Mitä löytyy yöpöydältäsi?

01.05.2016 18:01 #21 :: Celestine
Mulla oli yöpöytä vielä kuukausi sitten, mutta sitten myllättiin huoneen järjestys uusiksi ja yöpöytä katosi. Nyt omaisuuteni lojuu sikin sokin lattialla:

•kirja (keskeneräinen iltasatu, tosin tällä hetkellä pari muutakin)
•kirjoitusvihko ja kynä (koska iltaisin inspiraatio on usein korkeimmillaan)
•herätyskello (tarvinneeko selittää)
•hirmuinen määrä kaikenlaista epämääräistä rojua
•usein koululaukku

Silmälasit viettävät yönsä sängyn vieressä olevan kaapin päällä, missä ei ole vaaraa siitä, että uninen omistaja talloisi ne aamulla sängystä noustessaan.

• Emelie hahmo
  • Emelie
    Verivelho
    Tasolla 58
    9.09

02.05.2016 08:11 #22 :: Emelie
Kännykän laturi tosiaan hengaa minulla myös yöpöydän tuntumassa, mutten sitä yleensä roudaa mukana. Töissä minulla on varalaturi ja laukussa sitten lisäakku, jolla voi tarvittaessa ladata kännykkää. Mutta sellainen asia, joka löytyy yöpöydältä ja joka kulkee mukana/on aina lähietäisyydellä, on kynsiviila. Lohkennut kynsi on ikävän tuntuinen, kun sen reunat tarttuvat kaikkialle.

Asiasta sivuun, minusta on aika hauskaa, että luin "viiden vuoden päiväkirjasta" ekaa kertaa ihan vähän aikaa sitten ja heti samantien se tulee vastaan tässä ketjussa pariinkiin otteeseen. :)

• Lexei hahmo
  • Lexei
    Epäkuollut
    Tasolla 25
    71.29

19.06.2016 14:08 #23 :: Lexei
Meillä on emännän kanssa pienet vetolaatikolliset yöpöydät molemmin puolin sänkyä. Minun puolella on pöytälammpu, valokuvakehys, mahdollisesti vesilasi sekä kesken oleva kirja. Öisin puhelin joka toimii myös herätyskellona.

Lastikosta löytyy puhelimen laturi, kyniä, särkylääkettä, nenäsumute (jäänyt aiemman nuhan ajoilta), sekä luonnollisesti paketillinen kondomeita ja liukuvoide :lol:

18.01.2022 23:13 #24 :: Mallaspappi
Onpa hauska ketjun aihe!

Nykyään kotoani löytyy niinkin verraton järjestely, että minulla on kaksi yöpöytää, eli yksi sängyn molemmissa päissä. Tämä on hauskaa siinäkin tapauksessa, jos joskus mieleni tekee nukkua toisin päin kuin tavallisesti. Siinä päädyssä jossa yleensä on pääni, yöpöytänä toimii todella vanha puutuoli, joka oli huoneessa jo ennen muuttoani. Sen päällä on yleensä lukulamppu, joku kesken oleva kirja ja puinen nk. noppakalenteri. Lisäksi selkänojaan on ripustettu unimaski, pamppu (jolla ei onneksi ole mitään käyttöä, ja josta en itsekään ole varma miksi se ylipäätään on siinä), hattu ja muutama monikäyttömaski, pandemia-aikaa kun eletään.

Tyypillisessä jalkopäässä yöpöydän virkaa toimittaa pieni kirjahylly. Sen päällä on herätyskello (jalkopäässä siksi, että sen soidessa joutuu kohottautumaan ylös sammuttaakseen pirinän), kannettava dvd-soitin latureineen, mummilta lainattuja kirjoja ja pieni rasia, jonka sisälle joku on askarrellut "raamatunjaearpajaisset", eli pieniä paperinpaloja, joihin on merkitty Raamatun eri jakeita. Siitäkään minulla ei ole aavistustakaan miksi joku on moisen väsännyt, itse olen ostanut sen kirpputorilta huvikseni. Hyllyn päällä on myös pöytäliinana pieni ryijy. Niin, ja tietysti kirjahylly on muuten täynnä kirjoja!

• Puu hahmo
  • Puu
    Soturi
    Tasolla 22
    25.96

19.01.2022 10:10 #25 :: Puu
Itselläni yöpöydän virkaa toimittaa kirja kasa, jonka päällä pidän yleensä jotakin lamppua taikka noppa pussia tai jotain tuon tapaista, sillä eihän sitä tiedä milloin tarvitsee kaikenlaista ja se tila on niin pieni sängyn ja kaapin välissäniin mahtuu ne juuri sopivasti. 
Muokannut 19.01.2022 12:07 Puu
Tykännyt: Mallaspappi

Valvojat: SaranthaHiistu