Mikä sinua potuttaa nyt?

29.05.2014 11:34 #401 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Toiseksikin allekirjoittanutta rasittaa valintakokeiden välillä olevat viikon intervallit. Tulee oltua tien päällä ihan liian kauan ja tulee liian kalliiksi. Lisäksi lompakostani puhallettiin seteli veks Hesan ruuhkaisilla kaduilla. Noh, sentään lompakko ja kortit jäi.

29.05.2014 11:56 - 29.05.2014 12:02 #402 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Ymmärrän täysin ärsytyksen. Itselläni oli aikoinaan kolmet pääsykokeet samalla viikolla kolmessa kaupungissa, ja näistä yhdet kaksipäiväiset, niin vaikka aikataulu olikin tiukka, niin se meni vähän sellaisena pääsykoekiertueena: Jyväskylästä Lahteen kahdeksi päiväksi ja sieltä Helsinkiin (tai toisinpäin). Tuntui melkein kesälomalta, kun sai olla neljä päivää putkeen poissa töistä, kun säätkin suosivat silloin. (olin aloittanut kesätyöt heti kirjoitusten jälkeen)

Niin ja oma ärsytys unohtui. xD Potuttaa siis tää keli, kuten montaa muutakin, mutta sen lisäksi tää siitepöly ja lievää astmaa muistuttavat oireet, joita nyt pitäis sit huomenna mennä lääkäriin selvittelemään...
Viimeksi muokattu: 29.05.2014 12:02 pihlajapuu.

29.05.2014 20:50 #403 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti: Ensinnäkin nämä pahuksen säävaihtelut ottaa päähän. Koittais jo päättää, onko kevät vai kesä!

Niinpä...

Itseä ärsyttää kolmatta viikkoa jatkuva yskä, saattaa mennä pitkän aikaa ilman yskimistä, ja sitten yhtäkkiä tuylee hirmuinen ysänpuuska, siinhän sitten yskähtelen kuin vanha veturi. Muutenkin on jotenkin väsy ja voimaton olo, en jaksa oikein tehdä mitään ja nukkuminen kiinnostaisi eniten.

30.05.2014 14:04 #404 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Yhden päivän projekti, johon olin valmistautunut osallistumaan jo eräänä toukokuisena sunnuntaina, siirtyi kesäkuuhun. Ajankohta sopi sovitteluin ja ilmoitin olevani yhä mukana. Tänään tuli järjestäjältä viesti: tarpeeksi ilmoittautumisia ei tullut, joten projekti on nyt haudattu hamaan tulevan ajan virtaan.
Odottelen postin tuloa, kello on nyt noin 14. Eipä näy Kustia tai Kustaavaa pyörineen pihassamme. Eilen huomasin, että postilaatikostani oli pudotettu ilmaisjakelua ja seurakunnan lehti, joka tulee POSTIN mukana. Eilen, helatorstaina, ei postin olisi pitänyt kulkea! :shock: Onkohan Itellalla nyt maailmankirjat niin sekaisin, että se tarvitsee mitellaa päänsä kannattimeksi? Vai oliko luukustani tarkoitettu lehti hairahtunut naapuriin, jossa se oli vasta pyhänä huomattu ja kiikutettu minulle? (Sangen satunnaisesti saan näet naapurien postia...)

(Vanhasta tottumuksesta odottelen yhä perinteistä postia, vaikka saan suurimman osan työ- yms. tärkeästä jakelusta virtuaalikanavien kautta.)

• Rinja
30.05.2014 14:19 #405 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sekä sanallinen että kirjallinen ilmaisuni on viime päivinä takkuillut aivan äärettömän pahasti. Sen lisäksi, etten ole keskustelutilanteissa saanut sanottua yhtikäs mitään, olen jättänyt kesken hurjat määrät Facebook-kommentteja ja Rising-viestejä. Minulla on sanottavaa, mutta se sanottava ei tunnu tulevan ulos. Tämä on aivan hirveää.

Jätän suosiolla valitukseni tähän ja pakotan itseni lähettämään edes tämän viestin, koska jo nyt alkaa tekstin tuottaminen takuta. Ihan kuin törmäisin kesken kaiken seinään.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

30.05.2014 17:40 #406 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
EA:n Originista saisi muutaman päivän ajan ilmaiseksi Battlefield 3:n, mutta en piru vie muista salasanaa. Ei siinä mitään, mutta tämä unohtuneen salasanan noutolinkki ei löydä tietään sähköpostiin, ei edes sinne roskapostin puolelle :angry: ei yhtään huvittaisi tehdä uutta accountia samaan paikkaan, osa peleistä kun on jo yhdistetty vanhaan.

30.05.2014 20:59 #407 : Melian

Melian kirjoitti:

Niinpä...

Lisätään tähän vielä äkkiä alkanut päänsärky ja lievä jännitys yhdestä asiasta. :huh:

31.05.2014 09:10 #408 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Skyrim... :angry: Kun se nyt vaan kaatui eilen pariinkin otteeseen niin, että täytyi pelata lähemmäs tunnin prosessi uudelleen. ARGH! Äärimmäisen rasittavaa.

