Mikä sinua potuttaa nyt?

13.10.2015 11:30 #1161 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ostin eilen tanssilipun. Sain istumapaikan. GRRRR!

15.10.2015 19:48 #1162 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Läksin tähän päivään pirteällä mielin ja sillä asenteella, että kyllä tästä selvitään taas ja hyvin se menee.
- Ja kyllä vain, pari ihmistä onnistui kyllä torpedoimaan hyvän mieleni syvempiin vesiin... :huh:

16.10.2015 10:42 #1163 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Juolahti mieleeni: kannattaisiko järjestäjien pohtia, olisiko mahdollista järjestää tapahtumaa muulloinkin kuin ns. parhaana mahdollisena aikana (siis viikonloppuisin ja iltaisin)? Nykyisin ihmiset työskentelevät ja opiskelevat hyvinkin väljin aikatauluin. Ja vaikka vapaa-aikaa olisi, niin aina sitä ei ole mahdollista jakaa usean samanaikaisen tapahtuman kesken, vaan osallistuja joutuu valitsemaan. Kaikkiin tapahtumiin ei yleisöä edes riittäne.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
16.10.2015 13:46 #1164 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Piru Naiseksi kirjoitti: Huomasin, etteivät vain työ- vaan myös harrastustilaisuudet ajoittuvat päällekkäin. Eli tarvitsisin vähintään tuplaolemuksen hyödyntääkseni sekä kaikki mieluisat työ- että vapaa-ajan mahdollisuudet.

Kuulostaa tutulta. Pikkujoulut on tässä pahimpia, sillä ne sijoittuvat yleensä juuri sille yhdelle tietylle lauantaille. Monta kertaa on myös niin, että yhdelle päivälle olisi kolmekin juttua, joissa kaikissa olisi kiva käydä, mutta vasta yhdessä ehtii.

Mua ketuttaa englanninkieliset tenttikirjat. Luen kaunokirjallisuutta aika nopeasti, mutta muuten en. Ja vielä tietenkin hitaammin, jos kirja ei ole suomeksi. :sad:

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

• Kuura hahmo
  • Kuura
16.10.2015 20:31 #1165 : Kuura
Vastaus käyttäjältä Kuura aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kohta kaksi viikkoa kestänyt flunssa. Aaargh, nenäni ei kohta enää kestä niistämistä.. :sad:

• Xerion hahmo
  • Xerion
19.10.2015 22:30 #1166 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Normaalisti depressiiviset ja maaniset jaksot noin kolmen viikon välein. Nyt on ollut kolme jaksoa yhdeksän päivän sisään. Mitä v*****. Illalla meet nukkumaan ku on maaninen ja heräät depressiivisenä.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

• Warghast hahmo
  • Warghast
20.10.2015 08:03 #1167 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
suolakurkut.. miksi nuota märkiä läpysköitä pitää tunkea joka paikkaan?
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

20.10.2015 14:38 #1168 : Helmeilevä susi
Vastaus käyttäjältä Helmeilevä susi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minua potuttaa se, että koulussa on jo toista vuotta putkeen pelkkiä 8.15 aamuja. Ne tappaa mut!
Olen iltavirkku ja aamutorkku... Että potuttaa se että opettajien ja rehtorien sun muiden pitääkin keksiä jostain niin typerät lukujärjestykset!!!

Alea iacta est.
Dovie'andi se tovya sagain.

• kyty
20.10.2015 20:15 #1169 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Flunssaa pukkaa. Tuntuu että kaikki ovat nyt kipeänä.

Warghast kirjoitti: suolakurkut.. miksi nuota märkiä läpysköitä pitää tunkea joka paikkaan?

Itsellä on kestopotutuksen aiheena se, että maustekurkkuja kutsutaan aina suolakurkuiksi. Itse pidän suolakurkuista mutta inhoan maustekurkkuja, ja kun jossain lukee että suolakurkku niin ei koskaan tiedä kumpi se on. D:

20.10.2015 20:19 #1170 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minusta taas suolakurkut ovat pahoja (usein ihan liian tönkkösuolaisia), mutta maustekurkut menee. :tongue:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
20.10.2015 20:37 #1171 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Itse yhä edelleen noukin kurkut pois esimerkiksi hampurilaisen välistä. Suolakurkusta (tai maustekurkusta...) kyllä paljaalteen ihan pidän, mutta jonkin muun ruoan sekaan viipaloituina luonnottomia.

