• Mahtava kirja
    • Kirja: Varjo ja riipus (Grishaversumi, #1)
    • 1 kommentti (Iines 16 päivää sitten)
    • Kustantajat.
    • Kirja: Jäänvartija (Konetrilogia, #3)
    • karivaan 91 päivää sitten

Mikä sinua potuttaa nyt?

27.01.2014 11:14 #221 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Voisitko kokeilla samasta työstä versioita erityyppiselle pohjalle?

• celeblith hahmo
  • celeblith
27.01.2014 11:25 #222 : celeblith
Vastaus käyttäjältä celeblith aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tätä jäin kyllä miettimään. Voi olla, että en vain onnistu uudelleen :lol: Mutta kannattaa varmaan yrittää ainakin. Ei siinä mitään häviä jos kokeilee :smile:

28.01.2014 08:20 #223 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Väsyttää taas ihan hirveästi, mutta toisin kuin eilisaamuna, nyt ei voi jäädä edes vähäksi aikaa vielä torkkumaan. :sad:

28.01.2014 11:51 #224 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Hiukkasen minua yhä suututtaa kehnohko flaksi tansseissa eilen. ´Sekahaku` loisteli isoin ja selkein kirjaimin orkesterin eteen sijoitetussa kilvessä mutta silti odotin saavani useamman kuin kaksi tanssiinkutsua kaksi- ja puolituntisen karkelotovini aikana. Tietysti tanssin useammin kuin kahdesti, sillä jokainen ukkelipolo ei kerinnyt tai kehdannut paeta tanssiinkutsuani. Sainpa taas oivaa ohjaustakin. Silti myös se riepoo, että hedelmöityshetkenäni genomiini jaettiin sangen kitsaasti rytmitajua. Muun muassa tanssiessa tämän huomaa ja ihan ilman niitä rytmitestiehdotuksia, joita minua veivaamaan erehtyneet miekkoset satunnaisesti antavat. Ei kai paritanssi ole ainoastaan parkettien partaveitsille! Mielestäni lattiaa voivat kuluttaa myös höyläämättömien lankustojen kuluneet kertakäyttöpartahöylät... :lol:

28.01.2014 17:48 - 28.01.2014 17:55 #225 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Huomenna on koe biologiasta, mutta jostain kumman syystä ei tee mieli lukea yhtään. Ei pysty kirjoittamaan ennen kuin alue on kahlattu läpi, mutta ei vain saa aikaiseksi. Ja jos kyseinen koe menee huonosti, koulumenestys laskee vieläkin alemmas.

Ekan kerran kahteen vuoteen myöhästyin koulusta. Ei kiva. Varsinkin kun fyke on hauskaa.

Saksa on kiva kieli, mutta ei jaksa opiskella. Matikan läksyt tekemättä. Kaveri ei vastaa puhelimeen. Ei aavistustakaan mikä meiliosoitteistani kertoo risingin tapahtumista. Aaaaaaargh.

Viimeksi muokattu: 28.01.2014 17:55 The Big Bad Wolf.

28.01.2014 17:59 #226 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

The Big Bad Wolf kirjoitti: Plus tämä ketju on suositumpi kuin Elämä on ihanaa. Miksi me ollaan niin negatiivisia?

Olen miettinyt samaa! :lol:

Myös meikäläistä potuttaa koulu, tai oikeastaan matikka. Kuka oikeasti on keksinyt pitkän matikan? Ja kuka on keksinyt, että meikäläinen on siellä? Drrr... Läksyjä tehdessä on kaksi vaihtoehtoa. Vilkaiset tehtäviä, toteat, ettet tajua ja vietät iloisen loppupäivän. Tai sitten alat miettiä, pyydät apua iskältä, et välttämättä vieläkään tajua ja masennut. Koe ensi viikolla...

Lisäksi pitäisi vääntää hissan tutkielmaa, enkun kotiainetta ja kun nuo saa pois alta niin koeviikko onkin kunnolla käynnissä... Miksi kaikki pitää jättää aina viimetinkaan?

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

28.01.2014 18:36 #227 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Kirjaneito kirjoitti: Miksi kaikki pitää jättää aina viimetinkaan?

