Mikä sinua potuttaa nyt?

26.08.2014 15:40 - 26.08.2014 15:40 #541 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kaatosade ei potuta. Se on vaan ihanaa.

Mutta
1. Kaatosateessa pyörällä 3 kilsaa kouluun ja 3 takaisin.
2. Vaatteet, jotka eivät kuivu kuudessa tunnissa edes jotenkin.
3. Flunssaisena ajaminen kaatosateessa.
4. Silmälasien huurtuminen ja näkökyvyn nollaantuminen pisaroiden takia.
5. Koulu.
6. Ystävän salaperäinen puuttuminen viestinnäntunnilta.
7. Ruotsin kirjat kotona.
8. Enkun pistari huomenna. Aukeaman verran sanoja+n. 20 verbiä.
9. Huomisen liikkatunnin paikan epäselvyys. Jos sataa kaatamalla, niin missäs me sitten yleisurheillaan?
10. Yleensäkin koko huominen.

potuttaa.

Ja vielä yksi bonusvalitus:
11. Hirveän huono olo. Pää on täynnä räkää enkä saa henkeä.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)
Viimeksi muokattu: 26.08.2014 15:40 Celestine.

26.08.2014 17:05 #542 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Celestinelle: Älä muserru arjen murheisiin - muista: huominen on eilinen ylihuomenna.
Moterni informatsiooni-teknolookia yrittää ottaa niskalenkkiä minusta, poloisesta tietotekniikan tollosta. Surffailu maailmanlaajuisessa verkossa on yhtä vikkelää kuin laiskiaisen pikajuoksu. Tuntuu, kuin joka Telluksen, Enceladuksen ja Cereksen jok`ikinen tiesikkaiikka olisi ängennyt verkolle samanaikaisesti kanssani. Vika ei tietenkään voi olla siinä, että pidän noin kymmentä selainikkunaa avoinna samanaikaisesti - sen vuoksi, että halutessani voin nopesti palata aiemmin tutkimaani ikkunaan. Vika ei tietenkään ole siinä, että minulla on muutama massamuisti avoinna samanaikaisesti. Eikä vika ole siinäkään, että kyllästyessäni odottamaan jonkin sivun latautumista jätän kyisen sivun junnaamaan itsekseen, avaan uuden selainikkunan ja koetan päästä jumista selkeille verkoille.
Pitäisi myös kirjoittaa yksi juttu, olisi pitänyt jo muutaman kuukauden ajan. Mieleni kumisee onttouttaan, kun käyn tuon tarinan pariin. Taidan luovuttaa - joskus minäkin.

26.08.2014 18:02 #543 : Gespenst
Vastaus käyttäjältä Gespenst aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Koulu alkoi ja vaikka opiskelusta pidänkin, piti heti vähentää yksi kurssi suunnitelmista. Ei nyt vain jaksa >3<

Vielä etsin omaa paikkaa (^_^)

• Strato hahmo
  • Strato
27.08.2014 18:11 #544 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minä itse. Ajattelemattomuuttani olen aiheuttanut toiselle pahaa mieltä :sad: toivottavasti saan mahdollisuuden hyvittää virheeni.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

30.08.2014 16:08 #545 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Hirveä päänsärky, mutta pitäisi puunata asunto esittelykuntoon. Toisaalta ei pitäisi valittaa, koska jos tähän nyt saakin uuden vuokralaisen tilalle jo syyskuun puolivälistä, niin en joudu maksamaan kuin puolen kuukauden vuokran (ja puolen kuun sähkölämmityksen...) päällekkäin toisen asunnon vuokran kanssa.

• Wanderer hahmo
  • Wanderer
31.08.2014 18:22 #546 : Wanderer
Vastaus käyttäjältä Wanderer aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Se kun ruohonleikkuri ei käynnisty. Purin kiukkua ja huusin ja poljin jalkaa, eikä siltikään käynnisty. Viime kesänä ostettu ja huollettu. En enää koskaan edes yritä leikata ruohoa. Tai ehkä saksilla.

01.09.2014 09:33 #547 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kun parempi puoliskoni aloittaa yliopistossa tänään ja minä en. Tietenkin olen onnellinen hänen puolestaan, joskin olen myöskin hieman kateellinen, koska olen joutunut hakemaan yliopistoon paljon häntä kauemmin. No jaa... ainakin tuet kulkevat.

• Saki hahmo
  • Saki
01.09.2014 10:59 #548 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämä ja eilinen päivä. -.- Eilen oltiin tulossa mökiltä ja pääsin kotiin vasta joskus yhden aikoihin yöllä. Läksyt oli tekemättä ja sitten piti tänään herätä kaheksaksi kouluun.. Nyt on suoraan sanottuna p*ska olo ja flunssakin on tulossa. Huomenna ja ylihuomenna on kokeita ja niihin pitäisi lukea. Toivottavasti tulee kunnon flunssa ja kokeet vähän lykkääntyisi.

• Dúath hahmo
  • Dúath
01.09.2014 16:33 #549 : Dúath
Vastaus käyttäjältä Dúath aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Iltavuoro -_-" joutuu pyörimään tääl 22:00 asti :evil:
Mulla ois ihan elämäkin! Muutakin tekemistä ku istuu illat töissä.

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

01.09.2014 19:55 #550 : Mustelmann
Vastaus käyttäjältä Mustelmann aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämänpäiväiset bänditreenit, jotka olivat historian paskimmat. Yksikään biisi ei toiminut eikä kunnollista fiilistä ollut edes hetkittäin. Soitto oli kaikilla väsynyttä ja hengetöntä, itselläni varsinkin. Rumpukapulat putoilivat ja iskut osuivat minne sattuivat. Treenit lopetettiinkin suosiolla noin tunnin jälkeen. Kenties ensi kerralla menee paremmin.

