Leikkinurkka
Lukusali
touko 15, 20:42
3 viestiä | Kuunliekki

×

Kysely: Käytkö koulussa tai opiskeletko?

Peruskoulussa.
1 7.1%
Lukiossa, ammatillisessa koulutuksessa, oppisopimuksella tai valmentavassa koulutuksessa.
1 7.1%
Korkeakoulussa.
4 28.6%
Kansalaisopistossa tai avoimessa yliopistossa.
Ei ääniä 0%
Jossain muualla.
Ei ääniä 0%
Olen jo kouluni käynyt.
6 42.9%
En tällä hetkellä, mutta toivottavasti tulevaisuudessa.
2 14.3%
Äänestäjiä yhteensä: 14
Sinun täytyy olla kirjautuneena, jotta voit osallistua tähän kyselyyn.
  • Hiistu hahmo Kirjoittaja

22.04.2021 21:26 #1 :: Hiistu
Käytkö koulussa tai opiskeletko?
Jokin tällainen kysely on joskus ollut, mutta olisi kiva saada ajantasaisempi käsitys, mitä täkäläisillä on tällä hetkellä tältä osin meneillään. Onko koulunkäyntiä tai opiskelua? (Testaan samalla, onnistuuko äänestyksen perustaminen...)

muoks. Jee, äänestyksen luominen onnistui. Pahoittelen, jos jokin koulutusvaihtoehto on hassusti ilmaistu tai jäi kokonaan puuttumaan. "Jossain muualla" on ihan hyvä vaihtoehto. Viestinkin saa kirjoittaa ja on jopa toivottua.

Vastasinkin jo omalta osaltani, että koulut on käyty. Tykkään kyllä osallistua koulutuksiin ja on menossa kaksi avoimen yliopiston kurssiakin. Ammatillinen täydennyskoulutus olisi kai ollut oikea termi. (Mutta sellainen puuttuu äänestysvaihtoehdoista, höh!  ) Haaveissa olisi myös joskus vielä jokin vähän pidempi omaa osaamista täydentävä koulutus, kunhan olisi sellaiseen rahaa. Mutta päätoimiset opiskelut ovat ohitse tai niin ainakin tällä hetkellä toivon.
Muokannut 22.04.2021 21:50 Hiistu

23.04.2021 10:34 #2 :: Kuunliekki
Käytkö koulussa tai opiskeletko?
Vastasin että olen jo kouluni käynyt, vaikka en tiedä kouluttaudunko vielä joskus uudelleen. En yhtään tiedä mitä teen äitiysvapaiden jälkeen. On minulla työpaikka, mutta tuntimäärä on niin pieni että olin samalla myös työtön eikä se kai voi niin jatkua loputtomiin.

23.04.2021 12:37 #3 :: Morgan Blood
Käytkö koulussa tai opiskeletko?
Olen se tavallinen tapaus, jonka maisterit on tekemättä. Nyt muutama kaverini joko hakeutui sisälle, tai sai omansa valmiiksi. Minä taas en viitsinyt, sillä olen juuri vaihtanut työpaikkaa. En heti halua anella opintojen vuoksi päiviä vapaiksi :D Ensi vuonna sitten, niin saisin optimitapauksessa senkin sulan CV:n ennen 35 ikävuotta.

• Skie hahmo
  • Skie

23.04.2021 22:55 #4 :: Skie
Käytkö koulussa tai opiskeletko?
Vastasin myös että koulut on käyty. Kävin oikein pitkän kaavan mukaan yliopiston hakemalla vielä gradun kirjoitusta varten puolen vuoden jatkopätkän ja sen jälkeen vannoin että ei enää opiskelua ennen kuin on ihan pakko. No vannomatta paras ja pikakelaus viisi vuotta eteenpäin, tässä sitä töiden ohessa suoritellaan erikoisammattitutkintoa (vai mikä lie virallisesti), ja ihan vapaaehtoisesti tähänkin hakeuduin. ​​​​​​

​​​​

• Hiistu hahmo Kirjoittaja

24.04.2021 11:36 #5 :: Hiistu
Käytkö koulussa tai opiskeletko?
En tiedä, kuinka tavallinen kokemus tuo on, että valmistumisen jälkeen vannoo kaikenlaisten opiskelujen olleen siinä. Ainakin itselläni oli ihan sama, että ei kyllä ikinä mitään enää.   Vajaa vuosi meni sillä, mutta sen jälkeen alkoi olla mielessä jo pitkä lista töissä vastaan tulevia asioita, joihin olisi hyödyllistä ehkä sittenkin vielä vähän enemmän perehtyä.