Erittäin hyvä kysymys! Teemme labraparini kanssa vuorotellen töistä kirjoitettavat raportit, ja nyt on minun vuoroni kirjoittaa se rotjake. Mittaukset oli viime viikon keskiviikkona ja torstaina ja deadline on kahden viikon päästä. Kovasti uhosin koko alkuviikon, että nyt kokeilen tehdä niin, että heti illalla kirjoitan raportin sen päivän mittausten osalta, että on tehtävät tuoreessa muistissa. Lisäksi näin se ei jäisi viimeiselle illalle. Ja kuinkas sitten kävikään! Keskiviikkona siskoni halusi lähteä ulos syömään ja siellähän se ilta sitten vierähti. Torstaina taas ehdin olla kokonaista 1,5 tuntia kotona koulun jälkeen ennen kuin lähdinkin opiskelijabileisiin. Raporttia ei syntynt sivuakaan, vaikka niin kovin uhosin kirjoittavani sen heti. Olen sentään jo nyt kirjoittanut sen puoliväliin tässä muutaman illan aikana, mutta vielä valmiiseen tuotokseen on pitkä matka. Mokomalle rotjakkeelle kun tulee pituuttakin näköjään yli 20 sivua, sillä nyt jo on sivu 12 menossa ja tosiaan puolet tehty. Todennäköisesti tässä käy kuitenkin niin, että vielä viimeisenä iltana sitä kirjoitan.

Ja tämän tarinan päätteeksi oma potutus: kesätyöt. Niitä kun pitäisi hakea ja koko ajan tulee lisää paikkoja auki. Tämänhän pitäisi olla positiivinen asia, mutta kun jokaiseen pitää hiukan eri tavoin kuvailla työkokemukset ja taidot ja osaamiset, joten pelkkä copy-paste ei onnistu. On jotenkin tuskaista kirjoittaa 20-30 kertaa samat asiat. Olen tässä parin viikon aikana lähettänyt 7 työhakemusta ja selaimen välilehdillä odottaa 15 paikkaa, johon vielä pitäisi hakemus laittaa. Ja helmikuu alkaa kohta eli uusi kasa paikkoja aukeaa. Tietenkään takuuta työpaikasta ei ole, kun en halua viimekesäiseenkään mennä, joten masentaa tämä haku senkin takia. Viimekesäisessä palkka oli huono eikä työ ole täysin omaa alaa, joten syksyllä kun pitäisi opinnäytetyötä alkaa miettimään, niin ei tuo viime kesäinen paikka pysty minulle sitä tarjoamaan. Että voihan tuska! Ei kai tässä taida muu auttaa kuin kirjoittaa tänään hakemukset 8-10.

28.01.2014 18:45 #228 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Flunssa tai oikeammin "flunssa", se kun ei kunnolla tule päälle... olo on vaihdellut erittäin kipeästä täysin terveeksi ja takaisin päivittäin, joskus useamman kerran päivässä ja kuumetta ei tietenkään ole. Ärsyttävää kun haluaisi tehdä vaikka mitä, muttei viitsi ettei sairastu pahemmin. Ja väsyttää niin ettei jaksaisi noita kouluhommiakaan tehä :sad:

28.01.2014 19:40 #229 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
No nyt nous käyrä uusiin korkeuksiin... jätin eilen tarkotuksella treenit väliin, että tänää sitte pystyis oleen kevyemmissä treeneissä. No mitä vielä, sattumoisin bussi päätti olla tulematta, enkä millään muulla bussilla olisi ehtiny treeneihin :evil: ja tänään oli vielä eilisen levon jälkeen paljon terveempi olo kuin aikaisemmin.

29.01.2014 12:19 #230 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pakkanen hyytää ja mieltäni riipii. Ulkona ei tee mieli liikkua ja kuitenkin on pakko. Oma kömpelyyteni suututtaa, niin henkinen kuin ruumiillinenkin.
Mistä löytäisi ystäviä tai edes harmittoman juorun seuraa, kun kaikki vain pakenevat kiireisiinsä tai muuttavat pois?

