Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.10.2013 11:33 #21

Pitäis lähteä huomenna kotio eikä joku hajamielisyydessään muistanut hankkia opiskelijakorttia.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.10.2013 12:22 #22

Möhlin viikko sitten. Olen yhä häpeissäni enkä tiedä, millaiseen näkymättömyysviittaan pukeutuisin, kun tänään menen taas tuohon möli(muli)paikkaan. Tohloiluni toki muistetaan! :blush:

The Big Bad Wolf
The Big Bad Wolf vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.10.2013 21:19 #23

Kompjuutteri ei tahdo sammua kiltisti. "Älä katkaise koneen virtaa tai irrota virtajohtoa. Asennetaan päivitystä 19/68." Eäääh!!!! Voisi ne päivityksensä asettaa huomenna kun ei tarvitse niin kiireellä odotella kannettavan nukahtamista sängynpäässä... Meinaan minäkin saattaisin tahtoa nukkumaan!!! (Ei, en tahdo, mutta saattaisin. Saisi tuo rakas rotisko osoittaa hiukan empatiaa.)

haplotus
haplotus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 11:50 #24

Nyt meinaa kyllä siepata... Jostain kumman syystä, luultavasti itse aiheutetusta inhimmillisestä erheestä, johtuen gradusta on kadonnut joitakin aiemmin tekemiäni korjauksia. Muun muassa yhden alaluvun rakenne on ottanut takapakkia.

Ei sillä etteikö näitä korjauksia nopeasti tekisi, mutta kun olisi niitä tuoreempiakin lisäyksiä tehtäväksi. Toivottavasti mitään isompia asioita ei ilmene.

Ajatuksia suomennetusta mangasta: ajatuksiasarjakuvista.blogspot.fi/?m=1

Huoleton
Huoleton vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 15:49 #25

Olen istunut yksin palaverissa jo tunnin. Mulla on hyvin "forever alone"-olo.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 19:37 #26

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

• ém hahmo
ém
ém vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 19:44 #27

Terveystiedon tutkielma pitää palauttaa pian ja olen vasta alkutekijöissä :sad: Nyt täytyy laittaa vain hihat heilumaan.
Olen myös partiolippukuntamme adventtikalenteri vastaava ja tein yhden mokan eilen ja olen yrittänyt paikkailla sitä tänään, mutta asia vaivaa minua vieläkin :roll:

'Kun metsään haluat mennä nyt, niin takulla yllätyt'

Viimeksi muokattu: 15.10.2013 19:45 : ém.

Noora
Noora vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 22:46 #28

Suomalainen kirjakauppa ilmoitti,että tilaukseni jonka tulossa on kestänyt jo 2 viikkoa niin sen tuleminen kuulemma viivästyy ja tulee vasta parin viikon sisällä. :roll:

A reader lives a thousand lives before he dies, The man who never reads lives only one(GRRM)

Xariel
Vesivelho
Xariel vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 22:53 #29

Kirjaneito kirjoitti: Idioottimainen Facebook-peli nimeltään Candy Crush, johon kaverini saivat minut koukutettua. Nyt olen riippuvainen kyseisestä pelistä ja potuttaa kun en pääse tasoa läpi... :roll:

Ahhahhhaa, ihan sama täällä! Olen niin koukussa. Millä tasolla olet?

Potuttaa, kun on taas mennyt unirytmi ihan pieleen. Herään neljän aikaan päivällä, ja aina kun herään noin myöhään minua ärsyttää se, että herään niin myöhään. Jos jotain ihoan, niin se on iltapäivällä heräämistä. Silti tuntuu, ettei siitä pääse eroon. Kierre, kierre, voi sinua.

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 23:10 #30

Xariel kirjoitti:

Ahhahhhaa, ihan sama täällä! Olen niin koukussa. Millä tasolla olet?

:lol: 65! Siellä? (Pääsin kyllä äskeisen potutustason läpi, mutta ei kun seuraavaan jumittamaan...)

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Viimeksi muokattu: 15.10.2013 23:11 : Kirjaneito.

