Mikä sinua potuttaa nyt?

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
10.12.2013 22:42 #141

Meni bilsankoe huonosti. Aamu, eka tunti, ei aikaa lukea välkillä. Revin valtaosan vastauksista hatusta. En ole koskaan ennen oikeasti heittämään monivalintoja arvalla, mutta nyt. Ja vika tehtävä, voi loistavaa. Yhdeksän pisteen essee aiheesta, johon hyvällä säkällä saa edes nuo yhdeksän sanaa. (valitse jokin ihon aisti ja kirjoita siitä.) Selitin sitten kaikkea asian vierestä, mutta kamu pani paremmaksi. "Kylmää aistivat aistisolut aistivat kylmää."

Jewel
Jewel vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.12.2013 00:36 #142

Flunssa. Sairastan harvoin, mutta nyt olen ollut kipeänä jo viikon. Väsyttää, mutta en saa nukutuksi, kun yskittää. :sad:

Nafisan
Nafisan vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.12.2013 03:18 #143

- Kiire, jonka vuoksi naputtelin kakkos kandini kasaan yhdeltä istumalta (12 tunnissa) ja tuntuu, että siitä tuli ihan kamala. Huomenna saan kuulla tuomion. Lisäksi pitäisi naputtaa kymmenen sivua gradua ja 15 sivua esseetä tämän viikon aikana.

- Rising lagaa lumisateen vuoksi. Muistuttaa liikaa tunnetta siitä, kun olin tänään kuuden tunnin luentojen jälkeen pihalla ja lumi hakkasi naamaan.

11.12.2013 11:02 #144

Oma henkilökohtainen keskusyksikköni ei saa ohjatuksi kehoani tekemään yksinkertaisiakaan liikkeitä niin napakasti tai sulokkaasti kuin haluan. Harjoitus auttaa mutta vain hieman - ja hitaasti. (Onneksi harjoittelu on sentään hauskaa!) Tekisi mieli liikuskella ulkonakin mutta liukkausvaara vaanii: äsken tuli kännykkääni varoitus jalkakäytävien paikottaisesta, vaarallisesta liukkaudesta. Tilaamani varoituspalvelu siis toimii, mikä sinänsä ei minua potuta. Mutta varoituksen tulo potuttaa samalla tavoin kuin ennustettu synkeä sää. "Älä tapa viestintuojaa", pulpahtaa mieleeni tämäntyypisissä tilanteissa. Mutta miksei sääennuste voisi luvata edes kulkukelpoista talvikeliä, jos ei pikaista kesää voikaan povata?
Ei huvita liikkua niin runsaasti kuin valoisana, sulateisenä vuodenaikana ... ja painoni nousee monta sataa grammaa :evil: .

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.12.2013 20:16 #145

Nuha. Eilen olin täysin kunnossa, tänään olen niistänyt ja aivastellut valehtelematta koko päivän. :huh: Ja nyt tuloaan tekee myös inhoamani "kuiva yskä". Huomenna alkaa koeviikko eli ei ihan parhaimpaan paikkaan osunut. No, toivottavasti ei kuume nouse...

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Skie
Skie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.12.2013 21:36 #146

Sää. Viikonloppuna kärvisteltiin töissä -37 asteen pakkasessa ja jossain vaiheessa jonkun mittari otti -43 asteen lukemiakin. Sitten menee vuorokausi ja yhtäkkiä ollaankin jo plussan puolella. Oikeasti, koita nyt sitten pukeutua sopivalla tavalla kun lämpötiloissa voi tapahtua tuollaisia 40 asteen heittoja.

Always follow your doubts.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

12.12.2013 10:34 #147

Kehno muistini: en muistanut, että suuri osa kirjastomme asiakastietokoneista on tänä aamupäivänä varattu. (Onneksi pääsin vara-Piihemmon ääreen mutta tietokonesalia levottomammalle paikalle.)
Rahatilanteeni/saituuteniko: mieli tekisi lähteä pistämään jalalla rumasti päivätansseissa mutta paljoksun lipun hintaa. (Toisaalta minulla on alkuillasta harjoitukset, joten tansseista tulisi nopea lähtö.)
Sääennuste, joka uhkailee ulkonaliikkuvia myrskyvaroituksin. Inhoan sisälle sidottuna olemista!

