Mikä sinua potuttaa nyt?

• Q_Black hahmo
  • Q_Black
22.12.2015 14:30 #1261 : Q_Black
Vastaus käyttäjältä Q_Black aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Potuttaa se miksi olen niin kova pyörittämään ajatuksia kaikessa epämukavassa ja ikävässä kun voisi nauttia niistä elämän hyvistä asioista. Hyvien asioiden sijaan mietin niitä surkeita juttuja ja ikävöin väärää ihmistä jo monennettakohan kuukautta.

I will TAKE what is MINE with FIRE & BLOOD
- Daenerys, GoT

• Ansa hahmo
  • Ansa
23.12.2015 01:54 #1262 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vähän samaa Q_Blackin viestiin verrattuna. Potutukseni aihe siis. Ei voi millään olla ajattelematta kaikkea ikävää sen jälkeen, kun on tullut loukatuksi. Nytkin haluaisin vain lähteä pois paikalta, mutta täältä takapajulasta on hankala liikkua minnekään ilman omaa autoa.

Appivanhemmat menivät sanomaan, että heidän mielestään käskyttelen heidän poikaansa (poikaystävääni) turhan paljon täällä ollessa. Siihen päälle anoppi totesi, että on sullakin jalat.

Kiitti vaan tästäkin. Todellakin lähdin teidän kanssa matkaan siksi, että saatte masentaa mua niin, etten saa unta ollenkaan. Kiva loma tästäkin tuli, jee. Prkl.

:sad:

23.12.2015 12:00 #1263 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Koeta kestää, Ansa! Loma ei onneksi jatku ikuisuuksiin. Ja sanotaan, että vaikka kaikista ihmisistä ei voi pitää, niin kaikkien kanssa voi tulla toimeen. (Tähän lisään itse: jollakin tavoin.)
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Ansa

• Xerion hahmo
  • Xerion
23.12.2015 16:33 #1264 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pari kuukautta sitten järjestin kitjahyllyni ja oon ollu siihen tosi tyytyväinen tähän asti. Äsken veli sitten tuli yhen mum kirjan kans ja sano, ettää tää on ollu mun sängyn alla puol vuotta, sie varmaan haluut tän. En olis just sillon kyllä halunnu. Sen paikka on siellä ihan keskellä eli koko kirjahylly pitää laittaa uusiksi. Murh

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

23.12.2015 18:14 #1265 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Parkkihallit. Joku aika sitten Oulussa vedin naarmut auton kylkeen, ja nyt Itiksessä käydessä hiukan jänskätti kaikki ne kapeat ja pyöreät käännökset. Mutta ihan kunnialta sieltä tänään selvittiin pois. Auton korjaaminen on pirun kallista hommaa...

27.12.2015 10:56 #1266 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tansseissa lähiviikkoina näkemäni, lukuisuudeltaan n. 70% samanaikaisesta naisyleisöstä oleva miesväki, joista suunnilleen yksikään ei näköjään halua minua tanssiin kutsuen hankkia äärimmäisyyskokemusta. Olisi ollut mitä oivin tilaisuus väistellä varpaillepolkaisuja ja ähistellä noin 480-kiloiselta tuntuvaa partneria parketilla kuljettaen - mutta tämä ei näyttänyt eilen herroille kelpaavan! Myönnettäköön, että tansseissa oli kosolti pariskuntia eikä nyt siellä näkynyt niitä tuttaviani, jotka suovat minulle tanssin tai pari ja vievät sitten buffettiin kahvia siemamaan ja kieltä laulattamaan. Musiikki oli mukavaa ja elävää, mutta itsetuntoani kolhii se, että ehtimiseen vierestä viedään.
Tanssi olisi niin hyvää liikuntaa ja sosiaalinen tapahtuma samanaikaisesti mutta syrjästä katsojalla liikkuvat vain kuplat hänen kiehahtavassa sapessaan. Toki tuosta tunteesta saa aineistoa mm. tieteistarinoihin mutta eilen minusta tuntui siltä, että moista materiaalia on jo elimellisen keskusyksikköni varastossa riittämiin, useaankin suollokseen.

