Mikä sinua potuttaa nyt?

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.06.2014 21:16 #441

Luin talvella kirjan nimeltään Just One Day ja rakastin sitä. Sain tietää, että sille on olemassa toinen osa ja olin yhtaikaa innoissani ja epäileväinen koska Just One Dayn avoin loppu oli kaunis. No, luin kirjan ja se oli ennemminkin tarinan toinen puoli kuin jatko-osa. Loppui samaan paikkaan.

Olin täysin okei tuon kanssa, ei mitään ongelmaa.

Mutta äsken sain tietää, että kirjailija on kirjoittanut 40 sivuisen novellin, Just One Night joka kertoo vielä yhden luvun lisää. Ja tahdon lukea sen, tahdon todella. Sinne katosi hyväksyntäni avoimesta lopusta, sinne katosivat kauniit kuvitelmani. Nyt kun tiedän, että Gayle Forman on kirjoittanut mitä tapahtuu, minunkin täytyy saada tietää.

Ja tuota saa vain e-kirjana. :evil: Anteeksi MITÄ? Kuvittelevatko kustantajat, että minulla on lukulaite e-kirjoja varten? Tai että ostan sen tuota läpyskää varten? Painattakaa se peijoonin vihkonen niin voin alistua tilaamaan sen netistä. Raivoni on tällä hetkellä suunnaton, koska en halua mitään muuta kuin lukea ne 40 sivua ja kuolla onnellisena. Sillä tiedän, että nuo sivut täyttäisivät minut silkalla onnella, pumpulilla ja hattaralla. Mutta saanko minä lukea sitä?

Ilmeisesti en. Mrrr....

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

Ririskainen
Peto
Ririskainen vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.06.2014 21:58 #442

^Useimmat e-kirjat eivät tietääkseni vaadi erillistä e-kirjan lukulaitetta.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
13.06.2014 22:37 #443

Vastaavasti voi tarkistaa, saako paikallisesta kirjastosta lainattua kyseistä laitetta ja kirjaa siihen?

Itseäni potuttaa tämä viikkoa jatkunut yskä. Hoitaja sanoi, että lääkäriin kannattaa tulla vasta, kun yskä on kestänyt pitempään. Toivottavasti tämä tästä laantuu. Ei ole kiva tämmöinen.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

Kirjaneito
Kirjaneito vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
14.06.2014 00:02 #444

^^Tiedä sitten miksi, jotenkin e-kirjat yhdistyvät minun kohdallani aina kalliisiin lukulaitteisiin eikä kaikessa fanityttöilyn kiihkossa muu vaihtoehto putkahtanut edes mieleen. Kirjaneito, voisit ajatella välillä :lol: Pitääpä tarkastella asiaa näistä näkökulmista... Kiitän.

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

15.06.2014 13:03 #445

Valvoin lähes turhaan, kun Italia sitten voittikin Englannin. Mainio otteluhan siinä oli eikä joukkueiden paremmuutta oikein voitu erotella kuin sillä yhdellä maalilla. Mutta, kun Englanti on suosikkini ja minulla on omat antipatiani italialaisia kohtaan, harmittaa aika pahuksen paljon.

16.06.2014 11:58 #446

En pidä kokouksista. Vieron ns. ulkona syömistä, olenhan sekä köyhä että köntystäkin kömpelömpi.

Tiesin toki, että tietyt seuramme toimijat kokoustavat ja illastavat eräänä tämän viikon ehtoona tietyssä ravintolassa. En mieltänyt kuuluvani juuri kyseiseen porukkaan, vaikka sain sähköpostitse joukkoviestinkin. Tänään tuli puheenjohtajalta muokattu kutsu ja vastaus osallistumispähkäilyyni: "Kyllä se koskee sinuakin."

Joudun siis KOKOUKSEEN! Joudun siis SYÖMÄÄN NS. ULKONA! Eikös tässä ole potutuksen aihetta kerrakseen! (Säästyn toki seinäkukkasuudelta samanaikaisissa kaupunkitansseissa ... mutta enpä pääse harjoittamaan aterimien käsittelyni kaltaisen laadutonta tanssitossujen liikuttelutaitoakaan.)

16.06.2014 16:36 #447

Tämänpäiväinen jatkuva sade haittaa elämääni parillakin eri tavalla. Ensinnäkin se estää tenniksen pelaamisen tänään. Toisaalta en muistanut venytellä eilisen matsin jälkeen, joten tenniksestä ei tänäänolisi välttämättä tullut hirveästi mitään. Toisaalta minulla on enää yksi savuke jäljellä ja näillä näkymin pitää taivaltaa sateessa kylälle hakemaan lisää, koska ajokortilliset eivät ole kotona, mikä myös tarkoittaa, ettei autokaan ole täällä.

Elenna
Elenna vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.06.2014 18:48 #448

Päänsärky saisi jo kaikota...

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.06.2014 19:19 #449

Kirjastotätien (tasa-arvo syistä mainittakoon myös mahdolliset sedät) piiska viuhuu aiempaa herkemmin. Kävin viime viikolla maksamassa edelliset sakot myöhästyneistä elokuvista ja tällä viikolla on tulossa uudet. :angry:

...asian hyvä puoli on se, että tuleepa ainakin tuettua hienoa laitosta.

