Mikä sinua potuttaa nyt?

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 16:53 #101

Kerta kaikkiaan kaikki, enkä tiedä miksi.

Leopelle
Teknikko
Leopelle vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 17:34 #102

Se että on liian pitkä aika Vihan liekkien ilmestymiseen :S

"Not all those who wander are lost"
J.R.R Tolkien

Dyn vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 18:50 #103

Diara kirjoitti: Kaveri, joka ei ole yhtään kykenevä ryhmätyöhön. Mielestäni on käsittämätöntä, että vielä tässä iässä tulee vastaan ihmisiä, jotka suuttuvat ja poistuvat paikalta, jos oma tahto ei mene joka jutussa läpi.

Mä voisin ihan vaan vaihtelun vuoks ottaa ryhmääni jonkun tällaisen. Yleensä mun tuurilla on saanut vain jeesjees-miehiä ja -naisia, joilta luistaa kyllä palaverissa sulava jutustelu ja joskus otetaan nakkejakin, mutta kun hommien perään alkaa kyselemään ja työtä pitäisi saada kasaan, mitään ei mystisesti ole tapahtunutkaan. Parhaimmillaan annetaan puolikäsitettävää selitystä, pahimmillaan työryhmään laskeutuu jännittävä radiohiljaisuus. Tai jos oma osa onkin tehty alkupäässä projektia, viimeistään loppuraportti jää jonkun turhan tunnollisen (yleensä allekirjoittaneen) yksin hikoiltavaksi.

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 19:05 #104

The Big Bad Wolf kirjoitti: Kurkku kipeä ja ääni hukassa. Voin kommunikoida vain textaamalla tai tussitaululla, jollaista en omista. Teatteriharkoissa varmaan taas äänijuttuja, oikein kiva. Pakko kuitenkin päästä, kun kaveri tuo pizzaa ja pitää maksaa velkoja. Pakko on myös uinnin rästicooper, muuten tippuu nelonen.

Liikkaope kuunteli puolikkaan sekunnin kun korisin epäselvästi jotain suorittamisestani ja komensi kotiin. En saanut uintia läpi enkä päässyt teatteriharkkoihin, kun olo on karsea. Siellä ovat puoli tuntia mutustelleet pizzaa ja nauraneet ja jutelleet ja impronneet ja kaikkea kivaa. Miekin haluun. :sad:

Huomenna koulupäivä, pakko mennä kun olen liian jäljessä. Enkku ja yhteiskuntaoppi keskiviikkona ja tiistaina, joko kouluun tai rästikoe. Hitto. Aivot niin täynnä räkää, ettei tieto tartu. Sinne meni ysin keskiarvo...

(Joo joo, liioittelen. Saan ysit kummastakin enivei.)

Viimeksi muokattu: 11.11.2013 19:07 : The Big Bad Wolf. Syy: kirotusvire

Noora
Noora vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 19:10 #105

A reader lives a thousand lives before he dies, The man who never reads lives only one(GRRM)

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.11.2013 19:52 #106

Dyn kirjoitti: Yleensä mun tuurilla on saanut vain jeesjees-miehiä ja -naisia, joilta luistaa kyllä palaverissa sulava jutustelu ja joskus otetaan nakkejakin, mutta kun hommien perään alkaa kyselemään ja työtä pitäisi saada kasaan, mitään ei mystisesti ole tapahtunutkaan.

Tämäkin on minulle tuttua. Kieltämättä on kyllä hyvin rasittavaa, kun ei muka ole mitään omia mielipiteitä eikä hommia hoideta ajallaan. Toisinaan on vaan helpompaa tehdä hommat itse kuntoon, mutta samalla kiukuttaa, kun tarkoitus olisi tehdä yhdessä. Saas nyt nähdä, miten tämä meidänkin projekti lähtee pyörimään, kun kuitenkin koko loppu kouluvuosi sitä tehdään. Jos se turha kiukuttelu jatkuu liikaa niin siitä täytyy ehkä huomauttaa.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Warghast
Warghast vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.11.2013 15:30 #107

jalkojen lihakset, ovat nyt muutaman päivän olleet jumissa ja kipeitä, ilmeisesti juuri alkanut kuntoilu ja itsensä pienentämisoperaatio on tehnyt hallaa jalkojen muutenkin rasittuneille lihaksille. pitäisi käydä jollain kinttulääkärillä/hierojalla mutta käteisvarat eivät anna myöten.

