Mikä sinua potuttaa nyt?

10.12.2013 22:42 #141 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Meni bilsankoe huonosti. Aamu, eka tunti, ei aikaa lukea välkillä. Revin valtaosan vastauksista hatusta. En ole koskaan ennen oikeasti heittämään monivalintoja arvalla, mutta nyt. Ja vika tehtävä, voi loistavaa. Yhdeksän pisteen essee aiheesta, johon hyvällä säkällä saa edes nuo yhdeksän sanaa. (valitse jokin ihon aisti ja kirjoita siitä.) Selitin sitten kaikkea asian vierestä, mutta kamu pani paremmaksi. "Kylmää aistivat aistisolut aistivat kylmää."

• Jewel hahmo
  • Jewel
11.12.2013 00:36 #142 : Jewel
Vastaus käyttäjältä Jewel aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Flunssa. Sairastan harvoin, mutta nyt olen ollut kipeänä jo viikon. Väsyttää, mutta en saa nukutuksi, kun yskittää. :sad:

• Nafisan hahmo
  • Nafisan
11.12.2013 03:18 #143 : Nafisan
Vastaus käyttäjältä Nafisan aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
- Kiire, jonka vuoksi naputtelin kakkos kandini kasaan yhdeltä istumalta (12 tunnissa) ja tuntuu, että siitä tuli ihan kamala. Huomenna saan kuulla tuomion. Lisäksi pitäisi naputtaa kymmenen sivua gradua ja 15 sivua esseetä tämän viikon aikana.

- Rising lagaa lumisateen vuoksi. Muistuttaa liikaa tunnetta siitä, kun olin tänään kuuden tunnin luentojen jälkeen pihalla ja lumi hakkasi naamaan.

11.12.2013 11:02 #144 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Oma henkilökohtainen keskusyksikköni ei saa ohjatuksi kehoani tekemään yksinkertaisiakaan liikkeitä niin napakasti tai sulokkaasti kuin haluan. Harjoitus auttaa mutta vain hieman - ja hitaasti. (Onneksi harjoittelu on sentään hauskaa!) Tekisi mieli liikuskella ulkonakin mutta liukkausvaara vaanii: äsken tuli kännykkääni varoitus jalkakäytävien paikottaisesta, vaarallisesta liukkaudesta. Tilaamani varoituspalvelu siis toimii, mikä sinänsä ei minua potuta. Mutta varoituksen tulo potuttaa samalla tavoin kuin ennustettu synkeä sää. "Älä tapa viestintuojaa", pulpahtaa mieleeni tämäntyypisissä tilanteissa. Mutta miksei sääennuste voisi luvata edes kulkukelpoista talvikeliä, jos ei pikaista kesää voikaan povata?
Ei huvita liikkua niin runsaasti kuin valoisana, sulateisenä vuodenaikana ... ja painoni nousee monta sataa grammaa :evil: .

11.12.2013 20:16 #145 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Nuha. Eilen olin täysin kunnossa, tänään olen niistänyt ja aivastellut valehtelematta koko päivän. :huh: Ja nyt tuloaan tekee myös inhoamani "kuiva yskä". Huomenna alkaa koeviikko eli ei ihan parhaimpaan paikkaan osunut. No, toivottavasti ei kuume nouse...

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

• Skie hahmo
  • Skie
11.12.2013 21:36 #146 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sää. Viikonloppuna kärvisteltiin töissä -37 asteen pakkasessa ja jossain vaiheessa jonkun mittari otti -43 asteen lukemiakin. Sitten menee vuorokausi ja yhtäkkiä ollaankin jo plussan puolella. Oikeasti, koita nyt sitten pukeutua sopivalla tavalla kun lämpötiloissa voi tapahtua tuollaisia 40 asteen heittoja.

Always follow your doubts.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

12.12.2013 10:34 #147 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kehno muistini: en muistanut, että suuri osa kirjastomme asiakastietokoneista on tänä aamupäivänä varattu. (Onneksi pääsin vara-Piihemmon ääreen mutta tietokonesalia levottomammalle paikalle.)
Rahatilanteeni/saituuteniko: mieli tekisi lähteä pistämään jalalla rumasti päivätansseissa mutta paljoksun lipun hintaa. (Toisaalta minulla on alkuillasta harjoitukset, joten tansseista tulisi nopea lähtö.)
Sääennuste, joka uhkailee ulkonaliikkuvia myrskyvaroituksin. Inhoan sisälle sidottuna olemista!

