Mikä sinua potuttaa nyt?

LordStenhammar
LordStenhammar vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.09.2015 10:29 #1121

Sama kutka myös itellä. Tosin tää LP-soitin oli semmonen sadan euron usb-paska, joten sen rikkoutuminen ei hirveesti harmita. Edelleen ikävä kirpparilta löytämääni entisajan laatuvehettä, jolla kuunneltiin sujuvasti hevit sun muut päälle 10 vuotta. Joku nauha siitäkin meni lopulta paskaks...

THE GOD CREATED SHIT.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.09.2015 18:33 #1122

Nukahtamisen sietämätön vaikeus pistää mielen matalaksi. En ole varmaan kymmeneen vuoteen nukkunut oikeasti hyviä yöunia, vaikka teen kaikkeni, jotta saisin unirytmin kohdilleen. Se ei vielä paljoa pelasta, jos saan nukuttua joten kuten hyvin vaikka kerran viikossa, kun jo seuraava yö voi olla aivan muuta. En edes muista, millaista on olla aidosti virkeä ja energinen.

I'm just a normal everyday pervert.

Viimeksi muokattu: 22.09.2015 18:34 : Astorethein.

23.09.2015 07:54 #1123

Olin suunnitellut syöväni lentokentällä buffetaamiaisen, jota olen useampaan kertaan sivusilmällä vilkuillut. Yleensä mun aamulennot vain lähtevät sellaisiin kellonaikoihin, ettei maha vielä salli mitään muuta kuin kupin kahvia sisäänsä. No, nyt olisi ollut riittävän "myöhäinen" aamu, mutta buffa olikin remotin takia kiinni! :sad: Ei sitten.

Viimeksi muokattu: 23.09.2015 07:55 : Dyn.

Emelie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.09.2015 08:17 #1124

Työmatka vei minut taasen ulkomaille, mutta epäonnekseni päädyin sellaiseen hotelliin, jossa on mitä ilmeisemmin hometta. :huh:

23.09.2015 11:48 #1125

Emelie, auts. Mullakin on vanhahko hotelli, mutta toivottavasti täällä ei ole hometta, ei ainakaan suoraan tunnu pahalta. Tämä oli halvempi (vaan ei hirveän halpa kuitenkaan) kuin nuo viiden tähden ketjupaikat, yritän tässä nyt osaltani kantaa korteni kekoon yliopiston huonoon taloustilanteeseen... :tongue:

24.09.2015 11:18 #1126

...päällekkäin ajoittuvat kiinnostavat toiminnot ja päivien tylsyys päällekkäisten välillä ... Taas kerran joudun popsimaan tätä potutusta.

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
24.09.2015 13:16 #1127

Paikkojen varaajat. :neutral: Ja aivan erityisesti ärsyttää, kun parhaimpaan lounasaikaan Unicafessa ihmiset saattavat varata kokonaisia pöytiä. Ihmiset itse voivat olla pitkän jonon päässä, ja paikat ovat sillä aikaa ihan tyhjäkäytöllä. Joku kerta varmaan vielä siirrän jonkun kamppeet pois tieltä.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

Dúath
Dúath vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
26.09.2015 00:55 #1128

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
26.09.2015 16:35 #1129

Äiti tulee viikoksi kylään ensi tiistaina ja taloyhtiössä päätettiin aloittaa patterien huuhtelu samaan aikaan :evil: Luonnollisesti huoltomiehelle pitää taata vapaa pääsy kaikille pattereille, joten joudun siirtämään työpöytäni johonkin. Ongelmana on, että vierassänky/-patja tulee kanssa viemään paljon tilaa, joten ei olisi hirveästi tilaa tunkea tätä pöytää muualle, eikä sitä nyt ihan joka päivä viitisisi alkaa siirtelemäänkään edestakaisin.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Nylkky
Nylkky vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
27.09.2015 17:05 #1130

Toivon että kuva näkyy ylempänä. Itseäni ottaa Spotify päähän jälleen kerran! Ystäväni kehuvat ja ihmettelevät miksi yksi mainitsematon yhtye veti musiikkinsa poist Spotifystä. MIKSIKÖHÄN!!!

No siksi pistän kuvan ja kysyn kuinka moni tuntee laitteeni?

Amorphis on vain kuvassa koska kuuntelin sitä.

Race like first!
Train like second!

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
27.09.2015 19:01 #1131

Ihan ok/normaali päiviä on mennyt ihan päin mäntyä. Henkilö jonka olen kerran aikaisemmin nähnyt ja oli töykeä mua kohtaan silloin. Haukkui tänään peräti kaksi kertaa mua, en ole juurikaan puhunut hänen kanssaan. En ymmärrä ja tuskinpa tulen koskaan ymmärtämään miksi ihmiset vihaavat mua alusta alkaen tutustumatta ja vieläpä ilman syyttä? Tuntuu siltä kuin olisi astunut aikuisiällä takaisin koulukiusaamis kehälle tai sotarintamalle...

