• Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • 1 kommentti (Tonttu 4 päivää sitten)
    • Voihan Shazam ...
    • Elokuva: Shazam!
    • 2 kommenttia (Adolfina Romanov 111 päivää sitten)

Mikä sinua potuttaa nyt?

• Diara hahmo
  • Diara
29.08.2016 17:21 #1561 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Joo valitettavastihan se noin menee, että kun muutama törttöilee niin koko rotu on paha. Minulta joku kysyi facessa, että saako jakaa tarinani, mutta en antanut lupaa juuri sen takia, etten halua herättää turhaa vihaa muita koiria kohtaan. Varsinkin tapauksessa, kun syyllinen on omistaja, ei koira.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

• Strato hahmo
  • Strato
05.09.2016 20:44 #1562 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Elokuvien dubbaaminen. Ei siinä mitään jos originaaleja näytetään samalla, mutta näköjään Secret life of Petsistä on Oulussa näköjään nähtävillä vain dubattu versio. Siitä ei ole mitään iloa, koska yksi seurueen jäsen ei puhu suomea...

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Marski hahmo
  • Marski
05.09.2016 21:34 - 05.09.2016 21:35 #1563 : Marski
Vastaus käyttäjältä Marski aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Se, että yhen sarjan jakson pitäis ilmestyy tänään, mut se ei oo viel tullu. Mä haluun nukkumaan, mut mun on pakko saada tietää, mitä tapahtuu, tai en saa nukuttuu. :((

//Ja heti kun asiasta valitin niin se tuli

Maybe if we started looking what's the SAME instead always looking what's DIFFERENT
Viimeksi muokattu: 05.09.2016 21:35 Marski.

11.09.2016 18:32 #1564 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Miten niin muka kolme viikkoa meni jo?
Miten niin muka huomenna pitää mennä taas töihin?
*huokaus*

11.09.2016 21:53 #1565 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Hirvikärpäset. Niitä tuntuu tänä syksynä olevan hiukan vähemmän kuin yleensä, mutta niin vain joku taas marssi pitkin päälakea niin että hiukset väpättivät.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
17.09.2016 09:00 #1566 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Onko elämä tosiaan niin tylsää ja uomaansa jymähtänyttä, että pienikin poikkeama kaavasta aiheuttaa unettomuutta? Viime yö oli jo kolmas parin viikon sisällä kun en saanut unta, koska aamulla piti nousta suht aikaisin. Eikä edes minkään jännän tai epätavallisen asian vuoksi! Aivot eivät vaan suostu tukkimaan turpaansa ja siinä sitten pyörin ympyrää peiton alla ja kiroilen. Luovutin n. vartin yli kuusi. Tänään onkin sitten varmaan ihan hitosti jaksua tehdä yhtään mitään...:angry:

Don't mess with the neon love chicken.

17.09.2016 10:53 #1567 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Uimastadion sulkee ovensa huomenna. Jään siis kodittomaksi kevääseen 2017, sillä tuo paikka ON kotini.
Ja olipa kesä pitkä tai lyhyt, miten tapahtuimaisa tahansa, en soisi sen päättyvän.

• Niksu hahmo
  • Niksu
21.09.2016 01:19 #1568 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Suomen "menestys" World Cupissa... Tuntuu, että kevään nöyryyttävä MM-kiekon kultaottelu tappio jotenkin ennakoi tätä. Yleensä Suomi on kuitenkin pärjännyt kelvollisesti kansainvälisissä kisoissa, joten mistä nyt oikein tuulee kun ns. parhaimmisto ei onnistu yhden yhtä ottelua voittamaan?

Menipäs siinä tehokkaasti kiinnostus jääkiekkoon ainakin nyt toistaiseksi...

21.09.2016 09:17 #1569 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Juu, vihkoon menee Suomen pelit. Onneksi pelit tulee sen verran myöhään, ettei tuota nöyryytystä tule pahemmin seurattua. Mutta onhan nämä tasoltaan vähän eri pelejä, kuin esimerkiksi ne keväiset MM-bakkanaalit. Muutenkin Jellonat tuppaa pärjäämään parhaiten silloin, kun ne "parhaimmat" miehet pelaa ison veden takana omia pelejään.