12.12.2013 10:46 #148

a) en pysty varaamaan kirjaa Sydänverellä, koska Piki ei anna valita noutopaikkaa.. pitää tunkkinsa prkl.

b) Twitter apps uudistui, taas... koko ajan menee huonompaan suuntaan.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
14.12.2013 11:20 #149

Ihmisten odottaminen. :sad: Jos jotain on määrä tapahtua "mahdollisimman aikaisin", ei se minusta tarkoita, että tapahtuu joskus iltapäivällä. Ja kun ei voida edes itse mitään ilmoittaa, vaan pitää soitella perään ja kysyä, missä ovat menossa. Yhtä koulutyötäkin pitäisi tehdä, mutten osaa keskittyä minkään jutun tekemiseen, jos tiedän, että edes nyt parin tunnin sisällä pitää lähteä jonnekin. Sekin potuttaa.

Lisäksi potuttaa, että jonkin asian harmittaessa miulla tulee mieleen kaikki aiemmat kerrat, jolloin sama asia harmittanut, jolloin harmittaa oikein kunnolla.

14.12.2013 18:05 #150

Ostin tytölleni verhot.. tänään piti laittaa pakettiin, mutta tajusin, ettei siinä paketissa ole kuin yksi sivuverho. Jotenkin mun logiikalla ei voida myydä valmisverhopakettia, jossa on yksi verho.. siis laittaako joku yhden verhon roikkumaan tai maksaa yli 100 € parista verhosta :shock: Joo, ostan todella harvoin verhoja. Viimeksi ehkä 10 vuotta sitten ja sillon niissä paketeissa oli kyllä ihan kaksi verhoa. Ei ole enää edes kuittia tallessa, että voisin vain tyynesti palauttaa sen ja tarjouskin loppui, enkä todellakaan halua maksaa YHDESTÄ verhosta yli 50 €. Huoh, opettele lukemaan niitä pakettien merkintöjä.

Niksu
Niksu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
17.12.2013 09:08 #151

Olo on (huonosti nukutun yön jälkeen) melko kehno. Vatsaa vääntää ja väsyttää, teetä ei vielä ole ehtinyt keittää, mutta josko tuossa pian, sen kuin pitäisi auttaa... Haluaisin todella voida nukkua rauhassa yöuneni, mutta kämppikset tuppaavat pitämään sellaista melua, että se taitaa jäädä haaveeksi.

Viimeksi muokattu: 17.12.2013 09:09 : Niksu.

Dragonil
Dragonil vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
17.12.2013 21:38 #152

Äiti ja isä päättivät hankkia uuden telkkarin, kaikilla nykypäivän hömpötyksillä (Tosin joudun myöntämään, että ne hömpötykset antavat kyllä uskomattoman kuvanlaadun...). Se kuulemma korvaa joululahjat, synttärilahjat, nimipäiväsuklaat jne. joita heille mahdollisesti hankittaisiin. Kaunis ajatus, mutta täyttä humpuukia. Ainoa kunnon syy on se, että HIFKin liigapelit eivät näkyneet vanhalta telkkarilta, vaikka kortti oli.
No, se potuttava juttu on se, että kun kytkimme tämän ihmelaitteen nettiin... Tsadam! Koko taloudestamme katosi nettiyhteys. Ja sen mukana tämän lohiksen elämä. (Ei, ei minkäänlaista riippuvuutta) Onnistuin tämän kirjoituksen tekemään isäni puhelimen nettijaolla, mutta aika on todella rajoitettua... No, toivotaan, että yhteys palautuisi pian...

There is no ignorance, there is knowledge.

Echramath
Echramath vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
17.12.2013 22:50 #153

Se, että tässä säikeessä on mukamas 113 uutta viestiä! Ei varmana o!

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
17.12.2013 23:42 #154

Sikamainen rahanmeno tässä kuussa. Olen ostellut joululahjoja ja vaikka mikään yksittäinen asia ei ole ollut kovin kallis, on yhteissumma jo aikamoinen. Enkä vieläkään ole saanut kaikkea hommattua :angry: . Toivottavasti se muuttuu huomenna (bussimatkat Turkuun, siinä menee kymppi). Sitten on vielä joulunajan ruokaostokset! Sekin lista kasvaa jatkuvalla syötöllä. Ei ole kyllä yhtään joulufiilis. Koristeetkin taitavat jäädä laatikkoon tänä vuonna ja siivoamaan en ainakaan rupea.

