luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?

Rendering Error in layout User/Profile: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '0' for key 'user_preference_user_id'. Please enable debug mode for more information.
09.09.2017 15:19 #1 :: nette
luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Moikka ihonhoidon asiantuntijat! Oon nyt pitkään ettiny hyvää luonnonmukaisesti valmistettua kosteusvoidetta ja ihon kuorintaa. Oon discoverannu että luonnonkosmetiikka sopii mun iholle paremmin, mutta ei oo löytyny just sitä ”oikeeta” tuotemerkkiä. Olin viime viikolla Virossa muutaman päivän ja törmäsin kauneus messuilla tällaseen merkkiin ku Silsa ? Oon myös löytäny tällasen ku Jalkasieni ? onko kumpikaan kellekkään tuttu merkki ja onko kokemuksia??
Muokannut 09.09.2017 22:57 Rasimus

09.09.2017 15:55 #2 :: Mustelmann
luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Käytän ihoni kuorintaan ainoastaan tärpättiä.
Tykännyt: LordStenhammar, Salmikki

09.09.2017 17:40 #3 :: Echramath
luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Itse mietin tuossa juuri itsekseni, että mitä ihmettä ihmiset ennen hieroivat kuivaan nahkaansa talvisin, kun ei voinut ostaa Niveaa lähikaupasta.
Tykännyt: LordStenhammar

09.09.2017 22:39 #4 :: Rasimus
luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Jaahas... Taas näitä tapauksia. Identtinen viesti postitettu noin miljoonalle foorumille kuukauden sisään. Bänniä saman tien, vaikka en kyllä usko henkilön palaavan muutenkaan. Täytyypä ottaa selvää mitä laki sanoo tämän tyyppisestä touhusta, mutta pelkään etten voi tämän pahempaa kiusaa tehdä :tongue:

Keskustelua voitte toki te muut harrastaa aiheesta.
Muokannut 09.09.2017 22:53 Rasimus
Tykännyt: LordStenhammar

• kyty

10.09.2017 22:08 #5 :: kyty
No voe tokkiinsa.

Vastaus Echramathin kysymykseen on ymmärtääkseni "ei mitään", "öljyä" ja "hylkeenrasvaa".

11.09.2017 17:23 #6 :: Echramath
luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Totta sinällään, etten varmaan kutiaisi ja kuivuisi, mikäli ryhtyisin vain saunomaan kerran viikossa talvisin.

• kyty

12.09.2017 19:12 #7 :: kyty
luonnonmukaisesti valmistettu kosteusvoide?
Suomen talvessa varmaan kaikki kuivuvat, ja pohjoisen kansoillahan se onkin ymmärtääkseni perinteisesti näkynyt ihossa ennenaikaisena vanhenemisena... tulee helpommin ryppyjä. Ennenwanhaan tosin taidettiinkin saunoa vain kerran viikossa, ja puusauna tuntuu sähkösaunaa lempeämmältä. Lisäksi ihmiset peseytyivät muutenkin vähemmän. Aiheesta on muuten olemassa ainakin yksi kirja .

Noista alkuperäisistä kosteusvoiteista tulee vielä mieleen karitevoi. Sitä ja monia öljyjähän käytetään kauppavoiteissa ainesosina, ja niitä voi käyttää pelkältäänkin. Kokeilin itse kookosöljyä joskus ja kosteuttihan se todella tehokkaasti, mutta en voinut sietää sitä sotkua ja hajua. Siihen lienee syynsä, että voiteista on yritetty tehdä vähemmän sottaavia...