EAT, WORK, SHIT, SLEEP.

27.09.2016 12:48 #1570 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Nykyisin ei verkkopankki lähetä asiakkaitten sähköpostiin minkäänlaista mainintaa sinne saapuneista, erääntyvistä laskuista. Joitain kertoja maksuni on myöhästellyt, koska käyn verkkopankissa vain muutaman kerran kuukaudessa, ja käyntieni välillä sinne on tupsahtanut uusi lasku. Äsken kävi näin: hain pankista muuta tietoa, ja oheisena löytyi muutama päivä sitten erääntynyt, alle kympin suuruinen puhelinlasku. Kyse ei ole jättisummista, eikä minua ole huomautettu näistä myöhästelyistä, mutta silti vähän närästää se, ettei esimerkiksi sähköpostiin tule enää ilmoituksia uusista viesteistä verkkopankkiin. Kai moinen palvelu olisi nykyään liian vaivalloista ja ennen kaikkea kustannustehotonta pankkien järjestää pienasiakkailleen.
Ja kärpäsiset pitävät taas majaa luonani eivätkä näytä hyväksyvän minua (häätäväksi) herrattarekseen.

02.10.2016 13:42 #1571 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Välillä olen oikeasti huolissani ihmisten luku- ja ymmärtämistaidosta, ja sitten olen huolissani siitä onko vika sittenkin minussa. Joskus harvoin kun olen esimerkiksi lukenut Ulla Appelsinin kolumneja olen huomannut niistä joitakin hyviä pointteja, ja sen jälkeen lukenut netistä miten hän ei ikinä sano mitään järkevää ja hänen mielipiteensä ovat kamalia ja huonoja, ja jopa että hän on sanonut jotain minkä itse ymmärsin ihan eri tavalla. Siinä tulee vainoharhainen olo että onko sittenkin omassa ymmärtämisessäni jotain vikaa, vai olenko oikeasti jokin kamala ihminen ja fasistinatsi mutta en tajua sitä itse.

Ja taannoin oli tapaus jossa erään toisen kolumnin/bloggauksen kirjoittaja sanoi delfiinikohusta asian X, minkä jälkeen hänelle kirjoitettiin vihainen vastine siitä että hän ei ollut sanonut asiaa X - vaikka olin itse ymmärtänyt tekstistä juuri tuon asian X. Jälleen ihmettelin, olinko lukenut tekstistä jotain mitä siinä ei ollut.

Muutenkin netissä saa olla jatkuvasti varpaillaan mitä kirjoittaa, ja kun mokaa ja ärsyttää ihmiset, tulee olo että ei voi sanoa enää mitään ilman että kaivaa omaa kuoppaansa vain syvemmälle. :huh:

03.10.2016 21:54 #1572 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
No nyt on potutusta viikon tarpeiksi. Jauhelihakastikkeen teko ei mennyt ihan niin kuin strömsössä. Jauhelihassa oli ilmeisesti joku vika, vaikkei se haissut raakana mitenkään poikkeavalta, sillä paistettaessa sen haju oli outo ja kastikkeesta tuli niin järkyttävän pahanmakuista ettei sitä voinut syödä. Yritin laittaa koko roskan pussiin ja saman tien ulos, mutta koko roska kaatui tietenkin lattialle. Nyt koko kämppä haisee omituiselta. :eek:

03.10.2016 22:02 #1573 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Huomasin äsken uuden ohjelma-avustajahaun. Toimija on minulle entuudestaan tuttu ja luotettava ja kuvausaikakin sopii oikeastaan. Siis mikä ettei - ajattelin vähän muokata yhtä monista valmiista esitteistäni, joita hakemuksiini oheistan, ja lähettää tyrkyn. Mutta en saanutkaan koneellani esitteitä aukeamaan muokattavaan muotoon, en sitten niin mitenkään. Aiemmin puuha on onnistunut - joten onko USB-muistitikkuni vioittunut vai ohjelmisto ei suostu nyt toimimaan? OpenOfiiceahan kotona käytän, joten ... onko se nyt ruvennut ryttyämään? Enhän minä kotona pysty tekemään likikään sitä, mitä kirjaston tehokkain konein, mutta muistaakseni olen saanut esitteet aiemmin auki myös muokattavaan muotoon...
Aikaa kuluu pähkäillessä ja ihan turhaan!

