Mikä sinua potuttaa nyt?

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 21:55 #1141

Suomalainen CCleaner on minusta aika toimiva ja helppokäyttöinen.

Minua potuttaa oikeastaan tällä hetkellä suuremmin vain se, että aikaa on niin vähän verrattuna kaikkeen kivaan tehtävään. Monet harmilliset asiat ovat juuri nyt aavistuksen taka-alalla elämässäni, joten potutus ei ole suurta, mutta onhan se vähän harmillista, että kun rupeaa miettimään ystävän kanssa, milloin ehtisi nähdä teekupposen merkeissä, joutuu silmäämään kalenteria kolmen viikon päähän ennen kuin keksii yhtään järkevää aikaa ehdottaa...

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 22:01 #1142

Maantiellä reilun satasen vauhdissa aloin katsoa, että jokin lehti tarttunut tuulilasin nurkkaan. Mutta se olikin hiiri, joka kurkisteli siellä tuulilasin toisella puolella. Oli ollut piilossa jossain konepellin liepeessä tai alla ja vauhdissa sitten tuli sieltä kulmasta kurkistelemaan. Ensin se veti päänsä takaisin piiloon ja ehdin jo ajatella, että josko se siellä nyt vielä hetken pysyisi, kun sentään oltiin jo jokusen matkaa siihenkin asti ajeltu. Mutta ei pysynyt, lähti kiipeilemään pyyhkijöiden sulkia pitkin toiselle puolen tuulilasia. Olin jo hidastanut vauhtia, mutta ei pitänyt siltikään hiirellä tassut. Vei ilmavirta hiiren mukanaan tuulilasin yli ja jonnekin auton taakse lensi. Katsoin taustapeilistä, ettei sentään takana ajavan tuulilasiin kopsahtanut. Nätti hiirulainen oli.

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 23:11 #1143

Hiistu kirjoitti: Tapahtui jo eilen, mutta harmittaa vieläkin... Tapoin hiiren. :huh: Autolla, mutta en sillä ilmeisimmällä tavalla.

Onhan se teoriassa mahdollista, että se säilyikin hengissä, mikäli muut autot eivät ajaneet sen yli. Hiiret ovat aika kevyitä... :huh: Potuttaisi kyllä itseäkin tuo.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu

poistettu
Pilotti
poistettu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 23:33 #1144

Xerion kirjoitti: ^
Samaa voin kyllä sanoa miehistä ja pojistakin.

Sun pitää olla aika hyvännäköinen muija. :heart:

Clone Megan Fox!

Viimeksi muokattu: 28.09.2015 23:37 : poistettu.

Iivari
Iivari vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
28.09.2015 23:48 #1145

Potutus liittyy välittömästi JPAPin viestissä olevaan väärinsukupuolittamiseen:

Kunpa kerrankin ehdittäisiin foorumin päivittyessä korjaamaan kaikki bugit ja modaukset siten, että ne eivät näy käyttäjille hetkeäkään. Eli toisin sanoen: älkää uskoko profiilisivun sukupuolimerkintään, ne muuttuvat jälleen kauhu/fantasia/scifi -teemavalinnoiksi heti kun ennätämme ne korjata.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

Puolikuu
Puolikuu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
29.09.2015 09:20 #1146

Voi surku hiirulaista. :sad:

Ajaessa näkee aika paljon yliajettuja eläimiä. Oon joskus ihmetellyt, ettei koskaan ole sattunut niin, että joku olisi jäänyt alle, kun itse olen ajanut tai ollut kyydissä.

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

29.09.2015 11:19 #1147

... vaihteeksi ... minua ... harmittaa ... päällekkäiset ... työtilaisuudet ... miten ... harvat ... tilaisuudet ... pystyvätkään ... ajoittumaan ... samoin ... ovatko ... ne ... kiusaamisajoittumisen ... valioita...?

Moonlord
  • Viestejä: 2038
Moonlord vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
29.09.2015 13:00 #1148

Puhelinmyyjät. Kuinka ne onnistuvatkaan niin usein löytämään juuri huonon hetken soittamiseen. Mutta tämä potutus on onneksi lyhytaikainen, sillä parin häiriöpuhelun jälkeen laitoin puhelinmyynnin kiellon taas päälle seuraavaksi kolmeksi vuodeksi, kun oli näemmä edellinen loppunut.

Xerion
Xerion vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
29.09.2015 20:41 #1149

JPAP kirjoitti:

Xerion kirjoitti: ^
Samaa voin kyllä sanoa miehistä ja pojistakin.

