Mikä sinua potuttaa nyt?

• Bensku hahmo
  • Bensku
14.09.2014 22:44 #581 : Bensku
Vastaus käyttäjältä Bensku aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tapatalk ei tue värejä, joten en voi laittaa satuta ja paranna-ketjuihin selkeitä viestejä. Nettiselaimella on (kännykällä) turha yrittäkään, lakkaa toimimasta heti kun avaan foorumit.

Plus tietysti ne mainokset. Jopa tässä Tapatalkissa.

14.09.2014 23:00 #582 : Telena Starkos
Vastaus käyttäjältä Telena Starkos aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Huomiset uskonnon ylppärit. Sitä miettii miksi ilmottautui aineeseen jonka kirjoittamisesta ei ole tulevaisuuden kannalta mitään hyötyä. Tai no, aihe kiinnostaa kovastikkin mutta teodikea-ongelmat sun muut vastaavat alkavat tulemaan jo korvista ulos.

Nobody likes a clown at midnight.

15.09.2014 12:29 #583 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Maksullinen - juuri niin - sähköpostiohjelmani verkastelee tavoin, jonka voisi kenties sulattaa kulahtaneen ilmaisohjelman tekosina. Mutta kun pulitan laihalta tilitäni kahvikupillisen hinnankin kuukaudessa, niin odotan palvelun toimivan. Sivujen tuskastuttavan hidas latautuminen vie odottajan ajatukset pois siitä, mitä hän on tekemässä tai tutkimassa. Minä en ainakaan jaksa varrota, vaan klikkaan muuta osoiteriviä toivoen, että sentakainen sanoma aukeaisi nopeasti. Joskus niin käy mutta aika usein ohjelma jumittaa entistä tiukemmin. Huokaus!

15.09.2014 15:30 #584 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
"Asiantuntijoiden ratkaisu on, että omaehtoisia opintojanne ei tueta työttömyysetuudella.

Kirjastoalalla työpaikkoja on heikosti tarjolla, eikä koulutuksen täten katsota parantavan työllistymismahdollisuuksianne oleellisesti.

Tästä ratkaisusta ei voi valittaa."

Valitan kuitenkin, vaikkei työkkärille pysty valittamaankaan. Opintoraha + asumislisä on niin alhainen, että laskeskelin käteen jäävän vain alle kahdeksankymppiä, jos sitäkään, kaikkien laskujen jälkeen. Potuttaa.

• Iivari hahmo
  • Iivari
15.09.2014 15:55 #585 : Iivari
Vastaus käyttäjältä Iivari aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Nyt jännittää, mitä mun vastaava päätös tulee olemaan. Tosin sulla on sentään (muistaakseni) ammattitutkinto suoritettuna, eli josko mun pelkkä yo-pohja olis riittävä peruste sille, että pienikin työllisyysmahdollisuusparannus ehkä riittäisi...

Tsemppiä.

"Kenellä on rohkeutta
pystyttää muistomerkikseen
lumilinna."
Pekka Kejonen

15.09.2014 17:53 #586 : Telena Starkos
Vastaus käyttäjältä Telena Starkos aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Menin typeryyksissäni vilkaisemaan uskonnon kokeen hyvän vastauksen mallit. Ei ole hauskaa.

Nobody likes a clown at midnight.

• noreen hahmo
  • noreen
15.09.2014 18:27 #587 : noreen
Vastaus käyttäjältä noreen aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Minä taas vilkaisin terveystiedon hyvän vastauksen mallit enkä ole varma, olenko pottuuntunut vai ihan iloinen. En ole varma, mutta luulen saavani ainakin M. Tavoittessa oli L-E, mutta tuohonkin voisin tyytyä. Saa nyt nähdä, tuollaisesta kokeesta on varmasti joku saanut täydet pisteet, joten gaussin käyrä saattaa yllättää.

15.09.2014 19:03 #588 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Iivari. Toivottavasti saat myönteisen päätöksen. Hieman kyllä häiritsee, kun toinen opiskelija sai vastaavasti myönteisen päätöksen sillä perusteella, että on valmis muuttamaan työn perässä. Laitoin minäkin perusteluihin saman jutun, joten hieman oudoksuttaa tämä päätös.