Lisäksi olen menossa yöpuulle mutta jostain talon uumenista kantautuu etäisesti musiikiksi tunnistettavaa mörinää. Syvä huokaus...

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Niksu
Niksu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.12.2013 07:40 #155

Dragonil, tsemppiä! Minä tiedän miten paljon tuskaa nuo nykyajan tekniikka-vempaimet tuppaavat aiheuttamaan. Enemmän haittaa kuin hyötyä ja varsinkin ne ihan uusimmat mallit... No, toivotaan että saatte pian jonkin ihmevelhon sinne paikalle korjaamaan ainakin nettiyhteyden kuntoon, jos ei muuta.

Pisania, et ole ainoa, jolla on tähän aikaan kuusta rahaongelmia! Onneksi itse sain sitä hieman lisää tilille kuun alussa. Saa jouluruuat ja loput lahjat ostettua + erääntyvät laskut maksettua... mutta siihen se sitten meneekin. No, ainakin jouluna saa nauttia tuvan lämmöstä ja läheisten kanssa vietetystä ajasta. :smile:

Sapfo
Epäkuollut
Sapfo vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.12.2013 10:24 #156

Nexus Mod Manager päivittää itseään. Tehnyt sitä jo melkein vuorokauden enkä saa siksi Skyrimiin Jarlaxle Baenren hattua.

HAHHAHHAHHA!!

Oikeasti en ole vahingoniloinen, mutta pakko oli hymähtää!!

Jarlaxle Skyrimissa.. vai onko vain se hattu??

Minua potuttaa se ettei minulla ole aavistustakaan mitä teen 60 neliöön tyhjään tilaan.. Se on kai vanha teurastamo tjs. Asun vanhassa tehdasrakennuksessa ja liika tila tekee hulluksi!!! Jos voisin antaisin sen taideyhdistykselle tai nuorisokodeille, vaikka askartelutilaksi, mutta asun liian sivussa, tänne on ei pääse julkisilla, eikä kaikilla ole autoa..
On siinäkin ongelma.. Monella ei ole edes asuntoa..

Non giudicare un libro dalla relativa copertura.

Viimeksi muokattu: 19.12.2013 10:33 : Sapfo.

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.12.2013 10:42 #157

Pohdin, pitäisikö tämän mennä elämä on ihanaa -ketjuun vai tähän, mutta taitaa kallistua tähän, sillä kyse on sentään työn orjuudesta ja menetystä hengähdystauosta.

Pomo taas muistutti kuinka korvaamaton ihminen olen. Lomat olisi kauhean kiva jos siirtäisi myöhemmäksi. Eli jossain välissä otan viikon tauon duunista sen sijaan että nyt täyttäisin joulu / uusvuos -välipäivät ja saisin kahden viikon tauon. Palkioksi saan ylimääräisen kertakorvausbonuksen (!) ja luvan työskennellä myös viikonloppuna (ja kait myös muina pyhäpäivinä, en huomannut kysyä) ja kasvattaa siten tiliä entisestään (<tähän joku sopiva vattuilukommentti työttömille> :tongue: )

Joskus mun on kuitenkin unohdettava ahneus ja muistettava, että tällaset keikat ei ns. piipussa oloa helpota.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

19.12.2013 11:36 #158

Ole tyytyväinen siitä, että työpanostasi tarvitaan mutta muista myös, että Sinun pitää huolehtia tärkeimmän työvälineesi, Sinun itsesi, hyvinvoinnista.

Sapfo
Epäkuollut
Sapfo vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
20.12.2013 09:33 #159

Jäi nyt kaihertamaan, mikä oli tuomio?? Kerro nyt tai menee Joulu pilalle.. ;)

Non giudicare un libro dalla relativa copertura.

23.12.2013 11:35 #160

Sivusto toimii tökkien tabletilla.. kiitin jonkun viestiä, kun luulin tökänneeni jotain muuta kohtaa, enkä keksinyt miten sen saa poistettua.

Uusin jäsen: Satu Mahkonen