Superheroes are real when they're drawn in ink.

02.09.2014 18:19 #551 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Syksy Vuoden Aika on inha kamu! Siirtää nyt meidät, hyppelehtivät uimavesihiidet, hallitiloihin! Ja minä sain joltakin SVA:n kätyrivelholta erityiskäsittelyn: en löydä halliin oikeuttavaa pääsykorttiani mistään! Mokoma vesimaahinen kai kätki korttini löytötavaroistakin löytymättömiin, jo alkukesästä. Valmentaja lupasi tilata uuden, eikä edes minun hutera talouteni kellahda muutaman uintilipun hinnasta. Silti asia juilii, sillä valmentaja tähdensi nimenomaan: pitäkää kortti tallessa.
Lohtuna tilanteessa on se, että moni muukin unohtelee omaisuuttaan: uimalan kassalla köllii kortti tyttärineen, omistajaa odottaen, siististi kumilenkein niputettuna.
Työkeikatkin saisivat jo alkaa!

• Dúath hahmo
  • Dúath
02.09.2014 20:05 #552 : Dúath
Vastaus käyttäjältä Dúath aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Peukalon kynsi lohkesi kahdesta eri kohdasta :evil:
Mun kynnet ei kestä tätä työtä. Tää on ilman kynsien ja kropan hajoiluukin ihan riittävän vastenmielistä.

The fundamental piece of your soul
Defines who you are and where do you go

• Saki hahmo
  • Saki
02.09.2014 22:05 #553 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kirjastossa juoksentelevat ja kiljuvat lapset jotka vaan tulee sinne hyllyjen välissä hyppelemään. Jotenkin ärsyttää kun itse yrittää katsella kirjoja kirjaston ihanassa rauhassa ja sitten joku mesoava lapsilauma tulee ovesta sisään. :evil: Kirjaston henkilökunnan varoitukset ei auta mitään. Taidankin menna seuraavalla kerralla kirjastoon illalla kun ei ole niin paljon porukkaa liikkeellä.

03.09.2014 09:11 #554 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Selkä. Viikon ajan alaselkä ollut ikävästi jumissa ja eilen yläselkäänkin alkoi sattua. Yritin pudistaa kivun heittämällä huonoa läppää.

Minä kirjoitti: Mr. Payne is holding a concert in back. It's seriously rocking my spine.

04.09.2014 11:45 - 05.09.2014 12:03 #555 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olen suorastaan raivoissani: Tuhrasin eilisehtoona tunnin tyttärineen tanssiaisissa - eikä minua haettu kertaakaan! Pippaloihin osallistujista enemmistö oli joko pariskuntia tai naisia, joten hyvä säkä olisi edellyttänyt oivaa tanssitaitoa tai edes vetävää ulkomuotoa. Koetin toki sonnustautua vetäväksi mutta ehkä erehdyin pukeutumaan näkymättömyysasuun :grin: .
Annan piutpaut tapaetiketeille, joten lähdin lattialle askeltelemaan ja keinahtelemaan itsekseni - rytmiä rääkäten, askelkuvioita ajatellen vaan en toteuttaen. Omaehtoisesti toimien vältyn toki silkalta istumiselta muiden tanssiessa mutta silti tuntuu kurjalta se, että kukaan ei a) pyydä tanssimaan juuri minua b) joukko arvon herroja vain säilöö ahteriaan penkillä, vaikka näkee kaihoisan kutsuvat katseeni ja ehkä vipattavan jalkanikin c) ennen muinoin kuulemma huvitilaisuuksien järjestyshenkilöt ym. toimijat tapasivat tanssittaa tyttöjä, joilla on huono vienti - miksi eivät enää?

No, kävin noissa toisissa tansseissa. Eteeni ei ilmaantunut hakijoita edes yhden könsikkään mittaiseksi jonoksi. Sekahaulla pyydystelin ihan itse parikseni niitä onnettomia, jotka eivät kerinneet karkuun rytminvierojaa varpaanpolkijaa väkisinmukaanväännettävää :grin: . Silti itsetuntoani naikertaa se, ettei minua haeta. "Täällä haetaan vaan tuttuja", sanovat järjestäjät - lohdutuksena vai todenpuheena?
No, viidentoista minuutin päästä alkaisivat toiset tanssit tässä aika lähellä. Jos en pääse illaksi töihin, niin saatan raatsia riipiä laihasta kukkarostani kympin ja lähteä tilaisuuden loppuajaksi kokeilamaan onneani...
Viimeksi muokattu: 05.09.2014 12:03 Piru Naiseksi. Syy: lisäys

04.09.2014 20:05 - 05.09.2014 15:47 #556 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Poltin sormeni uunin vastuksiin paistaessani kakkua. Tuo taitaa olla sellainen 0.5 asteen vamma ja halkaisijaltaan ehkä 2 cm, mut siihen sattuu silti :sad:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)
Viimeksi muokattu: 05.09.2014 15:47 Celestine.

05.09.2014 21:59 #557 : Celestine
Huomenna on koulua :evil:

05.09.2014 23:19 #558 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Celestine kirjoitti: Huomenna on koulua :evil:

MIKSI? Lauantaikoulupäivät pitäisi kieltää. (Paitsi kun niiden avulla saa viikon syysloman :wink:)

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

06.09.2014 08:36 #559 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pitää mennä töihin... Ja mulla piti olla vapaa viikonloppu!!! :evil:

06.09.2014 09:52 #560 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Äärimmäisen kehnot yöunet. Heräilin parin tunnin välein, hikosin, kun oli kuuma, enkä meinannut saada kunnolla nukahdettua heräilyn jälkeen.

Salka, Adolfina Romanov, Lyyskis
Uusin jäsen: sulavsalim