12.12.2013 10:46 #148 : Scartti
Vastaus käyttäjältä Scartti aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
a) en pysty varaamaan kirjaa Sydänverellä, koska Piki ei anna valita noutopaikkaa.. pitää tunkkinsa prkl.

b) Twitter apps uudistui, taas... koko ajan menee huonompaan suuntaan.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
14.12.2013 11:20 #149 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihmisten odottaminen. :sad: Jos jotain on määrä tapahtua "mahdollisimman aikaisin", ei se minusta tarkoita, että tapahtuu joskus iltapäivällä. Ja kun ei voida edes itse mitään ilmoittaa, vaan pitää soitella perään ja kysyä, missä ovat menossa. Yhtä koulutyötäkin pitäisi tehdä, mutten osaa keskittyä minkään jutun tekemiseen, jos tiedän, että edes nyt parin tunnin sisällä pitää lähteä jonnekin. Sekin potuttaa.

Lisäksi potuttaa, että jonkin asian harmittaessa miulla tulee mieleen kaikki aiemmat kerrat, jolloin sama asia harmittanut, jolloin harmittaa oikein kunnolla.

14.12.2013 18:05 #150 : Scartti
Vastaus käyttäjältä Scartti aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ostin tytölleni verhot.. tänään piti laittaa pakettiin, mutta tajusin, ettei siinä paketissa ole kuin yksi sivuverho. Jotenkin mun logiikalla ei voida myydä valmisverhopakettia, jossa on yksi verho.. siis laittaako joku yhden verhon roikkumaan tai maksaa yli 100 € parista verhosta :shock: Joo, ostan todella harvoin verhoja. Viimeksi ehkä 10 vuotta sitten ja sillon niissä paketeissa oli kyllä ihan kaksi verhoa. Ei ole enää edes kuittia tallessa, että voisin vain tyynesti palauttaa sen ja tarjouskin loppui, enkä todellakaan halua maksaa YHDESTÄ verhosta yli 50 €. Huoh, opettele lukemaan niitä pakettien merkintöjä.

• Niksu hahmo
  • Niksu
17.12.2013 09:08 - 17.12.2013 09:09 #151 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olo on (huonosti nukutun yön jälkeen) melko kehno. Vatsaa vääntää ja väsyttää, teetä ei vielä ole ehtinyt keittää, mutta josko tuossa pian, sen kuin pitäisi auttaa... Haluaisin todella voida nukkua rauhassa yöuneni, mutta kämppikset tuppaavat pitämään sellaista melua, että se taitaa jäädä haaveeksi.
Viimeksi muokattu: 17.12.2013 09:09 Niksu.

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
17.12.2013 21:38 #152 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Äiti ja isä päättivät hankkia uuden telkkarin, kaikilla nykypäivän hömpötyksillä (Tosin joudun myöntämään, että ne hömpötykset antavat kyllä uskomattoman kuvanlaadun...). Se kuulemma korvaa joululahjat, synttärilahjat, nimipäiväsuklaat jne. joita heille mahdollisesti hankittaisiin. Kaunis ajatus, mutta täyttä humpuukia. Ainoa kunnon syy on se, että HIFKin liigapelit eivät näkyneet vanhalta telkkarilta, vaikka kortti oli.
No, se potuttava juttu on se, että kun kytkimme tämän ihmelaitteen nettiin... Tsadam! Koko taloudestamme katosi nettiyhteys. Ja sen mukana tämän lohiksen elämä. (Ei, ei minkäänlaista riippuvuutta) Onnistuin tämän kirjoituksen tekemään isäni puhelimen nettijaolla, mutta aika on todella rajoitettua... No, toivotaan, että yhteys palautuisi pian...

There is no ignorance, there is knowledge.

17.12.2013 22:50 #153 : Echramath
Vastaus käyttäjältä Echramath aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Se, että tässä säikeessä on mukamas 113 uutta viestiä! Ei varmana o!

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
17.12.2013 23:42 #154 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sikamainen rahanmeno tässä kuussa. Olen ostellut joululahjoja ja vaikka mikään yksittäinen asia ei ole ollut kovin kallis, on yhteissumma jo aikamoinen. Enkä vieläkään ole saanut kaikkea hommattua :angry: . Toivottavasti se muuttuu huomenna (bussimatkat Turkuun, siinä menee kymppi). Sitten on vielä joulunajan ruokaostokset! Sekin lista kasvaa jatkuvalla syötöllä. Ei ole kyllä yhtään joulufiilis. Koristeetkin taitavat jäädä laatikkoon tänä vuonna ja siivoamaan en ainakaan rupea.

