Mikä sinua potuttaa nyt?

06.09.2014 15:38 #561 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Kuinkahan monelta jää antoisa liikunnallinen tai aivosolujen yhteyksiä elävöittävä harrastus väliin sen takia, että paria on hankala löytää?

06.09.2014 16:18 #562 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tein munakkaan ja se oli pahempaa kuin myrkky. En tee enää koskaan.

• punnort hahmo
  • punnort
06.09.2014 16:24 #563 : punnort
Vastaus käyttäjältä punnort aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Piru Naiseksi kirjoitti: Kävin naapurilähiöni syystapahtumassa, jossa oli myös tanssit. Minua ei haettu. Ei siellä tosin kovin moni edes pyörähdellyt, väki seikkaili myyntipöytien lomassa ja kuunteli orkesterin puhaltimistaan pullauttamaa musiikkia. Kunpa joku kehittäisi palvelun, josta tanssi- (tai vaikkapa pingispelikumppaniton) voisi sopuhintaan vuokrata itselleen parin!

Minä tunnen yhden vatsatanssinopettajan. Sitä voi käsittääkseni tanssia yksinkin.

Virtuaalinen pöytälaatikkoni:
fiktio.wikidot.com/

06.09.2014 23:12 #564 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kaikki viimeaikojen suunnitelmat tuntuu menevän pieleen. Ja jos ei mitään suunnittele niin ei mitään myöskään tapahdu :roll:

Homerin sanoin: "Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try."

11.09.2014 13:45 #565 : Dyn
Vastaus käyttäjältä Dyn aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olen edelleen kipeänä, jo kolmatta viikkoa. Kuumetta ei enää ole, mutta jäljellä on hirveä yskä ja nuha, eikä oikein mihinkään jaksa niiltä keskittyä. Ärhg. :angry:

11.09.2014 15:00 #566 : pihlajapuu
Vastaus käyttäjältä pihlajapuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Miekin ilmeisesti oon just tulossa kipeäksi, ja lauantaina pitäisi muuttaa. :angry: Kurkku kipeä, vähän lämpöä jne...

12.09.2014 21:06 #567 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Henkisesti tosi raskas ja kuluttava viikko. Eritasoisia shokkeja ihmissuhdetasolla ja stressiä. Sattuu edelleen.

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

13.09.2014 01:29 - 13.09.2014 10:15 #568 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Nuo ""##¤%&%&/())mainokset! Joka ikisen videon alussa joku #¤%¤¤&&//)) mainos ärrrrrr.
Viimeksi muokattu: 13.09.2014 10:15 Sini. Syy: kielenkäyttö

13.09.2014 10:02 - 13.09.2014 10:16 #569 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Niksu kirjoitti: Nuo [sensuroitu] mainokset! Joka ikisen videon alussa joku [sensuroitu] mainos ärrrrrr.

Viimeksi muokattu: 13.09.2014 10:16 Sini. Syy: kielenkäyttö

13.09.2014 11:46 #570 : Knox Gargol

13.09.2014 12:14 #571 : Strato

Knox Gargol kirjoitti:

Miulla toimii kohtuudella, muttei blokkaa lähestkään kaikkia mainoksia pois.

Varmaan on sitten vähän sivustoista kiinni, koska mulla suodattaa vähintäänkin 90-95% mainoksista.

• Wanderer hahmo
  • Wanderer
13.09.2014 13:10 #572 : Wanderer
Vastaus käyttäjältä Wanderer aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Hirvikärpäset. Ovat varmaan maailman viheliäisimpiä olentoja. Jahtaisivat niitä hirviä.

13.09.2014 16:05 #573 : Knox Gargol

Knox Gargol kirjoitti:

13.09.2014 17:21 #574 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti: Esimerkiksikin YouTube. Jos katsoo suoraan sivustolta, mainoksia ei näy. Jos katsoo jonkin muun sivuston playerin kautta YouTube-videoita (Facebook, Twitter tms.) mainokset tulevat alkuun lähes poikkeuksetta.

Tässä näkyy se ero :smile: itse katselen noita Youtube videoita ainoastaan Youtuben kautta. En siis käytä kolmannen osapuolen playereita ollenkaan. Pitääkin joskus testata...

13.09.2014 21:32 #575 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Onko tietoa auttaako tämä Adblock Plussa myös Katsomon mainoksiin?

• Hiistu hahmo Kirjoittaja
14.09.2014 00:40 - 14.09.2014 09:21 #576 : Hiistu
Vastaus käyttäjältä Hiistu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Wanderer kirjoitti: Hirvikärpäset. Ovat varmaan maailman viheliäisimpiä olentoja.

Juu, hyi, inhoja. Eikä niitä meinaa saada millään litattua, sitkeitä. (Tai sen puoleen palautettua rauhanomaisesti luontoonkaan, koska mönkivät karkuun ja tarraavat kiinni.)

Olisi kiva nähdä pitkästä aikaa revontulia, kun tänne eteläänkin kai ennusteltiin, mutta enpä ole onnistunut näkemään. Ehkä talvella sitten.
Viimeksi muokattu: 14.09.2014 09:21 Hiistu.

• Rinja
14.09.2014 03:38 - 14.09.2014 03:39 #577 : Rinja
Vastaus käyttäjältä Rinja aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Niksu kirjoitti: Onko tietoa auttaako tämä Adblock Plussa myös Katsomon mainoksiin?

Niin hyvin, ettei sivusto anna käynnistää videota. Tulee vain viesti, että emme näytä sinulle mitään ennen kuin sallit mainokset :P Katsomo näyttää siis siirtyneen noudattamaan samaa periaatetta kuin Ruutu ja monet muut videosaitit. (Täsmennettäköön, että mainoksethan voi sallia erikseen juuri niillä sivuilla/sivustoilla jotta videot voi katsoa vaikka Adblock onkin asennettuna, mutta ei, ilman mainoksia niitä ei saa.)

"Faktan ja fiktion ero lie se, että fiktion täytyy olla järkeenkäypää"
Viimeksi muokattu: 14.09.2014 03:39 Rinja.

14.09.2014 12:08 #578 : Niksu

Rinja kirjoitti:

No voihan sensuuri.

14.09.2014 12:42 #579 : Knox Gargol

Niksu kirjoitti:

Rinja kirjoitti:

No voihan sensuuri.

Sama juttu YleAreenan kanssa.

• Nightelf hahmo
  • Nightelf
    Aseenkantaja
14.09.2014 14:47 #580 : Nightelf
Vastaus käyttäjältä Nightelf aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Justiinsa nyt potuttaa ihan sikana vähän kaikki! osasyynä kyllä viivästynyt ruoka ja kova nälkä - odotan yhä ruuan valmistumista :I
lisäksi ärsyttää että istuin tänään 5h turhassa koulutuksessa mistä ei ollut näemmä mitään hyötyä. Mulla on huomenna aamulla myös fysioterapeutin tapaus eikä yhtään kiinnostaisi mennä hoitelemaan jalan asentoja. Lisäksi mulla on kaksi ainetta kirjotettavaksi luovan kirjoittamisen kurssille huomisesi eikä tehtävät inspaa yhtään tllä hetkellä, lisäksi vihaan meidän maikkaa eli intoa löytyy vielä vähemmän.. no mut ehkä tä tästä. Not.

"uskon arkisten tekojen ylevyyteen, rohkeuteen joka saa ihmisen puolustamaan toista"

Salka, Adolfina Romanov
Uusin jäsen: sulavsalim