28.12.2015 11:56 #1267 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tänään alkoi arki, ja ajattelin, millaisen sään saisimme huomiseen ulkokuvaukseen, josta neuvottelin erään kuvaajan kanssa ns. naamakirjan suomin viestitoiminnoin. Tänään olisi ollut oiva keli... Liikuskelinkin sovitun kuvauspaikan tietämillä mutta näpsin omia loistoräpsyjä - niitä, joita naamakirjailijat tohtivat kuraksi kutsua. Löydän varmasti perille, ajattelin.
Kun äsken istuin koneelle, luin kauhukseni viestin tältä kuvaajalta: "Kuvaus peruttu, koska et tullut ajoissa paikalle." Olin siis sittenkin erehtynyt päivästä, vaikka olin monta kertaa tarkistavinani: maanantai vai tiistai. Kotikoneeni on niin hidas, että pitkän yksityisviestiketjun lukeminen ahmii aikaa, joten silmäilin vain viimeisimmät viestit, joista puuttui päivämäärä.
Tulin siis tehneeksi OHARIT, minä, joka yritän pitää sopimuksista kiinni! Onneksi kuvaaja kenties leppyi ja näkyi ehdottavan sitä huomista.
Tänä loppuvuonna ei tunnu mikään sujuvan. Toivon, että ensi vuosi alkaa juohevasti. Niin käy, jos se ilkeä kaiken sotkeva poppoo, joka jossain rinnakkaistodellisuudessa väijyy ja Murphyn lakeja säätelee, pitää kerrankin kunnon loman. Huokaus!

28.12.2015 21:41 #1268 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Nyt se flunssa, jota olen tässä vältellyt jo pari viikkoa, on iskemässä ihan tosissaan. Olen pitänyt pöydällä esillä ja näkyvilla Buranan kuumajuomaliuospakettia pelotteena flunssalle (se juoma sulatti makunystyrät kun kokeilin sitä ennen joulua ja nuha kaikkosi sillä erää), mutta nyt flunssan mahti on voimakkaampi kuin pelotteen. Olin jo ehtinyt toivomaan, että tämä tauti ohittaisi minut..

• Jupe hahmo
  • Jupe
28.12.2015 22:00 - 28.12.2015 22:03 #1269 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sain aivan puun takaa kuulla tänään työkaverilta että hän kyttää kahvitaukoni pituuksia. :shock: Siis mä pidän aina 12min kahvitauon koska se on sen pituinen enkä edes juoksu tupakkatauolla kun en polta. Koko päivän olen ollut pahalla tuulella ja ärsyyntynyt asiasta ja pomo on lomalla ja näen hänet vasta 2,5viikon päästä. Jolloin vasta voin kysyä, mistä ihmeestä tämä kyttääminen johtuu..
Viimeksi muokattu: 28.12.2015 22:03 Jupe.

31.12.2015 12:24 - 02.01.2016 10:48 #1270 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Treenimaksuihin on kuulemma tulossa "roima korotus", valmentaja vihjaisi meilissään. Vielä ei ole tietoa korotuksen todellisesta roimuudesta mutta silti harmittaa, hallien ahneus siis. Täytyyhän niidenkin ansaita toimintaansa rahoittaakseen ja ihmisiä työllistääkseen mutta köyhää kirpaisee pienikin lisälasku. Ajattelin, että rahaa riittää uuden (siis käytettynä hankittavan mutta minulle uuden) tietokoneen ostamiseen, viimein - yli vuoden pähkäilyn jälkeen - mutta ei taida siis riittääkään. Elämä tuntuu koostuvan hankalista valinnoista myös tulevana vuonna 20166. :eek:
Onneksi sentään kuljemme kohti kevättä. Kevättä! Ja se potuttaa vain siten, että taas saa uusia kotimaisia pottuja.
Viimeksi muokattu: 02.01.2016 10:48 Piru Naiseksi. Syy: kirjoitusvirheen korjaus

• Niksu hahmo
  • Niksu
02.01.2016 02:48 - 02.01.2016 02:50 #1271 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olen todella ylimielinen. Minulla oli 25h tuntia peliaikaa KOTOR 2:sen parissa takana ja sitten siihen iski bugi, joka korruptoi ainoan tallennustiedostoni. Kyllä, ainoan. Kuinka monta kertaa olinkaan katsellut latausruutua ja lukenut tekstin "tallenna peli useisiin eri tiedostoihin..." - ja ajatellut "pyh, tähänkin asti olen pärjännyt ihan hyvin yhdellä..." Pahinta on, että sitten vahingossa pilasin vielä ainoan automaattisen tallennustiedoston... Muuta ei siis jäljelle jäänyt kuin kaikkien nykyisten tiedostojen poistaminen ja koko homman aloittaminen alusta. Ärsyttävintä oli kuitenkin teksti, joka ilmoitti epäonnistumiseni: I am broken, so very broken...
Viimeksi muokattu: 02.01.2016 02:50 Niksu.