Lisäksi olen menossa yöpuulle mutta jostain talon uumenista kantautuu etäisesti musiikiksi tunnistettavaa mörinää. Syvä huokaus...

Don't mess with the neon love chicken.

• Niksu hahmo
  • Niksu
19.12.2013 07:40 #155 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Dragonil, tsemppiä! Minä tiedän miten paljon tuskaa nuo nykyajan tekniikka-vempaimet tuppaavat aiheuttamaan. Enemmän haittaa kuin hyötyä ja varsinkin ne ihan uusimmat mallit... No, toivotaan että saatte pian jonkin ihmevelhon sinne paikalle korjaamaan ainakin nettiyhteyden kuntoon, jos ei muuta.

Pisania, et ole ainoa, jolla on tähän aikaan kuusta rahaongelmia! Onneksi itse sain sitä hieman lisää tilille kuun alussa. Saa jouluruuat ja loput lahjat ostettua + erääntyvät laskut maksettua... mutta siihen se sitten meneekin. No, ainakin jouluna saa nauttia tuvan lämmöstä ja läheisten kanssa vietetystä ajasta. :smile:

• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut
19.12.2013 10:24 - 19.12.2013 10:33 #156 : Sapfo
Vastaus käyttäjältä Sapfo aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Nexus Mod Manager päivittää itseään. Tehnyt sitä jo melkein vuorokauden enkä saa siksi Skyrimiin Jarlaxle Baenren hattua.

HAHHAHHAHHA!!

Oikeasti en ole vahingoniloinen, mutta pakko oli hymähtää!!

Jarlaxle Skyrimissa.. vai onko vain se hattu??

Minua potuttaa se ettei minulla ole aavistustakaan mitä teen 60 neliöön tyhjään tilaan.. Se on kai vanha teurastamo tjs. Asun vanhassa tehdasrakennuksessa ja liika tila tekee hulluksi!!! Jos voisin antaisin sen taideyhdistykselle tai nuorisokodeille, vaikka askartelutilaksi, mutta asun liian sivussa, tänne on ei pääse julkisilla, eikä kaikilla ole autoa..
On siinäkin ongelma.. Monella ei ole edes asuntoa..

Non giudicare un libro dalla relativa copertura.
Viimeksi muokattu: 19.12.2013 10:33 Sapfo.

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
19.12.2013 10:42 #157 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pohdin, pitäisikö tämän mennä elämä on ihanaa -ketjuun vai tähän, mutta taitaa kallistua tähän, sillä kyse on sentään työn orjuudesta ja menetystä hengähdystauosta.

Pomo taas muistutti kuinka korvaamaton ihminen olen. Lomat olisi kauhean kiva jos siirtäisi myöhemmäksi. Eli jossain välissä otan viikon tauon duunista sen sijaan että nyt täyttäisin joulu / uusvuos -välipäivät ja saisin kahden viikon tauon. Palkioksi saan ylimääräisen kertakorvausbonuksen (!) ja luvan työskennellä myös viikonloppuna (ja kait myös muina pyhäpäivinä, en huomannut kysyä) ja kasvattaa siten tiliä entisestään (<tähän joku sopiva vattuilukommentti työttömille> :tongue: )

Joskus mun on kuitenkin unohdettava ahneus ja muistettava, että tällaset keikat ei ns. piipussa oloa helpota.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

19.12.2013 11:36 #158 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ole tyytyväinen siitä, että työpanostasi tarvitaan mutta muista myös, että Sinun pitää huolehtia tärkeimmän työvälineesi, Sinun itsesi, hyvinvoinnista.

• Sapfo hahmo
  • Sapfo
    Epäkuollut
20.12.2013 09:33 #159 : Sapfo
Vastaus käyttäjältä Sapfo aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Jäi nyt kaihertamaan, mikä oli tuomio?? Kerro nyt tai menee Joulu pilalle.. ;)

Non giudicare un libro dalla relativa copertura.

23.12.2013 11:35 #160 : Scartti
Vastaus käyttäjältä Scartti aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sivusto toimii tökkien tabletilla.. kiitin jonkun viestiä, kun luulin tökänneeni jotain muuta kohtaa, enkä keksinyt miten sen saa poistettua.

Iivari
Uusin jäsen: Gabriel