Rinja kirjoitti: Käsineiden osalta kannattaa huomata, että puhtaat kädet on kuitenkin parempi kuin kaikkialla käytetyt käsineet
Ja kaikkein tärkeintä: omaa nenää ei pyyhkäistä käsillä, oli hanskat tai ei.
Itse olen taipuvainen ajattelemaan, että käsineiden käyttö saattaa lisätä turvallisuudentunnetta liikaa. Niin tai näin, on huomaavaista tajuta, ettei kaikkia pintoja, joita muutkin koskettavat, lääpitä sen enempää omin käsin kuin hanskoillakaan ilman välissä tapahtuvaa puhdistautumista. Eli loppupeleissä ihan sama käyttääkö hanskoja vai ei, silti on parempi jos pesee kädet saippualla / vaihtaa hanskat / tekee molemmat säännöllisin väliajoin.
Adolfina Romanov kirjoitti: (Ei, älkää sanoko tähän väliin mitään tyyliin "no eipä ole kummoinen menetys jos ei pääse tuijottamaan nukkuvaa nakupelleä", Warhol on minulle todella suuri esikuva ja tämä on oikeasti kamalaa.)
Olen sen verran moukka, että sanon juuri noin ihan vain siksi että käskit olemaan sanomatta noin

. Mutta enemmän tekee mieli kysyä, että muistanko oikein että Warhol itse silloin tällöin parodioi taidetta omassa taiteessaan? Esim. että hän on kuvannut monta tuntia nukkuvaa nakua miestä juuri sen takia että tietää sen olevan taiteen ystävien kärsivällisyyden venyttämistä? Mikä tietenkin jo itsessään on, jälleen kerran, taidetta sillä taiteen tarkoitus on kaiken muun ohella saada rikottua rajoja ja saada ihmiset ajattelemaan ja kyseenalaistamaan.
Adolfina taas kerran kirjoitti: Lopputuloksena päähäni vain nousi ajatus, että en ole todellakaan valmis.
Voin lohduttaa sillä, ettei tuolla ole merkitystä kuin jatko-opiskeluiden kannalta. Ja korkean asteen koulutuksella on työn saannin kannalta kyllä merkitystä, mutta paljon vähemmän kuin sillä miten paljon työantaja voi käyttää sinua hyväkseen. Arvosanojen merkitys vähenee reippaasti jos sanot työhaastattelussa että et kuulu ammattiyhdistykseen etkä ole harkinnut edes kuulua. (Ja mun jutut, etenkin tällasilla heitoilla, kannattaa ottaa niin sanotusti "hyppysellisellä suolaa")
...
Itseäni ei potuta tällä hetkellä mikään. Mikä on todella hieno ja harvinainen asia. Näin korona-aikakautena se on luksusta.