Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)

• pihlajapuu hahmo Kirjoittaja
  • pihlajapuu
01.02.2016 13:58 - 01.02.2016 13:59 #1 : pihlajapuu
Foorumi tarvii selvästikin plussat/miinukset-ketjun, koska monissa asioissa on puolensa ja puolensa! Tai sitten sellainen on jo, ja en löytänyt..

+ Pyydettiin töihin jo päivää aiemmin, mikä meinaa yhden päivän palkkaa enemmän (piti mennä keskiviikkona, mutta menenkin jo huomenna).
- Oli tarkoitus pestä pyykkiä vasta tänään, eli kaikki vaatteet ovat pesussa. Mitä ihmettä pistän päälle, jos eivät ehdi kuivua...
- Piti pitää tänään siivouspäivä, kun ei ole luentojakaan tänään, mutta joudunkin työkuvioiden muuttumisen takia hoitamaan tänään kaikkia muita juoksevia asioita, niin en taida ehtiä siivoamaan siinä laajuudessa kuin ajattelin.
Viimeksi muokattu: 01.02.2016 13:59 pihlajapuu.

01.02.2016 14:08 #2 : Dyn
Hieno ja ajankohtainen ketju. :smile:

+ Työkaveri tuli lomalta, joten tarvittaessa saa taas apukäsiä hommiin.
- Työkaveri tuli lomalta ja paheksuu ensi töikseen, miten mikään ei ole edennyt sitten hänen lähtönsä, miten myöhässä ollaan, ja miten kaikki on yleisesti ottaen huonosti.

• Breza hahmo
  • Breza
    Kaartilainen
01.02.2016 15:06 #3 : Breza
+ Pääsin salille viikon sairastelun jälkeen :)
+Aivan mahtavan aurinkoinen sää !

- Hartiat yön jälkeen aivan jumissa
- En löydä sohvalla hyvää asentoo..

01.02.2016 16:10 #4 : Emelie
+ Tammikuu loppui

01.02.2016 17:11 #5 : Dyn

Emelie kirjoitti: - Pitää täyttää tammikuun osalta tuntikirjaus eli pitää taas muistella, että mitä tuli tehtyä, koska ja kuinka kauan, mille koodille mikäkin laitetaan ja miten tämä softa nyt sitten taas toimikaan...

Onneksi hallinto kirjaa (ainakin toistaiseksi) mun puolesta, riittää että joskus on sanonut, että tämmönen prossaosuus tätä projektia ja tällainen tota toista. Sit tarvii vain kerran kuukaudessa käydä kuittaamassa, että joo joo, näinhän mä tein. Odotan innolla (not), mitä hallintouudistus tuo tullessaan... :concentrate

02.02.2016 12:25 #6 : Piru Naiseksi
Ulkona on inha sadekeli.

+ ja -
Tilaamani liukkausvaroituspalvelu toimii. Liukkausvaroitus tuli taas: miten selviydyn keikkapäivästä?

Sadekelillä asiakkaani saattavat olla paremmin tavoitettavissa kuin aurinkoisina hetkinä.
Voin kykkiä tietsikan äärellä tuntematta huonoa omatuntoa sisällä kököttämisestä.
Saan sadekuvia, valikoimiini uutta superkuraa ns. naamakirjaankin lähetettäväksi. (Nimittävät siellä eräällä sivustolla toisinaan kuviani kuraksi :wink: .)

02.02.2016 15:00 #7 : Emelie

Dyn kirjoitti:

Hih, kohta tekin pääsette itse leikkimään erilaisilla numerokoodihässäköillä. Mulle lisää tuskaa tässä asiassa tuottaa tosiaan se, että softa on kohtuu uusi ja vuodenvaihteessa, kun sopimus oli teknisesti katkolla, kaikki vanhat tallennetut mallit olivat kadonneet. Koko lista erilaisineen numerokoodeineen piti luoda uudestaan.

Mutta, tämän hetken plussat ja miinukset (jotta ei mennä ihan offtopiciksi :P):
+ eilinen salitreeni oli piristävä
- keskellä selkää oleva kipeä lihas eilisen treenin seurauksena (tavallaanhan se voisi olla plussakin; onnistuinpahan tekemään jotain sellaista, että se vaikutti sellaiselle alueelle selässä, jossa ei koskaan aiemmin ole ollutkaan kipeyttä treenin jälkeen).

02.02.2016 17:18 #8 : Dyn
+ Olen saanut vastauksen pitkään odottamaani sähköpostiin!
- Kyseinen vastaus ei oikeastaan sisältänyt sitä infoa, mitä alunperin tarvitsin, vaan lisää kysymyksiä...

