Uudistuksen fiilistelyketju!

Hiistu
Hiistu loi aiheen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 19:07 #1

Tervetuloa uudistetuille sivuille! :smile:

Ensimmäiset innokkaat saapunevat sivuille näillä hetkillä, kun sivut aukeavat (muoks. klo 19:25. Historioitsijoille tiedoksi). Myöhemmin tänään julkaistaan vielä uutinen, jossa on tarkempaa tietoa sivuston uusista ominaisuuksista. Huomenna aiheesta lähtee myös uutiskirje. Joten vähitellen tänne toivottavasti löytää ihmisiä paikalle!

Tässä ketjussa voi rauhassa fiilistellä uudistettuja sivuja, kaikkia uusia ominaisuuksia, muuttunutta sivurakennetta ja vaikkapa uutukaista ulkonäköä. Ja kysyä neuvoa, jos jokin asia sivustolla äkkiseltään oudoksuttaa, on uudistuksen jäljiltä kadoksissa tai muuta. (Kun olet ylipäätänsä löytänyt tiesi tähän ketjuun ja jos osaat jopa kirjoittaa viestin, olet jo varsin hyvin perillä ainakin uuden foorumin toiminnasta! :wink: Foorumin käyttöä voi myös testailla Hiekkalaatikossa. ) Koska sivuille tehdään yhä edelleen joitain korjauksia ja lisäyksiä, kannattaa sivuja ladata aina välillä uudelleen (ctrl + f5) , etenkin jos jokin tuntuu takkuavan.

Joten joten... Mitkä ovat ensimmäiset ajatukset uusista sivuista? Mitä uutta olette täältä jo löytäneet? Jäikö ikävä jotain vanhaa? Mikä on suosikkiasianne uusilla sivuilla? Miltä nyt tuntuu?

Viimeksi muokattu: 19.11.2015 19:27 : Hiistu.

Pisania
Varjoinen
Pisania vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 19:54 #2

Se...on... valkoinen?:shock:

Ja heti tuli ikävä niitä entisiä hymiöitä. Ne oli kuin vanhoja ystäviä. Mutta kyllä tännekin varmasti kotiutuu, on sitä ennenkin kotiuduttu.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

19.11.2015 20:00 #3

Vanhoja symppishymiöitä ei valitettavasti saatu mukaan, eivät oikein toimineet valkoisella alustalla (tummat röpelöiset reunat). Joten rauha heidän muistolleen. :skull: Etenkin vanhasta tongue-hymiöstä tykkäsin. Noh.. täytyy ystävystyä tämän uuden kanssa. :tongue:

Viimeksi muokattu: 19.11.2015 20:03 : Hiistu.

Pandis
Pandis vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 20:02 #4

Tuntuma on vielä erinomainen. Uudistuksen jälkeen käyttö kännykällä helpompaa ja mukavampaa. Jos nyt jaksaisi aktivoitua :grin:

Mutta, miten keskustelualueella vaihdetaan sivua? :blush:

Siivetön lohikäärme
Siivetön lohikäärme vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 20:04 #5

Kyllähän nämä sivut näyttävät ihan hienoilta. :smile:

Taitaa kyllä mennä jonkin aikaa ennen kuin totun uuteen ulkönäköön.

19.11.2015 20:12 #6

Pandis kirjoitti: Mutta, miten keskustelualueella vaihdetaan sivua? :blush:

Tällä hetkellä tuossa näyttääkin olevan kännykkänäytöllä ongelmaa, että ei niin kapealla näytöllä näy sivunumerot... Darkki tutkii, mutta tuota ei ehkä tänään vielä saa kuntoon. (Joutuu ehkä odottamaan Kunenan omaa päivitystä.)

Koeta kääntää ruutu (siis kännykkä) vaakatasoon, silloin pitäisi sivunumerot ilmestyä ylä- ja alalaitaan. Ilmestyivätkö?

Viimeksi muokattu: 19.11.2015 20:24 : Hiistu.

Pandis
Pandis vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 20:19 #7

Ilmestyy, kiitoksia!

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 20:27 #8

Vanhempi oli mukavemman värinen. Pidin siitä tummemmasta sävystä, mikä siellä oli, mutta eiköhän tähän totu. En löydä sitä nappia, mistä saa merkattua kaikki viestit luetuiksi. Sitten vielä tuo sivupalkki... se on sen verran pitkä, että foorumin alle jää todella paljon turhaa, tyhjää tilaa.

19.11.2015 21:13 #9

Ansa kirjoitti: En löydä sitä nappia, mistä saa merkattua kaikki viestit luetuiksi.

Mistä kohtaa olet aiemmin merkannut viestejä luetuiksi?

Täällä on ainakin jokaisella alueella eli kategoriassa (esim. Satama) erikseen nappula "Merkitse aiheet luetuksi", josta sen alueen viestien pitäisi merkkaantua. Kertokaa, jos joku löydätte jonkin muunkin tavan merkata!

max
max vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:13 #10

Muutosvastarintaisena änkyränä ensifiilis on että älkää sörkkikö semmoista mikä toimii ja en tykkää. Toisaalta luotan ylläpitäjiin, ehkä,tämä sitten on parempi, kunhan on pari vuotta totutellut.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Sri, Celestine

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:17 #11

Valkoisuus häkellyttää. Ainakin avatar näyttää ihan kivalta valkoista taustaa vasten, vaikka näin muuten olenkin pimeyden ystävä. No, itseni tuntien olen pian tottunut tähän uudistukseen niin etten vaihtaisi mitään. Uusia ominaisuuksia testaillaan kun ehditään. Ja viestin loppuun wtf-hymiö. :cheesy:

PS. Olen ehkä vaan urpo, mutta en löydä omaan kirjahyllyyni!

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Viimeksi muokattu: 19.11.2015 21:23 : Puolikuu.

Poison Girl
Poison Girl vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:19 #12

Vau! Olen tyytyväinen uudistukseen! Sivusto tuntuu selkeämmältä. Erityisesti tuo infolaatikko miellyttää, joka tulee kun laitan nuolen kirjan päälle. Sen muuten huomasin, että minulla tuo taso oli vaihtunut. Olen kyllä edelleen 16-tasolla, mutta nyt olen kuulemma Peto, kun viimeksi olin Kaartilainen :smile:

Ja hitsit, tuon yläpalkin lohikäärmeen kieli vaihtaa väriään siniseksi!

"He ovat kovin erikoisia"
"Eivät sen erikoisempia kuin mekään heidän silmissään"

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:20 #13

Apua :D

:skull: on söpö. Entinen foorumi oli myös mun mielestä kivemman värinen, näen muutenkin lukea paremmin valkoista mustalta. Lohiksen sinisenä hehkuva kieli on ylisiisti. Kirjasto on mobiililla kätevä, koneelta jotenkin pelottavan iso fontti.

Lievä järkytys, kun odotti tuttua tummaa taustaa, mutta kyllä tähän tottuu. Huih.

Doc Nicholson
Teknikko
Doc Nicholson vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:25 #14

Isolla ruudulla varmaan menee hetki totutellessa uuteen ilmeeseen, mutta puhelinkäyttö helpottui sen verran huimasti, etten jää vanhaa kaipaamaan. :smile:

The hobbits are a... disease, mr. Baggins

Tapsa
Tapsa vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:34 #15

Kaikki uusi on tietenkin aivan kamalaa. Missä on puu johon voin köyttää itseni kiinni tai puskutraktori jonka eteen voin mennä makaamaan?

Fontti on vakiona aika isolla, piti zoomata vähän ulospäin. Vaalea Rising meillä muistaakseni oli ennen tuota edellistä tummaa? Se oli vaaleanpunertava tai jotain sinnepäin?

Dyn vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:34 #16

Vähän aloin nyt miettiä, pitäiskö ava vaihtaa vaaleammaksi kun siirryttiin vaaleaan taustaan (jihuu, vihdoinkin!)... Hymiöt on edelleen söpöjä, vaikka vaihtuivatkin. :lol:

Tapsa
Tapsa vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:41 #17

Puolikuu kirjoitti: PS. Olen ehkä vaan urpo, mutta en löydä omaan kirjahyllyyni!

Oikeassa ylänurkassa "Omat tietoni" -nappi on pudotusvalikko josta se löytyy...

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:45 #18

Valkoisuus todellakin hämmentää:eek: - mutta kaipa tähän tottuu, vaikka kotvanen siinä varmaan menee.

Raimu
Teknikko
Raimu vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:53 #19

Vaadin enemmän material designiä! Hmm, yöllä tää valkoinen ei ehkä ihan vetele. Muuten en tunne vahvasti mihinkään suuntaan.

into the blank ass yonder

Niksu
Niksu vastasi aiheeseen: Uudistuksen fiilistelyketju!
19.11.2015 21:56 #20

Saako tämän valkoisen teeman vaihdettua mistä ja kuinka saan foorumin tekstit pienemmäksi? Kaikki otsikot tms. ovat valtavan kokoisin kirjaimin ja se on häiritsevää. Joutunen myös vaihtamaan avatarini, sillä se ei enää sovi tähän uuteen Foorumiin.

Uusin jäsen: Juho Saari