Mikä sinua potuttaa nyt?

03.08.2014 15:43 #521 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Juna seisoo teknisen vian vuoksi. Ihana VR.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

• noreen hahmo
  • noreen
03.08.2014 16:12 #522 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tässä ketjussa ei ole selvästikään kitisty tarpeeksi helteestä, joten liityn kärsivien kuoroon. Ensi viikolla ilmeisesti saapuvat ne niin kohutut "superhelteet" - ainakin lämpötila kohoaa taas vallan sietämättömiin lukemiin. En ole ikinä ollut ylimaallisen lämmön ystävä, helle tekee oloni tukalaksi ja huonoksi. Pyörryttää kaiken aikaa, kärpäset surraavat silmissä ja suihkussa pitäisi käydä melkein aamuin illoin säilyäkseen raikkaana. Puhumattakaan siitä tuskasta kun heräät omasta hikilammikostasi!!

• punnort hahmo
  • punnort
03.08.2014 16:44 #523 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

noreen kirjoitti: Olisipa jo syksy. Kunpa koulujen alettua ei tulisi kamalaa hellettä, sillä rakennuksessa ei toimi kunnolla ilmastointi. Ehkä menen bikineissä tunneille ihan vaan protestiksi.

Meikäläinen on ateisti, niin minulla ei oikein ole tahoa, jolle hellettä vastaan voisi protestoida.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

• Astarte hahmo
  • Astarte
    Kisälli
03.08.2014 17:25 #524 : Astarte
Vastaus käyttäjältä Astarte aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Että ihanat ystävät Celestine ja tälle sivustolle tuntematon M joutuivat lähtemään tänään aikaisin meidän luota takaisin sinne emäjunttilaan josta Celestine jo puhuikin. Hirveen tyhjä olo ja talo tuntuu hiljaiselta :sad: Tulkaa heti paikalla takasin, me kerrottiin ihan liian vähän huonoja vitsejä!

Failing is not falling down but refusing to get up
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

03.08.2014 20:57 #525 : Ada_Zing
Vastaus käyttäjältä Ada_Zing aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vanhemmat -_-

• Rinja
03.08.2014 21:01 - 03.08.2014 21:02 #526 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Onnistuin perjantaina vihoviimein löytämään täältä Turusta kunnon potturieskaa - mikä siinä on, ettei täällä etelässä ymmärretä kunnon leivän päälle? -, ja innoissani ostin vaikka kallista oli. Säästelin sitä sitten Oikeaa Hetkeä varten, kunnes päätin, että tänä iltana se on. Alkoi parasta ennen -päiväkin olla käsillä, joten siksikin arvelin, ettei parane enää pantata.

Noh, homeessahan se sitten tietenkin jo oli :sad: Minun kallisarvoinen rieskani, jota odotin niin kovin.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"
Viimeksi muokattu: 03.08.2014 21:02 Rinja.

• kyty
03.08.2014 22:53 #527 : kyty
Vastaus käyttäjältä kyty aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Rieskat tosiaan homehtuvat älyttömän helposti. Varsinkin helteellä kaikki tuntuu homehtuvan kymmenen kertaa nopeammin kuin tavallisesti.

Helteestä puheen ollen, en kestä jos se jatkuu... pitää ottaa pyyhekikka käyttöön jos yöllä on vaikea saada nukuttua. Päivälläkin tekisi mieli kääriytyä märkään pyyhkeeseen, tai kastella paita... harmi ettei se ole kaupungilla liikkuessa oikein sovelias vaihtoehto. :huh:

• Rinja
04.08.2014 00:09 #528 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^ Joo, helle voi olla kyllä osasyy.

Helteessä tunnun pilaantuvan minäkin - haravan heiluttelu ja maan kuokkiminen kahdeksan tuntia päivässä ei ole näinä viikkoina ollut mitään herkkua. Huoh.

