Mikä sinua potuttaa nyt?

• Caladran hahmo
  • Caladran
    Aseenkantaja
08.07.2014 10:29 #481 : Caladran
Vastaus käyttäjältä Caladran aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Opiskelupaikkaa ei tullut ja tämä helleaalto risoo kyllä eniten. Ei pysty kunnolla nukkumaankaan.

Istu alas ja kirjoita. Joka aamu.

09.07.2014 15:19 - 09.07.2014 15:31 #482 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Skie kirjoitti: Vaikka sää on mitä parhain, niin nämä saatanalliset mäkäräiset jotka tunkevat joka paikkaan, ajavat mielipuolisuuden partaalle. Yritä siinä nyt sitten juttua tehdä, kuvata kameralla ja kirjottaa muistiinpanoja kun ei voi pitää silmiä auki sekuntia pidempään. Toivottavasti loppuviikolle lämmöt nousis niin korkeiksi, ettei mäkäräiset jaksais lennellä.

Hih, i feel you. Yritän just itse vältellä juttukeikkoja, ja hoitaa kaiken puhelimitse...

(edit. no oikeasti se on kyllä tällä hetkellä ihan suositeltavaakin, kun on vähän vajaamiehitystä sairastapausten vuoksi, ja olisi suotavaa maksimoida juttujen tekoon käytetty aika suhteessa maakuntamatkailuun ja autoiluun käytettyyn aikaan..)
Viimeksi muokattu: 09.07.2014 15:31 pihlajapuu.

10.07.2014 01:18 #483 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olin karkea ääliö ja loukkasin hyvää ystävää.

• Strato hahmo
  • Strato
10.07.2014 10:47 #484 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ärsyttää epätietoisuus siitä, näenkö tyttöystävää seuraavan kerran ensi viikolla vai syyskuussa :sad: Olisi helpompaa kun vaan tietäisi niin osaisi suhtautua oikein, mutta tässä vaiheessa ei uskalla toivoa mitään ettei sitten pety pahasti ja sekös rassaa.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Dúath hahmo
  • Dúath
10.07.2014 17:13 #485 : Dúath
Vastaus käyttäjältä Dúath aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Potuttaa se että olen liian laiska..väsynyt edes lähteäkseni töistä kotiin..

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

10.07.2014 17:51 #486 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tikkuinen ja räjähtävä luonteeni, johon liittyy heikko itsetunto, aiheutti päivä pari sitten kriisinpoikasen. Vastoinkäymisiä on vaikea sietää, ja joskus reaktiot tulevat tässä ja nyt, enkä muista laskea kymmeneen, ennen kuin päästän pettymyksen valloilleen. Ehkä voin käyttää näitä tuiskahteluita rakentaessani hahmoja tarinoihini. Omatekoiset ja mieleen säilötyt virtuaalihemmot ja -hennat eivät silti korvaa sitä juttututtuseuraa, jonka äksyilyineni karkotan. (Voi toki olla niinkin, että nämä ulkonäöltä tutut ihmiset ovat tähänkin asti lähinnä sietäneet pulputustani ja saaneet nyt vain aiheen kartella minua.)
Aikuisen pitäisi muka sietää tuota-ja-tätä-ja-sitä, mutta entäs jos hän ei siedäkään?

10.07.2014 21:38 #487 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Dúath hahmo
  • Dúath
11.07.2014 12:35 #488 : Dúath
Vastaus käyttäjältä Dúath aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kyllä se siitä sit kun voit päättää itse missä asut :)
Ollut samas tilantees jossain perämettäs. Nyt asun helsingissä ja haluisin täältäkin vaan isonpaan kaupunkiin..ehkä vielä jonain päivänä pääsee pois suomesta

Celestine kirjoitti: Ei sitten päästykään Helsinkiin, kun porukat sairastui ja nyt joudun kykkimään täällä emäjunttilassa koko loppuelämäni. Siltä ainakin tuntuu.

