Mikä sinua potuttaa nyt?

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
14.06.2015 17:30 #1021 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Potuttaa turhan sateinen kesäkuu. Olin ajatellut tekeväni viisitin joen rantaan, istuskella hetken saunalla, leikkiä koirien kanssa ja ehkä pieni melontareissu... Mutta juuri kun olisin ehtinyt lähteä huomasin että taas tulee vettä niskaan ja sääennuste lupasi mokomaa koko loppuillaksi.

• Xerion hahmo
  • Xerion
14.06.2015 21:50 #1022 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Keuhkoputkentulehdus. Kuumetta ollut yhdeksän päivää putkeen. Normi n.38.6 ja max.39.1. Nyt 38. :evil: Olin viikon kummin luona ja tuossahan se meni + 70 € lääkärinkuluja ja n. 20€ lääkkeisiin.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

14.06.2015 22:16 #1023 : Strato
^ Otan osaa, ei varmasti ole mitään herkkua :huh:

Itselläni jatkuu tämä vatsatauti edelleen. Öisin on tullut parin tunnin pätkissä nukuttua eikä kovinkaan ole pystynyt syömään mitään koko viikonloppuna :neutral:
Onneksi olen saanut nesteytyksen pysymään kunnossa säännöllisillä pienillä hörpyillä.

Tämä päivä onkin mennyt haaveillessa pizzasta, hampurilaisista ja kebabista...

• Xerion hahmo
  • Xerion
16.06.2015 21:41 #1024 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Parhailta kavereilta meni just välit. Eikä ees mitenkään dramaattisesti (tyttöjä). Olisin halunnu vähän actionia. Sori tuo kuulosti tosi pahalta. Oikeesti harmittaa. Toinen vaan ilmottaa, että tää meiän ystävyys ei oikein enää toimi. Nyt se toinen kaveri vaan miettii, että mitä tekis yksin koko kesän. Mieki oon suurimman osan ajasta poissa. Oon sentään tyytyväinen, ettei tarvitse valita puolta. Ja en yritä yleistää, että tytöt olis aina dramaattisia tai, että vain tytöt olisi dramaattisia.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

• Dúath hahmo
  • Dúath
20.06.2015 02:13 #1025 : Dúath
Vastaus käyttäjältä Dúath aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
ärsyttävää..en pidä wulfgarista en sitten yhtään ja luettavana olisi seuraavaksi maailmanselkä joka vaikuttaisi olevan vain ja ainoastaan tuosta typerästä barbaarista :evil: miten voi pystyä lukemaan jotain joka ei kiinnosta ei sitten yhtään.. sai kaksi sivua luettua ja rupesi kirjaimellisesti ahdistamaan.. :evil:

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

20.06.2015 15:36 #1026 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pitäisi äidille siirtää 1600 kuvaa kännykästä koneelle, mutta se perhana kaatuilee koko ajan kesken siirron, kohta 3h tapellut tän kanssa ja ei etene mihinkään :evil:

• Mirelle hahmo
  • Mirelle
21.06.2015 12:21 #1027 : Mirelle
Vastaus käyttäjältä Mirelle aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vanhemmat. Sanovat etten saa ostaa kirjoja kesäloman aikana kuin maksimissaan kolme. Sanovat, että kirjastokin on olemassa ja rahaa voisi käyttää muuhunkin. Mihin? Olen 17 eli minun ei tarvitse vielä ostaa ruokaa enkä vaatteitakaan tarvitse. Rahaa on jo laitettu säästöönkin ja sitäpaitsi, tykkään ostaa kirjoja omaksi. Ymmärtäisin jos käyttäisin kaikki rahani niihin ja olisin 10.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
21.06.2015 15:38 #1028 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Itse lainaan nykyään suurimman osan lukemistani kirjoista. Olen muutamaan kertaan karsinut kirjahyllystä kaikenlaista turhaketta ja miettinyt, että pitikö nämäkin ostaa. :smile: Maku muuttuu ajan myötä eikä kaikkia kirjoja huvita lukea uudelleen.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

24.06.2015 10:47 #1029 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minä ja mieheni ollaan molemmat poissa nyt viikonloppuna, joten veimme kissat hoitoon juhannuksena miehen vanhemmille. Nyt kämpillä on hiljaista ja olen aina pettynyt kun menen kotiin ja kissat eivät olekaan ovella vastassa toivottamassa tervetulleeksi. :sad:

Saamme tasaisin väliajoin päivityksiä siitä, miten meidän pedot pärjäävät (nähtävästi hyvin). Jostain syystä miehen vanhemmat ovat innoissaan jaksaneet kertoa, miten meidän nuorimmainen kissa "antaa kaikkien ottaa kiinni ja pitää sylissä". En nyt ihan jaksa uskoa, että pienpeto oikeasti haluaa, että se otetaan kiinni ja pidetään sylissä, ei pidä siitä kotonakaan. Miksi se, että kissa on pienehkö ja söpö, antaa oikeutuksen sille, että se kaapataan syliin ja halitaan, kun se ei oikeasti pidä siitä... :huh:

