• Nylkky hahmo
  • Nylkky

19.02.2016 14:12 #21 :: Nylkky
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
En ajatellut et olis mitään ongelmaa. Tuli vaan vedois vähä happoi. Se on nynnyä jos ei happoreenissä oksenna tai enemmänki pitäs huolestuu jos ne hapot ei nousis

19.02.2016 17:13 #22 :: Dyn
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Sain raahattua itseni sairastelusta huolimatta työpaikalle.
+ Työpaikalla oli ilmainen lounas seminaarin yhteydessä, jei.
- En jaksanut tehdä paljon muuta kuin käydä sen seminaarin ja nähdä muutamaa ihmistä.
- Nyt tuntuu, että otin vähän turhan rivakasti tuon töihin paluun, sillä olo on vielä aika kipeä.

• Nylkky hahmo

• Strato hahmo
  • Strato

19.02.2016 20:39 #24 :: Strato
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Sain päivitettyä kandin lähdeluettelon ajantasalle
-Nyt joutuu jatkamaan kirjoittamista ja "rankempaa" työskentelyä sen parissa

20.02.2016 20:42 #25 :: Emelie

- huono asento maalatessa, selkä ei tykkää yhtään

• Ansa hahmo
  • Ansa

20.02.2016 22:09 #26 :: Ansa
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)

Emelie kirjoitti: + figujen maalausta ja snookeria (figujen maalaus etenee vauhdilla ja samalla pääsee seuraamaan toisella silmällä Neil Robertsonin ja Ronnie O'Sullivanin pelaamista)

- huono asento maalatessa, selkä ei tykkää yhtään

Mitä figuja? :D

Itsekin maalaillut tänään, mutta hitaasti edennyt.

+ Hordesin peikot ovat saaneet vähän lisää väriä pintaansa.
- Projekti peikkojen kanssa etenee hitaasti, kun ovat muutaman kuukauden odottaneet maalausta.

21.02.2016 10:30 #27 :: Emelie
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
^ Heh, tällä hetkellä työn alla on Call of Cthulhu -peliä varten (hahmottamiseen ja fiilikseen) hiukan mafiahenkisiä figuja , jotka tuntuvat pääosin kuuluvan 1950-luvulle (vaikka meidän peli sijoittuukin 1920-luvulle, mutta vetoan taitelliseen vapauteen). Toisena prokkiksena on sitten hassuja fantasiahahmoja . Minä en pelaa figuilla enkä yritä rakentaa armeijoita, mä vaan maalaan. :)

Johon liittyen...

+ maalaus on hauskaa ja siinä tuntuu kehittyvän koko ajan
- jostain syystä figujen jalat ovat epäonnistuneet valamisprosessissa, joten todennäköisesti kaikki mafiafigut tullevat valmiina seisomaan ruohomättäissä. :p
Muokannut 21.02.2016 10:30 Emelie
Tykkännyt: Ansa

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

26.02.2016 14:38 #28 :: Diara
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Vanhemmat toivat koiransa minulle hoitoon äsken. Ja he kysyivät vasta pari tuntia sitten, ehdinkö ne ottamaan, joten erittäin iloinen yllätys päivään. Noita pieniä olikin jo ehtinyt olla ikävä, kun viimeksi olen ne nähnyt kuukausi sitten.

- Maanantaina on kaksi tenttiä, joten stressitaso on melko korkea. Onneksi nuo koirat nyt vähän helpottaa oloa, kun pelkkä niiden katsominen hymyilyttää.

27.02.2016 20:40 #29 :: Mystinen tyttö
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Olen saanut vihdoin inspiraation lukemiseen ja musiikkiin (se on ollut kadonneena hetken)
+ Huoneeni on siisti ja raikas ja kohta voin kääriytyä puhtaisiin lakanoihin kirjan kanssa

- On kiire kaiken kanssa
- Hirveä stressi tulevaisuudesta, tuntuu vain, että ei ehdi tekemään oikein mitään hyödyllistä

• Diara hahmo
  • Diara
    Baronetti

14.03.2016 18:32 #30 :: Diara
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Luulen, että tämänpäiväinen tentti meni hyvin. Paino sanalla luulen, sillä viimeksi, kun tentti meni mielestäni hyvin, niin sain arvosanaksi 1. Siispä varovaisesti uskon, että osasin vastata kysymyksiin.
+ Sain tänään tulokset viime viikon monivalintatentistä. Sain yhtä vajaan täydet pisteet ja tienasin sillä 3 lisäpistettä varsinaiseen tenttiin.
+ Tämän lisäksi luulen, että kesätyöni varmistui tänään

- Torstaina on tentti, johon lukemista en ole edes aloittanut
- Yksi oppimispäiväkirja ja miljoona artikkelireferaattia pitäisi kirjoittaa ensi viikon loppuun mennessä, voi tulla kiire.