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"

06.08.2014 08:16 #529 : Emelie
Vastaus käyttäjältä Emelie aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ulkoinen kovalevy otti ja hajosi ensimmäisenä työpäivänä. Onneksi raakadata oli toisella ulkoisella, joten sitä ei tarvinnut alkaa hakea uudestaan, mutta kaikki modattu data oli tuolla hajonneella. Tuleepahan pehmeä lasku töihin, kun ei voi tehdä oikein mitään muuta kuin ajaa kaikki koodit uudestaan ja tuottaa tarvittavat modatut datat (eli lähinnä vaan valvoa koodien ajoa). Muuten se olisi ollut ihan ok juttu, mutta kun on vähäsen kiire. *sigh*

• Saki hahmo
  • Saki
06.08.2014 09:24 #530 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Itse koulun alkamimen ei ole huono juttu vaan se että koulussa joutuu olemaan yksin kun kaikki kaverit asuvat lähempänä Oulun kaupunkia ja ovat siis eri koulussa :sad: Ehkä vika on minussa koska olen just se ujo tyyppi joka istuu nurkassa ja lukee jotain kirjaa. Ehkä pitäisi alkaa tutustua uusiin ihmisiin..

06.08.2014 14:52 #531 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
"Vaihda salasanoja!" -rumba, jonka askeleet askarruttavat ihan pikkuisen lähes yhtä paljon kuin rumban, jota joskus yritän tanssia. Kuuliaisesti noudatan I(nha)T(Eknoloogia)-asiantuntijoitten neuvoja ja muutan salasanojani. Tästä seuraa sitten sekoilut salasanoissa ja ilkeän punaväriset tyssikommentit tietokoneen näytöllä. Aikaa hurahtaa hukkaan, kun etsin juuri vaihdettuja seesamaukene-variaatioitani muistitikuilta. Joskus en edes onnistu löytämään virtuaaliavaimiani riittävän vikkelästi ja koetan vaihtaa salasanaa ... mutta vaihtamismenettelyssä tivataan yleensä sitä vanhaa salasanaa... PLÄÄH! KRÄÄH! KÄÄK! Joitain kertoja olen avannut uuden tilin johonkin palveluun, koska en ole päässyt virtuaalikäsiksi tunnuksiini. (Voihan tällainen kerbedosoutokainen ilmaantua suljettuihin ohjelmiin/sivuihin häiriönäkin, joka hetken päästä poistuu ja tunnukset kelpaavat taas. Mutta voin vain arvailla, kummassa päässä vai päitten välissä homma tökähtelee.)
Mietin, miten iso riski olisi siitä, että vaihtamattomat salasanani päätyisivät sellaisiin hoteisiin, joista käsin niitä käytettäisiin todella minua vahingoittavasti...

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
06.08.2014 15:15 #532 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minulle tuli e-mailiin parikymmentä spammiviestiä päivässä, mikä on todella poikkeuksellista. Joka spammi oli kahteen kertaan, eli pitäisikö tästä päätellä että kaksi salasanaani on päätynyt voroille ja sähköpostiosoite on myyty spammaajille? Pari salasanaa vaihdoin jo, eli sellaiset joilla on luottokorttitietoni pysyvästi (ostokset yhdellä klikkauksella...)

06.08.2014 21:14 #533 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Mä olen siis NIIN helppo saalis Cdonille ja Discshopille, ei tarvinnu taas kun nähdä vilaus FB:ssa että Cdonilla on Marvel ale-kampanja ja Däng! taas on tilistä kadotettu kymppejä (Tilistä, joka ei ole vielä edes saapunut). No sitten tuli mieleen, että isännällähän on synttärit ihan justiinsa ja lahja löytyi sitten tuosta toisesta puljusta. Däng! Ja taas on kymppejä kadonnut. Ja tämän jälkeen muistin, että Däng! Edellinenkin tilaus (tämäkin kymppejä) on vielä maksamatta, kun ensin mainittu mainosti heinäkuun puolella Frasierin koko boksia. Eli olen sanonut hyvästit reilusti yli sataselle vielä näkemättömästäni tilistä...

Että milläs mä nyt lisää kirjoja ostan?? Sillä tämähän se suurin murheen aihe on! :wink:

• Aavis hahmo
  • Aavis
15.08.2014 18:30 #534 : Aavis
Vastaus käyttäjältä Aavis aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Ihanaa odotella KELAn päätöksiä. Elämästä menisi muutenkin kaikki jännitys jos vaikka joku osaisi sanoa varmuudella, menetänkö nyt sitten kuukausituloista yli puolet vai en ja millä ihmeellä sitten pitäisi elää, mikäli tuet eivät säily ennallaan...

avatar © thegamercat.com

18.08.2014 16:29 #535 : Metusalem
Vastaus käyttäjältä Metusalem aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Liian paljon jäähyväisiä. Koskaan ei mistään lähteminen ole tuntunut näin raastavan lopulliselta, vaikka todellisuudessa tämä tuskin edes on lopullista.