Emelie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 06:54 #1132

Flunssa iski päälle viime viikon lopulla; viimeinen konferenssipäivä meni kuumeessa. Kipeänä lentäminen ei ole hauskaa. Nyt alkaa tauti helpottaa, mutta väsyttää ihan kauheasti, unet ovat olleet levottomia ja peitto vuoroin joko liian kuuma tai liian kylmä. Onnistuin myös eilen kissaa etsiessä potkaisemaan sängyn jalkaan niin lujaa, että toinen jalkani on sen verran kipeä, että ei pääse kunnolla kävelemään. :tongue:

28.09.2015 11:40 #1133

Etsiydyin aamuvarhain ulos niin katsomaan kuin kuvaamaan täydellistä kuunpimennystä. Mutta pilvistä oli lähiössämme, joten varjotun kiertolaisemme sijasta kuvasin keinovaloja ja hämärää ja havainnoin bussiliikenteen alkamista. Kerran toki kuukin vilahti pilvien lomasta. Hyvine mielikuvituksineni saatoin erottaa hienoisen varjon täyden kiertolaisemme reunassa, ja mielestäni koko kiekko näytti hieman tavallista sameammalta. Mutta verikuuta joudun tälläkin kertaa ihastelemaan onnekkaampien otoksista.

Xerion
Xerion vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 15:14 #1134

Neliödraamat. Uskokaa pois vaan, se on mahdollista.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 15:31 #1135

Elbereth kirjoitti: potuttaa taas kerran toi meen naapuri..mitä hemmettiä se oikeen hommailee kun tulee meen kämppään tosi usein outo todella paha haju :evil: :huh: meillä oo ees ilmanvaihto päällä tai ikkunat auki et en tiä mistä hemmetin seinien koloista oikeen puskee läpi :evil:

Ettei vain polttaisi pilveä? Joskus ollut pilvenpolttajaopiskelijoita naapurina ja pahaan hajuun heräsi jopa keskellä yötä. Tupakansavukin tunkee ties mistä raoista vaikka kaikki olisi kiinni, joten mikseipä tuokin.

poistettu
Pilotti
poistettu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 16:13 #1136

Miksi nainen ei ymmärrä, että ei on ei, vaikka sanot olevasi varattu (mitä en ole, mutta en keksinyt muutakaan tekosyytä)?
Miksi naiset ihastuvat niin helpolla, vaikka selkeästi olet ollut vain kaveri?

Ei jeesus. :roll: :lol:

Clone Megan Fox!

Xerion
Xerion vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 19:01 #1137

^
Samaa voin kyllä sanoa miehistä ja pojistakin.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

28.09.2015 21:27 #1138

JPAP ja Xerion - ihmissuhteet - ovatko ne mitä mutkikkain muodostelma, jossa niin lausumattomat sanat kuin väärinymmärretyt lauseet luovat selkeistäkin asioista mieltä piinaavan sotkun? Ja miksi jotkut meistä kiinnostuvat toistuvasti ihmisistä, joilta eivät kiinnostu kiinnostujasta, ainakaan samalla tavalla?
Ah, on niin paljon paljon helpompaa todeta: minua potuttaa tietokone, joka yhä ja aina vain urputtaa "levytila vähissä!" kuin ärsyyntyä ihmissuhdeongelmista. Koneen saa kaupasta - jos on rahaa - tosi kumppania ei - vaikka olisi rahaa.

28.09.2015 21:30 #1139

Sitähän voi ottaa kiitoksella vastaan saamansa huomion ja jatkaa kohti uusia seikkailuja, jos vastakaikua ei (suuntaan tai toiseen) sitten olekaan. Ei tarvitse aina mennä itse rakentamaan draamaa. :)

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 21:35 #1140

Nainen piruksi kirjoitti: Ah, on niin paljon paljon helpompaa todeta: minua potuttaa tietokone, joka yhä ja aina vain urputtaa "levytila vähissä!" kuin ärsyyntyä ihmissuhdeongelmista.

Käytä Windowsin omaa umpisurkeata siivousohjelmaa klikkaamalla oikeaa hiiren nappia kovalevysi ikonin kohdalla, Ominaisuudet (Properties), aseman koko (Capacity) kohdalla Järjestä uudelleen (Disc cleanup). Odota tuntikausia. Sitten valitse suunnilleen kaikki ruksattavat kohdat ja Ok, ja odota taas tuntikausia.

Itse siivoan kovalevyn aina käsin, mutta DiscCleaner-ohjelma ja vastaavat voivat osata siivota sellaiset paikat mihin Windowsin oma siivousohjelma ei koske (Windows-kansion syövereissä on vino pino piilokansioita, joihin ohjelmat tallentelevat ikuisiksi ajoiksi väliaikaistiedostoja). En tiedä varmasti kun siitä on aikaa kun olen noita ohjelmia kokeillut.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 28.09.2015 21:57 : Rasimus.

Echramath
Uusin jäsen: Anton Niinikoski