02.01.2016 10:50 #1272 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minulla on kiire, mutta naamakirja, mokoma, ei tuo eteeni uloskirjauspainiketta, vaan jauhaa siirtymävaiheessa - eli ilmaisin pyörii ja kertoo, että jotain ohjelma puuhaa, mutta valmista ei tule. Kotikoneellani, tuolla WinXP:n nielleellä, tämä ilmiö on tavanomainen ja ymmärrettävä, mutta nyt se esiintyy täällä kirjastossakin. Mur! Onko tiedon valtaväylästö nyt tosi ruuhkainen?
Ja onko iso haitta siitä, etten kirjaudu ulos, vaan poistun maisemista vain selaimen sulkien? Tätä mietin pottuillen nyt.

• Wanderer hahmo
  • Wanderer
02.01.2016 10:56 - 02.01.2016 10:59 #1273 : Wanderer
Vastaus käyttäjältä Wanderer aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kirjasto ei ole auki! Siis mitä?! Kaikki muut paikat ovat, koska eikös nyt ole ihan tavallinen lauantai? Raivostuttavaa. Liekö syy asuinkaupunkini takapajuisuudessa, vai onkohan tämä ihan yleistä joka paikassa. Ärsyttävää joka tapauksessa, koska kirjastoon olisi tänään pitänyt päästä.

Muok.
Taitaapi olla syy tässä omassa kaupungissani, koska Piru Naiseksi ainakin pääsi kirjastoon. Arg.
Viimeksi muokattu: 02.01.2016 10:59 Wanderer. Syy: Lisäys.

03.01.2016 22:26 #1274 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sisällä on kamalan kylmä, tai sitten olen vain tulossa kipeäksi...

04.01.2016 11:32 #1275 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ja taas, eikun taas, vaan taas ... kaksi harrastustoimintaani muuttuu päällekkäisiksi! Viime vuonna pystyin osallistumaan kumpaiseenkin, jos töitäni ehdin, mutta tulevaisuudessa on toisin. Onneksi iltatyö aika usein heivaa tällaiset harrastusprobleemat ratkenneitten pulmien virtuaalilaatikkoon. Silti suututtaa, kun kiinnostavia tapahtumia ajoittuu päällekkäin, Valitse siinä toinen tai toinen - tunnet ainakin pienoista syyllisyyttä siitä, että olet pettänyt ryhmänvetäjistä toista.

• Xerion hahmo
  • Xerion
06.01.2016 13:20 #1276 : Xerion
Vastaus käyttäjältä Xerion aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Jääkiekko. En melkein viitsinyt avata edes nettiä. Ja kun avasin tein virheen. Viimeinen lomapäivä muuttui ihan paskaksi kun tuota sontaa tunkee eteen jokapaikassa. Facebookissa pitäis olla kohta: älä näe jääkiekkoon liittyviä julkaisuja. V***ttaa suunnattomasti. Ehkä lähden vaan metsään. -30 asteen pakkanenkin kuulostaa nyt houkuttelevammalta.

I'm shy at first, but I do stupidest random shit when I get comfortable.

• Warghast hahmo
  • Warghast
06.01.2016 13:21 #1277 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Shannara Chroniclen ekan jakson lopetus.... Nyt muka pitäis viikko orottaa seuraavaa!!!!

10.01.2016 17:34 #1278 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kylmyys. Vietin tänään useamman tunnin ulkona ja nyt olen ihan umpijäässä, vaikka olenkin yrittänyt lämmitellä itseäni tässä jo jokusen tovin. Pahiten damagea ottivat sormet, pitää käydä ostamassa paremmat talvihanskat.

• kyty
10.01.2016 22:44 #1279 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Yksi konsti on laittaa kahdet villalapaset päällekkäin, jos siis ei ole haluja tai mahdollisuutta hankkia stydimpiä rukkasia tai muita vastaavia.

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
11.01.2016 10:48 #1280 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sain äidiltäni alennusmyynnistä juuri uudet nahkarukkaset. En ole vielä kokeillut tositoimissa, mutta tuntuvat erittäin lämpimiltä! Ja kahdet lapaset päällekäin toimii kyllä myös hyvin.

kyty kirjoitti: Potuttaa some ja uusin kohu, monesta syystä. Ei jaksa, ei vaan jaksa, laitoin somen kiinni... kun ei jaksa. -_-

Ei viikkoa ilman some-kohua. Ylellä oli linkki varsin huvittavaan buzzfeedin juttuun someraivon leviämisestä: www.buzzfeed.com/tomphillips/the-29-stag...pgpWogkrD#.ojN2G93W0

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: kyty

Anqi
Uusin jäsen: Ninni Steier