29.01.2014 19:51 - 29.01.2014 19:51 #231 : Astorethein
Vastaus käyttäjältä Astorethein aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Jäätävä univelka painaa ruumista ja sielua ja silti lupauduin menemään huomenna töihin, vaikka olisi ollut mahdollista pitää vapaapäivä. Asiaa ei helpota se, että tällä hetkellä työkaverit tuntuvat idiooteilta. Kaikkea pitää säätää ja vääntää niin, että yksinkertaisesta tulee vaikeaa ja suorat kääntyvät mutkalle. Kaiken lisäksi minua ei kuunnella, vaikka olen työpaikkani järkevin ihminen.

I'm just a normal everyday pervert.
Viimeksi muokattu: 29.01.2014 19:51 Astorethein.

02.02.2014 19:26 #232 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Välillä kannattaa kurkata kuiva-ainekaappiin, siellä voi muhia vehnäjauhojen seassa proteiinilisiä. Noh, tulipahan kerralla pestyä tuokin kaappi. Kunhan eivät vaan takaisin löytäisi, sitten pitää harkita jotain ilmatiiviitä purkkeja jauhoille. :angry:

03.02.2014 13:09 #233 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämän moternin informatsiooni-teknoloogian pitäisi säästää aikaamme mutta toisinaan tuntuu siltä, että käy tykkänään päinvastoin. Sivustot, joilla vierailee, latautuvat tuskastuttavan hi-taas-ti ja usein kerrassaan jumittuvat. Jumin voi kiertää uuden selainikkunan avaten mutta moinen prosessi vitkastaa tietokonetta, ainakin monesti toistettuna. Useat avatut akkunat hukkuvat toistensa sisään: tietokoneeseen siis ihan todellisesti eksyy. Naamakirja se vasta harhailumesta on, sillä kun kiinnostavan kohdan löytää ja hetkiseksi toisaalle poistuu, niin eipä sitä pystykään etsimättä palaamaan siihen kiintoisaan paikkaan. Jokin kirjanmerkkitoiminto auttaisi mutta kenpä sen keksii, Ken kuka?
Minun pitää kohta lähteä ulos ... arvatkaapa, palstakuomaset, mikä siinä prosessissa potuttaa?
Kyllä minä nyt lähden tankkaamaan sisuksiini muutaman luomupotun, sen verran rupesi potuttamaan :grin: !

04.02.2014 20:06 #234 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Potutuksen aiheuttaja on minä itse, mutta minkäs teet, kun ärsyttää :cheesy: Äitini aloitti viime viikolla 5+2-dieetin, eli kahtena päivänä viikossa syödään noin 600 kcal ja muina päivinä saa syödä normaalisti. Hän kertoi syöneensä tietynmerkkistä ateriankorvikepirtelöä 3h välein koko paastopäivän ja pärjäsi suhteellisen hyvin. Siitä innostuneena päätin sitten itsekin kokeilla, ja tänään on ensimmäinen paastopäivä. Muuten on sujunut ihan hyvin, pirtelöt pitää nälän poissa, mutta maku on aivan karmea. Ostin kerralla kahta eri makua, vanilijaa ja marjaa, ettei tarvitse koko aikaa syödä samaa makua. Vanilija nyt vielä jotenkuten menee, mutta hyi tuota marjaa. Tätä merkkiä on vielä joku suklaa-pähkinä-maku jäljellä, joten vielä on toivoa. Jos on kerran tarkoitus syödä noita pirteöitä koko päivä, niin voisiko niistä tehdä edes hyvänmakuisia?

Tänään on vielä yksi pirtelö edessä ennen nukkumaanmenoa ja yllättävää kyllä olo on hyvä, toki nälkähän tässä välillä on. Onni onnettomuudessa, yhdestä purkista tuota korvikejauhetta saa 10 annosta, eli kahden paastopäivän annokset. Loppuvat sentään nopeasti. Toistaiseksi syömättä oleminen on ollut suhteellisen helppoa, joten toivoa on, että jaksan tätä pidempäänkin. Mikäli löydän edes suhteellisen hyvänmakuisen korvikkeen.

• Ansa hahmo
  • Ansa
04.02.2014 21:02 #235 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vasemman keskisormen pää on rikki. Siitä on pala ihoa poissa ja pienestä haavasta pursusi hieman rasvakudostakin pihalle.. nyt on sormi paketissa.

