Joulukorttien lähettäminen/antaminen

×

Kysely: Montako joulukorttia lähetät/ojennat?

En yhtään.
6 - 10
11 - 20
Yli 20 korttia.
Äänestäjiä yhteensä: 12
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
Hiistu
Neurovelho
Hiistu loi aiheen: Joulukorttien lähettäminen/antaminen
12.12.2017 14:25 #1

Tänään eli 12.12.2017 on viimeinen päivä lähettää edullisemmalla joulumerkillä varustettuja kotimaan kortteja. Tavallisemmalla postimerkillä varustettu joulutervehdys ehtii perille vielä myöhemminkin (tai niin ainakin Posti lupailee).

Postitatteko te tänä jouluna kortteja, siis semmoisia paperisia/kartonkisia? Tai ojennatteko suoraan vastaanottajalle? Vai ovatko kenties virtuaaliset tervehdykset korvanneet paperikortit?

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Joulukorttien lähettäminen/antaminen
12.12.2017 15:56 #2

Tarkoitus olisi lähettää ihan postikortteja ihmisille, tosin jotenkin tänä vuonna olen unohtanut ostaa hyvissä ajoin, joten viime hädässä saattaa mennä elektronisenakin.

Meidän suvussa kuitenkin on perinteisesti lähetetty toisillemme kortteja, joten onhan siitä perinteestä mukavaa pitää kiinni :smirk:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

HourglassEyes
HourglassEyes vastasi aiheeseen: Joulukorttien lähettäminen/antaminen
12.12.2017 21:53 #3

Lähetän joka joulu hieman päälle parikymmentä korttia. Yleensä olen ajoissa näidenkin kanssa, mutta jokin tässä vuodessa on pistänyt aikatauluni aivan sekaisin ja kiikutin postituspussit vasta tänään postille... *huokaus*

Minä pidän konkreettisesta kortista ja lähetän niitä mieluusti sekä arvostan suuresti niitä muutamaa korttia jotka itse vastineeksi saan. Toivotukset sosiaalisen median kautta ovat toki tätä päivää, mutta itseäni lämmittää aina eniten oikea postitettu kortti.