15.09.2014 21:00 - 15.09.2014 21:01 #589 : HourglassEyes
Vastaus käyttäjältä HourglassEyes aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Postinjakaja oli survonut meikän uuden levylähetyksen oikein huolella runnomalla luukusta sisään. Kirjoitin juuri tunnin verran tulikiven katkuista palautetta itellalle. En voi sanoin kuvailla kuinka raivostunut olen... (mutta ainakin yritys oli kova palautetta antaessani) :evil:
Tolla tapaa ei kohdella kenenkään posteja!!!

Viimeksi muokattu: 15.09.2014 21:01 HourglassEyes.

17.09.2014 13:24 #590 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Harrastan sivurooleilua mm. eri TV- ja filmituotannoissa. Koska avustajat yleensä joutuvat tuomaan omat rooliasut joskus tarkkojenkin ohjeitten mukaisina, niin olen haalinut varastoonki kokoelman nimen omaan kuvaustarkoituksiin säästämiäni vaatteita, jalkineita ja asusteita.
Olen huomannut, että vaikka roolirompetta lojuu lattialla ja komeroissani pussillinen tyttärineen, niin liian usein minua pyydetään tuomaan jotain sellaista, jota varastossani ei vahingossakaan ole. Kirppikselle siis, toivotaan toivotaan, että sopivanväristä ja oikeankokoista ja ohjelman tyyliä täydentävää löytyy, sopuhintaan.
Vaikka kirppis ja varusteitten haalinta on intohimoni, en joka kuvauskeikan aattona viitsisi tehdä kirppiskierrosta... Ehkä minun ei ennen jokaista kuvausta tarvitsekaan niin tehdä mutta nyt tuntuu siltä, koska runsaassa rompevalikoimassani ei näy olevan asua, jota ensi viikolla tarvitsen.
Ennakoinko potutusta jo sen varalle, ettei kirppiksiltä löydy mitään sopivaa? Tämä on epätodennäköistä muttei tuiki mahdotonta.

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
17.09.2014 13:49 #591 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Wanderer kirjoitti:

Hirvikärpäset. Ovat varmaan maailman viheliäisimpiä olentoja.

Hiistu kirjoitti:

Juu, hyi, inhoja. Eikä niitä meinaa saada millään litattua, sitkeitä. (Tai sen puoleen palautettua rauhanomaisesti luontoonkaan, koska mönkivät karkuun ja tarraavat kiinni.)

Toissapäivänä kävin metsässä vaeltelemassa ja hirvikärpäsiä riitti. Tapoin reissun aikana liki 40. Parhaimmillaan (=pahimmillaan) oli puolisen tusinaa yhtäaikaa kiipeilemässä parrassa, niskassa ja siinä lyhyessä pätkässä hiuksia mikä lakin alta näkyi. Tänään voisi taas tehdä metsäkeikan ja varmaankin sama on tiedossa.

Mutta eivät nuo valtavan pahoja ole silti, verrattuna lapin mäkärälaumoihin, joita ei onneksi näillä leveysasteilla ole, tai lujaa pureviin isoihin hevospaarmoihin verrattuna.

17.09.2014 13:52 #592 : Celestine
Vastaus käyttäjältä Celestine aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Opo on tylsää. :angry:

Mun pitäis tällä hetkellä etsiä tietoa lukiosta ja amiksesta (mihin tartten amistietoja, jos meen lukioon??), mutta mä en jaksa ja tein tuon monisteen vähän sinne päin. Vielä kymmenen minuuttia kotiinpääsyyn. Mulla on hirveä nälkä ja mä vaan valitan tänne vaikka pitäis töitäkin tehdä... :roll:

Näyttää kalalta, liikkuu kuin kala ja kaartaa kuin tautinen lehmä. (D. Adams)

17.09.2014 14:47 - 17.09.2014 14:50 #593 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Asiakkuuksilla on tapana unohtaa mainita joitain matskuja ennen kuin niillä on kamala kiire. Onneksi tapanani on tallennella useita grafiikan vaiheita ja mahdollisia käyttömuotoja aina projektin loppuun asti, joten yleensä minulta löytyy jotain, mitä tarjota... Se tosin on totta, että materiaalia, mitä on suunniteltu vaikkapa pelihahmoon, on ihan dorkaa käyttä esimerkiksi julisteeseen. Ulkoasusta voi näin tulla ihan ok, muttei sellainen huippu, että teoksen voisi sellaisenaan heittää portfolioon.