On se kirjansidonta aika vaarallista puuhaa.

05.02.2014 10:25 #236 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Urakkani lirittää kuin koira sähkötolpan juurella. Etenemätön työ haaskaa aikaani, ja urakan viimeinen valmistumispäivä lähenee. Kysyn tietysti vinkkejä pomolta, joka yleensä osaa auttaa. Vaikka tiedän, ettei työni aina etene kuin juna kiiltävillä kiskoilla, ärsyynnyn takkuilusta. Eilen minua riepoi eniten se, että jätin illan harrastusmenon väliin. Toivoin näet, että homma sittenkin vielä alkaa luistaa. Turhaan uhrasin urheilut! (Onneksi saan sentään liikuntaa työssäkin.)
Toivottavasti tänään potutus jää vain potunsyönnin varaan.

05.02.2014 17:44 #237 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Matikan koe huomenna. Ei huvita, ei kiinnosta, en osaa. Tuntuu että olen unohtanut puolet asioista ja toista puolta en ole koskaan sisäistänytkään. Pitäisi vaan ottaa kynä kauniiseen käteen ja laskea, mutta kun ei huvita. Olisipa jo huominen, kello 10.40 ja koe ohi, meni se sitten miten meni.

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

05.02.2014 20:07 #238 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tutkimusraportti pitäs tehä huomiseks, no mokkula lakkaa toimimasta --> kännykän erittäin hidas netti käyttöön ja lataamaa tarvittavat tiedostot. No hommat sujuu kunnes pitäs alkaa muokkailla raportin kaavoja --> word kieltäytyy yhteistyöstä..

on kyllä niin lähellä ettei läppäri lennä ikkunasta pihalle :evil:

Herra Murphyn ajoitus on kyllä kohdallaan, se täytyy myöntää

06.02.2014 09:31 #239 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kesätyöt taas. Tänään olisi teknillisella yliopistolla yrityspäivät, jossa siis paikalliset yritykset laskeutuu opiskelijoiden tasolle ja heitä voi mennä jututtamaan. Tapahtuma alkaa puolen tunnin päästä, ja koska oman koulun opettajilla on koulupäivä ja sen takia minulla ei koko päivänä ole tunteja, ajattelin raahautua paikalle. Turhauttaa jo valmiiksi, kun tuskin sieltäkään töitä löytyy. Toisaalta ei se ota jos ei annakaan, eräs kaverini päätti jäädä kotiin nukkumaan, joten hänellä on vielä pienemmät mahdollisuudet saada töitä. Hyvä puoli tässä on, että sieltä pääsee pois heti kun alkaa ahdistaa tai turhauttaa liikaa. Että minä vihaan kesätöiden hakua ja nyt kun pitäisi syksyllä alkaa tehdä opinnäytetyötä, niin paineet työpaikan saamiseen on vielä tavallista suuremmat.

06.02.2014 11:25 #240 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Musiikin tunneilla ei enää tehdä mitään. Tai no, kuvataan musavideota. Käsikirjoitin erään jätkän ideoista koko jutun puhtaaksi, mutta ope unohti tyystin minun osuuteni prosessiin. Mainostaa minun käsikirjoitustani jätkän käsiksenä. Herra vei myös toisen havittelemani roolin, kuvaajan. Ja koska ope ei huomaa minun panostani, en varmaan tee mitään muuta. Antaa laskea numeron, mutta tämän porukan musavideoon en millään hinnalla aio liittyä. :evil: Antaa numeron laskea, mutta jos Herra Musiikkitetäjä ei huomioi minua muuten kuin "Susi, tuu soittaan kitaraa playbackinä!", en tasan tee mitään näiden projektien hyväksi.

Ei saisi haukkua kun pari kaveria laulaa videolle, mutta aika surkea tuosta on tulossa. Että kiitos vain, kun et minua päästänyt tahtipuikkoon... Ei, en ole näin itserakas. :cheesy:

Eija, KiLLPaTRiCK, LordStenhammar, Metsän Otus
Uusin jäsen: Taina Rytkönen