Mitä löytyy yöpöydältäsi?

Celestine
Celestine vastasi aiheeseen: Mitä löytyy yöpöydältäsi?
01.05.2016 18:01 #21

Mulla oli yöpöytä vielä kuukausi sitten, mutta sitten myllättiin huoneen järjestys uusiksi ja yöpöytä katosi. Nyt omaisuuteni lojuu sikin sokin lattialla:

•kirja (keskeneräinen iltasatu, tosin tällä hetkellä pari muutakin)
•kirjoitusvihko ja kynä (koska iltaisin inspiraatio on usein korkeimmillaan)
•herätyskello (tarvinneeko selittää)
•hirmuinen määrä kaikenlaista epämääräistä rojua
•usein koululaukku

Silmälasit viettävät yönsä sängyn vieressä olevan kaapin päällä, missä ei ole vaaraa siitä, että uninen omistaja talloisi ne aamulla sängystä noustessaan.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Emelie vastasi aiheeseen: Mitä löytyy yöpöydältäsi?
02.05.2016 08:11 #22

Kännykän laturi tosiaan hengaa minulla myös yöpöydän tuntumassa, mutten sitä yleensä roudaa mukana. Töissä minulla on varalaturi ja laukussa sitten lisäakku, jolla voi tarvittaessa ladata kännykkää. Mutta sellainen asia, joka löytyy yöpöydältä ja joka kulkee mukana/on aina lähietäisyydellä, on kynsiviila. Lohkennut kynsi on ikävän tuntuinen, kun sen reunat tarttuvat kaikkialle.

Asiasta sivuun, minusta on aika hauskaa, että luin "viiden vuoden päiväkirjasta" ekaa kertaa ihan vähän aikaa sitten ja heti samantien se tulee vastaan tässä ketjussa pariinkiin otteeseen. :)

Lexei
Epäkuollut
Lexei vastasi aiheeseen: Mitä löytyy yöpöydältäsi?
19.06.2016 14:08 #23

Meillä on emännän kanssa pienet vetolaatikolliset yöpöydät molemmin puolin sänkyä. Minun puolella on pöytälammpu, valokuvakehys, mahdollisesti vesilasi sekä kesken oleva kirja. Öisin puhelin joka toimii myös herätyskellona.

Lastikosta löytyy puhelimen laturi, kyniä, särkylääkettä, nenäsumute (jäänyt aiemman nuhan ajoilta), sekä luonnollisesti paketillinen kondomeita ja liukuvoide :lol:

Uusin jäsen: Pekka Pietiläinen