Nyt on päällä tällainen mukava vuorokauden deadline viime hetken tuotteessa. Kehnoa tällaiselle joka on jäljestään hyvin tarkka. Sitä paitsi julmettu kiire on tylsää etenkin kun muitakin prokkiksia on, ja viikko venyy muutenkin lauantaille.

Ars Longa Vita Brevis
Viimeksi muokattu: 17.09.2014 14:50 Morgan Blood.

18.09.2014 10:09 #594 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Niskat ja yläselkäni ovat aika ilkeästi jumissa.

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

18.09.2014 12:26 #595 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Byrokratian hitaus.

Clone Megan Fox!

18.09.2014 12:29 #596 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
On se ihan kiva, että ainoa vaihtoehto ruokalassa on yksi ainut ateria, joka on sekä gluteeniton että laktoositon/maidoton. Sitten kun vielä siihen saisi pastaa kaveriksi, niin olisi ihan kiva, mutta kuulemani mukaan keliaakikoille ainoat vaihtoehdot ovat joko riisi tai peruna. Miksen minä saa pastaa niin kuin muutkin? Se olisi paljon mukavempaa, ja perunasta tykkään vain kesän alussa. :sad:

18.09.2014 12:29 #597 : Knox Gargol
Vastaus käyttäjältä Knox Gargol aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

JPAP kirjoitti: Byrokratian hitaus.

Eiköhän se ota kaikkia päähän. Paitsi ehkä niitä, jotka pyörittävät koneistoa... :roll:

Your body and soul,
Each others' mate,
The twain shall split,
My blade to sate.

18.09.2014 12:43 #598 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Knox Gargol kirjoitti:

JPAP kirjoitti: Byrokratian hitaus.

True dat.

Clone Megan Fox!

• Strato hahmo
  • Strato
18.09.2014 14:35 #599 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sukuni kirous on viimein saavuttanut minutkin, alaselkä on ollut koko päivän mukavan kipeä, kuin jotain piikkiä tunkisi nikamien väliin. Jomotusta on kaikissa asennoissa mutta kumartuminen vihlaisee erittäin ikävästi. Toivotaan että kipuilu häviää itsestään viikonlopun aikana.

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Moonlord hahmo
  • Moonlord
  • Viestejä: 2038
18.09.2014 23:11 #600 : Moonlord
Vastaus käyttäjältä Moonlord aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Pakko kai uskoa etten helpolla löydä itse mitään parempia korukiviä täältäpäin. No, yksi paikka vielä katsomatta. Tänään pyöräilin ympäri kaupunkia (yht. 42 km) useassa eri kohteessa. Plussana se, että äänikirjoja on ehtinyt kuunnella pyöräillessä ihan kivasti.

Ensimmäisessä paikassa missä huhujen mukaan oli korukiviä oli aidattu yksityisalue, pääsy asiattomilta kielletty merkki ja kameravalvontakin vielä, eli jäi menemättä (siellä on soramontun lisäksi muuta toimintaa nykyään).

Toisessa paikassa, mistä aikoinaan oli löydetty keltaisia topaaseja, oli räjäyttelyistä jo niin paljon aikaa (30-40v) että kaikki oli sammalten peitossa, eikä siellä näkynyt enää muuta merkkiä korukivien olemassaolosta kuin ilmeisesti maanomistajan asettama kieltomerkki joka kielsi räjäyttelyn ja kivien poisviemisen. Sieltäkin kuulemma valtaosa topaaseista oli jo viety pois jo pian sen jälkeen kun ne löydettiin.

Parista muusta louhoksesta ei niistäkään löytynyt graniitin joukosta kuin sitä peruskamaa, savukvartsia, sinikvartsia ja vähän muuta peruskiveä, eikä niitäkään kovin paljoa.

Uusin jäsen: Mona