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

• Tiadres hahmo
  • Tiadres
    Kaartilainen
15.07.2014 11:48 #489 : Tiadres
Vastaus käyttäjältä Tiadres aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Harmittaa ja itkettää kun ne asunnot joihin olisi varaa on jo viety käsistä ja loput ovat liian kalliita. Raha, tuo iänikuinen murheenaihe.

Levitin siipeni, kevättuuli leikki hiuksillani ja hymyilin.

• Caladran hahmo
  • Caladran
    Aseenkantaja
15.07.2014 13:59 #490 : Caladran
Vastaus käyttäjältä Caladran aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämä jatkuva helle sais jo jäähtyä. Koko ajan hiostava ilma sisälläkin.

Istu alas ja kirjoita. Joka aamu.

• Melian hahmo
  • Melian
15.07.2014 16:51 #491 : Melian
Vastaus käyttäjältä Melian aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Caladran kirjoitti: Tämä jatkuva helle sais jo jäähtyä. Koko ajan hiostava ilma sisälläkin.

Samaa mieltä, ja lisäksi ärsyttää eilen alkanut jyskyttävä korvasärky oikeassa korassa. Kipu tuntuu korvakäytävän etuosassa "valuvana" sykkeenä, joten tiedä sitten onko korvatulehdusta vai mitä.

Niin pieni ja hento, ja silti vahva.

Pitemmällä tauolla 26.4.2016 alkaen.

• Strato hahmo
  • Strato
17.07.2014 15:00 #492 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Uudet kuulokkeet meni hajoamaan itsestään, oikeanpuolen kuulokkeesta ei kuulu ääntä ollenkaan. Kestihän ne melkein 2 viikkoa, ensi viikolla sitten valittamaan kauppaan kun takuuseen menevät. Taitaa olla Kossin kuulokkeissa joku tyyppivika kun ovat ainoat jotka mulla koskaan tuolla tavalla hajonneet, nämä on jo kolmannet saman merkkiset joille on käynyt näin :huh:

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Ansa hahmo
  • Ansa
18.07.2014 00:07 - 18.07.2014 00:08 #493 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Yksi ihanista, tarkkaan vaalimistani laseista, joita ei varmaan enää mistään saa (ovat ruskeaa lasia, pohjassa ei lue edes valmistajan nimeä), hajosi tänään erään ihmisen törttöilyn takia ja siitäkös minä suutuin. Sain jokseenkin rauhoituttua asian suhteen, mutta otti se sen verran päähän, että kiehahdin myöhemmin ihan totaalisesti. Yritin laskea rauhassa kymmeneen, mutta edes se ei auttanut hillitsemään itseäni...

Muutama ihminen saattaa ajatella minusta kaikkea ikävää juuri nyt, tai en tiedä... olin kiihdyksissäni. Kun yritin pyytää anteeksi käytöstäni, kyseinen ihminen vain sanoi, ettei se ole hänen ongelmansa. Sekään ei taas kuulostanut mukavalta, kun ajattelee, kuka se sai minut kiihdyksiin omalla käytöksellään.

Pah, nyt on paha olla. Haluaisin vain kadota jonnekin juuri nyt. :sad:

Viimeksi muokattu: 18.07.2014 00:08 Ansa.

• Wanda hahmo
  • Wanda
18.07.2014 09:40 #494 : Wanda
Vastaus käyttäjältä Wanda aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Strato kirjoitti: Taitaa olla Kossin kuulokkeissa joku tyyppivika kun ovat ainoat jotka mulla koskaan tuolla tavalla hajonneet, nämä on jo kolmannet saman merkkiset joille on käynyt näin :huh:

On monessa muussakin tuo vika :) Itsellä ei ole viiteen vuoteen millään muulla tavalla kuulokkeet hajonneetkaan..

“Most people who deal in words don't have much faith in them and I am no exception.”