• kyty
20.10.2015 21:04 #1172 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Juu, se on kyllä ihan totta että kummatkaan kurkut eivät ole parhaimmillaan jos ne sotkee ruuan sekaan.

Valkosipulisuolakurkku on ihan parasta, mutta kyllä niin suolaista ettei sitä voi syödä kerralla kuin pari viipaletta. Kerran joku porukoista osti tonkan "suolakurkkuja", ja etikkakurkkujahan siinä oikeasti oli. Kyllä vähän potutti.

20.10.2015 21:12 #1173 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sellainen pitkittäin (ei suomalaisittain poikittain) viipaloitu, kunnon maustekurkku sopii kyllä hyvin lihaisan hampurilaisen täytteeksi, mutta mäkkärihampparien kurkkuja vierastan minäkin. Sen kurkun ei kuulu olla ainoa maistuva asia... ja liian etikkainen kurkku on hyi yäk.

22.10.2015 17:52 #1174 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pikkasen potuttaa, etten jaksanutkaan vielä tänään kirjamessuille. Sen verran flunssa ja yleinen väsymys päällä. Mutta ehkä sit sunnuntaina...

• Argentum hahmo
  • Argentum
    Aseenkantaja
22.10.2015 19:12 - 22.10.2015 19:15 #1175 : Argentum
Vastaus käyttäjältä Argentum aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ärsyttää, kun olisi niin paljon eri tekemistä ja luettavaa, mutta aikaa on vaan niin hirveän vähän :sad:

"A little reading is all the therapy a person needs sometimes."
Viimeksi muokattu: 22.10.2015 19:15 Argentum.

• Xerion hahmo
  • Xerion
22.10.2015 21:41 - 22.10.2015 21:44 #1176 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kolmiodraamat (tällä kertaa). Toinen niistä tyypeistä kyllä aika potentiaalinen.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.
Viimeksi muokattu: 22.10.2015 21:44 Xerion.

• Ageha hahmo
  • Ageha
25.10.2015 21:27 #1177 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
MV-lehden käyttäminen lähteenä. Ettäs kehtaavat valittaa nuorten lähdekritiikin puutteesta, kun keski-ikäisillä ihmisillä ei sitä tunnu olevan joskus yhtään. Tai siis c'mon, edes Iltalehti ja Ilta-Sanomat eivät ole kovin luotettavia lähteenä (koska pääasia lööpit), tuosta puhumattakaan... :roll:

Sisältää Risingille sopimatonta kieltä [ Napsauta laajentaaksesi ]

Rajat kiinni -ajattelu. Ironia kun jo vuosia sitten Mikkelin poikateatteri teki esityksen Suomi-Finland no more, joka käsitteli juurikin tulevaisuuden Suomea, jossa rajat oli suljettu ja vain aito suomalaisuus sallittua. "Rajat kiinni, yksi kieli, Suomi Finland no more!" www.facebook.com/MikkelinPoikateatteri/videos/452078948309498/

Se, että pelkään kävellä pimeällä yksin kotiin esimerkiksi baarista. Eikä johdu mistään "mustien miesten" määrän yhtäkkisestä lisääntymisestä tässä maassa.

Kuten näkyy ehkä aiheista, on tänään tullut vähän liikaa nähtyä rasistien ja muiden epämääräisten hyypiöiden kommentointia. :tongue:

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

26.10.2015 12:17 #1178 : Helmeilevä susi
Vastaus käyttäjältä Helmeilevä susi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Oltiin luokan kanssa Fazerin tehtaalla, ja nyt paluubussi on myöhässä.

Alea iacta est.
Dovie'andi se tovya sagain.

26.10.2015 13:00 #1179 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Postinjakajani on selvästi vaihtunut, koska nykyään postini kolahtaa luukusta huomattavasti aggressiivisemmin kuin ennen. Tyypillä ei ole mitään varovaisuutta tai hienotunteisuutta, vaan hän runnoo kaiken sisään sääliä tuntematta. Sen jälkeen rappukäytävässä kaikuu nopea ja vihainen askellus. Vaikka mainoslehtien kohtalolla ei ole kauheasti väliä, tunnen itseni melkein väkivallan uhriksi.

Superheroes are real when they're drawn in ink.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ageha

26.10.2015 21:12 #1180 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Poltin kieleni tänään kun ahnehdin riisiä suuhuni työpäivän jälkeen. Ja nyt tekisi hirveästi mieli uunivoileipiä... mikä siis tarkoittaa kuumaa juustoa :roll:

Uusin jäsen: sulavsalim