Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
19.02.2016 14:12 #21

En ajatellut et olis mitään ongelmaa. Tuli vaan vedois vähä happoi. Se on nynnyä jos ei happoreenissä oksenna tai enemmänki pitäs huolestuu jos ne hapot ei nousis

Race like first!
Train like second!

Dyn vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
19.02.2016 17:13 #22

+ Sain raahattua itseni sairastelusta huolimatta työpaikalle.
+ Työpaikalla oli ilmainen lounas seminaarin yhteydessä, jei.
- En jaksanut tehdä paljon muuta kuin käydä sen seminaarin ja nähdä muutamaa ihmistä.
- Nyt tuntuu, että otin vähän turhan rivakasti tuon töihin paluun, sillä olo on vielä aika kipeä.

Nylkky

- 24 kausi 1 vika jakso loppui

Race like first!
Train like second!

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
19.02.2016 20:39 #24

+ Sain päivitettyä kandin lähdeluettelon ajantasalle
-Nyt joutuu jatkamaan kirjoittamista ja "rankempaa" työskentelyä sen parissa

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Emelie vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
20.02.2016 20:42 #25

- huono asento maalatessa, selkä ei tykkää yhtään

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
20.02.2016 22:09 #26

Emelie kirjoitti: + figujen maalausta ja snookeria (figujen maalaus etenee vauhdilla ja samalla pääsee seuraamaan toisella silmällä Neil Robertsonin ja Ronnie O'Sullivanin pelaamista)

- huono asento maalatessa, selkä ei tykkää yhtään

Mitä figuja? :D

Itsekin maalaillut tänään, mutta hitaasti edennyt.

+ Hordesin peikot ovat saaneet vähän lisää väriä pintaansa.
- Projekti peikkojen kanssa etenee hitaasti, kun ovat muutaman kuukauden odottaneet maalausta.

21.02.2016 10:30 #27

^ Heh, tällä hetkellä työn alla on Call of Cthulhu -peliä varten (hahmottamiseen ja fiilikseen) hiukan mafiahenkisiä figuja , jotka tuntuvat pääosin kuuluvan 1950-luvulle (vaikka meidän peli sijoittuukin 1920-luvulle, mutta vetoan taitelliseen vapauteen). Toisena prokkiksena on sitten hassuja fantasiahahmoja . Minä en pelaa figuilla enkä yritä rakentaa armeijoita, mä vaan maalaan. :)

Johon liittyen...

+ maalaus on hauskaa ja siinä tuntuu kehittyvän koko ajan
- jostain syystä figujen jalat ovat epäonnistuneet valamisprosessissa, joten todennäköisesti kaikki mafiafigut tullevat valmiina seisomaan ruohomättäissä. :p

Viimeksi muokattu: 21.02.2016 10:30 : Emelie.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
26.02.2016 14:38 #28

+ Vanhemmat toivat koiransa minulle hoitoon äsken. Ja he kysyivät vasta pari tuntia sitten, ehdinkö ne ottamaan, joten erittäin iloinen yllätys päivään. Noita pieniä olikin jo ehtinyt olla ikävä, kun viimeksi olen ne nähnyt kuukausi sitten.

- Maanantaina on kaksi tenttiä, joten stressitaso on melko korkea. Onneksi nuo koirat nyt vähän helpottaa oloa, kun pelkkä niiden katsominen hymyilyttää.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Mystinen tyttö
Mystinen tyttö vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
27.02.2016 20:40 #29

+ Olen saanut vihdoin inspiraation lukemiseen ja musiikkiin (se on ollut kadonneena hetken)
+ Huoneeni on siisti ja raikas ja kohta voin kääriytyä puhtaisiin lakanoihin kirjan kanssa

- On kiire kaiken kanssa
- Hirveä stressi tulevaisuudesta, tuntuu vain, että ei ehdi tekemään oikein mitään hyödyllistä

Diara
14.03.2016 18:32 #30

+ Luulen, että tämänpäiväinen tentti meni hyvin. Paino sanalla luulen, sillä viimeksi, kun tentti meni mielestäni hyvin, niin sain arvosanaksi 1. Siispä varovaisesti uskon, että osasin vastata kysymyksiin.
+ Sain tänään tulokset viime viikon monivalintatentistä. Sain yhtä vajaan täydet pisteet ja tienasin sillä 3 lisäpistettä varsinaiseen tenttiin.
+ Tämän lisäksi luulen, että kesätyöni varmistui tänään

- Torstaina on tentti, johon lukemista en ole edes aloittanut
- Yksi oppimispäiväkirja ja miljoona artikkelireferaattia pitäisi kirjoittaa ensi viikon loppuun mennessä, voi tulla kiire.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

18.03.2016 12:50 #31

+ muistin ja löysin taas Projekti Gutenbegin olemassaolon (sekä suomeksi että englanniksi)
+ siellä on vaikka kuinka paljon kirjoja, jotka on pitänyt aina lukea, nyt on hyvä kanava siihen
+ ne saa halutessaan Kindle-versiona tai epub-formaatissa

- ei malta olla lukematta jo heti samantien tietokoneen näytöltä, silmät väsyy ja niska-hartia-seutu uhkaa mennä jumiin huonosta asennosta

Viimeksi muokattu: 18.03.2016 12:50 : Emelie.