Xariel
Vesivelho
Xariel vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.10.2013 23:37 #31

Toinen potutus: suklaa on loppu, kun sitä eniten kaipaisi. Aina.

Kirjaneito kirjoitti:

Xariel kirjoitti:

233. :p

Kuunliekki
Kuunliekki vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.10.2013 16:05 #32

Ärsyttää kun eilen siivottu paikka näyttää siltä ettei siihen ole vähään aikaan kosketukaan. :sad: Siivosin eilen pöytäni ja jo nyt siinä on pölyä sun muuta roskaa. Lattiat voisivat myös pysyä vähän kauemmin sen näkösenä että niitä on siivottu lähiaikoina eikä olla heti villakoirien valloittamia. Siivousintokin laskee, kun tuloksen näkee vain pienen hetken siivouksen jälkeen.

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.10.2013 16:55 #33

Ekat aamukylmät ja heti nenä tuhisee, lihakset ovat kipeinä, ja yö ollut niin levoton että päivällä on puhkinainen olo tietämättä onko se univajetta vai sairastumisen ensioireita.

Vielä ikävämpää on se, että vanhasta kokemuksesta tiedän sairastumisen olevan aina vain hilkulla, mutta ei koskaan tule kunnolla hoitamaan itseään pois päiväjärjestyksestä.

Onneksi talven sitten kunnolla iskiessä kroppa on jo ehtinyt sopeutua ja olo paranee, mutta nyt palelee sisälläkin aivan vietävästi.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.10.2013 17:26 #34

Matalalla roikkuva aurinko paljastaa pintojen pölyisyyden ja se on todella ärsyttävää. Jos jotain tässä maailmassa inhoan niin pölyjen pyyhkimistä.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Emelie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.10.2013 17:36 #35

Pisania kirjoitti: Lisäksi Goodreadsissa on jotain vikaa eikä sitä pysty käyttämään kunnolla tai edes kirjautumaan sieltä ulos.

Hah, sama! Hetken aikaa mietin, että johtuuko se koneestani tai jotain, mutta nähtävästi ei. Olen onnistunut koukuttumaan tuohon sivustoon aika hyvin, joten sen käytön mahdottomuus on kurjaa.

Nillitän samaan hengenvetoon myös kylmyydestä. Asunnon patteri on nyt jo täysillä, ja silti tekisi mieli vain kääriytyä peittoon ja mennä nurkkaan uikuttamaan kylmyydestä. Ehkä pitää hankkia se sisätilalämmitin...

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.10.2013 22:43 #36

Pakko herätä jumalattoman aikaisin aamulla, mikä pakottaa menemään jo tähän aikaan alkuillasta nukkumaan.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

EndlessMoment
EndlessMoment vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.10.2013 23:45 #37

Se miten onnistuin taas möhlimään yöuneni. Sovimme kaverini kanssa että ollaan molemmat netin äärellä kahdeltatoista, elikkä omaa aikaani parinkymmenen minuutin päästä. Asia olisi kiireellisyysluokkaa 100, mutta tajusin juuri minuutti sitten, että valvomista taitaa kertyä hiukan enemmän, kaverini kun on kanarialla lomailemassa aikavyöhykkeellä 0 :p

Louhikäärme
Pilotti
Louhikäärme vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
17.10.2013 21:33 #38

PC:n näytön lopullinen pimeneminen ja uuden ruudun hankkimiseen uponnut rahamäärä. Niin, ja vetinen räntäsade :evil:

Kuunliekki
Kuunliekki vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
17.10.2013 22:52 #39

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
18.10.2013 00:19 #40

Kuunliekki kirjoitti: Anoppi. Miten kukaan voi olla niin rasittava. Ja sitä saa katsoa täällä pahimmassa tapauksessa jouluun asti. -.-

Teen tästä muistisäännön itselleni: Älä ikinä missään koskaan hanki anoppia.

I'm just a normal everyday pervert.

NoctilucA, LordStenhammar
Uusin jäsen: Peppi Pirhonen