• Nylkky hahmo
  • Nylkky
05.10.2016 08:59 #1574 : Nylkky
Vastaus käyttäjältä Nylkky aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Muutto!!!

Mistä tätä tavaraa o tullut? Erotessa parisuhteesta kaikki huonekalut jäi exälle ja nyt itse mietin et mistä nämä lepakkotuolit ilmeistyi tai 8 ihmisen istuttava ruokapöytä? Ei kaksiion mahru 2 metrinen ruokapöytä!!!

Ja en hokannu kuinka paljon vinyylit vie tilaa!!

Ei mulla muuta. Lempäälässä jos joku risinglainen liikustelee nii kyl kahvit keitän kun saan kämpän siivottua

Race like first!
Train like second!

11.10.2016 18:43 #1575 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Varastokomeroon kasaamani tavaravuori valuttaa sisältöään pitkin kylkeään kuin konsanaan tulivuori laavaa, mutta juuri nyt kaipaamani kaksi nahkatakkia eivät ole valuman joukossa. Asunnostanikaan en niitä pikapenkoen löytänyt, joten - olisiko asiaa kirpputorille?

Ovat tosi ikäviä nuo rinnakkaistodellisuuden veijarit, jotka kätkevät tavaroitani milloin mihinkin kasaan, pussukkaan, kassiin - vaan eivät juuri koskaan sinne, josta niitä sujuvasti arvaan etsiä. MUR! (Onneksi löytyi sentään muutama toppatakki.)

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
20.10.2016 20:11 #1576 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pyöräilin Lidliin (liki 3m yhteen suuntaan) lastasin ostoskorini täyteen vain huomatakseni että maksukortti oli unohtunut kotiin. Ei kun tavarat takaisin hyllyyn ja tyhjin käsin kotiin. Onni onnettomuudessa että huomasin kortin puuttumisen sentään ennen kuin minun vuoroni kassalla tuli.

Toinen potutuksen aihe oli, että joku kusipää murtautui koneelleni muutama päivä sitten ja minulta meni pari päivää ennen kuin huomasin sen ja poistin haittaohjelmat. Sen verran vitutti että vietin eilisen päivän offline tilassa.

20.10.2016 22:51 #1577 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Etenee syksy, vaan ei edisty tämänhetkinen työni. Kesällä kaikki olisi paremmin, uskon.

29.10.2016 21:55 #1578 : Lumipallo
Vastaus käyttäjältä Lumipallo aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Se, että ostamani sängyn toimitus pitenee ja pitenee, no onneksi lupasivat sentään ilmaisen kotiinkuljetuksen viivästysten takia.

09.11.2016 20:33 #1579 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Aamusta lähtien Trump ja kaikki häntä äänestäneet. Nyt on sitten kolmen ydinasevaltion nupin päässä itsekeskeiset, narsistiset mielipuolipellet. Huoh. :shock: :eek: :angry:

13.11.2016 15:36 #1580 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kyvyttömyyteni löytää mitään mistään - kuten ns. Naamakirjasta tiettyä ryhmää/sivustoa/ketjua, jonka tiedän siellä olevan, olenhan löytänyt kadonneen jo ainakin kertaalleen. En mitenkään tunnu oppivan sitä, että noiden paikkojen osoitteet kannattaa taltioida, jos ei hakea osaa. Tänään kulutin tunteja talvisesta sunnuntaista etsiäkseni erästä infoa, jonka lopulta löysin.
Ja talvi tulee, eikä sen loppua näy...

LordStenhammar
Uusin jäsen: Noel Ruppenthal