Sun pitää olla aika hyvännäköinen muija. :heart:

Enpäs taia olla muija ollenkaan. :roll:

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
29.09.2015 21:01 #1150

^ Eilen näkyi hetkellisesti profiileissa virheellisesti sukupuoli siinä kohdin, missä nykyisin normaalisti näkyy teema (eli fantasia/scifi/kauhu). Jos teemana fantasia, näkyi että nainen jne. Johtui foorumin päivityksestä. (Ja luonnollisesti heti aiheutti ns. suurta draamaa. :tongue: )

30.09.2015 12:20 #1151

Laskuja piti maksamani, kuunvaihteisrutiineja noudattamani. Vuokran onnistuinkin maksamaan mutta TV- ja tietoliikenneoperaattorin uutta laskua ei löytynyt mistään. Virtuaalisormin pengoin joka loukon, jonne tuo asiakirjabittistö olisi voinut sujahtaa - turhaan. Sitä ei löydy. Joko on niin, että olen vahingossa heivannut sen postilaatikosta, tai sitä ei ole vielä lähetetty. (Nyt juutuin lisäksi pohtimaan, tuleeko edelliseen lauseeseen pilkku tai-sanan eteen...)

Laskuasia varmasti selviää, eikä pilkku väärässä paikassa ole maankaatoihme saati -synti, mutta haluan niin kovasti asioitten sujuvan. Tiedän, että ongelmien ratkaiseminen opettaa, mutta kehnoa keskusyksikkökapasiteettiani ajatellen on parasta, että edes rutiiniaskareet hoituvat hankaluuksitta. :huh:

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
30.09.2015 22:04 #1152

Ompelukone on rikki ja joudun odottamaan viikon verran, kunnes saan sen huollosta takaisin. Auto ei mennyt katsastuksesta läpi. Ja lisäksi joukko miehiä näyttivät tänään illalla ällöttäviä käsi ja suumerkkejä parkkipaikalla ja yrittivät estää mun peruutuksen. Kun mainitsen heidän olleen ulkomaalaisia se tekee musta sitten taas rasistin...huoh.

Viimeksi muokattu: 30.09.2015 22:05 : Jupe.

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
04.10.2015 13:16 #1153

Matikantentti on viikon päästä, olen viikon verran jo siihen lukenut. Eli toisinsanoen en ole viikkoon nukkunut kunnolla, kun stressitaso huitelee missä sattuu ja öisin näen unta matikasta. Vielä pitäisi viikko jaksaa päntätä ja yrittää pysyä hereillä. Tosi kivaa..

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Ageha
Ageha vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
07.10.2015 22:25 #1154

Xerion kirjoitti: Neliödraamat. Uskokaa pois vaan, se on mahdollista.

Oih odotahan vain, parhaimmillaan ne kasvavat viisiö- tai kuusiodraamoiksi. :cheesy: Mutta otan osaa.

Itseäni ärsyttää oma huomionkipeyteni, olotilana tämä on lievästi epämukava.

Ja lisäksi pitäisi siivota ihan hirmuisesti ennen perjantaita ja tahtoisin vain nukkua. >_> Miksei ikinä ole tarpeeksi aikaa nukkua.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

Viimeksi muokattu: 07.10.2015 22:26 : Ageha.

Dyn vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
08.10.2015 00:05 #1155

Järjestin itselleni toisen työdediksen heti edellisen perään. Äh. Luulin, että voisi jo ottaa rennommin. Mutta oma vika, vaikka toki oli siinä vähän työkavereitakin painostamassa, että tämä olisi hyvä paikka artikkelille...

08.10.2015 11:53 #1156

Työ ei suju, ja sen pitäisi valmistua tänään...Jätin hyödykkään ja aika harvinaisen urheiluharjoitustilaisuudenkin eilen käyttämättä vain saadakseni homman ajoissa valmiiksi. Turhaa, niin turhaa kaikki!

Viimeksi muokattu: 08.10.2015 12:09 : Piru Naiseksi. Syy: lisäys

Warghast
Warghast vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
08.10.2015 11:59 #1157

Tulipa eillen taas mieleen kun yritin saada unenpäästä kiinni, kuinka mukavaa se olisi jos olisi löytänyt itselleen puolison..

loppu yö menikin sitten sitä tyhjyyttä miettiessä kunnes piti aamulla nousta töihin..