Pisania
Varjoinen
Pisania vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
01.04.2016 22:14 #32

+ Tänään, yli kolmen viikon jälkeen, sain taas keittiön lavuaarit käyttöön. :smile:
- Allaskaapit on edelleen keskeneräiset (puuttuu sokkeli yms.), joten en uskalla pistää tavaroita niihin takaisin. Roinat lojuvat edelleenkin ympäri asuntoa, kattilat sohvalla, puhdistusaineet kylppärissä ja vuori epämääräistä sälää olkkarin pöydällä.
- Lattia tiskipöydän alta ja edestä on edelleen auki, enkä tiedä koska se korjataan. :sad:

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
24.04.2016 22:06 #33

+ Firman pippaloissa syötiin ja juotiin hyvin
+ Osa porukasta lähti aikaisin pois, joten heidän osuutensa budjetista jaettiin muiden kesken
+ Juotiin vielä paremmin
+ Juotiin vielä vähän paremmin

- Join iloisesti sekaisin olutta, viiniä ja erilaisia shotteja
- Tuloksena krapula, joka uhkasi irrottaa sielun ruumiista
- En oppinut tästä mitään

I'm just a normal everyday pervert.

25.04.2016 12:36 #34

- Jouduin lähtemään normaalia aikaisempaan aamujunaan, jotta ehdin aamupalaveriin töihin.
- En ehtinyt syödä kotona, joten sijoitin asemalla ylihintaiseen leipään ja kahviin.

+ Ehdin kuin ehdinkin aamujunaan, vaikka lyhyiksi jääneiden yöunien jälkeen aikaisin herääminen vähän karmi.
+ Se ylihintainen leipä oli oikeasti tosi hyvää, ja se vielä lämmitettiin kahvilassa vaikka otin junaan mukaan. Sulanut juusto nam nam.
+ Junasta näkyi lampaita.

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
08.06.2016 15:02 #35

+ Olen taas pitkästä aikaa maalannut ja se on tuntunut tosi hyvältä. Kaikkia uusia ideoitakin on vaikka muille jakaa.

- Oikeasti pitäisi taas alkaa tehdä juttuja, joita olen luvannut tehdä. Ikävää kyllä, juuri nyt en jaksaisi olla yhtään vastuullinen ja aikuinen, haluaisin vain hengailla ja nauttia kesästä.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

08.06.2016 15:28 #36

+ Kesä! Lämmin ja aurinko paistaa!
- Ulkona on paahtavan kuuma, sisällä on tunkkaista, ikkunat auki ja ilmastointi täysillä eikä silti auta.

Sazu
Vintiö
Sazu vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
03.07.2016 17:06 #37

finncon 2016
+hyvär ohjelmat, kavereita, yleistä nörtteilyä
-vänkäriväsy, parantuneeksi luulleeni rasitusvamma on takaisin täböllä

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
04.07.2016 19:06 #38

- Koko päivä mennyt kiukkuisena erinnäisten työasioiden takia. :skull:
+ Kotiin päästyäni tartuin heti eilen illalla aloittamaani Harry Potter and the Philosopher's Stone kirjaan ja se rauhoitti viimeinkin mielentilani...

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
04.07.2016 22:55 #39

Finnconissa oli jännä trippi menneisyyteen. Olen tottunut erinäisiin henkilöstöravintoloihin, mutta nyt päädyin aikamatkalle takaisin Juvenesin huomaan. Max 6 lihapullaa (tai yksi pala kasvispizzaa. mikä näytti turhan pieneltä ja lisäksi piiraalta, jolla ei juuri tekoa pizzan kanssa ole). Kaikessa oli liikaa etikkaa. En juonut maitoa, mutta luultavasti siinäkin oli etikkaa. Hrrr.

Lisäksi ei tämä baarissa kahteen istuminen sovi näin vanhalle ihmiselle. Kamalaa.

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
05.07.2016 20:41 #40

Mä päätin nyt vihdoinkin päivittää koulutustittelini poikamiehestä mestariksi, eli suorittaa 10 vuotta ammattikorkeainsinööriksi (Bachelor's Degree) valmistumisen jälkeen ylemmän amk-tutkinnon (Master's Degree) siltä varalta että se näyttäisi komeammalta käyntikortissa (jollaista mulla ei ole). Tämä on se hyvä juttu.

Huono juttu on se, että taas muistui mieleen minkälaista byrokratiaa oppilaitostouhu on. En yhtään ole varma, olenko ilmoittautunut kaikkiin vaadittuihin suuntiin. Opintopolku-sivu puhuu yhä jotain lukukaudelle ilmoittautumisesta, mutta siellä linkki sanoo vain että palvelu nyt ei vain toimi, kokeile myöhemmin uudestaan. Hämärästi muistan, että tuo on normaalia ja että lukukaudelle ilmoittaudutaan vasta joskus sen alettua... Paha sanoa kun amk:ni on erityisen kunnostautunut obfuskoidun tiedon jakamisessa sivuillaan - pitäisi kai soittaa tai jotain :skull:

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Uusin jäsen: Juho Saari