Viimeksi muokattu: 13.11.2013 15:31 : Warghast.

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.11.2013 16:01 #108

Noora kirjoitti: Oikea polveni,joka päätti vaihteeksi kesken lenkin ruveta särkemään. Ärsyttää,kun nykyään lähtee lenkille niin on suuri todennäköisyys,että jompakumpaa polvea särkee,koska vasemmallakin on taipumusta siihen erityisesti ylä ja alamäet saavat polven ärtymään :sad:

Sama juttu itselläkin. Polvi kun on kertaalleen operoitu, niin se tavallista enemmän rasittaessa alkaa ilmoitella itsestään. Pariin kertaan on pitänyt lekurillakin käydä sitä näyttämässä. Ei se siitä enää entiselleen tule, ihan turha kuvitellakaan.

Me tehtiin mielenterveyskuntoutujien ryhmässä tänään semmoinen vaakuna, mihin piti kaiken muun ohella kirjoittaa oman elämänsä motto. Kirjoitin: "Elämän tarkoitus on se, että elämällä on tarkoitus". Koskaan ei pidä lakata yrittämästä.

THE GOD CREATED SHIT.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

15.11.2013 12:02 #109

Miksi yllämme roikkuvat pilvet taoaavat ilkkua minulle tihuttaen, tipotellen tai jopa loiskutellen vettään juuri silloin, kun minä haluan tai minun kerrassaan täytyy liikkua ulkona kera uskollisen työapurini, Piihemmon? Vaikka kuinka koetan noitua sadetta lakkaamaan, se ei tottele. Vaikka kuinka toivon, että pilvet pidättelisivät lirujaan, kunnes kerkiän edes bussiin suojaan, ei toiveeni usein toteudu. Miksi sopimattomaan aikaan saapuva sade niin usein kutsuu kumppanikseen tuulen, joka tuiverruksineen mitätöntää sateenvarjonkin suojaustehoa?
Tämän lisäksi minua potuttaa se, että on niin turhaa pottuuntua säihin.

Dragonil
Dragonil vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.11.2013 19:03 #110

Taas hävittiin! :sad: eka erä oli vielä erittäin tasainen, mutta toinen erä täysi floppi... Huoh, huomenna kolme peliä, toivotaan että menee paremmin!

There is no ignorance, there is knowledge.

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.11.2013 19:20 #111

Pahin krapula varmaan lähemmäs kahteen vuoteen. Eilinen ilta oli kyllä hauska, mutta en mielestäni juonut niin paljoa, että minun pitäisi olla tässä kunnossa. Tarkoitukseni oli viettää tänään hyvin ansaittu leffapäivä sohvalla löhöillen, mutta on niin huono olo, että jopa yhden Naisten paratiisin jakson katsomiseen meni 5 tuntia, kun piti välillä nukkua, kun liikkuva kuva sai voimaan todella pahoin. Noin tunti sitten söin ensimmäisen kerran koko päivänä, aikaisemmin ei ollut puhettakaan, että mikään ruoka tai edes vesi olisi pysynyt sisällä. Olo on hieman kohentunut, kun burana alkoi vaikuttamaan ja ruoka ja juoma tuo energiaa. Joten ehkä tämä tästä, ärsyttää vain kun hyvä leffapäivä meni pilalle, huomenna ei enää ehdi löhötä, kun pitää alkaa lukea tentteihin.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

18.11.2013 11:58 #112

Kirjastoissamme uusitaan ohjelmia parin lähipäivän ajan, ja ne ovat kiinni. Joudun siis etsiytymään vieraahkon Piihemmon äärelle ja matkaamaan nykyistä pitempään päästäkseni kenties jopa jonottamaan hänen luokseen. Eikä ...hmmmm... työskentelyaikaa ole niin runsaasti ja vapaasti kuin näiden kirjaston tietokoneiden seurassa. En suinkaan tarvitse maailmanlaajuisverkkoa päivittäin muuhun kuin sähköpostin tarkasteluun. Jos en pysty pariin päivääm tutkimaan tiettyjä sähköisiä viestilokeroitani, niin ne roskaantuvat siinä määrin, että siivousurakka potuttaa ja hieman hirvittääkin jo nyt :grin:.

Miten me selviydyimme etanapostin ja lankapuhelimen aikana?