Viimeisen kahden vuoden aikana en ole viettänyt yhtäjaksoisesti kahta viikkoa pidempää aikaa napapiirin eteläpuolella. Nyt seuraa ties kuinka monta vuotta puoli Suomea alempana. On jo ikävä. Varmasti viihdyn Oulussakin, mutta silti...
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Iivari

• Iivari hahmo
  • Iivari
18.08.2014 18:35 #536 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Saanko lainata sua, Metusalem, toisinaan? On nimittäin niin olennainen tekstinpätkä ihmisille, jotka eivät ole kuin sinä.

Minua potuttaa se, että (sinänsä kauan kaipaamani) rankkasade tuli maanantaisten pesäpallotreenieni perujaksi.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

18.08.2014 21:20 - 18.08.2014 21:20 #537 : Metusalem
Vastaus käyttäjältä Metusalem aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Toki minua saa lainata, mitä lainaamisen arvoista sitten lienenkään kirjoittanut.
Viimeksi muokattu: 18.08.2014 21:20 Metusalem.

• Rasimus hahmo
  • Rasimus
18.08.2014 21:26 #538 : Rasimus
Vastaus käyttäjältä Rasimus aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Metusalem kirjoitti: Toki minua saa lainata

Jos sinut saa lainata, niin pitääkö sopia aika erikseen, vai käykö milloin tahansa?

It's a beautiful day to get rid of some radioactive waste
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kirjaneito

19.08.2014 12:23 #539 : Metusalem
Vaikka heti.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kuurankukka

20.08.2014 15:39 - 21.08.2014 15:46 #540 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olin lähdössä julkihuveihin, kesätansseihin ... ja eikös ulkona ruvennut herra Ukko Pitkäinen riehumaan kassaroinaan salamakone, mahtipuhallin ja sadetin. Ei nyt viitsisi ulos lähteä! Ja ensi viikon karkeloitten aikaan minulla on muuta puuhaa.
Konkkakönkkärönkkäräkkkänäisen sää!

Ja ulkona toki tulvii vettä mutta mieleeni ei tulvi tarinaideoita. Jokainen jutunjuuri tuntuu näivettyvän heti, kun pääsen kirjoituskoneen ääreen. Ihmettelen, miksi on näin.

Huokaus huokaus pitää vielä ruokkia tätä potutusviestiä: siellä tansseissa en saanut eteeni AINUTTAKAAN hakijaa! Vierestä vietiin niin oikealta kuin vasemmalta. Onneksi oli sekahaku, joten aiheutin kauhua miesrivissä hakien itse. Moni kieltäytyi, muutama lähti. Nopeita kappaleita tanssin yksiksenikin: parempi jorata yksikseen kuin ajatuksissaan porata huonon flaksin takia. Noissa tansseissa miesluvun suhde naislukuun lieni 2:3, pariskuntia oli paljon, muutama mies näköjään vain istuskeli ja seurusteli, joten kavaljeereilla oli valinnanvaraa. Marmatinkin asiasta niin vierusnaisille hakurivissä ja lipuntarkastajille. Eiväthän he tilanteelle mitään voi ja minä tiesin asian vallan hyvin. Silti en mäkättämättä niellyt tämänkin kertaista huonoa onneani - tai ottanut hakuohjia haltuuni ilman "mene itse hakemaan" - ja "kohta alkaa naistentunti" -tyyppisiä rohkaisuja. Olisin halunnut jonkun poimivan parikseen nimenomaan minut ... eikä ainakaan kääntyvän pois minua lukuun ottamatta tyhjän hakurivin luota!
Ajattelen naisia, jotka ostavat tanssien pääsylipun mutta liikunnan sijaan joutuvat vain kyhjöttämään hakurivissä. Eivätkö tanssien järjestäjät voisi usuttaa urheilu- tmv. seuroista miehiä tanssittamaan seinäkukkasia? Nykyään järjestysmiehetkään eivät liene vapaita tai halukkaita tähän lisäpuuhaan, kuten ennen taisi olla tapana ...
Viimeksi muokattu: 21.08.2014 15:46 Piru Naiseksi. Syy: lisäys

Salka, Adolfina Romanov, Lyyskis