Mikä sinua potuttaa nyt?

• Niksu hahmo
  • Niksu
19.09.2014 09:37 #601 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Oma laiskuus potuttaa. On aikoihin eletty kun ei jaksa lukea, tai edes pelata, kirjoittaa tai ylipäätänsä tehdä mitään järkevää. Lenkkeilyä lukuunottamatta elämä on kuin jäätyneessä lasipallossa lagaamista.

20.09.2014 12:50 #602 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Olkoon kesä maauimalakausineen pitkä tai lyhyt, niin se päättyy joskus - huomenna.
Syksy ja talvi inhottavat minua joka vuosi yhtä paljon. Ei auta tietoisuus keikkakalenterin täyttymisestä, ei varmuus vilkastuvasta kirjoituskisaelämästä, ei uimahallien tasainen keinoilmasto. Eikä lohduta tieto siitä, että ilmastoparatiiseja lienee sittenkin aika vähän - eli vitsaus siellä, riesa täällä.

Lottojättivoitto antaisi mahdollisuuden edes harkita muuttamista talveksi suopeisiin oloihin - mutta minun ei onnistu voittaa edes arpajaisissa, joissa jaetaan kymmeniä pikkupalkintoja ja arpoja myydään muutama sata. Eilen kävi niin. Osallistuin juhliin, joissa oli arpajaiset. Muutama henkilö kasasi palkintoja arvoin jos toisinkin. Minun ainukaisessa lipussani komeili numero, jonka viereisiä noukittiin molemmin puolin mutta minun numeroani - ei tietenkään. Miten voikaan sattuma leikkiä tuolla tavoin! Ja onko mitään selitystä siihen, että jotkut voittavat arpajaisissa selvästi lähimmäisiään useammin...

• Strato hahmo
  • Strato
23.09.2014 17:44 #603 : Strato
Vastaus käyttäjältä Strato aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Strato kirjoitti: Sukuni kirous on viimein saavuttanut minutkin, alaselkä on ollut koko päivän mukavan kipeä, kuin jotain piikkiä tunkisi nikamien väliin. Jomotusta on kaikissa asennoissa mutta kumartuminen vihlaisee erittäin ikävästi. Toivotaan että kipuilu häviää itsestään viikonlopun aikana.

No ei se hävinnyt. Vähän helpotti, mutta pidempään istuessa tuntuu silti ikävältä ja välillä säteilee oikeaan jalkaan kipua. Ei mikään paras juttu opiskelijalle joka joutuu +8h istumaan päivässä...

“The supreme art of war is to subdue the enemy without fighting.”

• Niksu hahmo
  • Niksu
23.09.2014 18:12 #604 : Niksu
Vastaus käyttäjältä Niksu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vihaan epäoikeudenmukaisuutta! Se pistää niin vihaksi. Sen lisäksi halveksun heikkoja ihmisiä, jotka eivät osaa pistää pahalle kampoihin.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kattinka

• Ansa hahmo
  • Ansa
23.09.2014 18:37 #605 : Ansa
Vastaus käyttäjältä Ansa aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vanha Panasonic-televisio sanoi sopimuksensa irti. Kyllä se vielä toimii, mutta heikosti. Se ei vain jaksa pysyä päällä enää. Rupesi tinttailemaan tässä pari päivää sitten. Tänään sitten jaksoi olla päällä ensin puoli tuntia, sitten viisi minuuttia ja sen jälkeen, kun meinasi päälle laittaa, niin sammui heti.

Toivottavasti saisin uuden tilalle piakkoin. Haluan pelata pleikkarillakin joskus joitain pelejä. Prkl.

24.09.2014 12:05 #606 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Hidasteleva postiohjelma ahmii aikaani, jota on rajoitetusti tämän kirjaston Piihemmon kanssa. (Äsken jouduin jatkamaan varausta.) Ja vaikka aikaa sinänsä olisi, niin verkastelu kiukuttaa, häiritsee keskittymistäni. Ajatukset tahtovat harhailla, kun tuijotan tuntilasia tai palkkia näytöllä. Kun viimein saan etsimäni sivun eteeni, niin joudun komentamaan elimellisen hakukoneeni noutamaan mieleni syövereihin uponneen ajatuksen siitä, mitä minun tällä kertaa piti tällä sivulla tehdä... :roll: A-i-k-a-a k-u-l-u-u! Ja toisinaan tunnen ideoista parhaimpien katoavan ... ja vain tavanomaisuuksien jäävän.

