Mikä sinua potuttaa nyt?

13.06.2014 21:16 #441 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Luin talvella kirjan nimeltään Just One Day ja rakastin sitä. Sain tietää, että sille on olemassa toinen osa ja olin yhtaikaa innoissani ja epäileväinen koska Just One Dayn avoin loppu oli kaunis. No, luin kirjan ja se oli ennemminkin tarinan toinen puoli kuin jatko-osa. Loppui samaan paikkaan.

Olin täysin okei tuon kanssa, ei mitään ongelmaa.

Mutta äsken sain tietää, että kirjailija on kirjoittanut 40 sivuisen novellin, Just One Night joka kertoo vielä yhden luvun lisää. Ja tahdon lukea sen, tahdon todella. Sinne katosi hyväksyntäni avoimesta lopusta, sinne katosivat kauniit kuvitelmani. Nyt kun tiedän, että Gayle Forman on kirjoittanut mitä tapahtuu, minunkin täytyy saada tietää.

Ja tuota saa vain e-kirjana. :evil: Anteeksi MITÄ? Kuvittelevatko kustantajat, että minulla on lukulaite e-kirjoja varten? Tai että ostan sen tuota läpyskää varten? Painattakaa se peijoonin vihkonen niin voin alistua tilaamaan sen netistä. Raivoni on tällä hetkellä suunnaton, koska en halua mitään muuta kuin lukea ne 40 sivua ja kuolla onnellisena. Sillä tiedän, että nuo sivut täyttäisivät minut silkalla onnella, pumpulilla ja hattaralla. Mutta saanko minä lukea sitä?

Ilmeisesti en. Mrrr....

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

13.06.2014 21:58 #442 : Ririskainen
Vastaus käyttäjältä Ririskainen aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^Useimmat e-kirjat eivät tietääkseni vaadi erillistä e-kirjan lukulaitetta.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

• Ansa hahmo
  • Ansa
13.06.2014 22:37 #443 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vastaavasti voi tarkistaa, saako paikallisesta kirjastosta lainattua kyseistä laitetta ja kirjaa siihen?

Itseäni potuttaa tämä viikkoa jatkunut yskä. Hoitaja sanoi, että lääkäriin kannattaa tulla vasta, kun yskä on kestänyt pitempään. Toivottavasti tämä tästä laantuu. Ei ole kiva tämmöinen.

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

14.06.2014 00:02 #444 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^^Tiedä sitten miksi, jotenkin e-kirjat yhdistyvät minun kohdallani aina kalliisiin lukulaitteisiin eikä kaikessa fanityttöilyn kiihkossa muu vaihtoehto putkahtanut edes mieleen. Kirjaneito, voisit ajatella välillä :lol: Pitääpä tarkastella asiaa näistä näkökulmista... Kiitän.

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare

15.06.2014 13:03 #445 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Valvoin lähes turhaan, kun Italia sitten voittikin Englannin. Mainio otteluhan siinä oli eikä joukkueiden paremmuutta oikein voitu erotella kuin sillä yhdellä maalilla. Mutta, kun Englanti on suosikkini ja minulla on omat antipatiani italialaisia kohtaan, harmittaa aika pahuksen paljon.

16.06.2014 11:58 #446 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
En pidä kokouksista. Vieron ns. ulkona syömistä, olenhan sekä köyhä että köntystäkin kömpelömpi.

Tiesin toki, että tietyt seuramme toimijat kokoustavat ja illastavat eräänä tämän viikon ehtoona tietyssä ravintolassa. En mieltänyt kuuluvani juuri kyseiseen porukkaan, vaikka sain sähköpostitse joukkoviestinkin. Tänään tuli puheenjohtajalta muokattu kutsu ja vastaus osallistumispähkäilyyni: "Kyllä se koskee sinuakin."

Joudun siis KOKOUKSEEN! Joudun siis SYÖMÄÄN NS. ULKONA! Eikös tässä ole potutuksen aihetta kerrakseen! (Säästyn toki seinäkukkasuudelta samanaikaisissa kaupunkitansseissa ... mutta enpä pääse harjoittamaan aterimien käsittelyni kaltaisen laadutonta tanssitossujen liikuttelutaitoakaan.)

16.06.2014 16:36 #447 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämänpäiväinen jatkuva sade haittaa elämääni parillakin eri tavalla. Ensinnäkin se estää tenniksen pelaamisen tänään. Toisaalta en muistanut venytellä eilisen matsin jälkeen, joten tenniksestä ei tänäänolisi välttämättä tullut hirveästi mitään. Toisaalta minulla on enää yksi savuke jäljellä ja näillä näkymin pitää taivaltaa sateessa kylälle hakemaan lisää, koska ajokortilliset eivät ole kotona, mikä myös tarkoittaa, ettei autokaan ole täällä.

• Elenna hahmo
  • Elenna
16.06.2014 18:48 #448 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Päänsärky saisi jo kaikota...

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

16.06.2014 19:19 #449 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kirjastotätien (tasa-arvo syistä mainittakoon myös mahdolliset sedät) piiska viuhuu aiempaa herkemmin. Kävin viime viikolla maksamassa edelliset sakot myöhästyneistä elokuvista ja tällä viikolla on tulossa uudet. :angry:

...asian hyvä puoli on se, että tuleepa ainakin tuettua hienoa laitosta.

