Mitä löytyy yöpöydältäsi?

01.05.2016 18:01 #21 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mitä löytyy yöpöydältäsi?
Mulla oli yöpöytä vielä kuukausi sitten, mutta sitten myllättiin huoneen järjestys uusiksi ja yöpöytä katosi. Nyt omaisuuteni lojuu sikin sokin lattialla:

•kirja (keskeneräinen iltasatu, tosin tällä hetkellä pari muutakin)
•kirjoitusvihko ja kynä (koska iltaisin inspiraatio on usein korkeimmillaan)
•herätyskello (tarvinneeko selittää)
•hirmuinen määrä kaikenlaista epämääräistä rojua
•usein koululaukku

Silmälasit viettävät yönsä sängyn vieressä olevan kaapin päällä, missä ei ole vaaraa siitä, että uninen omistaja talloisi ne aamulla sängystä noustessaan.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

02.05.2016 08:11 #22 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mitä löytyy yöpöydältäsi?
Kännykän laturi tosiaan hengaa minulla myös yöpöydän tuntumassa, mutten sitä yleensä roudaa mukana. Töissä minulla on varalaturi ja laukussa sitten lisäakku, jolla voi tarvittaessa ladata kännykkää. Mutta sellainen asia, joka löytyy yöpöydältä ja joka kulkee mukana/on aina lähietäisyydellä, on kynsiviila. Lohkennut kynsi on ikävän tuntuinen, kun sen reunat tarttuvat kaikkialle.

Asiasta sivuun, minusta on aika hauskaa, että luin "viiden vuoden päiväkirjasta" ekaa kertaa ihan vähän aikaa sitten ja heti samantien se tulee vastaan tässä ketjussa pariinkiin otteeseen. :)

• Lexei hahmo
  • Lexei
19.06.2016 14:08 #23 : Lexei
Vastaus käyttäjältä Lexei aiheessa Mitä löytyy yöpöydältäsi?
Meillä on emännän kanssa pienet vetolaatikolliset yöpöydät molemmin puolin sänkyä. Minun puolella on pöytälammpu, valokuvakehys, mahdollisesti vesilasi sekä kesken oleva kirja. Öisin puhelin joka toimii myös herätyskellona.

Lastikosta löytyy puhelimen laturi, kyniä, särkylääkettä, nenäsumute (jäänyt aiemman nuhan ajoilta), sekä luonnollisesti paketillinen kondomeita ja liukuvoide :lol:

Wanda, Iivari, Freyja
Uusin jäsen: Matilda Wilkus