kertaa sitten opintojen alun :D Ah autuutta! Tätä vauhtiahan saan ensi vuonna kajakin!

Ars Longa Vita Brevis

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• HourglassEyes hahmo
HourglassEyes
Varakreivi
Taso: 51
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
19.07.2016 22:29 #95

Hih, mun tittelini vaihtui "Linnanherraksi"

... Minä pidän siitä! :lol:

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
27.07.2016 11:16 #96

On taas olo, että on saavuttanut jotain, kun kävi aamulla 13 km kävelylenkillä ja haali ison kasan pokemoneja siinä ohimennen. :D

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu

• Skie hahmo
Skie
Senesalkki
Skie vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
27.07.2016 18:31 #97

Kävin töiden jälkeen after workeilla Pekingin korkeimmassa rakennuksessa. China World Trade Centerin kolmostornilla on korkeutta 330 metriä, joten kyllä paikan sky barista kelpasi ihailla kaupungin päällä riehuvaa ukkosmyrskyä.

Always follow your doubts.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Puolikuu, Diara, Ansa

• HourglassEyes hahmo
HourglassEyes
Varakreivi
Taso: 51
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
27.07.2016 20:11 #98

Mustikka-vadelma piirakkaa. Itte tehty! Noh, pakastemurotaikinaan, mutta... :tongue:

"Transient guests are we"
~Hideyuki Kikuchi~

Viimeksi muokattu: 27.07.2016 20:11 : HourglassEyes.

• Diara hahmo
Diara
Paladiini
Taso: 38
Diara vastasi aiheeseen: Elämän pienemmät ilot
27.07.2016 21:37 #99

Löysin taas pitkästä aikaa lukemisen ilon, ja nyt olen ahminut töiden jälkeen kirjan jos toisenkin. On se vaan niin kivaa, kun on aikaa lukea.

Ja se toinen ilo on se, että nyt on enää kaksi päivää siihen, että hauvavauvani Nipsu saapuu. Kaikki tavarat on pienelle hankittu ja nyt vaan odotellaan, että viimeiset päivät kuluisivat. Kuvia tulee sitten, kun saan niitä pienestä itse napattua :smile:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Kuurankukka

• Emelie hahmo
Emelie
Verivelho
30.07.2016 22:49 #100

Lähdettiin eilen illasta läheiseen "saareen" (heinikon läpi kulki puitettu polku, ei ihan kuin pitkospuut mutta aika lähelle, joten ikään kuin saari) katselemaan josko siellä olisi lepakoita (joku on väittänyt nähneensä). Se ei mennyt ihan niin kuin ajateltiin, sillä heinikko oli täynnä hyttysiä. Paikoitellen siellä oli jopa hyttyslauttoja, ininän kuuli jo kaukaa. :skull: Aikamoiseksi juoksuksi se meni (elämäni pisin runsas kilometri) ja kaiken lisäksi me oltiin hiukan liian aikaisessa, oli vielä liian valoisaa kun päästiin saareen. Ja koska meistä molemmista tuntui, että kaikkialla oli hyttysiä, ryykättiin sitten samalla vauhdilla pois sieltä. Se ei nyt tehnyt elämään pientäkään iloa sinänsä (vaikka jälkeen päin huvittikin), ja onnistuin telomaan jalkani siinä rytäkässä. Aamulla sattui vasempaan jalkaan ja olin jo melko varma, että olin taas saanut vääntymän/marssimurtuman siihen. Mutta ei, se oli vain lihasjumi, joka katosi kun hetken aikaa uskalsi kävellä, vaikka se tuntui pelottavasti samanlaiselta. Elämän pieniin iloihin siis kuuluu se, että en onnistunut hankkimaan marssimurtumaa. :)

Valvojat: SaranthaHiistu
Paikalla 2 jäsentä ja 56 vierailijaa
Jukuke, yarskiss
Uusin jäsen: Fin
Jäseniä yhteensä: 8663