Mikä sinua potuttaa nyt?

29.04.2014 18:44 #361 : Katjuska
Vastaus käyttäjältä Katjuska aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olen vuoden tauon jälkeen aloittanut taas urheilun harrastamisen (aloitin jo vuoden alussa) ja nyt potuttaa ihan älyttömästi, kun harrastuksessani käytetään paljon reisilihaksia ja kovan treenin seurauksena ovat myös vuosi sitten hävinneet lihaksenikin kasvaneet ja sen seurauksena vielä viime vuonna sopivat sortsit ovat nyt minulle liian kireät.
Ja sen seurauksena täytyy nyt ostaa uudet.
Huoh, minä kun luulin, että tänä kesänä ei tarviste ostaa taas isoa kasaa uusia vaatteita.

• Lenora hahmo
  • Lenora
29.04.2014 20:56 #362 : Lenora
Vastaus käyttäjältä Lenora aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Polttareiden järjestäminen on infernaalista. Kamalaa. Tuskallista. Raivistuttavaa, koska kaikki naiset viivyttelevät vastauksiaan, vaikeilevat ruuan ja vaatteiden kanssa, peruvat viime tingassa, inisevät rahasta, valittavat ohjelmasta, ehdottavat loistavia ideoita kun suunnitelmat on jo lyöty lukkoon ja suuttuvat sitten älynväläystensä ignoroinnista, vaikeilevat ja vaikeilevat vaikka kyseessä on kuitenkin niinkin ykinkertainen asia kuin mukavan päivän viettäminen yhdessä. Muutamat polttarit olen järjestänyt, mutta enää en lähde moiseen rääkkiin.

30.04.2014 19:54 - 30.04.2014 19:54 #363 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Potuttaa joutua olemaan vappuaattona töissä seitsemään asti. Jos olisin ollut normaalissa päivävuorossa, olisin voinut vielä lähteä vapun viettoon opiskelupaikkakunnalleni. Nyt olen jumissa työskentelypaikkakunnalla, jossa en tiedä vappumeiningeistä mitään, ja lisäksi olen kai tulossa kipeäksi.

Toisaalta olen ollut muutenkin yliopisto-opiskelijaksi vähän epäaktiivinen vappuilija, eli olen usein osallistunut vain joko vappuaaton tai vappupäivän rientoihin, jos kumpaankaan, joten tyhmää on sekin, että asia nyt ärsyttää. :D Mutta kai se on se, että tänä vuonna kyse ei ollut omasta valinnasta.
Viimeksi muokattu: 30.04.2014 19:54 pihlajapuu.

03.05.2014 12:27 #364 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tietokone maailmanlaajuisine verkkoineen ei hereä olemasta aikavaras.
Tänäänkin kuvittelin kerkiäväni käydä virtuaalisesti siellä ja täällä sekä suorittaa monta tärkeää askarta näiden visiittieni yhteydessä. Juutuin arvioimaan muiden ns. naamakirjaan lähettämiä kuvia. Kuvitteellisesti viherryin tietystä värjäritunteesta, kirjoittelin palautteita otoksista, klikkailin linkkejä - ja hups, siihen hurahti parituntinen. Asiat olivat jäädä hoitamatta mutta väliäkös hällä, sillä loppujen lopuksi en edes muista kuin yhden pikku jutun, joka minun piti tänään hoitaman. Se hoitui mutta silti ajattelen, että on aikavaa löytää Internetin infotulvasta juuri se asiat, joita kulloinkin haluaa ja joista hyötyy. Hakutoiminnoissa on kehittämistä m.o.t.
Ken ryhtyisi virtuaalipoliisiksi pidättämään tätä aikavarasta ja sosiaalistamaan sen?

03.05.2014 19:00 #365 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Firefoxin päivitys. :evil: Väittävät että se on muokattavampi kuin ennen. Muokattavampi? Niin millä tavalla? Ennen välilehdet sai joko osoiterivin ala- tai yläpuolelle. Nyt ne on ja pysyy yläpuolella (ja minusta sen kuuluu olla alla). Ennen tossa palkissa jossa on myös osoiterivi (mikä sen nimi on? :D ) olevia työkaluja pystyi liikuttelemaan ihan miten haluaa. Nykyisin päivitä nappula on liimattu itse osoiteriviin ja pakotettu yhdistymään pysäytänappulaan. Nii-in, minä kun olen pitänyt yleensä niitä keskenään eripuolilla osoiteriviä ja päivitänappula (joka on se eniten käytetty kaikista noista nappuloista) oli ihan koko palkin toisessa päässä. Samoin edellinen nappula on liimattu osoiterivin toiseen päähän ja seuraava nappulaa ei edes ole jos sitä ei tarvita. Näyttää ja tuntuu todella tyhmältä kun se hyppii näkyviin ja pois. Lisää kirjanmerkki taas on liimattu kirjanmerkkivalikko nappulaan (josta jälkimmäisestä avautuu aika täsmälleen sama näkymä kuin Kirjanmerkit valikosta). Ensimmäistä tarvitsen, jälkimmäistä en, mutta se on sitten kaikki tai ei mitään. Ja muutenkin sen lisää kirjanmerkki naviskan kuuluu olla itse osoiterivillä. Kiitos vaan kun saan etsiä kissojen ja koirien kanssa tarvittavia nappuloita ja yritän aina päivittää väärästä päästä näyttöä. Muutenkin tämä näyttää nyt äärettömän typerältä. Ja pahimpana kaikista, multilinksin asetuksia säätääkseen pitää tehdä ties kuinka monta mutkaa (kun ensin saa selville miten se tapahtuu) kun ennen sen pääsi tekemään yhdellä tai kahdella hiiren painannuksella. Ymmärrän että halutaan päivittää, mutta onko pakko päivittää niin että menee huonompaan suuntaan eikä käyttäjä pysty vaikuttamaan mihinkään senkään vertaa kuin ennen. :(

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

05.05.2014 18:02 #366 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kulutin kaksi tuntia arvokkaasta vapaa-ajastani terveystiedon lopputyön kirjoittamiseen. (Deadline oli tänään.) Nyt pitäisi lukea vielä yhteiskuntaopin kokeisiin, myöhästyä harkoista, jaksaa eläytyä roolihahmon niin raivostuttavaan bimboiluun, lukea kokeisiin lisää ja nukahtaa taas kirja tyynylle. Mantsankoe meni huonommin kuin luulin. Yhteiskuntaopin lisäksi tällä viikolla on enkunkoe ja torstaiksi palautettava idioottireportointityökuvausjuttu fysiikkaan.

En ole kirjoittanut Pääprojektiin riviäkään kolmeen päivään ja blogin ulkoasu ärsyttää.

Ansatsen sen Johnny Depp -leffan huomenna. Halkean tästä kohta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito, Celestine, LordStenhammar

07.05.2014 22:30 #367 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Tajusin viikko sitten, että herranjumalaenääseitsemänpäivää ja tanssipaardit pystyyn. Tänään (tai huomenna koska tänään ei ollut rahaa, hehe) minun piti kiikuttaa kotiin trilogian viimeinen osa. Viikonlopusta piti tulla Suuri Arian ja Perryn Tarinan Päätös. Minun piti lukea se, kärsiä kun joku kuitenkin kuolee, kuolla onnesta kun on ihania kohtia ja käyttäytyä kaikin puolin sopimattomasti. Sitten minun piti kärsiä lisää koska vieroitusoireet kun se sarja oli sitten siinä, eli lukea edelliset osat uudestaan. Kaiken kaikkiaan minin piti viettää mainio viikonloppu.

Mutta ei. Toukokuun 22. päivä. Niin lähellä, mutta niin kaukana. Luulin, että voisin edes hipelöidä tuota kirjaa kaupassa tänään mutta ei. Ei sitten.

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi, Celestine

08.05.2014 09:49 #368 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Miksi meidän ilmastossamme lämpötila putoaa heti rajusti silloin, kun rupeaa satamaan?????
Tänään sataa, ja lähimenneisyydessä vallinnut siedettävä kohtuukoleus on vaihtunut kosteaan hyytävyyteen. :angry: Tuulikin tekee parhaansa riipiäkseen joko vain sateenvarjon kulkijan kädestä tai peräti suistaakseen sontikankantajan turvattomalle tielle.
Luonto suorastaan huusi vettä, joka lisäksi tuntuu vieneen ilmasta
silmiinkäyneen pölyn. Sade sinänsä siis ei ... hmmm, no jaa... harmita mutta se kiukuttaa, että meidän ilmastossamme sateen aikana lämpötila putoaa miellyttävästä hyytävään.

• Warghast hahmo
  • Warghast
08.05.2014 11:35 #369 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
pitäisköhän hommata kissa tai koira.. tai tyttöystävä..
täälä on niin pirun hiljaasta ja yksinäistä että oikeen seinätki humajaa...

12.05.2014 11:34 #370 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Yritin jäljentää liikennelaitoksemme nettisivuilta tiettyjen linjojen aikatauluja tietyllä pysäkillä. Sivustoa uudistettiin hiljattain, joten vanha muistamani aikataulujen hakemisesta ja poimimisesta ei enää tarkalleen toiminut. Ja Internetin ihmemaassa suurinpiirtein toimiminen ei riitä!
Toki minun onnistui löytää aikataulut ja vieläpä poimia oikeat linjat mutta yksilöllisen aikatauluston jäljentäminen ja siirtäminen järkevänmuotoisena kirjoitusohjelmaan ei luonnistu. (Kirjaston työntekijät sanovat, että nettisivuston kopioimisesta syntyy usein juuri tämäntyyppisiä pulmia.) Tiedot jäljentyivät mutta niin pitkänä pötkönä, että niiden tulostaminen paperille olisi tuottanut lunastettaessa kalliin :roll: ja käytössä hankalan, monisivuisen luettelon. Tuhnasin tuhnaamistani siirteen kimpussa mutta vailla tyydyttävää lopputulosta.

Kummastelen, miksi pysäkkikohtaisia aikatauluja laaditaan näin hankalasti tulostettaviksi. Kai nykyäänkin sentään parin paperiliuskan selailu on helpompaa kuin toistuvat haut mobiililaittein ja sen näytön tihrusteleminen säässä kuin säässä!

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
14.05.2014 19:36 #371 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Nukahdin likimain kolmeksi tunniksi sohvalle ihan kelvottomaan asentoon, enkä edes nukkunut hyvin, vaan oli useita unihalvauksia. Pölhö olo, kun esim. tuntee liikuttavansa kättään, ja samaan aikaan näkee, että ei se pahus liiku. Söin ja kävin lenkillä, mutta edelleen ihan pökkyräinen olo.

• Grim hahmo
  • Grim
14.05.2014 21:10 #372 : Grim
Vastaus käyttäjältä Grim aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
NIIIIIIIIIIIN kiire!!!! Huomenna koe, esitelmä ja vielä muutaman muun rästiesitelmän teko eikä voisi vähempää kiinnostaaa.... -.-" Pöydällä vino pino kirjoja muttei vaan voi koskea, ei :sad:

"All we see or seem
Is but a dream within a dream"
- Edgar Allan Poe

14.05.2014 21:24 #373 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Selkä tuppaa taas vaihteeksi reistailemaan, mikä vähän haittaa menoa. Ehkä ergonomisempi tuoli...

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

14.05.2014 21:46 #374 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Viimeinen rutistus menossa Dostojevskin Karamazovin veljesten kanssa - Kirja on ollut venäläiseksi klassikoksi yllättävän mielenkiintoinen, mutta nämä viimeiset pari sataa sivua tuntuu olevan niiiiiin kuivaa tekstiä, että pitänee kaivaa pesusieni suihkukaapista ja imeskellä sitä loppuun asti... Mutta 900 sivua takana, ei tätä ny enää voi kesken jättää! :evil:

15.05.2014 11:11 #375 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kesäsääjää joutuu yhä odottamaan. Pelkäänpä pahoin, että lämmin ilmamassa vyöryy yllemme juuri niiksi päiviksi, jotka vietän enimmäkseen sisällä - mukavasti harrastaen, toki.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
15.05.2014 11:40 #376 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Kirjaneito kirjoitti: Veronica Rossin Yhä sinisen taivaan ilmestymispäivä lykkääntyi. (Okei, kokonaiset kaksi viikkoa... :roll:) Mutta. Mutta. Olen odottanut tätä kirjaa. Olen odottanut tätä kirjaa vuoden.

Kirjaa näyttäisi olevan jo joidenkin Akateemisen ja Suomalaisen myymälöiden varastoissa, joten nyt sitä pitäisi päästä hiplaamaan. :smile:

• Rauros hahmo
  • Rauros
15.05.2014 16:00 #377 : Rauros
Vastaus käyttäjältä Rauros aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Cassandra Clare: Varjojen kaupungit sarjan kirja The Heavely Firen suomennosta ei näytä tulevan vielä vähään aikaan :sad: ! Mutta ei auta kuin odottaa :angry:

17.05.2014 14:06 - 17.05.2014 14:06 #378 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kauniin päivän vietosta vie ikävästi terää kevätlenssu, jonka onnistuin nappaamaan toissayönä, kun unohdin ikkunat yöksi auki. Meh.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.
Viimeksi muokattu: 17.05.2014 14:06 Knox Gargol.

20.05.2014 14:07 #379 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Koeviikko. Lomaan on alle kaksi viikkoa, mutta koeviikko käynnissä. Ilmat ovat kesäiset ja lämpimät, ulkoilusää parhaimmillaan, mutta koeviikko. Huomenna espanjan koe, torstaina uskonto ja perjantaina ruotsi. Totta puhuen ei voisi vähempää kiinnostaa minkään lukeminen.

Aivan kuin juoksisi innoissaan kohti vihreää niittyä ja putoaisi sitten mutaiseen ojaan kun ei tullut katsoneeksi jalkoihinsa.

Meääh. :angry:

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

• Strato hahmo
  • Strato
20.05.2014 22:50 #380 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
En tiiä jumittaako netti vai onko ongelma facessa, mutta tuntuu nykyään tekevän koneella useesti, että jonkun kanssa chatatessa näyttää että on lähettänyt viestin, mutta oikeasti vastaanottaja ei ikinä saa sitä :angry: välillä taas tekee toisinpäin ja ilmoittaa että viestiä ei voitu lähettää, mutta vastaanottaja silti osaa vastata siihen :roll: hankaloittaa keskusteluja kyllä huomattavasti kun joutuu arvuuttelemaan.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

LordStenhammar, Temutzin94
Uusin jäsen: Mona