26.03.2023 21:29 #121 :: HourglassEyes
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
- Nyt se on totta. Tänään oli virallisesti viimeinen työpäiväni kirjojen parissa. (Oikeastaan viimeinen oikea työpäiväni oli jo viime viikon torstaina, jolloin jäin lomalle ja pitämään kertyneet vuosivapaat pois työpaikkavaihdoksen alta) Uraa ehti kertyä jo melkein 15 vuotta ja taakse jää ihanat työkaverit.

+ Huominen herättää uuteen alkuun uudella työnantajalla ja paremmalla palkalla. Uudet työkamutkin vaikuttivat ensinäkemältä oikein mukavilta.

04.04.2023 14:14 #122 :: Mustelmann
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
- Äänestämäni ensimmäisen kauden kansanedustaja ei tullut valituksi uudelleen.

+ Moni idioottina pitämäni edustaja jäi myös ilman jatkopaikkaa.
Tykännyt: Ageha

04.04.2023 19:26 #123 :: Hiistu
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Minunkaan ehdokkaani ei päässyt läpi, mutta se saattoi olla hyväkin asia. Vaikutti vähän turhan innokkaalta ryhtymään poliittiselle uralle, ei ihan tervettä sellainen...

Minuun vetoava vaalimainos voisi olla: "En minä sinne tahdo, mutta menen kyllä, jos äänestätte."

20.10.2023 18:57 #124 :: Mustelmann
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
- Asuntoni vuokraan tuli kesällä kymmenen prosentin korotus.
+ Kesällä sain myös tesin mukaisen palkankorotuksen, joten noussut vuokra ei suuremmin tunnu lompakossa.

- En ole jaksanut seurata Risingin (perin vähäisiä) tapahtumia viime aikoina.
+ Saatan seurata jatkossa ja ehkä osallistua foorumillekin enemmän.

05.01.2024 14:07 #125 :: HourglassEyes
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
- Vuosien onnekkaan väistelyn jälkeen koronavirus sai minut vihdoinkin kiinni. Uutena vuotena makasin/torkuin/nukuin kaksi päivää kuumeessa ja sen jälkeen olen kärsinyt ärsyttävästä tukkoisuuden tunteesta pääkopassa ja viimeiset  kaksi päivää olen ollut ilman makuaistia.

+ Kuumepäiviä lukuunottamatta olen päässyt oireilun kanssa kuitenkin suhteellisen vähällä. Kotikaranteeni sohvalla tv-sarjojen ja lukemisen parissa on oiva tapa välttää tämän hetken pakkaslukemat pihalla.

• kyty

06.02.2024 12:59 #126 :: kyty
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Se tunne kun huomaa laittaneensa vahingossa seuraukseen pari öyhötiliä, ilmeisesti samalla kun yritti vaientaa ne. No, huomasinpahan viimein... Ei ole nimittäin tullut somea kauheasti enää käytettyä.

15.02.2024 20:43 #127 :: Hiistu
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Miinuksena, että minua ei meinattu päästää kirjastoon sisälle, kun kävin siellä töiden jälkeen palauttamassa lainoja ja noutamassa varauksia. Siellä on lisätty ohjeistusta, että omatoimiaikana on huolehdittava, ettei samalla ovenavauksella sisään kulje muita. On aiemmin ollut ilkivaltaa ja muuta häiriökäytöstä, epäilty paikallisia koululaisia. Olin lukenut korttini ja naputellut tunnusluvun ulkopuolella olevaan automaattiin, jonka jälkeen ovi aukeaa itsestään. Lasioven läpi näin, että ulos oli tulossa vanhempi pariskunta. Jäin odottelemaan heitä ja moikkailin, mutta kun yritin liikkua itse ovesta sisään, jäljessä tullut rouva jäikin seisomaan oviaukon tukkeeksi ja sanoi, ettei sisään saa päästä muita. Kerroin, että olin itse avannut oven. Tähän asti kaikki kunnossa. Mutta sitten hän alkoi tivata edellä kulkeneelta mieheltään, oliko mies avannut oven. Mies ei oikein osannut sanoa. Minä olisin osannut sanoa, että ei ollut, koska ovi ei sisältä aukea koskematta mihinkään, ja ovi oli lähtenyt aukeamaan jo ennen kuin olivat sen luona. Oli kuitenkin helpompi ehdottaa, että avaan oven uudelleen. Sillä sain naisen pois ovenraosta, oven kiinni ja piippailtua uudelleen auki.

Olin ulkoiselta olemukseltani mielestäni ihan arkisen asiallinen, mutta ilmeisesti vaikutin silti liiaksi joltain nuorisohuligaanilta. Ja siis se on mielestäni ihan positiivinen juttu, kun ottaa huomioon, että ikää on ihan kohta justiinsa 34 vuotta.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Hornanhenki

14.04.2024 19:34 #128 :: Pisania
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Ostin uuden, paremman tietokoneen ja nyt netti toimii kuin unelma. Vanha takkuili jatkuvasti kun oli vähänkin enemmän juttuja auki samalla kertaa. Johtui kuulemma surkeasta prosessorista.

- Aina kun tietsajuttujen kanssa väännetään, niin asiat ei koskaan suju niin kuin toivoisi. Tämäkään kerta ei ollut poikkeus Kaikkia tiedostoja ei saatu (toistaiseksi) siirrettyä vanhalta masiinalta, mutta toivottavasti lähipäivinä.