Ja äsken tämä tietsikka takkuili taas kuin ikivanha trympäävä ompelukone! Onneksi ohjelma lopulta taas käynnistyi, ja pääsen siis näkyvästi vuodattamaan pottuja.

• Wanderer hahmo
  • Wanderer
24.09.2014 13:29 #607 : Wanderer
Vastaus käyttäjältä Wanderer aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Siivoaminen. Se ei potuta erityisesti nyt, vaan se ärsytttää aina. Tai ei niinkään itse siivoaminen, vaan se, että vuorokausi siivouksen jälkeen tuntuu, että ihan turha homma taas oli. Kun hinkkaa keittiön puhtaaksi ja kiiltäväksi, kas kummaa, yksi ruonanlaitto ja taas on kauhea sotku ja ei muuta kuin uudestaan siivoamaan. Jos ei tekisi mitään kotona niin olisi aina paljon siistimpää.

24.09.2014 13:52 #608 : Kultasuu
Vastaus käyttäjältä Kultasuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Mua potuttaa se, että taidettiin juuri äsken saada bändin kanssa levytyssopimus. Nyt joutuu sitten varmaankin lähtemään studion, soittamaan keikoille jne jne. Ikävää.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Hiistu, The Big Bad Wolf, Formaldehyde, Kirjaneito, Celestine

24.09.2014 14:24 #609 : Kirjaneito
Vastaus käyttäjältä Kirjaneito aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

"There's plenty of sense in nonsense sometimes, if you wish to look for it."
-Cassandra Clare
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kultasuu

• Saki hahmo
  • Saki
24.09.2014 14:25 #610 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Kylmyys. Kamala kylmyys :roll:

24.09.2014 14:39 - 24.09.2014 14:40 #611 : Kultasuu
Vastaus käyttäjältä Kultasuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Kirjaneito kirjoitti: ^Tuo on kyllä mielenkiintoisin potutusviesti jonka olen lukenut :smile: Kai saa silti onnitella?

Joo, kiitos vaan, totta kai saa onnitella. :smile:

Ja, kyllä mä olen itsekin ihan täpinöissä asian tiimoilta, toin mun viesti oli vaan mun omaa omituista huumoria, eli kiitos vaan tosiaan onnittelusta! :smile:
Viimeksi muokattu: 24.09.2014 14:40 Kultasuu.

24.09.2014 14:55 #612 : The Big Bad Wolf
Vastaus käyttäjältä The Big Bad Wolf aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
NETTI LAGII KUN PITÄISI SAADA LIITTEET MEILIIN MUKAAN.

Se tunne kun kuolet tähän hitaaseen yhteyteen. Ei. Netti toimii ihan okei. Ja rising. Vain meili tökkii. Kuolen.

• LunaJei hahmo
  • LunaJei
24.09.2014 20:03 - 24.09.2014 20:04 #613 : LunaJei
Vastaus käyttäjältä LunaJei aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Koulussa luin välitunnilla Artemis Fowlia. Oltiin koko luokka pakkauduttu yhteen käytävään, ja yksi poika kysyi: "Miksi sä luet tota koulussa?" Ihan järkevä kysymys ja olin vastaamassa että koska tämä oli hyvä kirja, mutta eräs luokkamme tyttö avasi suunsa ensin.
"Koska sillä ei oo mitään sosiaalista elämää."
Eli se potuttaa. Ja potuttaa myös se, että se on puolitotta, ja se, että se potuttaa niin hirveästi. Argh. En saa kokeeseen luettua kun potuttaa. Siis joo, en roiku kaiket päivät kavereiden kanssa kylällä tai jossain somessa, mutta tarkoittaako se, että olen joku syrjäytynyt nuori? On minullakin kavereita! Enkä istu kaiket illat kotona pimeässä huoneessa!

Ja tosiaan, potuttaa se että olen näin herkkä. Läpällähän se varmaan sanoi, ja sanoin sille kyllä takaisinkin. Mutta jäi mietityttämään, että näkevätkö luokkalaiseni minut oikeasti jonain erakkona...

