Mikä sinua potuttaa nyt?

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.10.2013 16:23 #41

Bill Bailey esiintyy ensi kuussa Helsingissä. Eihän täältä huitsin nevadasta tule sinne asti lähdettyä vaikka lippuja saisikin.:sad:

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Laine
Laine vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
20.10.2013 14:46 #42

Syysloma loppuu tänään. Joululomaa odotellessa.

Warghast
Warghast vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
21.10.2013 21:58 #43

vanha vaiva, eli yksinäisyys päätti sitten hiipiä iholle kuin ninja ja iskeä veistä selkään ja suolaa haavaan...

Kuunliekki
Kuunliekki vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.10.2013 00:24 #44

Kurkkuun sattuu. :( Vastahan pääsin lopullisesti eroon edellisestä nuhasta, kun uutta jo pukkaa. Toivottavasti tällä kertaa ei tule puoleksi viikoksi kuumetta niin että on pakko hakea saikkua. Työnantajakin varmaan hyppisi riemusta. -.-

Niin ja anoppi.

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

22.10.2013 00:29 #45

Väsymyttää, mutten saa unen päästä kiinni. Niin, ja luonnollisesti, ihmiskunnan epäloogisuus.

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.10.2013 11:40 #46

Herra Murphy inhalakeineen oli taas järjestämässä minulle sellaisia iltamia, jotta oksat pois: kolme päällekkäistä tapahtumaa sunnuntaiksi. Ehdin jo pähkäillä, suunnitella julkisia kulkuyhteyksiä ja meilailla sinne tänne tästä asiasta eli miten kerkiäisin mukaan kaikkiin noihin, minua kiinnostaviin tilaisuuksiin. Hämärän pimeä vuodenaika näet tuntuu minusta myös venyvännahkeisen untelolta :evil:. Tapahtumaista vaihtelua on liian harvoin ja nekin vähät kerrat samanaikaisina! Taas kerran kysyn: miten monistua. Sci-fi -velho ei vastaa...
Tänään sain sitten tietää, että yksi noista tapahtumista peruuntuu. Kaksi jää. Onkohan herra Murphyn ote jotenkin lipsumassa?

Keljuttaa silti.

Pyrexia
Pyrexia vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.10.2013 13:17 #47

Se kun kaikkea pidetään niin helppona ja yksinkertaisena. "Hommatkaa harjottelupaikka." "Homatkaa töitä." "Tehkää sitä ja tätä ja meette vaan sinne..." Mutta kun se ei ole niin helppoa. Eli, täytys löytää harjottelupaikka tietylle alalle, mutta kun en saa ketään kiinni (todennäköiesti sen takia kun pyörii nämä syyslomat.), ja kun ei oo harmainta hajua mistä sitä paikkaa kysyis, en tiedä tämän alan töistä mitään, enkä tiedä mistä niitä voi edes kysyä, ja opettajat ei auta. "-.- Ja aikaa on annettu pari päivää. Onneks on vaan lyhytaikainen koulutus...

Tomorrow is tomorrow

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.10.2013 21:14 #48

DVD ei taaskaan toimi vaikka veli järjesteli johdot oikeisiin paikkoihin. Itse en saanut korjattu ongelmaa vaikka on suhteelisen hyvä tappelemaan DVD ja digi-boksien kanssa. Kukaan ei voi tulla pelastamaan mut tästä ongelmasta, koska talo jossa asun on hissi remontti ja asun 6:ssa kerroksessa. :sad:

Cerasi
Cerasi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 09:21 #49

Työttömyys ja siihen liittyvä huonouden tunne. Kun ei vaan kelpaa kenellekään, aina on joku toinen parempi hakija.

23.10.2013 11:22 #50

Ugh. Pitäisi elää kaksi viikkoa kympillä.

Kuurankukka
Upseeri
Kuurankukka vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 15:24 #51

Kasveissani on kirvoja! Tuolla sitten yritin niitä ranskalaisella parvekkeella suihkutella hyönteismyrkyllä... Saisivat mennä pois! Aaargh.

kyty
kyty vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 16:27 #52

23.10.2013 17:11 #53

kyty kirjoitti: Asunnon kylmyys, joka alkaa tuntua heti kun ilmat viilenevät. Pienten asuntojen kirous, isoissa pääsee sentään kauas ikkunoista. Aina talvisin tuntuu käyvän viima ja tekee mieli kääriytyä villasukkiin kuin maalaistalossa ikään.

Lienee yleistä tähän vuodenaikaan. Sama ongelma täälläkin.

Astorethein
Astorethein vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 17:55 #54

Knox Gargol kirjoitti: Lienee yleistä tähän vuodenaikaan. Sama ongelma täälläkin.

Yleistä on ja ongelmani on täsmälleen sama. Yksiöni toisen ikkunan tiivisteistä ei taida olla paljoakaan jäljellä, kun kylmyys tuntuu oikein virtaavan sisään. No, patterit sentään toimivat tyydyttävästi, joten sisälämpötilan saa pidettyä ainakin siedettävänä, jos nyt ei varsinaisesti lämpimänä. Puuttuvat lämpöasteetkin saa korvattua riittävällä vaatekerroksella ja näyttöruudun kelmeällä loimulla.

I'm just a normal everyday pervert.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 18:24 #55

^ Minä olen vetänyt maalarinteippiä vetoisiin ikkunapieliin. Jäähän siitä liimajäljet, mutta kyllä ne jollain saa lähtemään, sitten kun itse täältä lähden. Ilman teippiä ikkunan päällä olevasta tuuletusräppänästäkin oikeasti vonkuu tuuli sisälle, vaikka olisi kuinka ohjeiden mukaan "talviasennossa".

Emelie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 18:56 #56

Hiistu kirjoitti: ^ Minä olen vetänyt maalarinteippiä vetoisiin ikkunapieliin.

Pitäisiköhän kokeilla? Komppaan nimittäin paria edeltävää ihmistä, kylmä kämppä ei ole kiva. Ja kun patterikaan ei toimi kunnolla...

23.10.2013 20:40 #57

Emelie kirjoitti:

Hiistu kirjoitti: ^ Minä olen vetänyt maalarinteippiä vetoisiin ikkunapieliin.

My blade to sate.

Emelie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 20:45 #58

Knox Gargol kirjoitti: Mitenkähän olisi jesari? Jos maalarinteippi toimii hyvin, jesarin luulisi olevan parempi.

No sekin voisi olla yksi ratkaisu. Tosin maalariteippi on hienovaraisempi ratkaisu värinsä takia, jesari voisi olla ehkä vähän liian erottuva.

Hiistu
Hiistu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 21:54 #59

^ Värin puolesta minäkin suosin maalarinteippiä, siitäkin saa paksumman laittamalla usean kerroksen päällekkäin. Välillä joutuu kyllä uusimaan, kun liima ei ole kovin pitävää. Ainakin se on pitänyt vedon poissa, itse olen todella herkkä vedolle.

Potutuksena pitää mainita, että kynteni potuttavat. Yhdestä sormesta lohkesi kynsi ja leikkasin sitten kaikki samaan mittaan eli ihan lyhyiksi. Yleensä minulla on kynsissä jonkin verran mittaa, ja nyt onkin ihan outoa esim. näpytellä puhelinta ja nähdä omat sormensa, joista näyttää ihan kuin olisi amputoitu palat pois... Onneksi kynnet kasvavat nopsaan, eivätkä yleensä lohkeile. Loppuu tämäkin kriiseily.

Diara
Diara vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
23.10.2013 22:58 #60

Minun kotona vetää makuuhuoneen ikkunasta. Onneksi en siellä juuri muuta tee kuin nuku ja toisinaan lue tentteihin, joten ikkunan edessä olevan pimennysverhon voi pitää kiinni, eikä siellä ikkunassa olevat maalarinteipit näy mihinkään :cheesy: Vanhempani ehdottivat minulle, että vaihtaisin ikkunan tiivisteet, voisi mahdollisesti auttaa. Vielä en vaan ole saanut aikaiseksi, joten en tiedä, auttaako se ongelmaan, mutta muillekin tiedoksi, että tiivisteiden vaihto saattaa tuoda apua.

Minua potuttaa tähän samaan aiheeseen liittyen kerrostalojen patterit. Parhaimpina aamuina kämppässäni on ollut jo mukavat 18 astetta lämmintä, mutta taloyhtiö ei ole vieläkään saanut aikaiseksi laittaa noita pattereita päälle. Voinhan minä noita pattereiden termostaatteja säätää täällä kotona, mutta ei siitä ole mitään hyötyä, kun taloyhtiö pitää vielä patterit poissa päältä. Ihmettelen vaan, miksei niitä voisi jo laittaa päälle, että asukkaat saisivat itse säätää kotonaan lämpötilaa, kun kuitenkin on jo viileämmät ilmat ja toisinaan yöllä/aamulla pakkasta. Jos itse pitää viileämmästä asunnosta, niin ei niitä termostaatteja tarvitse säätää, mutta minä olen tottunut siihen 21 asteeseen.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Nokka10, haplotus, Jussi