Valjus
Aseenkantaja
Valjus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
18.11.2013 16:01 #113

Naapurillani on tapana parkkeeraata Yariksensa portaikkoni eteen, joka tekee asuntoon pääsystä akrobatia esityksen. Häntä se ei pahemmin huoleta, sillä hän ajuu viereisessä portaikossa. Tontilla on toisaalta aika vähän vapaata parkkitilaa, mutta ei sitä romua tarvi silti seinään kiinni pistää. Täytyy kai ruveta neuvottelemaan asiasta jos olisi mahdollista peruuttaa hiukan. Tai röyhkeästi vain parkkeerata oma koslani siihen tilalle.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.11.2013 09:11 #114

Potuttaa, että ulkona sataa vettä. Ja että se on miun murheen aiheista ainoa sopivan pieni edes ajateltavaksi juuri nyt. (Tai no.. Onko "murheen aihe" kenties yhdyssana. Siinä toinen sopivan pieni.)

Viimeksi muokattu: 19.11.2013 09:13 : Hiistu.

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.11.2013 10:52 #115

Hiistu kirjoitti: Potuttaa, että ulkona sataa vettä.

Juurikin tämä. Joku inha peikko on käynyt vaatekaapillani kutistamassa ryysyjäni (köh) ja kun olen viimeinkin vakaasti päättänyt rupeavani liikkumaan enemmän, niin sitten säätila on mua vastaan. ...kele :angry:

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

19.11.2013 11:10 #116

Vesisade potuttaa, sillä joudun altistamaan sille paitsi pollean olemukseni myös työvälineeni, jollei Esteri pian kyllästy jakamaan antejaan ahteristaan.
Toisaalta ilahduttaa: en olekaan ainoa säästä urputtaja ja palstain tylsä häiris mm. tämän takia... :grin:

Valjus
Aseenkantaja
Valjus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.11.2013 15:26 #117

Vesisade potuttaa

Ja nyt minäkin tajusin kuinka paljon se oikeastaan pistää päähän. Lisäksi tulevat lumisateet räntineen nostavat potutuksen aivan uudelle tasolle. Kylmyyskään ei pahemmin päätä jäähdytä asiassa.

Elthadora
Epäkuollut
Elthadora vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.11.2013 16:08 #118

Meillä oli tänään loppukritiikki ja minua suorastaan raivostuttaa. Yksi ryhmästämme ei ota palautetta vastaan eikä näe vikaa työskentelytavoissaan. Hän siispä häiriöttä tekee mitä huvittaa ja odottaa muiden sopeutuvan siihen sen sijaan.
Tästä lopulta seurasi, että palautetusta työstämme puuttui yksi sen merkittävimmistä pääajatuksista vain, koska tämä tyyppi ei edes viitsinyt yrittää mallintaa sitä, kun ei siitä kerran niin pitänyt (eikä antanut tälle edes mitään perusteluja vaikka toiseen suuntaan niitä kyllä oli). Kolmas ryhmämme jäsen ei enää *viimeisenä iltana* ollut jaksanut pitää puoliaan tämän ratkaisun puolesta enkä minä ehtinyt paikalle.
Lisäksi kun huomautin asiasta loppukritiikissä, hän sanoi, ettei minulta voitu kysyä, kun en kerran ollut paikalla, vaikka olin piirtänyt asiat niin jokaiseen kuvaan ja ollut koko kurssin ajan samalla kannalla. Jonka lisäksi olimme vielä sopineet asiasta useampaan otteeseen. On vähän sellainen olo, ettei joku arvosta toisten tekemää työtä.

Arvaatte varmaan, että myös opettajilta tuli asiasta palautetta, koska tämän idean poistaminen asetti samalla kyseenalaiseksi muitakin tekemiämme ratkaisuja.

Nyt potuttaa siispä ryhmätyöskentely ja siihen kykenemättömät henkilöt. Hieman potuttaa myös se, että olen liian konfliktikammoinen sanoakseni sitä suoraan itse osallisille.

Dyn vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
21.11.2013 22:41 #119

Katsoin, että kylpyläloma Saimaalta maksaisi vain 69e per huone, mutta se olikin per henkilö. Olisikin vähän kalliimpi ex tempore -loma se, joten voi höh vaan. Ehdin jo innostua.

Muukalainen
Velhokokelas
Muukalainen vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.11.2013 02:02 #120

Se, etten saa ikinä mitään aikaan ja vain viivyttelen jatkuvasti.

Saako täällä särkeä, jos on muukalainen?

Viimeksi muokattu: 22.11.2013 21:03 : Muukalainen.

Uusin jäsen: Satu Mahkonen