• Skie hahmo
  • Skie
16.06.2014 20:29 #450 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Meillä on satanut tänään rakeita. Neljä eri kertaa. Ja räntää. Ainakin neljä kertaa. Maailmanlopun meininki oli kun töissä ollessa katseli ikkunasta ulos, joka kerta oli vähän erilainen sää. Joskus sade tuli suoraan taivaalta, joskus sivusta ja kertaalleen lumi pyöri miten sattuu, kuin hurrikaanin kourissa olisi oltu. Ja aina sillon kun ei sada, paistaa aurinko. Kysyn vaan että mitä hemmettiä täällä tapahtuu?

Always follow your doubts.

16.06.2014 21:33 #451 : LittleJane
Vastaus käyttäjältä LittleJane aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Lukion kirjojen hankkiminen ja kesätyöt, koska väsymys. Eräs henkilö joka ei osaa päättää asioista.

18.06.2014 15:30 #452 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kuvittelin, että keskikesää kohti elämäni hiljastuu, tapahtumat ja säpinä häipyy. Jää vain urheiluharjoitukset, tieteistarinoiden suoltaminen kisoja ja projekteja varten ja tietysti penkkiurheilu. Kalenterini ammotti tyhjyyttään. Niinpä ilostuin, kun näin ns. naamakirjassa ja sain tutuilta vinkkeinä ilmoituksia mahdollisista ohjelma-avustajan keikoista. Innokkaasti muokkailin esitteitäni ja heittelin niitä Elektro-Kustin kyytiin.
Mutta mitään ei kuulunut. Kesä kulunee sangen tieteisesti, ajattelin, kunnes... Muutamana viime päivänä on ohjelma-avustuspyyntöjä ja kokouskutsuja tipahdellut tasaiseen tahtiin.
Se siitä unteluudesta ja se on sisänsä mainio asia. Mutta minua askarruttaa potutukseen asti se, miten kerkiän suoritua suunnittelemistani kirjoituspuuhista kaiken touhutohelluksen, futisepäfanituksen ja ulkoilun ohessa.
Vuorokauteenhan voi ostaa lisätunteja vain tieteisesti!

Tämä taitaa kuitenkin olla sitä positiivista potutusta: ehdinhän jo luulla, että minut on unohdettu kutsuja jaettaessa.

• Scartti hahmo
  • Scartti
19.06.2014 13:12 - 19.06.2014 14:26 #453 : Scartti
Vastaus käyttäjältä Scartti aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Haluaisin ostaa Teemestarin kirjan. En kuitenkaan maksa edes uudesta, saatika 2 vuotta vanhasta, kirjasta 30 €! Missä pokkari viipyy?

Muoks: haa, pokkari ennakkotilattavissa eli ilmestyy pian. Jei.

And I wanna cry, I wanna fall in love
But all my tears have been used up
On another love
Viimeksi muokattu: 19.06.2014 14:26 Scartti.

• Lenora hahmo
  • Lenora
19.06.2014 18:20 #454 : Lenora
Vastaus käyttäjältä Lenora aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihmisten itsekkyys, piittaamattomuus, törkeys, julmuus ja saamattomuus.

• adira hahmo
  • adira
    Aseenkantaja
19.06.2014 20:02 #455 : adira
Vastaus käyttäjältä adira aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kiehuttaa, :evil: oikein todella. Ukko rupes ryyppäämään. Ei se mitään, jos ottais yhtenä iltana, vaan kun kokemuksesta tietää, että viikko on kevyttä kamaa. No, paikkakunnan taksit tykkää : :huh:

Adira

20.06.2014 10:51 #456 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Hammassärkyyn heräsin tänään. Melkein ehdin saada sen entistä säännöllisemmällä hampaiden pesemisellä pois, mutta, kun luovuin aamupesusta ja siirryin vain iltapesuun, vihlonta tuli takas parissa päivässä.

• Pisania hahmo
  • Pisania
    Varjoinen
20.06.2014 18:07 #457 : Pisania
Vastaus käyttäjältä Pisania aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Jossain päin taloa* aloitettiin sitten juhannuksen vietto. Sen verran kaakossa tuntuu dubsteppi olevan. Yippee-ki-yay... :neutral:

*Taidan kyllä jo kokemuksen perusteella tietää missä.

Don't mess with the neon love chicken.

• Strato hahmo
  • Strato
22.06.2014 12:16 #458 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Oma pää. Minkä ihmeen takia pitää toistaa koko ajan samoja toimintamalleja jotka loppupelissä ovat enemmän haitaksi kuin hyödyksi ja estävät jonkin verran lomasta nauttimista? Kyseessä siis ihan omat päänsisäiset jutut, eikä juhannuksen jälkeinen krapula :lol:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

23.06.2014 10:59 #459 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämä suututuksen kohde saisi painua aikamatkalle alkuperäiseen dinosauruspuistoon: S+Ä+Ä!

Eilen jouduin herättämään kesäunestaan paksun villatakin, jonka käyttö ei heruttanut kehostani hikipisaraakaan, vaikka urheilutakki urheasti koetti lisäksi torjua viimaa.

Tiedän tiedän ilmoista ilkamointi on mitä turhinta mutta minkäs sitä tunteilleen voi. Kuuntele, Säittemme Haltija!

• Jupe hahmo
  • Jupe
25.06.2014 22:55 #460 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mennyt läpi. :evil:

Uusin jäsen: Mona