Mikä sinua potuttaa nyt?

• Puolikuu hahmo
  • Puolikuu
06.06.2014 16:14 #421 : Puolikuu
Vastaus käyttäjältä Puolikuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämä jatkuva säävaihtelu. :huh: Aamulla oli vielä yli kaksikymmentä astetta ja aurinkopaistoi. Nyt on +16 ja sataa. Mitä tapahtui?

Yo yo this hard-core ghetto gangster image takes a lot of practice

06.06.2014 18:27 #422 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Täällä on puolestaan paahtanut viimeiset kolme päivää.

Ugh... yläselkä on jumissa. Pitäisi ehkää alkaa harrastaa venyttelyä.

• Strato hahmo
  • Strato
08.06.2014 13:54 #423 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Uusintatentti muutaman päivän kuluttua ja osa näistä harjoitustehtävistä ei tunnu aukeevan edes muistiinpanojen ja luentomonisteiden avulla...

Ei siinä muuta, mutta pitäisi saada vähintään 12/18p tentistä että kurssi menee läpi :huh:

Joskus sitä miettii miksi piti valita näin haastava ala kun olisi voinut mennä vaikka putkimieheksi.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

09.06.2014 21:06 #424 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kun ei alkaisi ukkostaa yöllä, tai en nuku yhtään, koko päivän ollu juurikin "ukkospahaolo", joka häviää aina ukkosen jälkeen, tiedä' sitten omistanko jonkun erityisen ukkosaistin. :roll:

09.06.2014 22:21 #425 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Oikea olkapää on aika pahasti jumissa, mikä haittaa tennistäni erittäin paljon.

• Elenna hahmo
  • Elenna
10.06.2014 00:35 #426 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sadetta ja viileitä ilmoja odotettavissa pitkin viikkoa, plääh.

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

• Warghast hahmo
  • Warghast
10.06.2014 10:01 #427 : Warghast
Vastaus käyttäjältä Warghast aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Oma pää.

Kun muuten mukavasti sujuneen päivän jälkeisenä yönä aivot päättävät herättää kolmelta aamuyöstä ja kuiskata korvaan "Sinä oot yksinäinen." niin sen jälkeen ei tietenkään enää nukuta vaan jäädään pohtimaan asiaa muutamaksi tunniksi.

unohtakaa maret ja incubit, jokka tyyty vaan istumaan nukkujan päällä ja tuottamaan unihalvauksen, kyl tuo on pahempi piru.

10.06.2014 11:38 - 10.06.2014 11:38 #428 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Klapikuorma metrisiä halkoja tuli pihaan. Tällä viikolla siis puuhommia luvassa. Melkein mieluummin tekisin perunateatteria... :angry:

My blade to sate.
Viimeksi muokattu: 10.06.2014 11:38 Knox Gargol.

10.06.2014 14:37 #429 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pääkaupunkiseudulla on mahdollisuus osallistua maksuttomaan paritanssin opetukseen eli Kaupunkitanssit-tapahtumiin. Asiaan vihkiytynyt puuhanainen järjestää niitä nyt jo 15. kesää!
Hienoa, hienoa ... mutta nyt flaksini on noissakin karkeloissa käynyt olemattomaksi. Eilen ei ollut löytyä edes naisparia, vaikka paikalla patsasteli useakin kumppaniton nainen. Voi voi ja likistävä tanssikenkä: maineeni partnerin varpaita potkivana rytminrääkkääjänä on kiirinyt jo joka lähiöön asemanseutuun ja kauppakeskukseen. Ei auta, vaikka verhoudun houkuttelevan suvisin värein. Suru hiipii mieleen, vaikka toisaalta näistä sattumuksista versoo monta ideaa seuraavaan tieteistarinaani. Hetkittäin ajattelen lopettaa koko Kaupunkitansseissa ravaamisen mutta tiedän, ettei huono mäihä jatku ikuisesti ja kaikkialla. Sitä paitsi minulla ei ole palkitsevampaakaan liikunta- ja ulkoilutekemistä noitten tanssirupeamien sijaan. Eikä maksaa tarvitse edes hyvästä saati kehnosta flaksista, toisin kuin maksullisissa huveissa.