Skie
Skie vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.06.2014 20:29 #450

Meillä on satanut tänään rakeita. Neljä eri kertaa. Ja räntää. Ainakin neljä kertaa. Maailmanlopun meininki oli kun töissä ollessa katseli ikkunasta ulos, joka kerta oli vähän erilainen sää. Joskus sade tuli suoraan taivaalta, joskus sivusta ja kertaalleen lumi pyöri miten sattuu, kuin hurrikaanin kourissa olisi oltu. Ja aina sillon kun ei sada, paistaa aurinko. Kysyn vaan että mitä hemmettiä täällä tapahtuu?

Always follow your doubts.

LittleJane
LittleJane vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
16.06.2014 21:33 #451

Lukion kirjojen hankkiminen ja kesätyöt, koska väsymys. Eräs henkilö joka ei osaa päättää asioista.

18.06.2014 15:30 #452

Kuvittelin, että keskikesää kohti elämäni hiljastuu, tapahtumat ja säpinä häipyy. Jää vain urheiluharjoitukset, tieteistarinoiden suoltaminen kisoja ja projekteja varten ja tietysti penkkiurheilu. Kalenterini ammotti tyhjyyttään. Niinpä ilostuin, kun näin ns. naamakirjassa ja sain tutuilta vinkkeinä ilmoituksia mahdollisista ohjelma-avustajan keikoista. Innokkaasti muokkailin esitteitäni ja heittelin niitä Elektro-Kustin kyytiin.
Mutta mitään ei kuulunut. Kesä kulunee sangen tieteisesti, ajattelin, kunnes... Muutamana viime päivänä on ohjelma-avustuspyyntöjä ja kokouskutsuja tipahdellut tasaiseen tahtiin.
Se siitä unteluudesta ja se on sisänsä mainio asia. Mutta minua askarruttaa potutukseen asti se, miten kerkiän suoritua suunnittelemistani kirjoituspuuhista kaiken touhutohelluksen, futisepäfanituksen ja ulkoilun ohessa.
Vuorokauteenhan voi ostaa lisätunteja vain tieteisesti!

Tämä taitaa kuitenkin olla sitä positiivista potutusta: ehdinhän jo luulla, että minut on unohdettu kutsuja jaettaessa.

Scartti
Scartti vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.06.2014 13:12 #453

Haluaisin ostaa Teemestarin kirjan. En kuitenkaan maksa edes uudesta, saatika 2 vuotta vanhasta, kirjasta 30 €! Missä pokkari viipyy?

Muoks: haa, pokkari ennakkotilattavissa eli ilmestyy pian. Jei.

And I wanna cry, I wanna fall in love
But all my tears have been used up
On another love

Viimeksi muokattu: 19.06.2014 14:26 : Scartti.

Lenora
Lenora vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.06.2014 18:20 #454

Ihmisten itsekkyys, piittaamattomuus, törkeys, julmuus ja saamattomuus.

adira
Aseenkantaja
adira vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
19.06.2014 20:02 #455

Kiehuttaa, :evil: oikein todella. Ukko rupes ryyppäämään. Ei se mitään, jos ottais yhtenä iltana, vaan kun kokemuksesta tietää, että viikko on kevyttä kamaa. No, paikkakunnan taksit tykkää : :huh:

Adira

20.06.2014 10:51 #456

Hammassärkyyn heräsin tänään. Melkein ehdin saada sen entistä säännöllisemmällä hampaiden pesemisellä pois, mutta, kun luovuin aamupesusta ja siirryin vain iltapesuun, vihlonta tuli takas parissa päivässä.

Pisania
Pisania vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
20.06.2014 18:07 #457

Jossain päin taloa* aloitettiin sitten juhannuksen vietto. Sen verran kaakossa tuntuu dubsteppi olevan. Yippee-ki-yay... :neutral:

*Taidan kyllä jo kokemuksen perusteella tietää missä.

I know this looks like nothing, but it's actually bad.

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
22.06.2014 12:16 #458

Oma pää. Minkä ihmeen takia pitää toistaa koko ajan samoja toimintamalleja jotka loppupelissä ovat enemmän haitaksi kuin hyödyksi ja estävät jonkin verran lomasta nauttimista? Kyseessä siis ihan omat päänsisäiset jutut, eikä juhannuksen jälkeinen krapula :lol:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

23.06.2014 10:59 #459

Tämä suututuksen kohde saisi painua aikamatkalle alkuperäiseen dinosauruspuistoon: S+Ä+Ä!

Eilen jouduin herättämään kesäunestaan paksun villatakin, jonka käyttö ei heruttanut kehostani hikipisaraakaan, vaikka urheilutakki urheasti koetti lisäksi torjua viimaa.

Tiedän tiedän ilmoista ilkamointi on mitä turhinta mutta minkäs sitä tunteilleen voi. Kuuntele, Säittemme Haltija!

Jupe
Jupe vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
25.06.2014 22:55 #460

Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mennyt läpi. :evil:

Pisania, Valerie, Freyja, Maija Lempinen
Uusin jäsen: Jere Jokinen