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
01.06.2014 16:22 #409 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

02.06.2014 13:42 - 02.06.2014 13:44 #410 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Iso valtakunnallinen aviisimme suostuu näyttämään maksutta ja vippaskonsteitta sentään muutaman artikkelin vuorokaudessa. :smile:

Mutta ns. pinnani palaa ennen katkeamistaan, kun odottelen monisivuisen artikkelin sivujen h-i-d-a-s-t-a latautumista. Verkastelun sylttytehdas sijainnee mainosmarkkinoilla: epäilen, että sivuille ympätyt lukuisat värikkäät, kuviokkaat ja kuvakkaat kaupalliset tiedotteet hidastavat sivujen latautumista. Ja näin käy jopa kirjastossa, joka tarjoaa käytettäväksi nopeahkot yhteydet ja ajantasaisehkot koneet. Kotikone-rimpuloineni en nykyään edes pyri noille sivustoille!

Äsken jätin kiinnostavan jutun puolilukuiseksi, koska en viitsi orjailla KONETTA.
Viimeksi muokattu: 02.06.2014 13:44 Piru Naiseksi. Syy: virhe

• Pandis hahmo
  • Pandis
02.06.2014 16:37 #411 : Pandis
Vastaus käyttäjältä Pandis aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Onnistuin vilustuttamaan itteni viikoloppuna... Just nyt ku ois paljo tekemistä, nii veto onki poissa :sad:

02.06.2014 18:24 - 02.06.2014 20:18 #412 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Lyhyesti sanottuna, joskus tuntuu, että kaikki, mitä teen menee päin Prinkkalaa! :angry: :evil:
muoks.
Nyt potuttaa myös yhtäkkiä alakanu ripuli, en tiedä mitään outoa syöneeni. :sad:

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.
Viimeksi muokattu: 02.06.2014 20:18 Melian.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

02.06.2014 22:11 #413 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Selkäni kipeytyi muuttamisen ja tavaran kantamisen seurauksena, enkä nyt oikein tiedä, missä asennossa olisi jotta se olisi mukavasti (muuten kuin vaakatasossa makuullaan). :sad:

02.06.2014 22:17 #414 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Moonlord kirjoitti: Finncon Jyväskylässä ja Animecon Kuopiossa. Kesän kiinnostavimmat tapahtumat ovat samana päivänä (12-13.7) :sad:

Sama ongelma. Lupauduin jo keväällä Animeconiin, joten joudun tekemään sen ratkaisun, koska sanaani en suostu syömään.

04.06.2014 13:09 #415 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ukkosin uhkaileva säätiedotus tänään, kun minun pitää vielä hipsiä ulkosalle töihin. (Eiväthän ne säätiedottajat tai edes -tieteilijät mitään lupaa, vaan kertovat tutkimuksiensa tulokset. Silti minua suututtaa aina, kun joko lehden lööppi kirkuu tai säästäkertoja turinoi edessä olevista myrskyisistä, sateisista ja salamoivista ajoista.)

04.06.2014 13:23 #416 : Melian

Piru Naiseksi kirjoitti: Ukkosin uhkaileva säätiedotus tänään

Mulla on varmaan jokin uukosviasto, sillä aina, kun mulla on sellainen tunne, että ukkosta tulossa, pekkapouta rupatteleekin ruudun takana, että ukkosta luvassa. Jaiks.. Juuri tänään, kun olen yksin kotona. :huh:
Ei suorastaan potuta, mutta ärsyttää.

04.06.2014 15:35 #417 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Melian kirjoitti: Mulla on varmaan jokin uukosviasto

Mulla ja iskällä on sama homma, meille tulee molemmille usein pääkipuja ennen ukkosia (iskälle voimakkaammin kuin itselle), johtuu varmaan matalapaineesta tms. Tuntui kyllä muutenkin painostavalta ilma kun kävin keskustassa pyörähtämässä.

Ei mua mikään tänään potuta, piti vain tulla huutelemaan :lol:

05.06.2014 10:33 #418 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tänään pitää ajaa nurmikko, mikä ei ole jees tässä paahteessa.

• Ansa hahmo
  • Ansa
05.06.2014 11:53 #419 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Voihan nuha ja veto poissa, mitään ei oikeen jaksaasi tehdä saati ajatella. Ulkonakin on ihan kiva päivä, muttei pihalle viitti mennä... pöh. :(

05.06.2014 18:32 #420 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kännykkä on ihan sekaisin: sovellukset kaatuvat ennen kuin ehtivät käynnistyä kunnolla tai eivät toimi oikein ja kuvaa ottaessa kuva ei ilmeisesti tallennu minnekään... :angry: jostain syystä mulla tuntuu aina olevan teknisiä ongelmia näiden kanssa (eikä johdu käyttäjästä), enkä ole ainoa joka on pannut saman merkille.

Valerie
Uusin jäsen: sulavsalim