Mikä sinua potuttaa nyt?

Caladran
Aseenkantaja
Caladran vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
08.07.2014 10:29 #481

Opiskelupaikkaa ei tullut ja tämä helleaalto risoo kyllä eniten. Ei pysty kunnolla nukkumaankaan.

Istu alas ja kirjoita. Joka aamu.

pihlajapuu
pihlajapuu vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
09.07.2014 15:19 #482

Skie kirjoitti: Vaikka sää on mitä parhain, niin nämä saatanalliset mäkäräiset jotka tunkevat joka paikkaan, ajavat mielipuolisuuden partaalle. Yritä siinä nyt sitten juttua tehdä, kuvata kameralla ja kirjottaa muistiinpanoja kun ei voi pitää silmiä auki sekuntia pidempään. Toivottavasti loppuviikolle lämmöt nousis niin korkeiksi, ettei mäkäräiset jaksais lennellä.

Hih, i feel you. Yritän just itse vältellä juttukeikkoja, ja hoitaa kaiken puhelimitse...

(edit. no oikeasti se on kyllä tällä hetkellä ihan suositeltavaakin, kun on vähän vajaamiehitystä sairastapausten vuoksi, ja olisi suotavaa maksimoida juttujen tekoon käytetty aika suhteessa maakuntamatkailuun ja autoiluun käytettyyn aikaan..)

Viimeksi muokattu: 09.07.2014 15:31 : pihlajapuu.

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
10.07.2014 01:18 #483

Olin karkea ääliö ja loukkasin hyvää ystävää.

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
10.07.2014 10:47 #484

Ärsyttää epätietoisuus siitä, näenkö tyttöystävää seuraavan kerran ensi viikolla vai syyskuussa :sad: Olisi helpompaa kun vaan tietäisi niin osaisi suhtautua oikein, mutta tässä vaiheessa ei uskalla toivoa mitään ettei sitten pety pahasti ja sekös rassaa.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Dúath
Dúath vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
10.07.2014 17:13 #485

Potuttaa se että olen liian laiska..väsynyt edes lähteäkseni töistä kotiin..

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
10.07.2014 17:51 #486

Tikkuinen ja räjähtävä luonteeni, johon liittyy heikko itsetunto, aiheutti päivä pari sitten kriisinpoikasen. Vastoinkäymisiä on vaikea sietää, ja joskus reaktiot tulevat tässä ja nyt, enkä muista laskea kymmeneen, ennen kuin päästän pettymyksen valloilleen. Ehkä voin käyttää näitä tuiskahteluita rakentaessani hahmoja tarinoihini. Omatekoiset ja mieleen säilötyt virtuaalihemmot ja -hennat eivät silti korvaa sitä juttututtuseuraa, jonka äksyilyineni karkotan. (Voi toki olla niinkin, että nämä ulkonäöltä tutut ihmiset ovat tähänkin asti lähinnä sietäneet pulputustani ja saaneet nyt vain aiheen kartella minua.)
Aikuisen pitäisi muka sietää tuota-ja-tätä-ja-sitä, mutta entäs jos hän ei siedäkään?

Celestine
Celestine vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
10.07.2014 21:38 #487

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Dúath
Dúath vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
11.07.2014 12:35 #488

Kyllä se siitä sit kun voit päättää itse missä asut :)
Ollut samas tilantees jossain perämettäs. Nyt asun helsingissä ja haluisin täältäkin vaan isonpaan kaupunkiin..ehkä vielä jonain päivänä pääsee pois suomesta

Celestine kirjoitti: Ei sitten päästykään Helsinkiin, kun porukat sairastui ja nyt joudun kykkimään täällä emäjunttilassa koko loppuelämäni. Siltä ainakin tuntuu.

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

Tiadres
Kaartilainen
Tiadres vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.07.2014 11:48 #489

Harmittaa ja itkettää kun ne asunnot joihin olisi varaa on jo viety käsistä ja loput ovat liian kalliita. Raha, tuo iänikuinen murheenaihe.

Levitin siipeni, kevättuuli leikki hiuksillani ja hymyilin.

Caladran
Aseenkantaja
Caladran vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.07.2014 13:59 #490

Tämä jatkuva helle sais jo jäähtyä. Koko ajan hiostava ilma sisälläkin.

Istu alas ja kirjoita. Joka aamu.

Melian
Melian vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
15.07.2014 16:51 #491

Caladran kirjoitti: Tämä jatkuva helle sais jo jäähtyä. Koko ajan hiostava ilma sisälläkin.

Samaa mieltä, ja lisäksi ärsyttää eilen alkanut jyskyttävä korvasärky oikeassa korassa. Kipu tuntuu korvakäytävän etuosassa "valuvana" sykkeenä, joten tiedä sitten onko korvatulehdusta vai mitä.

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

Strato
Strato vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
17.07.2014 15:00 #492

Uudet kuulokkeet meni hajoamaan itsestään, oikeanpuolen kuulokkeesta ei kuulu ääntä ollenkaan. Kestihän ne melkein 2 viikkoa, ensi viikolla sitten valittamaan kauppaan kun takuuseen menevät. Taitaa olla Kossin kuulokkeissa joku tyyppivika kun ovat ainoat jotka mulla koskaan tuolla tavalla hajonneet, nämä on jo kolmannet saman merkkiset joille on käynyt näin :huh:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

Ansa
Ansa vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
18.07.2014 00:07 #493

Yksi ihanista, tarkkaan vaalimistani laseista, joita ei varmaan enää mistään saa (ovat ruskeaa lasia, pohjassa ei lue edes valmistajan nimeä), hajosi tänään erään ihmisen törttöilyn takia ja siitäkös minä suutuin. Sain jokseenkin rauhoituttua asian suhteen, mutta otti se sen verran päähän, että kiehahdin myöhemmin ihan totaalisesti. Yritin laskea rauhassa kymmeneen, mutta edes se ei auttanut hillitsemään itseäni...

