Mikä sinua potuttaa nyt?

25.06.2014 23:43 #461 : Knox Gargol

Jupe kirjoitti: Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mennyt läpi. :evil:

Se oli vasta valiokunta. Valiokunta ei ole eduskunta. Ergo sum päätös ei ole pitävä.

• Wanda hahmo
  • Wanda
26.06.2014 18:08 #462 : Wanda
Vastaus käyttäjältä Wanda aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Potuttaa äitini ongelmat diabeteksen ja vaihdevuosien yhdistelmän kanssa. En pysty edes omasta potuttamisesta avautumaan muualla kuin internetin anonyymiyden suojissa, koska olen huono jakamaan perheasioitani IRL-ihmisten kanssa.

“Most people who deal in words don't have much faith in them and I am no exception.”

26.06.2014 21:29 #463 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Hammassärky ja sote-ihmisten ymmärtämättömyys, että kuukauden jatkunut, lähes sietämätön hammassärky voisi saada jotain prioriteettiä jonon ohi eikä laittaa minua odottamaan joulukuuhun asti.

• Scartti hahmo
  • Scartti
26.06.2014 22:37 #464 : Scartti
Vastaus käyttäjältä Scartti aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Wihaan nettikauppojen tekoa... Mun mielestä ei enää tingitä sen jälkeen, kun olet tuotteet varannut ja sulle on hinta ilmoitettu. Jos varaat, sä ostat pyydetyllä hinnalla. Jos haluat tinkiä, et pyydä varailemaan paria vuorokautta.

And I wanna cry, I wanna fall in love
But all my tears have been used up
On another love

• Jupe hahmo
  • Jupe
26.06.2014 23:17 #465 : Jupe
Vastaus käyttäjältä Jupe aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Jupe kirjoitti: Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mennyt läpi. :evil:

Seuraan itse aktiivisesti politiikka jne. Joten mulle ei tarvitse selittää poliittisia asioita.

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
27.06.2014 13:22 #466 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
En päässyt kesälomalle halumanani aikana (eli tämän viikon alusta lähtien) koska ei saatu tarpeeksi kesätyöntekijöitä ja hommat täytyy hoitaa kesälläkin. Veli ja sisko lähtivät tänään sukuloimaan Ouluun ja olisin mielelläni lähtenyt mukaan, jos siis olisin saanut lomaa. :sad:

27.06.2014 19:57 #467 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Jupe kirjoitti: Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mennyt läpi. :evil:

Mielestäni Knox Gargolilta ihan asiallinen huomautus, koska viestistäsi olisi voinut saada myös käsityksen, että peli on nyt sit pelattu, kaikki toivo mennyt jne.

27.06.2014 20:28 #468 : Ririskainen
Vastaus käyttäjältä Ririskainen aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

pihlajapuu kirjoitti:

Jupe kirjoitti: Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mennyt läpi. :evil:

Jep, eikä lakivaliokunnan puoltavakaan äänestystulos olisi tarkoittanut, että tasa-arvoinen avioliittolaki olisi "mennyt läpi". Kyse on vasta mietinnöstä.

• Elenna hahmo
  • Elenna
27.06.2014 23:14 #469 : Elenna
Vastaus käyttäjältä Elenna aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Taisin sairastua. Kurkku on kipeä ja olo tukkoinen. Ja huomenna kun oli tarkoitus lähteä pyörähtämään Sastamalassa Vanhan kirjallisuuden päivillä...

It has long been an axiom of mine that the little things are infinitely the most important.

28.06.2014 01:34 #470 : Knox Gargol

Jupe kirjoitti: Tasa-arvoinen avioliittolaki ei mennyt läpi. :evil:

Siinä tapauksessa en oikein ymmärrä viestisi sisältöä. Eihän laina hyväksyntä alkuunkaan ollut valiokunnan päätettävissä. :roll:

• Dragonil hahmo
  • Dragonil
28.06.2014 22:30 #471 : Dragonil
Vastaus käyttäjältä Dragonil aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sairastuin juuri silloin kun niin ei pitänyt käydä. Taas. This is getting ridiculous...

There is no ignorance, there is knowledge.

01.07.2014 15:17 #472 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Helsinki sanoi ei. Eli ei tule muuttoa ainakaan sinne. Tampereelle en oikein usko pääseväni, joten Turku, jonka tulokset tulee maanantaina, on viimeinen toivoni saada opiskelupaikka tänä kesänä.

01.07.2014 15:54 - 01.07.2014 16:00 #473 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ :( Ei kannata vielä menettää toivoaan! Ja aina on vielä varasijamahdollisuus.