• Saki hahmo
  • Saki
18.07.2014 12:40 #495 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tällä hetkellä suuresti ärsyttää se että tilaamani kirja jota olen jo kauan odottanut, ei ole vieläkään saapunut vaikka sen olisi pitänyt tulla jo aikoja sitten :sad: Muutenkin huono päivä ja flunssa ja korvatulehduskin vaivaa... Haluasin vain kömpiä takaisin sänkyyn ja pysyä siellä.

18.07.2014 14:24 #496 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Työ- ja elinkeinotoimistossa on muutettu asiointikäytäntöä: esimerkiksi minun ei tarvitse enää uusia työnhakuani toimistossa käyden vaan sieltä soitetaan, tiettynä ennalta ilmoitettuna päivänä. Se Päivä on minulle nyt, tänään. Mitään ei ole kuulunut eikä soitosta kielivää viestiä luuriini ilmaantunut.

Onhan tässä vielä tunti, pari virastoaikaa mutta olisin halunnut tuon puhelun ns. pois alta. Yleensä pidän kännyä äänettömänä enkä reagoi puheluihin, jos en tunnista soittajan numeroa. Olen kirjastossa ja toivon, ettei yksikään puhelinmyyjä häiritsisi (minulle turhine) soittoineen.

Mietin, että tämä työkkärin uusi järjestelmä toimii nimenomaan minun suhteeni kehnosti. Matkani itse toimistoon ja kasvotuskontaktiin kyseisten virkailijoitten kanssa olisi näet vaivaton. Milloin tahansa päivän aikana tulevaa puhelua on sitovaa odottaa.

Kaiken huipuksi työvoimatoimistosta soitettiin minulle jo kerran - tilanne, josta taisin täällä jo kertoa. Mutta se puhelu ei ollut Se Puhelu, ja soittaja muistaakseni selvästi sanoi tämän. Kummastuttaa, ettei lähiaikoihihin ajoitettua työnhaun uusintaa puhelimitse voinut mahduttaa samaan keskusteluun perustietojen tarkistuksen kanssa. (Täytyy käydä tarkistamassa omat työnhakijan tiedot vielä...)

18.07.2014 20:19 #497 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olen rippileireillä yövalvojana, kuten yleensä kesätöissä olen. Ensimmäisen leirin lapset olivat hyväkäytöksisiä, samoin on toinen leiri, joka alkoi eilen, aina muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Nämä poikkeukset ovat karmeimpia, ihmistä teeskenteleviä pikkuhirviöitä, jotka olen koskaan tavannut.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

20.07.2014 14:47 #498 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Rahoittajat eivät suostuneet hankkimaan allekirjoittaneelle Tähtiin kirjoitettu virhe-pokkaria leffakannella, perusteena " Sähän oot lukenut sen jo." :evil:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
20.07.2014 22:36 - 20.07.2014 22:36 #499 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Mikä hitto siinä on, että elämä tuntuu alkavan vasta yöllä, kun pitäisi nukkua? Yritin olla fiksu ja nukkua päivällä, mutta ei sekään onnistunut kun on kirkasta ja kuuma.

Knox Gargol kirjoitti: Nämä poikkeukset ovat karmeimpia, ihmistä teeskenteleviä pikkuhirviöitä, jotka olen koskaan tavannut.

Mistä tuli mieleen... Onkohan totta, että sukkasaippualla on helpompi välttää näkyvien jälkien syntymistä?

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste
Viimeksi muokattu: 20.07.2014 22:36 Rasimus.

20.07.2014 23:50 #500 : Formaldehyde
Vastaus käyttäjältä Formaldehyde aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Sweex kirjoitti: Tällä hetkellä suuresti ärsyttää se että tilaamani kirja jota olen jo kauan odottanut, ei ole vieläkään saapunut vaikka sen olisi pitänyt tulla jo aikoja sitten

Tämä palautti mieleeni, että olen minäkin jo yli puoli vuotta odottanut Callahanin ja Adamsin teosta I Am Dandy, jonka pitäisi kaiken järjen mukaan olla helposti saatavilla. Raaaah! Missä vika?! :angry:
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Saki

Uusin jäsen: Anders Vacklin