Muutama ihminen saattaa ajatella minusta kaikkea ikävää juuri nyt, tai en tiedä... olin kiihdyksissäni. Kun yritin pyytää anteeksi käytöstäni, kyseinen ihminen vain sanoi, ettei se ole hänen ongelmansa. Sekään ei taas kuulostanut mukavalta, kun ajattelee, kuka se sai minut kiihdyksiin omalla käytöksellään.

Pah, nyt on paha olla. Haluaisin vain kadota jonnekin juuri nyt. :sad:

Viimeksi muokattu: 18.07.2014 00:08 : Ansa.

Wanda
Wanda vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
18.07.2014 09:40 #494

Strato kirjoitti: Taitaa olla Kossin kuulokkeissa joku tyyppivika kun ovat ainoat jotka mulla koskaan tuolla tavalla hajonneet, nämä on jo kolmannet saman merkkiset joille on käynyt näin :huh:

On monessa muussakin tuo vika :) Itsellä ei ole viiteen vuoteen millään muulla tavalla kuulokkeet hajonneetkaan..

“Most people who deal in words don't have much faith in them and I am no exception.”

Saki
Saki vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
18.07.2014 12:40 #495

Tällä hetkellä suuresti ärsyttää se että tilaamani kirja jota olen jo kauan odottanut, ei ole vieläkään saapunut vaikka sen olisi pitänyt tulla jo aikoja sitten :sad: Muutenkin huono päivä ja flunssa ja korvatulehduskin vaivaa... Haluasin vain kömpiä takaisin sänkyyn ja pysyä siellä.

Piru Naiseksi
Piru Naiseksi vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
18.07.2014 14:24 #496

Työ- ja elinkeinotoimistossa on muutettu asiointikäytäntöä: esimerkiksi minun ei tarvitse enää uusia työnhakuani toimistossa käyden vaan sieltä soitetaan, tiettynä ennalta ilmoitettuna päivänä. Se Päivä on minulle nyt, tänään. Mitään ei ole kuulunut eikä soitosta kielivää viestiä luuriini ilmaantunut.

Onhan tässä vielä tunti, pari virastoaikaa mutta olisin halunnut tuon puhelun ns. pois alta. Yleensä pidän kännyä äänettömänä enkä reagoi puheluihin, jos en tunnista soittajan numeroa. Olen kirjastossa ja toivon, ettei yksikään puhelinmyyjä häiritsisi (minulle turhine) soittoineen.

Mietin, että tämä työkkärin uusi järjestelmä toimii nimenomaan minun suhteeni kehnosti. Matkani itse toimistoon ja kasvotuskontaktiin kyseisten virkailijoitten kanssa olisi näet vaivaton. Milloin tahansa päivän aikana tulevaa puhelua on sitovaa odottaa.

Kaiken huipuksi työvoimatoimistosta soitettiin minulle jo kerran - tilanne, josta taisin täällä jo kertoa. Mutta se puhelu ei ollut Se Puhelu, ja soittaja muistaakseni selvästi sanoi tämän. Kummastuttaa, ettei lähiaikoihihin ajoitettua työnhaun uusintaa puhelimitse voinut mahduttaa samaan keskusteluun perustietojen tarkistuksen kanssa. (Täytyy käydä tarkistamassa omat työnhakijan tiedot vielä...)

Knox Gargol
Knox Gargol vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
18.07.2014 20:19 #497

Olen rippileireillä yövalvojana, kuten yleensä kesätöissä olen. Ensimmäisen leirin lapset olivat hyväkäytöksisiä, samoin on toinen leiri, joka alkoi eilen, aina muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Nämä poikkeukset ovat karmeimpia, ihmistä teeskenteleviä pikkuhirviöitä, jotka olen koskaan tavannut.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

Celestine
Celestine vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
20.07.2014 14:47 #498

Rahoittajat eivät suostuneet hankkimaan allekirjoittaneelle Tähtiin kirjoitettu virhe-pokkaria leffakannella, perusteena " Sähän oot lukenut sen jo." :evil:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

Rasimus
Rasimus vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
20.07.2014 22:36 #499

Mikä hitto siinä on, että elämä tuntuu alkavan vasta yöllä, kun pitäisi nukkua? Yritin olla fiksu ja nukkua päivällä, mutta ei sekään onnistunut kun on kirkasta ja kuuma.

Knox Gargol kirjoitti: Nämä poikkeukset ovat karmeimpia, ihmistä teeskenteleviä pikkuhirviöitä, jotka olen koskaan tavannut.

Mistä tuli mieleen... Onkohan totta, että sukkasaippualla on helpompi välttää näkyvien jälkien syntymistä?

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste

Viimeksi muokattu: 20.07.2014 22:36 : Rasimus.

Formaldehyde
Formaldehyde vastasi aiheeseen: Mikä sinua potuttaa nyt?
20.07.2014 23:50 #500

Sweex kirjoitti: Tällä hetkellä suuresti ärsyttää se että tilaamani kirja jota olen jo kauan odottanut, ei ole vieläkään saapunut vaikka sen olisi pitänyt tulla jo aikoja sitten

Tämä palautti mieleeni, että olen minäkin jo yli puoli vuotta odottanut Callahanin ja Adamsin teosta I Am Dandy, jonka pitäisi kaiken järjen mukaan olla helposti saatavilla. Raaaah! Missä vika?! :angry:

Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saki

HourglassEyes, Pisania