There is no such a thing
as "no such a thing"
Viimeksi muokattu: 24.09.2014 20:04 LunaJei.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Celestine

• Saki hahmo
  • Saki
24.09.2014 21:45 #614 : Saki
Vastaus käyttäjältä Saki aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Älä jaksa välittää muiden kommenteista, teet mitä haluat ja sillä sipuli :wink:

• Ageha hahmo
  • Ageha
24.09.2014 21:48 #615 : Ageha
Vastaus käyttäjältä Ageha aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
^Oh, koulussa lukeminen on ihanaa. Komppaan Sakia täysin, älä anna muiden lannistaa itseäsi!

Potuttaa se, että psykan oppikirjamme ovat ilmeisesti heikohkoa tasoa.

Kerran sammuvat kaikki tähdet,
mutta ne loistavat aina pelkoa vailla.

24.09.2014 21:49 - 24.09.2014 21:50 #616 : Kultasuu
Vastaus käyttäjältä Kultasuu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?

Saki42 kirjoitti: ^ Mullekin on monesti sanottu samaa. :roll: Varsinkin ylä-asteen alussa kun luokka oli osittain uusi, mutta nykyään kukaan ei enää jaksa edes kysyä kun luen melkein aina koulussa.

Älä jaksa välittää muiden kommenteista, teet mitä haluat ja sillä sipuli :wink:

Joo, mäkin komppaan Sakia, turhaa välittää muiden mielipiteistä, teitpä sinä tai minä mitä tahansa niin ihmiset on aina jotain mieltä, mikä taas tarkoittaa sitä, että silloin kannattaa tehdä sitä mikä sinusta itsestäsi tuntuu parhaalta. :wink:
Viimeksi muokattu: 24.09.2014 21:50 Kultasuu.
Seuraavat käyttäjät sanoivat kiitos: Kattinka

• Kattinka hahmo
  • Kattinka
    Kaartilainen
24.09.2014 23:32 - 25.09.2014 22:22 #617 : Kattinka
Vastaus käyttäjältä Kattinka aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Potuttaa, kun en osannut aiemmin käyttää foorumia oikein! :blush:

Koetin kommentoida muiden lattamia viestejä, mutta onnistuinkin laittamaan ne omiksi viesteiksiin... :roll:

Jospa sitä nyt on viisaampi! :lol:
Viimeksi muokattu: 25.09.2014 22:22 Kattinka.

25.09.2014 10:41 - 25.09.2014 19:41 #618 : poistettu
Vastaus käyttäjältä poistettu aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Tämäkin asia kyllä sellanen, että ei mitään järkeä antaa tämän ketuttaa, koska asialle ei voi mitään. Mutta keskustelun vuoksi, niin ketuttaa kun tuulee taas. Pitäisi aamulenkki tehdä, ja jos teet vaikka 60 kilsan lenkin tai 90 kilsan lenkin, niin siitä ajasta minkä normaalisti käytät siihen, voit lisätä ainakin 1/4 osan koska tuuli on niin kova.
Purje?

LunaJei kirjoitti: "Koska sillä ei oo mitään sosiaalista elämää."

Pitää sanoa vastaan. Oisit sanonut että en lukis, jos seura ois parempaa!

Clone Megan Fox!
Viimeksi muokattu: 25.09.2014 19:41 Hiistu. Syy: yhdistin viestit

25.09.2014 11:11 #619 : Piru Naiseksi
Vastaus käyttäjältä Piru Naiseksi aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Sataa. Ja miksi tuulen tulee liittyä sateen seuraan ja haitata kulkijapolon kastumiselta suojautumista...!

25.09.2014 12:35 #620 : Morgan Blood
Vastaus käyttäjältä Morgan Blood aiheessa Mikä sinua potuttaa nyt?
Vanhasta LP-soittimestani kului neularasia loppuun. (Laitteessa oli alkuperäinen rasia, joten aika kauan on osa kestänyt. Ei aiempi omistaja tainnu olla kauhean aktiivinen kuuntelija :P). Katselin uutta, mutta täytyy sanoa, etten ole lainkaan varma, haluanko pulittaa 40 euroa opiskelijavaroista 80-luvun halppissoittimen neulaan ihan just nyt. Toisaalta kyllä sillä hankin Solstafirin uutukaisen LP-nä ja siinä tuo nojailee. Kuuntelemattomana, voi tätä sielun tuskaa :wink:

Ars Longa Vita Brevis

Iivari