Mikä sinua potuttaa nyt?

Rasimus
Käärmevelho
Rasimus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
14.10.2017 17:12 #1701

Ideologisesti työtön kehui oikein sosiaalipummiudellaan ja menetti tukensa (vähäksi aikaa)

Tehdäänpä selväksi pari asiaa:

Musta on ihan ok jos on työtön. Musta on ihan ok, jos ei halua koskaan tehdä työtä. Musta on ihan ok, jos on saavuttanut olotilan jossa on onnellinen, eikä tarvitse totella kellokorttia, tai olla kenellekään hyödyksi. Tämä on itseasiassa todella tavoiteltava olotila.

Saattaisin melkein jopa hyväksyä elämään kuuluvana sen tosiasian, että tietty prosentti ihmisistä saavuttaa tämän olotilan loisimalla muiden kustannuksella antamatta mitään vastineeksi tai edes yrittämättä antaa mitään vastineeksi.

Mutta se, että menee asiasta julkisesti rehentelemään ja itkemään kun ei yhteiskunta anna ilmaista rahaa. Se, että ilmoittaa julkisesti olevansa sitä mieltä, että muilla on hänestä vastuu, mutta hänellä ei ole vastuuta mistään. Perkele... Rajansa silläkin miten pitkälle katson ihmisarvon ulottuvan.

Jos tästä pellestä tulee nyt uusi turha julkkis, joka ansaitsee elantonsa maikkarin ja 7 päivää -lehden palkkioilla, niin hyvä. Ainakin hän silloin antaa jotain vastinetta sille, että muut kannattelevat tätä tyyppiä.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Dyn vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
14.10.2017 17:16 #1702

Tällä hetkellä mediassa on esillä vain laiskoja työttömiä, tosin niistä yleensä kertovat mitätöntä palkkaa ja paskoja työehtoja tarjoavat, nimettöminä pysyttelevät työnantajat, jotka eivät ole löytäneet sopivaa orjaa itselleen. Tuo kaveri ei tehnyt tälle kuvalle mitään hyvää.

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2017 14:52 #1703

Kuvauksiinpyrkyaiheinen epätoivo jatkuu jatkumistaan. Viikonlopun aikana olen vastaillut ehkä viiteen (no, ehkä vähän vajaaseen viiteen) ns. Naamakirjasta poimimaani mallihakuilmoitukseen. Ne olivat ryhmissä, joissa harrastajat hakevat toisiaan. Toki muutama FB- ryhmä on ammattimaista toimintaakin varten, mutta nyt pyrin vain harrastamaan ja hankkimaan kuvamateriaalia esitteideni uudistamiseksi. Niiden esitteiden avuin saan palkkiollisia keikkoja, ainakin joskus. Liitin sivulle taas oman esittelyni, kuten viikko, pari sittenkin.
Ilahduin, kun sain vastauksen, tutulta ja luotettavalta ihmiseltä. Kiireesti haalin kuvausvaatteet esille, silitin mekon ja jopa leikkasin otsatukkaani. Kun menin koneelle sopimaan kuvausta, niin - kyseinen henkilö olisikin halunnut kuvata sisällä, eikä minun asuntoni - pienuuttaan ja tavaraähkyyttään - käy studioksi. Hän saa ehkä hankittua studiotilaa, joskus toiste, mutta minä en nyt tiedä edes lähitulevaisuudesta, sopivatko vastaiset aikataulumme yhteen. Muutama muukin ihminen näytti olevan kuvaustuulella, ja pommittelin heitä yksityisviestein. Selvisi, että eräs heistä oli ollut juuri kuvaamassa asuinalueellani mutta lähtenyt sieltä kohti naapurikaupungin lähiötä. Sinnekin olisin ehtinyt hyvin, vaan hänelläpä oli kuulemma jo kuvattavia yllin kyllin.
Eilen lähetin liittyimispyynnön myös Naamaston tanssikyytiryhmään, mutta vastausta ei ole tullut tänäänkään saati elien, jolloin kyydistä olisi ollut minulle iso ilo.
Kuluuhan viikonloppu näinkin, ihan kuluttamatta, mutta kyllä minua suututtaa oma itseni: odottaa nyt jotain kutsua tietokoneen äärellä koko kaunis päivä ja todeta, ettei sitä kutsua tule!
Sopi vain toivoa, ettei minulle mitä sopivimpia tapahtumia tupsahda esimerkiksi ensi viikon työajoikseni - mutta turhaanpa toivoin, huomasin jo.

Viimeksi muokattu: 15.10.2017 15:55 : Piru Naiseksi. Syy: korjaus ja lisäys

Paikalla 3 jäsentä ja 67 vierailijaa: