Mikä sinua potuttaa nyt?

• Lenora hahmo
  • Lenora
21.05.2014 01:01 #381 : Lenora
Vastaus käyttäjältä Lenora aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kuumuus. Ei pysty nukkumaan tässä helteessä vaikka tuuletin huutaa vieressä.

21.05.2014 08:08 #382 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olipa kerran hiostavan kuuma yö. Allekirjoittanut nukkui ehkä juuri ja juuri seitsemän tuntia heräilen omaan hikeensä noin puolen tunnin välein.

The End

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

21.05.2014 14:00 #383 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sama juttu täällä, heräilin pitkin yötä ja välillä näin unta siitä että heräsin. Siinähän se yö meni, heräillessä.

Tänään on taas niin hiostavaa vaikka ulkona on muka sateista...

23.05.2014 16:03 #384 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kävin tuossa taannoin juoksulenkillä ja huomasin tienposkessa kauniin neidon, joka oli kipeästi avun tarpeessa. Auto oli simahtanut ja jättänyt hänet niille sijoilleen. Minulla olisi ollut hyvä tilaisuus auttaa neitoa hädässä, mutta harmi vaan, etten ymmärrä autojen konepellin alaisesta toiminnasta juuri mitään. Nainen sai kuitenkin puhelimen päähän jonkun, jolla oli tarvittavaa tietotaitoa enemmän kuin minulla. Herrasmiehenä toivotin hyvät päivänjatkot ja pistin taas juoksuksi. Jäi kyllä harmittamaan, etten osannut auttaa mitenkään, olisin niin kovasti halunnut olla pelastava prinssi.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

23.05.2014 16:19 #385 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Astorethein kirjoitti: Pahempi murhe on kyllä tämä hirveä kuumuus, kun kämppä alkaa muistuttaa koko ajan enemmän saunaa. Onneksi on sentään jääkaappikylmää olutta tilannetta helpottamaan.

Samaa tässä itekkin podetaan. Parvekkeen ovi on auki yötä päivää ja suihkussa pitää käydä jotain kolme kertaa päivässä.

Oltiin tänään mölkkyä pelaamassa, kalastamassa ja makkaraa rillaamassa. Oli ihan sama, istuitko penkillä vai suoraan grillin edessä, yhtä kuumaa oli kumminkin.

• Ansa hahmo
  • Ansa
23.05.2014 18:08 #386 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

MannhaiKotka kirjoitti: Parvekkeen ovi on auki yötä päivää..

Itseä ottaa päähän se, että on pitkän aikaa pyrkinyt siihen, etten hirveästi suuttuisi ja vaikka suuttuisinkin, niin osaan tehdä sen järkevästi. Sitten tulee yksi ihminen, joka pistää kaiken sen plörinäksi ja meinaan käydä toiseen käsiksi... onneksi sain kuitenkin hillittyä itseni, mutta silti ärsyttää, että kaikki se vaiva, jonka olin tehnyt tuon itsehillinnän eteen, mureni hetkessä.

23.05.2014 19:11 #387 : Louhikäärme
Vastaus käyttäjältä Louhikäärme aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tekisi kovasti mieleni pistää lenkkitossut jalkaan ja lähteä juoksulenkille järveä kiertämään, nyt kun säätilakin on siihen mitä mainioin. Joudun kuitenkin lepuuttamaan kipeytynyttä nilkkaani, joten mitään asiaa lenkkipolulle ei nyt ole :angry:

23.05.2014 19:43 #388 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Ansa kirjoitti: Kuulemma pitäisi vain viileällä säällä (eli siis iltaisin/öisin) tuulettaa. Tiedä sitten, miksi, mutta on ainakin toiminut. Kämppä viilenee paremmin eikä ilma tunnu niin raskaalta.

Voipi olla totta joo. Samaa ne porukatkin tolkutti, mutsi kun on vielä aika herkkä kuumuudelle ja menee huonoon kuntoon aina helteiden aikaan. Mutta kyllä se ainakin hetkellisesti tuntuu auttavan, kun saa vähän ilman kiertämään.

26.05.2014 12:48 #389 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Viihdyn lämpimässä, joten Ilmatieteen laitoksen uhkailu huomisesta alkavin lämpötilan romahduksin suututtaa. Kerkisin jo tottua mukavuuteen: ulos voi hipsiä pohtimatta, millaisin asuin tarkenaa ja miten suojautuu vihmovalta tai peräti piiskaavalta sateelta ja miten välttyy sateenvarjoineen päätymästä maijapoppaseksi kaupungin ylle. Nyt täytyy taas ns. varustautua - ei kiva.
Ehkä kesä muistaa meidät taas, ja ovathan maauimalat lämpimine (tai ainakin nopeasti lämpiävine) vesineen sekä saunoineen kaytössämme!

• Xandra hahmo
  • Xandra
26.05.2014 13:28 #390 : Xandra
Vastaus käyttäjältä Xandra aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kuumuus! Mä en kestä hellettä. Hermot menee ja yöunet. Pahinta on se, että kuumuus vaivaa myös tytärtä. Kurjaa kun ei pieni ihminen meinaa vielä puolenyön jälkeenkään saada unta vaikka on silminnähden rättiväsynyt ja aamulla herää taas jo kuumuuteen. Nytkin on vielä koko päivän huushollin viilennysyritysten jälkeen sisällä 25 astetta vaikka ulkona on 15 ja tihkusadetta. Onneksi pikkuneidin sai ulos viileään vaunuihin päiväunille.

26.05.2014 18:03 #391 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Alkaa oikeasti keittää nämä joukkomurhat ja niitä netissä ihannoivat. Jos yliopistoiskun suunnittelusta ei tule tuomiota niin en ala. Puolustus ja syytetyt lienevät tosin (toivottavasti) ainoita joiden mielestä suunnittelu oli liian "hajanaista" täyttääkseen rikoksen tunnusmerkit. Ottaa päähän Kalifoniassa kuolleidenkin puolesta, olikohan tappaja varma että kaikki uhrit varmasti seurustelivat?

Kovasti nämä yli-ihmiset kuvittelevat tietävänsä mitä kaikkien muiden päässä liikkuu tai ei liiku. Jos julkisuutta haluaa niin siihen on älykkäämpiäkin keinoja.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Puolikuu, Rinja

27.05.2014 09:21 - 27.05.2014 09:22 #392 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Peruskoulun vikat tunnit ja lempiopettajan hyvästelyt jäävät väliin kun juuri sopivasti tähän väliin piti sairastua oksennustautiin. :sad: Tahdon herkistelemään! Tahdon muistelemaan hyviä asioita kolmen vuoden ajalta! Tahdon kiitosta luokallemme, että vaikka oli vaikeaa, oli hauskaa.

Hitto, tahdon kouluun! Vielä kun olen koululainen. :sad:
Viimeksi muokattu: 27.05.2014 09:22 The Big Bad Wolf. Syy: :sad:

• Elenna hahmo
  • Elenna
27.05.2014 12:10 - 27.05.2014 12:11 #393 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Aivan liikaa tekemistä! En varmasti ole ainoa, jonka YO-juhlavalmistelut ovat jääneet vähän viime tinkaan, mutta kun pääsykokeetkin ovat huomenna ja joka suuntaan ei oikein voi revetä...

No, ehkä tämä vielä tästä.

Nytkin vain pyörin täällä Risingissä, kun pitäisi olla pesemässä ikkunoita. Pitäisi vain tarttua itseä niskasta kiinni.

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.
Viimeksi muokattu: 27.05.2014 12:11 Elenna.

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
27.05.2014 13:02 - 27.05.2014 13:02 #394 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minua potuttaa tolkuton väsymys ja sitä vastaava matala mieliala. En tiedä onko se helle, yleinen kyllästyminen vai mikä, mutta ei vain tärppää eikä nuku tarpeeksi. Ainakin jokaikinen yö näkee mielenkiintoisia unia, yleensä ei jää kuluneesta yöstä mitään mieleen.

kyty kirjoitti: Puolustus ja syytetyt lienevät tosin (toivottavasti) ainoita joiden mielestä suunnittelu oli liian "hajanaista" täyttääkseen rikoksen tunnusmerkit.

Jos asia oli noin ilmaistu, niin täytyypä muistaa jos mä joskus puukotan jurripäissäni pari ihmistä kuoliaaksi. "Ei se ollut rikos kun mä en sitä pahemmin miettinyt!"

Ja vitut. Siinä vaiheessa kun oli jo aseet hankittu, kohdelistat tehty, ja tapahtuma-aika ja -paikka päätetty, sekä ilmestytty tapaamiseen, niin ei voi oikein enää selitellä.

Onneksi havahduttiin useampia vuosia sitten, ennenkuin nämä ongelmat todella tulivat ajankohtaisiksi, siihen että aina ei voi odottaa että jotain konkreettista tapahtuu. Olikohan se joku ruotsalainen pankkiryöstäjäporukka joka jäi niin sanotusti housut kintuissa kiinni, mutta syytteitä ei voitu nostaa ja rikosvälineet palautettiin koska poliisi ei ollut odottanut että nämä todella tekisivät keikkansa.

Tosin tää pariskunta saattaa tarvita enemmän pallolataamoa kuin vankilaa. Mutta kun massamurhayrityksestä on kyse, niin mieluummin yhdistelmä molempia.

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste
Viimeksi muokattu: 27.05.2014 13:02 Rasimus.

27.05.2014 14:03 - 27.05.2014 14:04 #395 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Täälläkin on edelleen nukuttu huonosti ja se varmasti näkyy potutusherkkyytenä. Tavallaan huomaan kaipaavani helteitä vaikka juuri valitin kuumuudesta, mutta toisaalta ehkä nyt saa nukuttua paremmin.

Pitäisi tarkastaa omiakin nukkumistottumuksia, että unen laatu paranisi... ei näytön tuijottamista juuri ennen nukkumaanmenoa, ei liian valoisaa, kuumaa tai kylmää makuuhuonetta, ei unta liikaa tai liian vähän koska kumpikin on pahasta, mukavia mielikuvia juuri ennen nukahtamista siinä toivossa että se vaikuttaa uniin... ja sitä rataa.

Rasimus kirjoitti: Onneksi havahduttiin useampia vuosia sitten, ennenkuin nämä ongelmat todella tulivat ajankohtaisiksi, siihen että aina ei voi odottaa että jotain konkreettista tapahtuu.

Saa nähdä mitä tuon kanssa käy. Teon suunnittelu on viimein rikollista, mutta missähän sitten käytännössä menee se raja että mikä lasketaan suunnitteluksi ja mikä ei? Jos yliopistoisku olisi tapahtunut, kaikki ihmettelisivät miksei reagoitu, nyt puolustetaan että syytetyt eivät olisi voineet toteuttaa tekoa ja sitä ei suunniteltu tarpeeksi joten kyseessä ei ole rikos. Minusta on nimenomaan huolestuttavaa eikä lieventävää että tekoa suunniteltiin niinkin pitkään ja se otettiin aina uudestaan esiin.

Siellä olisi pahimmassa tapauksessa voinut mennä omiakin tuttuja joten ei paljoa naurata.

Tässä tuli mieleen karmiva ajatus. Jos vaikkapa Breivik olisi epäonnistunut syystä tai toisesta, pudonnut vaikka veteen matkalla saareen, niin häntä ei olisi varmaan pidetty samanlaisena ihmishirviönä ja suljettu lukkojen taakse loppuiäkseen. Kuitenkin uhreille olisi ollut parempi jos teko olisi voitu estää, mutta se ei suinkaan muuttaisi sitä kuka ja mikä Breivik on ja mitä hän olisi tehnyt.

Tulee mieleen kerettiläinen ajatus että ainakin joissain tapauksissa murhan yrityksestä pitäisi saada sama rangaistus kuin murhasta, mutta käsittääkseni näin ei ole? Jos joku yrittää murhata jonkun laittamalla vaikka skorpionin ruuan sekaan ja uhri ei kuolekaan, saako siitä saman rangaistuksen kuin jos uhri kuolisi vai katsotaanko epäonnistuminen lieventäväksi asianhaaraksi?
Viimeksi muokattu: 27.05.2014 14:04 kyty.

27.05.2014 18:08 #396 : Koala-AM
Vastaus käyttäjältä Koala-AM aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kuinka laajalle saan venyttää potutuksen käsitteen? Jos vaikka kokeilen venyttää sitä hiljalleen sinne muusiin tai syväpaistettuun asti. Eh. heh.

Potuttaa se, että vaikka olen pyörinyt tällä forumilla 9 vuotta, en ole saanut aktivoitua itseäni keskusteluihin. Aiempi profiilikin ehdittiin poistaa käyttämättömyyden vuoksi ja tällä kertaa olen ehtinyt forumille lähinnä opiskelun merkeissä lähdemateriaalia kaivatessani.

Nukuin viime yön huonosti, koska pelkäsin etten herää herätyskelloon ja nukun pommiin.

Olin sairaslomalla viime syksynä koulun jatkuessa, mutta vaikka on pitänyt kiirettä ottaessa muita kiinni, olen kahminut itselleni ylimääräistä tekemistä ja kursseja. Ja nyt sitten hajoan työtaakan alle, kun yritän saada tällä viikolla kaikki tehtävät vielä tehtyä.

Kilpirauhaslääkitykseni ei tunnu olevan ihan kunnossa ja tämä on hankaloittanut melkein kaikkea mahdollista. Toisaalta, huomenna pitäisi tulla verikokeiden tulokset.

Olen ollut osa-aikaisena vuoden töissä siivojana ja kesätöistä oli sovittu, mutta ajokortin puutteen vuoksi nyt uhkaa löytyä täyttä päivää vain heinäkuuksi.

Omalta alalta ei edes ole kesätyöpaikkoja.

Ystävälläni todettiin jokin superduper harvinainen syöpä, jonka selviytymisprosenttia ei edes tiedetä sen harvinaisuuden vuoksi.

Potutus Stressimus Maximus.

But libraries are about freedom. Freedom to read, freedom of ideas, freedom of communication.-NeilG

• Lenora hahmo
  • Lenora
28.05.2014 11:00 #397 : Lenora
Vastaus käyttäjältä Lenora aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihmiset jotka eivät lue sähköpostejaan kunnolla ja syyttävät sitten toisia kun asiat eivät suju, luonnistu, onnistu ja kahvikin on kaatunut. Miksi edes yrittää kirjoittaa säntillisesti faktat oikein ja lähettää tiedoksiannot ajallaan kun kukaan ei niitä aikatauluja vaivaudu lukemaan kunnolla? Työpaäivän keskeinen itkupotkuraivari kun kaikki saasta kaatuu taas niskaan lusmujen välinpitämättömyyden takia. :evil:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

28.05.2014 13:03 #398 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Mäenkestätätäuudelleenalkanuttakylmyyttä!
Miksi, oi miksi, ei kesä voinut lämpöineen jäädä luoksemme edes ensi syksyyn asti? Ja kuinka nuo sääennustajhirviöt kehtaavat povata hyytävän kurjuuden jatkumista hamaan viikonlopun loppuun! (Lapsena ihan vakavissani ärhentelin säätiedotukselle, kun se ns. lupasi sateita lomapäiväksi tms. Äiti selitti parhaansa mukaan, etteivät voi muuta luvata kuin säätä, jota heidän tutkimuksiensa mukaan on lähipäiviksi tulossa...)
Pitäisi ruveta suoltamaan tieteistarinaa mutta turhaanpa toinen luovista aivosoluistani etsii kumppaninsa sytyttävää signaalia. Huokaus!
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

28.05.2014 13:12 #399 : LordStenhammar
Vastaus käyttäjältä LordStenhammar aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kyllähän tuo joidenkin ennustusten mukaan lämpenis jo viikonlopuksi. Mutta mistäs sen tietää, kun toinen povaa toista ja toinen toista. Itse en kyllä ilmoista valita. Paras lenkkeilykeli mulle tämmönen pikkusade plus kolea tuuli. Ja osaapahan sitä sitten taas nauttia helteistäkin, kun muutama päivä ollut tämmöstä.

• krakken hahmo
  • krakken
    Riiviö
28.05.2014 23:39 #400 : krakken
Vastaus käyttäjältä krakken aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

MannhaiKotka kirjoitti: Itse en kyllä ilmoista valita. Paras lenkkeilykeli mulle tämmönen pikkusade plus kolea tuuli. Ja osaapahan sitä sitten taas nauttia helteistäkin, kun muutama päivä ollut tämmöstä.

Heh, sanasta sanaan samat jutut tuli tänään todettua.

Potutusta aiheuttaa vuorokausirytmin epäsäännöllisyys. Eipä sillä, päivisin ei tällä hetkellä mitään tiukasti aikataulutettuja velvollisuuksia ole, mutta iltaluennot tuppaavat myöhäistämään nukkumaanmenoa ja muuta.

Yötä vasten, yötä vastaan

Uusin jäsen: sulavsalim