06.01.2022 13:58 #101 :: Pisania
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Olen vuosien varrella osallistunut K-kaupan nettisivuilla jos jonkinlaisiin kilpailuihin. Etenkin joulun aikaan olen katsellut palkintovalikoimaa lahjontamielessä. Viime kuussa osallistuin aika moneen kilpaan, joissa arvottiin suklaata. Ne olisi olleet hyviä lisälahjoja.
+ Ensimmäisen kerran arpaonni oli suosiollinen! Voitin kolme rasiaa suklaata!
- Miksi, voi miksi niitä ei arvottu ennen joulua? Kun ei ole kenenkään synttäreitä/nimppareita tms. tulossa lähiaikoina (paitsi omani).
Tykännyt: Adolfina Romanov

22.02.2022 08:21 #102 :: Pisania
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Lahjoin itseäni synttärin kunniaksi ostamalla kaksi rasiaa pitkään himoitsemiani Beijing8:n dumplingeja.
- Olivat aika mitäänsanomattoman makuisia. Nyt harmittaa että törsäsin.

• Iivari hahmo
  • Iivari

31.03.2022 15:19 #103 :: Iivari
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Helsingissä pääsee edelleen tietokoneelle, kun menee Oodin kakkoskerrokseen, ja käyttöaikaakin saa jatkettua tunnista kaksi kertaa puolella tunnilla eteenpäin.
- Kaksi tuntia näyttää olevan kerrallaan maksimi, koska varauksettomassa tilanteessa jouduin kuitenkin poistumaan koneelta siksi aikaa, että kävin varauskoneelta varaamaan sen saman koneen uudelleen itselleni.

Summarum: neljä tuntia koneaikaa pätkissä onnistuu, mutta ne pätkät ovat vähän ärsyttäviä.

31.03.2022 23:13 #104 :: Mustelmann
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Kun läheinen kuolee, hautaustoimisto hoitaa hommat niin, ettei omaisten tarvitse kuin laskea arkku monttuun.

- Kun läheinen kuolee, se maksaa. Hautaustoimisto lähetti 1500 euron laskun, eikä siinä ole mukana edes hautakiveä.

03.05.2022 20:46 #105 :: HourglassEyes
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
- Töihin lähtö on alkanut tuntua taas puuduttavalta ja pelkään että se enteilee taas uutta uupumus ja/tai masennusaaltoa. Inhaa on, että ihan oikeasti pidän työstäni, mutta juuri nyt minusta tuntuu että energiat ei taas riitä. -
- Kesä on pian täällä ja normaalisti tekisi mieli ulkoillakin enemmän, mutta nyt ei ole intoa.

+ Edellisestä johtuen olenkin taas yrittänyt keskittyä vapaapäivinä erityisesti rentoutumiseen, joten monet uudet sarjat on tullut taas bongattu Netflixiltä, Rakutenista ja Youtubesta.
+ Ulkoilmaa on luvassa ainakin Rockfestin johdosta, jonne liput on varattu perjantaille. Eläköön livemusiikki!

16.05.2022 19:05 #106 :: Mustelmann
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Suomi menee Natoon, kuten olisi pitänyt mennä jo kauan sitten.
+ Ruotsi tulee perässä, kerrankin näin päin.
+ Venäjän vinkumisesta ei tarvitse välittää, Putin imeköön paskaa.

- Olemme samassa joukkueessa Turkin ja USA:n kaltaisten, monella tapaa arveluttavien maiden kanssa.
Tykännyt: Iivari

03.07.2022 17:46 #107 :: Adolfina Romanov
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Astun huomenna armeijan leipiin, mikä tarkoittaa sitä että
+ minun ei tarvitsse yli vuoteen kirjoittaa yhtäkään esseetä tai suorittaa yhtäkään tenttiä
+ toimeentuloni on turvattu 9 kk:n ajan

- ensimmäistä kertaa elämässäni saavutettu tasapaino kirjojen lukemisen ja elokuvien/sarjojen katsomisen suhteen murenee
Tykännyt: Iivari

03.07.2022 21:39 #108 :: Mustelmann
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Marssiminen täyspakkauksessa voi olla melko lämmintä hommaa näillä ilmoilla.

• Iivari hahmo
  • Iivari

04.07.2022 04:39 #109 :: Iivari
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
- kuumuus on pilannut oulupäivärytmini
+ se, että olen tottunut valvomaan öisin, saa aikaan hauskojakin hetkiä. Justimusfilmsin mainosmusa-npc-örkeistä on söpö aamuviittä lähestyessä.

Tsemppiä Adolfinalle armeijaan!

04.07.2022 09:42 #110 :: Morgan Blood
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)

Adolfina Romanov post=65771 kirjoitti: Astun huomenna armeijan leipiin, mikä tarkoittaa sitä että

Onnea! Omasta armeijavuodestani on sen verran aikaa, että sitä muistelee jo hyvällä nostalgialla :D En tosin sitä koskaan inhonnutkaan, kun omassa roolissani sai metsää niin paljon kuin suinkin ja sitä harrastan muutenkin. Käytännössä siis vuosi oman harrastuksen toteuttamista pakollisella koordinointikerroksella.

Minulla on nyt klassinen
+ enää viikko kesälomaan
- vielä viikko kesälomaan

Sieltä se joka tapauksessa tulee ja suunitelmatkin ovat oikein mukavat!
Muokannut 04.07.2022 09:44 Morgan Blood

04.07.2022 12:41 #111 :: LordStenhammar
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Mustelmann: Suojeluharjoitukset (nasset ja sadetakit päällä) vielä sitäkin hauskempaa. Kyllä siinä juomaa kului.

- Pari päivää ollut hirveä kuumeinen kröhä päällä. En tiedä, onko korona, keuhkoputken tulehdus vai mikä helvetti. Siisti tunne kun on samaan aikaan kuuma ja kylmä.

+ Sain kuin sainkin varattua ajan hoitajalle, mikä on aina ollut itelle pirun vaikeaa, kun sairaalat ja terveyskeskukset ahdistaa. Pääsin vieläpä kotikylän vastaanotolle, eikä tarvinnut mennä päivystyssairaalaan, joka on aina ollut se suurin ahdistuksen paikka.
Muokannut 04.07.2022 12:43 LordStenhammar