18.03.2016 12:50 #31 :: Emelie
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ muistin ja löysin taas Projekti Gutenbegin olemassaolon (sekä suomeksi että englanniksi)
+ siellä on vaikka kuinka paljon kirjoja, jotka on pitänyt aina lukea, nyt on hyvä kanava siihen
+ ne saa halutessaan Kindle-versiona tai epub-formaatissa

- ei malta olla lukematta jo heti samantien tietokoneen näytöltä, silmät väsyy ja niska-hartia-seutu uhkaa mennä jumiin huonosta asennosta
Muokannut 18.03.2016 12:50 Emelie

01.04.2016 22:14 #32 :: Pisania
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Tänään, yli kolmen viikon jälkeen, sain taas keittiön lavuaarit käyttöön. :smile:
- Allaskaapit on edelleen keskeneräiset (puuttuu sokkeli yms.), joten en uskalla pistää tavaroita niihin takaisin. Roinat lojuvat edelleenkin ympäri asuntoa, kattilat sohvalla, puhdistusaineet kylppärissä ja vuori epämääräistä sälää olkkarin pöydällä.
- Lattia tiskipöydän alta ja edestä on edelleen auki, enkä tiedä koska se korjataan. :sad:

24.04.2016 22:06 #33 :: Mustelmann
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Firman pippaloissa syötiin ja juotiin hyvin
+ Osa porukasta lähti aikaisin pois, joten heidän osuutensa budjetista jaettiin muiden kesken
+ Juotiin vielä paremmin
+ Juotiin vielä vähän paremmin

- Join iloisesti sekaisin olutta, viiniä ja erilaisia shotteja
- Tuloksena krapula, joka uhkasi irrottaa sielun ruumiista
- En oppinut tästä mitään

25.04.2016 12:36 #34 :: Dyn
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
- Jouduin lähtemään normaalia aikaisempaan aamujunaan, jotta ehdin aamupalaveriin töihin.
- En ehtinyt syödä kotona, joten sijoitin asemalla ylihintaiseen leipään ja kahviin.

+ Ehdin kuin ehdinkin aamujunaan, vaikka lyhyiksi jääneiden yöunien jälkeen aikaisin herääminen vähän karmi.
+ Se ylihintainen leipä oli oikeasti tosi hyvää, ja se vielä lämmitettiin kahvilassa vaikka otin junaan mukaan. Sulanut juusto nam nam.
+ Junasta näkyi lampaita.

08.06.2016 15:02 #35 :: Puolikuu
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Olen taas pitkästä aikaa maalannut ja se on tuntunut tosi hyvältä. Kaikkia uusia ideoitakin on vaikka muille jakaa.

- Oikeasti pitäisi taas alkaa tehdä juttuja, joita olen luvannut tehdä. Ikävää kyllä, juuri nyt en jaksaisi olla yhtään vastuullinen ja aikuinen, haluaisin vain hengailla ja nauttia kesästä.

08.06.2016 15:28 #36 :: Dyn
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
+ Kesä! Lämmin ja aurinko paistaa!
- Ulkona on paahtavan kuuma, sisällä on tunkkaista, ikkunat auki ja ilmastointi täysillä eikä silti auta.

• Sazu hahmo
  • Sazu
    Vintiö
03.07.2016 17:06 #37 :: Sazu
finncon 2016
+hyvär ohjelmat, kavereita, yleistä nörtteilyä
-vänkäriväsy, parantuneeksi luulleeni rasitusvamma on takaisin täböllä

04.07.2016 19:06 #38 :: HourglassEyes
- Koko päivä mennyt kiukkuisena erinnäisten työasioiden takia. :skull:
+ Kotiin päästyäni tartuin heti eilen illalla aloittamaani Harry Potter and the Philosopher's Stone kirjaan ja se rauhoitti viimeinkin mielentilani...

04.07.2016 22:55 #39 :: Echramath
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Finnconissa oli jännä trippi menneisyyteen. Olen tottunut erinäisiin henkilöstöravintoloihin, mutta nyt päädyin aikamatkalle takaisin Juvenesin huomaan. Max 6 lihapullaa (tai yksi pala kasvispizzaa. mikä näytti turhan pieneltä ja lisäksi piiraalta, jolla ei juuri tekoa pizzan kanssa ole). Kaikessa oli liikaa etikkaa. En juonut maitoa, mutta luultavasti siinäkin oli etikkaa. Hrrr.

Lisäksi ei tämä baarissa kahteen istuminen sovi näin vanhalle ihmiselle. Kamalaa.

05.07.2016 20:41 #40 :: Rasimus
Ei niin hyvää, etteikö jotain huonoakin... (Eli siis plussat ja miinukset)
Mä päätin nyt vihdoinkin päivittää koulutustittelini poikamiehestä mestariksi, eli suorittaa 10 vuotta ammattikorkeainsinööriksi (Bachelor's Degree) valmistumisen jälkeen ylemmän amk-tutkinnon (Master's Degree) siltä varalta että se näyttäisi komeammalta käyntikortissa (jollaista mulla ei ole). Tämä on se hyvä juttu.

Huono juttu on se, että taas muistui mieleen minkälaista byrokratiaa oppilaitostouhu on. En yhtään ole varma, olenko ilmoittautunut kaikkiin vaadittuihin suuntiin. Opintopolku-sivu puhuu yhä jotain lukukaudelle ilmoittautumisesta, mutta siellä linkki sanoo vain että palvelu nyt ei vain toimi, kokeile myöhemmin uudestaan. Hämärästi muistan, että tuo on normaalia ja että lukukaudelle ilmoittaudutaan vasta joskus sen alettua... Paha sanoa kun amk:ni on erityisen kunnostautunut obfuskoidun tiedon jakamisessa sivuillaan - pitäisi kai soittaa tai jotain :skull: