Mikä sinua potuttaa nyt?

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
19.10.2013 16:23 #41 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Bill Bailey esiintyy ensi kuussa Helsingissä. Eihän täältä huitsin nevadasta tule sinne asti lähdettyä vaikka lippuja saisikin.:sad:

Don't mess with the neon love chicken.

• Laine hahmo
  • Laine
20.10.2013 14:46 #42 : Laine
Vastaus käyttäjältä Laine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Syysloma loppuu tänään. Joululomaa odotellessa.

• Warghast hahmo
  • Warghast
21.10.2013 21:58 #43 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
vanha vaiva, eli yksinäisyys päätti sitten hiipiä iholle kuin ninja ja iskeä veistä selkään ja suolaa haavaan...

22.10.2013 00:24 #44 : Kuunliekki
Vastaus käyttäjältä Kuunliekki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kurkkuun sattuu. :( Vastahan pääsin lopullisesti eroon edellisestä nuhasta, kun uutta jo pukkaa. Toivottavasti tällä kertaa ei tule puoleksi viikoksi kuumetta niin että on pakko hakea saikkua. Työnantajakin varmaan hyppisi riemusta. -.-

Niin ja anoppi.

Pimeemmät alueet aina
kiinnostaa enemmän kuin valokeilan raiskaamat

22.10.2013 00:29 #45 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Väsymyttää, mutten saa unen päästä kiinni. Niin, ja luonnollisesti, ihmiskunnan epäloogisuus.

22.10.2013 11:40 #46 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Herra Murphy inhalakeineen oli taas järjestämässä minulle sellaisia iltamia, jotta oksat pois: kolme päällekkäistä tapahtumaa sunnuntaiksi. Ehdin jo pähkäillä, suunnitella julkisia kulkuyhteyksiä ja meilailla sinne tänne tästä asiasta eli miten kerkiäisin mukaan kaikkiin noihin, minua kiinnostaviin tilaisuuksiin. Hämärän pimeä vuodenaika näet tuntuu minusta myös venyvännahkeisen untelolta :evil:. Tapahtumaista vaihtelua on liian harvoin ja nekin vähät kerrat samanaikaisina! Taas kerran kysyn: miten monistua. Sci-fi -velho ei vastaa...
Tänään sain sitten tietää, että yksi noista tapahtumista peruuntuu. Kaksi jää. Onkohan herra Murphyn ote jotenkin lipsumassa?

Keljuttaa silti.

• Pyrexia hahmo
  • Pyrexia
22.10.2013 13:17 #47 : Pyrexia
Vastaus käyttäjältä Pyrexia aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Se kun kaikkea pidetään niin helppona ja yksinkertaisena. "Hommatkaa harjottelupaikka." "Homatkaa töitä." "Tehkää sitä ja tätä ja meette vaan sinne..." Mutta kun se ei ole niin helppoa. Eli, täytys löytää harjottelupaikka tietylle alalle, mutta kun en saa ketään kiinni (todennäköiesti sen takia kun pyörii nämä syyslomat.), ja kun ei oo harmainta hajua mistä sitä paikkaa kysyis, en tiedä tämän alan töistä mitään, enkä tiedä mistä niitä voi edes kysyä, ja opettajat ei auta. "-.- Ja aikaa on annettu pari päivää. Onneks on vaan lyhytaikainen koulutus...

Tomorrow is tomorrow

• Jupe hahmo
  • Jupe
22.10.2013 21:14 #48 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
DVD ei taaskaan toimi vaikka veli järjesteli johdot oikeisiin paikkoihin. Itse en saanut korjattu ongelmaa vaikka on suhteelisen hyvä tappelemaan DVD ja digi-boksien kanssa. Kukaan ei voi tulla pelastamaan mut tästä ongelmasta, koska talo jossa asun on hissi remontti ja asun 6:ssa kerroksessa. :sad:

• Cerasi hahmo
  • Cerasi
23.10.2013 09:21 #49 : Cerasi
Vastaus käyttäjältä Cerasi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Työttömyys ja siihen liittyvä huonouden tunne. Kun ei vaan kelpaa kenellekään, aina on joku toinen parempi hakija.

23.10.2013 11:22 #50 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ugh. Pitäisi elää kaksi viikkoa kympillä.

23.10.2013 15:24 #51 : Kuurankukka
Vastaus käyttäjältä Kuurankukka aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kasveissani on kirvoja! Tuolla sitten yritin niitä ranskalaisella parvekkeella suihkutella hyönteismyrkyllä... Saisivat mennä pois! Aaargh.

• kyty
23.10.2013 16:27 #52 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

23.10.2013 17:11 #53 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

kyty kirjoitti: Asunnon kylmyys, joka alkaa tuntua heti kun ilmat viilenevät. Pienten asuntojen kirous, isoissa pääsee sentään kauas ikkunoista. Aina talvisin tuntuu käyvän viima ja tekee mieli kääriytyä villasukkiin kuin maalaistalossa ikään.

Lienee yleistä tähän vuodenaikaan. Sama ongelma täälläkin.

23.10.2013 17:55 #54 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti: Lienee yleistä tähän vuodenaikaan. Sama ongelma täälläkin.

Yleistä on ja ongelmani on täsmälleen sama. Yksiöni toisen ikkunan tiivisteistä ei taida olla paljoakaan jäljellä, kun kylmyys tuntuu oikein virtaavan sisään. No, patterit sentään toimivat tyydyttävästi, joten sisälämpötilan saa pidettyä ainakin siedettävänä, jos nyt ei varsinaisesti lämpimänä. Puuttuvat lämpöasteetkin saa korvattua riittävällä vaatekerroksella ja näyttöruudun kelmeällä loimulla.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
23.10.2013 18:24 #55 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Minä olen vetänyt maalarinteippiä vetoisiin ikkunapieliin. Jäähän siitä liimajäljet, mutta kyllä ne jollain saa lähtemään, sitten kun itse täältä lähden. Ilman teippiä ikkunan päällä olevasta tuuletusräppänästäkin oikeasti vonkuu tuuli sisälle, vaikka olisi kuinka ohjeiden mukaan "talviasennossa".

23.10.2013 18:56 #56 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Hiistu kirjoitti: ^ Minä olen vetänyt maalarinteippiä vetoisiin ikkunapieliin.

Pitäisiköhän kokeilla? Komppaan nimittäin paria edeltävää ihmistä, kylmä kämppä ei ole kiva. Ja kun patterikaan ei toimi kunnolla...

23.10.2013 20:40 #57 : Knox Gargol

Emelie kirjoitti:

Hiistu kirjoitti: ^ Minä olen vetänyt maalarinteippiä vetoisiin ikkunapieliin.

23.10.2013 20:45 #58 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti: Mitenkähän olisi jesari? Jos maalarinteippi toimii hyvin, jesarin luulisi olevan parempi.

No sekin voisi olla yksi ratkaisu. Tosin maalariteippi on hienovaraisempi ratkaisu värinsä takia, jesari voisi olla ehkä vähän liian erottuva.

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
23.10.2013 21:54 #59 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Värin puolesta minäkin suosin maalarinteippiä, siitäkin saa paksumman laittamalla usean kerroksen päällekkäin. Välillä joutuu kyllä uusimaan, kun liima ei ole kovin pitävää. Ainakin se on pitänyt vedon poissa, itse olen todella herkkä vedolle.

Potutuksena pitää mainita, että kynteni potuttavat. Yhdestä sormesta lohkesi kynsi ja leikkasin sitten kaikki samaan mittaan eli ihan lyhyiksi. Yleensä minulla on kynsissä jonkin verran mittaa, ja nyt onkin ihan outoa esim. näpytellä puhelinta ja nähdä omat sormensa, joista näyttää ihan kuin olisi amputoitu palat pois... Onneksi kynnet kasvavat nopsaan, eivätkä yleensä lohkeile. Loppuu tämäkin kriiseily.

• Diara hahmo
  • Diara
23.10.2013 22:58 #60 : Diara
Vastaus käyttäjältä Diara aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minun kotona vetää makuuhuoneen ikkunasta. Onneksi en siellä juuri muuta tee kuin nuku ja toisinaan lue tentteihin, joten ikkunan edessä olevan pimennysverhon voi pitää kiinni, eikä siellä ikkunassa olevat maalarinteipit näy mihinkään :cheesy: Vanhempani ehdottivat minulle, että vaihtaisin ikkunan tiivisteet, voisi mahdollisesti auttaa. Vielä en vaan ole saanut aikaiseksi, joten en tiedä, auttaako se ongelmaan, mutta muillekin tiedoksi, että tiivisteiden vaihto saattaa tuoda apua.

Minua potuttaa tähän samaan aiheeseen liittyen kerrostalojen patterit. Parhaimpina aamuina kämppässäni on ollut jo mukavat 18 astetta lämmintä, mutta taloyhtiö ei ole vieläkään saanut aikaiseksi laittaa noita pattereita päälle. Voinhan minä noita pattereiden termostaatteja säätää täällä kotona, mutta ei siitä ole mitään hyötyä, kun taloyhtiö pitää vielä patterit poissa päältä. Ihmettelen vaan, miksei niitä voisi jo laittaa päälle, että asukkaat saisivat itse säätää kotonaan lämpötilaa, kun kuitenkin on jo viileämmät ilmat ja toisinaan yöllä/aamulla pakkasta. Jos itse pitää viileämmästä asunnosta, niin ei niitä termostaatteja tarvitse säätää, mutta minä olen tottunut siihen 21 asteeseen.

"It's dangerous business going out your front door" - J.R.R. Tolkien

Uusin jäsen: Kiia Korhonen