11.06.2014 21:52 #430 : Knox Gargol

11.06.2014 22:20 #431 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti: 'Potuttaa' tuntuu tällä hetkellä täysin riittämättömältä ilmaisulta. Kissani ja pitkäaikainen ystäväni 17 vuoden ajalta kuoli tänään. Olen ollut koko päivän kykenemätön prosessoida yhtään mitään saati sitten pitää ajatuksiani kasassa. En muista, että miulla olisi ollut koskaan henkisesti näin rikkinäinen olo.

Voi ei, otan osaa :sad: Yritä jaksaa :heart:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

12.06.2014 00:52 #432 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti: Kissani ja pitkäaikainen ystäväni 17 vuoden ajalta kuoli tänään.

Olen pahoillani menetyksestäsi. Voimia.

12.06.2014 12:05 #433 : Melian

Voimia, ja osanottoni.

12.06.2014 14:44 #434 : Piru Naiseksi

Celestine kirjoitti:

Voi ei, otan osaa :sad: Yritä jaksaa :heart:

Surullista ... mutta sitä elämä on joskus. Muistot jäävät. Voimia!

12.06.2014 14:57 #435 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Nyt on hauta kaivettu ja kissa pääsi lepoon. Kiitoksia osanotoistanne. Ehkä tämä tästä pikkuhiljaa helpottaa.

13.06.2014 10:53 - 13.06.2014 11:11 #436 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Möks-möks-möks, taas niitä päiviä, kun kaikki, mihin ryhdyn live-elämässäni, menee päin Prinkkalaa.. Silloin tahtoisi vain hävitä peiton alle ja jäädä sinne loppuvuodeksi. Ja sitten ärsyynnyn itseeni, ja alan marmattamaan itsestäni. Pöö-öh.
muoks
Ja sitten tulen ikäväksi suustani, ja tiuskin kaikille..

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.
Viimeksi muokattu: 13.06.2014 11:11 Melian.

• Mai00 hahmo
  • Mai00
13.06.2014 11:28 #437 : Mai00
Vastaus käyttäjältä Mai00 aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ikinä ennen ei ole ollut näin tylsää, että jo ensimmäisen kesälomaviikon lopuilla sanon ikävöiväni kouluun... :sad: Kirjastostakaan ei löytynyt piristystä niin kuin yleensä.

13.06.2014 17:40 #438 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tulin tänne kirjaston tietokoneelle mm. katsoakseni juhannustanssien aikataulut. Juutuin naamakirjan sivuille ja vastailemaan kyselyihin ... ja aika loppuu kohta ... ja juhannus on jo ensi viikolla.
Kylläpä kesäpäivät vaihtuvat sukkelaan, mikä on potutuksen aihe myös. Ja sekin juilii, etten löydä kaupoista sadehattua, -kotsaa, -räysää ... tai mikä -sydvesti se nyt ollenee!

13.06.2014 20:12 #439 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kamala nälkä eikä kotona ole mitään ruokaa valmiina! :roll:
Täytyy kai itse uhrautua ruuanlaittoon. :smile:

• Jupe hahmo
  • Jupe
13.06.2014 20:33 #440 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
On se kyllä ärsyttävää kun on aurinkoista ja lämmintä mulla on työvuoro. Vapaa päivinä sataa.. :huh: Olen odottanut jo pitkään että pääsisin rannalle/puistoon ottamaan aurinko ja lukemaan hyviä kirjoja (kirjojen lukeminen on vähentynyt rajusti kun kuljen töihin autolla eikä julkisilla).

Valerie
Uusin jäsen: sulavsalim