+/- 0 Hyöty

• Lexei hahmo
  • Lexei
05.02.2016 23:20 #9 : Lexei
+Viikonloppu menossa
+Huomenna irtaannutaan kotoa ja ajellaan päiväksi kuopioon
+Aamulla pääsen vapaalle

- Tämä yö vielä yövuorossa kitumista

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
12.02.2016 14:39 #10 : Pisania
+ Kaupassa oli Ben & Jerry's -jätskit tarjouksessa.
- Haluamaani makua ei löytynyt. Piti "tyytyä" toiseen.

Don't mess with the neon love chicken.

12.02.2016 15:19 #11 : Dyn
- Tosi väsynyt aamu, ja töihin lähteminen oli yhtä tuskaa.
- Oletin, ettei tänään synny yhtään mitään järkevää.
+ Työmatkalla muistin, että tänään on duunin kuukausi-iltapäivä, jonne voi mennä hengaamaan ja juomaan kahvia.
+ Otin läppärin mukaan ja yllättävä kyllä tein töitä melkein koko kuukausi-iltapäivän ajan.
+ Sain kun sainkin jotain aikaan!

:tongue:

12.02.2016 22:48 - 12.02.2016 22:49 #12 : Emelie
+ EMP:n katalogi tupsahti postilokerosta

- mä haluaisin ostaa vaikka mitä sieltä, mutta joko a) tiedän, että mulla on vaatteita vaikka kuinka paljon ja niitä pitäisi kanssa käyttää tai niille pitää tehdä jotain, jotta olisi lisää tilaa kaapissa ja b) mä en ymmärrä niiden housujen tuumakokojen päälle (kerran ostin mielestäni oikeilla mitoilla, mutta väärin meni)

+ huomaan aina, että maailmassa on ihan kauheasti hienoja asioita, joita ei vaan tulisi löytäneeksi ellei EMP kertoisi niistä minulle

- en edelleenkään pysty ostamaan kaikkea haluamaani

Viimeksi muokattu: 12.02.2016 22:49 Emelie.

13.02.2016 00:11 #13 : Louhikäärme
- Elisa ilmoittelee, että modeemini on ikivanha eikä enää piakkoin yhteensopiva Elisan nettiliittymän kanssa, joten se täytyy korvata uudella laitteella.
+ Saan postipaketissa uuden modeemin ilmaiseksi. :smile:

• pihlajapuu hahmo Kirjoittaja
  • pihlajapuu
17.02.2016 21:16 #14 : pihlajapuu
+ Palautin toissapäivänä gradun tutkimussuunnitelman.
- Se on ihan kamalan huono tieteelliseltä laadultaan. :D

(lisäksi pitäisi tehdä vielä esitelmä siitä... ja opponoida vastapuolen työ)

17.02.2016 21:21 #15 : Dyn
- Flunssa vaanii ja piti sängyssä koko päivän.
+ Sain kuitattua univelkaa nukkumalla koko päivän.

• Ansa hahmo
  • Ansa
17.02.2016 21:40 #16 : Ansa
+ Sain virkamiesruotsin arvosanaksi 3.
- Sain virkamiesruotsin arvosanaksi 3, joten en taida helposti saada vakituista työpaikkaa kaksikielisiltä alueilta. Ellen sitten korota arvosanaa.

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
18.02.2016 18:51 #17 : Nylkky
+ tänään oli kova reeni päivä ja nautin siittä
+ selvisin siittä hengissä
+ pääsen syömään suomen parhaan paratriatlonisti naisen kanssa

- oksensin reeneissäni 10 krt
- en meinaa pystyä nousemaan tuolilta
- ruoka paikkaan matkaa 10 km ja pyörästä rengas paskana

Race like first!
Train like second!

18.02.2016 19:12 #18 : Mustelmann

Nylkky kirjoitti: - oksensin reeneissäni 10 krt

Kun oksensit viidennen kerran, kävikö mielessäsi, että nyt saattaa olla jotakin vialla? Vai ajattelitko enemmänkin, että saat heitettyä helposti vielä viisi laattaa lisää?

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• Diara hahmo
  • Diara
18.02.2016 19:24 #19 : Diara
+ Tämän päiväinen välitentti meni aivan nappiin
- Maanantain välitentistä sen sijaan kiskoin 4,75/18 pistettä, vaikka olin lukenut. Opettaja vaan kysyi vääriä asioita :grin:

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

• Ansa hahmo
  • Ansa
18.02.2016 23:31 #20 : Ansa
+ Olin 15 ensimmäisten joukossa ilmoittautumassa opinahjon matalan kynnyksen kuntosalikurssille, ja pääsin sille. :D
- Kurssin jokainen kerta kestää puolitoista tuntia ja viimeinen puolituntinen menee päällekäin kansalaisopiston musiikkiteatterikurssin kanssa.

Thialfi, Kuurankukka, LordStenhammar, Pisania, karivaan
Uusin jäsen: Heidi Nummi