10.10.2015 20:07 #1158

Vietin aamun ja aamupäivän kivalla ja hyödykkäällä kurssilla, joka järjestettiin eräässä kaupunkimme nuorisotaloista. Sieltä lähdin lähikirjastooni naputtelemaan viestejä keskusteluihin ja varmistamaan, että katsottavaksi kaavailemani leffa esitetään juuri muistamaani aikaan. Kirjastosta tuli sitten pikku hoppu kotiin, sillä piti etsiä lämmin takki ensi viikon keikkaa varten. (Eräs aamupäivän kurssilaisista oli jo osallistunut kuvauksiin, jotka minulla on vasta edessäni, ja hän sanoi, että lämpimästi pitää pukeutua...) Otin vinkistä vaarin, etsin ja LÖYSIN takin. Sitten tulikin jo kiire elokuviin. Katsoin Vierailu-nimisen mukadokkarin.
Kun istuin odottamassa kuvan alkamista, ajattelin kuluttaa aikaa tutkien kännykkään kenties tulleita viestejä. MUTTA KÄNNYKKÄÄ EI LÖYTYNYT. Pengoin, minkä kehtasin mutta mustapintaisesta repusta ei tunnustelevaan käteenkään tullut puhelinta, jota pidän mustassa ja pitkähihnaisessa kotelossa. Muista repun taskuista ei löytynyt niinkäänikään. Aloin panikoida: missä luuri, elämänlankani? Toivoin, että se olisi kotona eikä pudonnut ainakaan samassa rakennuksessa kuin teatteri sijaitsevaan kauppaan, jossa kävin ostoksilla ennen leffaa. Ajattelin silti elokuvan jälkeen käydä katsomassa kyseisestä kaupasta mutta ... en löytänyt takaisin kauppaan. (Niin käy minulle aika usein: vieraahko paikka, jossa asioin, häviää kummallisesti, jos yritän löytää sen toiste. Järkevä selityskin ilmiöön saattaa löytyä, mutta itse ajattelen, että kauppa tms. livahtaa löytymättömiin rinnakkaistodellisuuteen.) Kiinni kauppa olisi joka tapauksessa jo nyt, ajattelin, kello 18:n jälkeen lauantai-iltana, ja toivoin, että puhelin olisi unohtunut sittenkin kotiin.
Mutta ei ollut luuria kotona, ei tutussa telineessään eikä hätäisesti etsien missään muuallakaan. Todellisuus on se, että puhelin unohtui, luultavimmin kirjaston tietokoneluokkaan - tai jäi jo aamupäivällä nuorisotaloon. En näet varsinaisesti muista ottaneeni luuria repusta kirjastossa, mutta teen niin yleensä koneen ääreen istuessani, automaattisesti. Minulla on siis syy olettaa, että kaivoin luurin repusta kirjastossa tänäänkin, ja unohdin ottaa viestimen mukaan, kun pikku kiireessä lähdin ATK-luokasta. Asia selviää vasta maanantaina. Vilkaisin näet meilini: olisiko kirjastosta viestitty jotain. (Kun unohdin kalenterini koneen viereen, sain kirjastosta tekstiviestin.) Tällä kertaa minulle ei ollut viestitty mitään, vaikka sähköpostiosoitteeni on käyttäjätiedoissani. Haluan uskoa, ettei viestinnän puuttuminen kieli siitä, ettei puhelin jäänyt kirjastoon vaan siitä, että puhelimessani ei ole yhtä helposti vieraan saatavilla yhteystietojani kuin kalenterissa...
Ja herra Murphyn täytyy inhalakeineen riehua todella kiukkuisesti, jos puhelimeni on varastettu paikasta, jonne sen unohdin. Luokassa oli näet vain pari käyttäjää lisäkseni, eikä kirjaston sulkemiseen ollut enää kuin runsas tunti.
Mutta tästä taas oppii sen, että kannattaa harkita, kuinka paljon ja mitä tietojaan kukin syöttää mobiililaitteisiin.

Maanantaina asia vasta selviää...

12.10.2015 10:17 #1159

Kysyin kännyä kirjaston väeltä: ei ollut tuotu löytötavaraksi, ja tietokoneluokka oli katsottu. "Mutta voit katsoa vielä itse", työntekijä sanoi. Menin luokkaan, jossa puhelimeni köllötteli keskusyksikön päällä. Se on siis nyt varmasti muuttunut tavallisesta luurista älykännykäksi, imihän se tietoa keskusyksiköstä nelisenkymmenen tunnin ajan.
Luuripotutus vaihtui siis helpotukseksi. Mutta jotteivat harmit tykkänään haihtuisi, sain taas tietoa päällekkäin ajoittuvista, kiinnostavista tilaisuuksista.

Epeli_88
Epeli_88 vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.10.2015 06:32 #1160

Kämppään ei tuu kuuma vettä. V-käyrä nous aika paljon jo kylmästä aamu suihkusta. Nyt vaan arvailemaan, et mitä sieltä kellarista on paukahtanu rikki.

Rasvapurkki, Rinja, LordStenhammar, Riya
Uusin jäsen: Anton Niinikoski