24.06.2015 13:28 #1030 : Gespenst
Vastaus käyttäjältä Gespenst aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ei vain keksi tekemistä näin kesällä. Vettäkin tuntuu tulevan melkein koko ajan taivaalta :<

Vielä etsin omaa paikkaa (^_^)

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
24.06.2015 16:24 #1031 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Aloin vihdoinkin kutomaan Bofurin huivia, mutta liekö syynä loistavat kutomistaitoni (todennäköistä) vai huonot puikot (ei niin todennäköistä), siitä ei meinaa tulla mitään! Kolmatta kertaa en jaksaisi alkaa purkamaan tuotostani, mutta kun upouusi huivi näyttää jo nyt siltä että sen kanssa olisi ylitetty parit sumuvuoret ja rämmitty muutama vuosi synkmetsässä...

There is no ignorance, there is knowledge.

• Dúath hahmo
  • Dúath
26.06.2015 20:07 #1032 : Dúath
Vastaus käyttäjältä Dúath aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
päätä on särkenyt koko päivän..eikä oo oikeen mitään tekemistä.. tää koneella roikkuminenkin vaan pahentaa särkyä

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

• Manatee hahmo
  • Manatee
    Kaartilainen
28.06.2015 00:21 #1033 : Manatee
Vastaus käyttäjältä Manatee aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tuntuu että duuni vie kaiken ajan :huh: ... Kävin hakemassa just läjän uusia kirjoja ja mistään ei tunnu löytyvän tarpeeksi aikaa niiden tuhoamiseen :sad:

Ja tietty myös se, että lähikirjasto on viikonloppuisin kiinni, unohdin noutaa yhen saapuneen kirjan ja nyt hirveä ärtymys, etten voi jatkaa kyseistä sarjaa koska yksi kirja puuttuu välistä !!!!!!!!!!!! :evil: :evil:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
29.06.2015 00:21 - 29.06.2015 00:22 #1034 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tuntuu hyvin vahvasti juuri nyt, että tahtoisin kirjoittaa kirjeen Tove Janssonille ja hän varmasti vastaisi jotain fiksua ja kaikki mahdolliset pulmat ratkeaisivat ja aurinko paistaisi. Olen vain hieman myöhässä. (Outoja harmistuksia minulla tähän aikaan yöstä. :roll: )
Viimeksi muokattu: 29.06.2015 00:22 Hiistu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari, Celestine

30.06.2015 10:29 #1035 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
En saa aikaiseksi mitään. En yhtään mitään. Eikä aika odota.

30.06.2015 16:52 #1036 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tänään oli palkkapäivä. Huomasin, että tilille tullut palkka oli murto-osa siitä mitä olisi pitänyt. Pienen palkkakuitin tutkiskelemisen jälkeen huomasin, että mun palkasta oli maksettu 60% veroja, mikä käytännössä tarkoittaa sitä, että esimieheni ei ole toimittanut verokorttiani palkanmaksuun ollenkaan :evil:

Olisin todellakin tarvinnut niitä kaikkia rahoja, tässä on tullut paljon menoja ja säästöt alkaa olemaan vähissä.

Ei paljoa lämmitä mieltä tällä hetkellä, että jouluna ilmeisesti sitten tulee isommanpuoleiset veronpalautukset.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
30.06.2015 21:42 #1037 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
30.06.2015 21:55 #1038 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Spotifyn vastustajana kuulin suru uutisen. :sad: AC/DC on antanut luvan tälle musiikin levyjen myynnin tuhoajalle.

SPOTIFYN KUUNTELIJAT HÄVETKÄÄ!!! OSTAKAA LEVYJÄ KUTEN ENNEN VANHAAN!!!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Race like first!
Train like second!

30.06.2015 22:08 #1039 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Puolikuu kirjoitti: Eikös näidenkin palautusten maksu siirry jouluun 2016? Kun nyt jouluna maksetaan vuodelta 2014 kertyneet palautukset.

Näin tekee joo, sekoitin itse vahingossa asian.

Juttelin asiasta isäni kanssa ja kuulemma työnantaja säilyttää niitä rahoja seuraavan kuun 12.päivään asti. Koska kyseessä oli työnantajan moka, niin he ovat kuulemma velvollisia korjaamaan asian. Toivotaan, että homma onnistuu tuolleen.

30.06.2015 22:08 #1040 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Nylkky kirjoitti: SPOTIFYN KUUNTELIJAT HÄVETKÄÄ!!! OSTAKAA LEVYJÄ KUTEN ENNEN VANHAAN!!!

Minä käytän Spotifyin ilmaisversiota, mutta ostan silti myös fyysisiä levyjä. Yleensä vielä niin, että tarkistan ensin jonkin uutuuslevyn sisällön Spotifyistä ja teen ostopäätöksen vasta sitten. Ja ainahan tosifani hankkii levyt omaan hyllyyn, vaikka ei pakko olisikaan.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

Uusin jäsen: Topi Kopakkala