Itseäni potuttaa se, kun onnistuin tulemaan kipeäksi, kiitos eilisen työpäivän, joka koostui mm. 12 tunnista märissä kengissä ja 300 ajokilometristä...
Viimeksi muokattu: 01.07.2014 16:00 pihlajapuu.

• Wanda hahmo
  • Wanda
03.07.2014 20:44 #474 : Wanda
Vastaus käyttäjältä Wanda aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

03.07.2014 21:22 #475 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Wanda kirjoitti: Ei koulua, ei töitä ja sukulaiset patistavat menemään jälkihakuihin sun muihin. Eihän siinä mitään, mutta kun ei ole havainnon palaa, että mitä oikeasti haluaisin. Ainoa asia mikä mielikuvitusmaailmojen, kirjoittamisen ja lukemisen lisäksi on koskaan enempää kiinnostanut on historia. Mutta siinä on se, että isäni olisi hyvin pettynyt tähän valintaan. Eipä silläkään väliä olisi, mutta kun justiinsa alkanut välit parantua.. Päätöksiä, päätöksiä

Historia ei ole todellakaan huonoin mahdollinen uravaihtoehto, joskaan ei se se helpoinkaan ole. Muista, että elät omaa elämääsi, et isäsi elämää. Tsemppiä, kyllä se siitä!

• Melian hahmo
  • Melian
04.07.2014 19:25 #476 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kumma kiertävä tunne vatsassa, toivottavasti en tulisi kipeäksi.. :huh:

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

07.07.2014 15:21 #477 : Knox Gargol
Opiskelupaikka jäi nyt saamatta - taas vaihteeksi. :evil:

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
07.07.2014 18:19 - 07.07.2014 18:21 #478 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olisin päässyt tänään töihin, mutta puhelin oli aamulla äänettömällä, enkä huomannut sen soimista, vaikka olin jo hereilläkin. :sad: Olisi tietenkin pitänyt olla äänet päällä, mutta olin eilisen illan niin väsynyt, että jossain vaiheessa olen ilmeisesti näprännyt ne pois. Kallis kämmi.
Viimeksi muokattu: 07.07.2014 18:21 Hiistu.

• Skie hahmo
  • Skie
07.07.2014 18:54 - 07.07.2014 18:56 #479 : Skie
Vastaus käyttäjältä Skie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Always follow your doubts.
Viimeksi muokattu: 07.07.2014 18:56 Skie.

• Tiadres hahmo
  • Tiadres
    Kaartilainen
08.07.2014 01:10 - 08.07.2014 12:52 #480 : Tiadres
Vastaus käyttäjältä Tiadres aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Skie kirjoitti: Vaikka sää on mitä parhain, niin nämä saatanalliset mäkäräiset jotka tunkevat joka paikkaan, ajavat mielipuolisuuden partaalle. Yritä siinä nyt sitten juttua tehdä, kuvata kameralla ja kirjottaa muistiinpanoja kun ei voi pitää silmiä auki sekuntia pidempään. Toivottavasti loppuviikolle lämmöt nousis niin korkeiksi, ettei mäkäräiset jaksais lennellä.

Metsälenkillä koiran kanssa jouduin itsekin verenhimoisen hyttysarmeijan hyökkäyksen kohteeksi. Jos on verenimijöitä kohdattava niin olisivat edes kunnon vampyyrejä. Tosin aito sellainen luultavasti saisi meikäläisen hengiltä hetkessä, joten ehkä se ei olisi kovin miellyttävä kohtaaminen. Riippunee yksilöstä.

Oma vatutuksen aiheeni viime aikoina on ollut erään lääkäriajan varaaminen. En halua tässä mennä yksitysikohtiin siitä minne ja miksi -syy sinänsä ei ole mitään vakavaa eikä kyse ole mistään sairaudesta vaan muusta asiasta - vaan ongelmanani on se, että yhteyden saaminen terkkariin ja hänen kauttaan lääkäriin on helpommin sanottu kuin tehty. Useana päivänä yritetty soittaa tuloksetta, eikä vastaajaan jätettyyn viestiin ole ainakaan toistaiseksi palattu. Ymmärrän toki että ovat kiireisiä, mutta jos ei sinne ahkerasta yrityksestä huolimatta saa mitään yhteyttä niin kyllä kismittää. Olen harkinnut yksityiselle menoa, mutten mielelläni maksaisi mansikoita palvelusta, jonka voisin parhaassa tapauksessa saada ilmaiseksikin.

Update: Kun tarpeeksi jostakin paasaa niin kummasti se tuntuu sitten onnistuvan. Sain tänään varattua ajan, että eipähän tarvitse sen enää potuttaa : )

Levitin siipeni, kevättuuli leikki hiuksillani ja hymyilin.
Viimeksi muokattu: 08.07.2014 12:52 Tiadres.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Piru Naiseksi

Valerie